hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 330 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 328 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ham_Item_Deploy [Képesség,skin]
HozzászólásElküldve:2016.05.25. 16:53 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
Hozzászólások:982
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 140 alkalommal
Üdv!

Az miért van hogyha átváltom akkor se képesség,se Skin nincs? :D

plugin_init:
  1. RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "FegyverValtas", 1);
  2.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_usp", "FegyverValtas", 1);


Forrás:
  1. public FegyverValtas(ent)
  2. {
  3. new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
  4. switch(get_user_weapon(id))
  5. {
  6. case CSW_KNIFE:
  7. {
  8.     switch(KnifeSkins[id])
  9.     {
  10.                     case 1:{
  11.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Knives[0][Models]);
  12.                         set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+5)
  13.                     }
  14.                     case 2:{
  15.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Knives[1][Models]);
  16.                         set_user_gravity(id, 0.80)
  17.                     }
  18.                     case 3:{
  19.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Knives[2][Models]);
  20.                         set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+15)
  21.                         set_user_gravity(id, 0.80)
  22.                     }
  23.                     case 4:{
  24.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Knives[3][Models]);
  25.                         b_sebzes[id] = true
  26.                     }
  27.                     case 5:{
  28.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Knives[4][Models]);
  29.                         set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+20)
  30.                         set_user_gravity(id, 0.70)
  31.                     }
  32.                     case 6:{
  33.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Knives[5][Models]);
  34.                         set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+35)
  35.                     }
  36.                     case 7:{
  37.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Knives[6][Models]);
  38.                         set_user_gravity(id, 0.75)
  39.                     }
  40.                     case 8:{
  41.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Knives[7][Models]);
  42.                         set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+30)
  43.                         set_user_gravity(id, 0.80)
  44.                     }
  45.                     case 9:{
  46.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Knives[8][Models]);
  47.                         set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+35)
  48.                         set_user_gravity(id, 0.75)
  49.                     }
  50.             }
  51.         }
  52. case CSW_USP:
  53. {
  54.     switch(UspSkins[id])
  55.     {
  56.                     case 1:{
  57.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Usp[0][Modell]);
  58.                         set_user_maxspeed(id, 320.0)
  59.                         set_user_gravity(id, 1.0)
  60.                         b_sebzes[id] = true
  61.                     }
  62.                     case 2:{
  63.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Usp[1][Modell]);
  64.                         set_user_maxspeed(id, 320.0)
  65.                         set_user_gravity(id, 1.0)
  66.                         b_sebzes[id] = true
  67.                     }
  68.                     case 3:{
  69.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Usp[2][Modell]);
  70.                         set_user_maxspeed(id, 320.0)
  71.                         set_user_gravity(id, 1.0)
  72.                         b_sebzes[id] = true
  73.                     }
  74.                     case 4:{
  75.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Usp[3][Modell]);
  76.                         set_user_maxspeed(id, 320.0)
  77.                         set_user_gravity(id, 1.0)
  78.                         b_sebzes[id] = true
  79.                     }
  80.                     case 5:{
  81.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Usp[4][Modell]);
  82.                         set_user_maxspeed(id, 320.0)
  83.                         set_user_gravity(id, 1.0)
  84.                         b_sebzes[id] = true
  85.                     }
  86.                     case 6:{
  87.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Usp[5][Modell]);
  88.                         set_user_maxspeed(id, 320.0)
  89.                         set_user_gravity(id, 1.0)
  90.                         b_sebzes[id] = true
  91.                     }
  92.                     case 7:{
  93.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Usp[6][Modell]);
  94.                         set_user_maxspeed(id, 320.0)
  95.                         set_user_gravity(id, 1.0)
  96.                         b_sebzes[id] = true
  97.                     }
  98.                     case 8:{
  99.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Usp[7][Modell]);
  100.                         set_user_maxspeed(id, 320.0)
  101.                         set_user_gravity(id, 1.0)
  102.                         b_sebzes[id] = true
  103.                     }
  104.                     case 9:{
  105.                         set_pev(id, pev_viewmodel2, Usp[8][Modell]);
  106.                         set_user_maxspeed(id, 320.0)
  107.                         set_user_gravity(id, 1.0)
  108.                         b_sebzes[id] = true
  109.                     }
  110.             }
  111.         }
  112.     }
  113. }


+ plugin_prechache:

  1. public plugin_precache()
  2. {
  3.     for(new i;i < 9; i++)
  4.     precache_model(Knives[i][Models]);
  5.    
  6.     for(new i;i < 9; i++)
  7.     precache_model(Usp[i][Modell]);
  8. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole