hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
FegyverVáltás event (Nem rak rá modellt!) https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=25044 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | The Peace [ 2016.05.28. 15:23 ] |
Hozzászólás témája: | FegyverVáltás event (Nem rak rá modellt!) |
Üdvözletem minden tagnak! Nos valaki tudna segíteni hogy miért nem rakja rá nekem a modellt amikor rámegyek? maga a menü lekérése az jó, csak a const-ot írtam le direkt... [Csak az a problematikó hogy nem vált át a modell a megadott modellre] Aki segít megy a kéz.
Plugin_init:
FegyverValtas lekerese:
|
Szerző: | mforce [ 2016.05.28. 15:26 ] |
Hozzászólás témája: | Re: FegyverVáltás event (Nem rak rá modellt!) |
minek? a set_pev-hez kell Knives[1][Models] és kész |
Szerző: | The Peace [ 2016.05.28. 15:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: FegyverVáltás event (Nem rak rá modellt!) |
mforce írta:
minek? a set_pev-hez kell Knives[1][Models] és kész Így se oké:
|
Szerző: | Akosch:. [ 2016.05.28. 16:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: FegyverVáltás event (Nem rak rá modellt!) |
Knives[0][Models][id] == 0 Ez sose lesz igaz jó eséllyel. Az első kés modeljének a játékos azonosítójadik eleme egyenlő-e nullával? Wtf? Az előbb írt részletben már alakítottál rajta, de... Knives[1][id] == 1 Ez mire szolgálna? Ha rövid a kés neve lehet ez a szint, ha nagyon rövid lehet egy karakter a modelből, vagy akár egy karakter a nevéből. Gondold újra az egészet, és úgy csináld ahogy a te logikádra fekszik. ui: ha csak késhez kell, akkor lesd ki a kés rendszeremből ( legújabból ) a ham_item_deployos részt a játékos azonosító megszerzéséig, aztán ahogy neked tetszik. Sima hlds alatt legefektívebb út, ha csak fegyverváltásnál kell, és biztos nem dob hibát. Csak késsel használd így, más fegyvernél lesznek bajok vele.
|
Szerző: | mforce [ 2016.05.28. 18:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: FegyverVáltás event (Nem rak rá modellt!) |
az szerintem knives[1][levels] lenne csak hülyeséget csinált, a const az nem változó. inkább kellene egy szint[33] és akkor if(szint[id] == knives[1][levels]) |
Szerző: | The Peace [ 2016.05.28. 18:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: FegyverVáltás event (Nem rak rá modellt!) |
mforce írta: az szerintem knives[1][levels] lenne csak hülyeséget csinált, a const az nem változó. inkább kellene egy szint[33] és akkor if(szint[id] == knives[1][levels]) igen most így utólag bele gondolva, eléggé elkaptam az egészet, köszönöm nektek^^ Ment a 2Like |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |