hlmod.hu
https://hlmod.hu/

FegyverVáltás event (Nem rak rá modellt!)
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=25044
Oldal: 1 / 1

Szerző:  The Peace [ 2016.05.28. 15:23 ]
Hozzászólás témája:  FegyverVáltás event (Nem rak rá modellt!)

Üdvözletem minden tagnak!
Nos valaki tudna segíteni hogy miért nem rakja rá nekem a modellt amikor rámegyek? :D


maga a menü lekérése az jó, csak a const-ot írtam le direkt... [Csak az a problematikó hogy nem vált át a modell a megadott modellre]

Aki segít megy a kéz.

  1. enum _:ADAT { Name[128], Level, Models[64] };
  2. new const Knives[][ADAT] =
  3. {
  4.     // Kes Neve |    Szint |  Eleresi Ăşt
  5.     { "Gyors KĂ©s | \d(+5% SebessĂ©g)  \r5.Szintol", 5, "models/st_deathrun/kes/v_gyors.mdl" },  // 0
  6.     { "Gravitacio KĂ©s |\d(-20% Grav) \r10.Szintol",10, "models/st_deathrun/kes/v_gravi.mdl" }, // 1
  7.  
  8. };


Plugin_init:
  1. register_event("CurWeapon", "fegyvervaltas", "be", "1=1")



FegyverValtas lekerese:

  1. public fegyvervaltas(id)
  2. {  
  3.     new Cm[121]
  4.     new fgy = get_user_weapon(id)
  5.     if(Knives[0][Models][id] == 0 && fgy == CSW_KNIFE){
  6.         format(Cim, charsmax(Cim), "models/%s.mdl", Knives[0][Models])
  7.         set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+5)
  8.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Cim)
  9.     }
  10.     if(Knives[1][Models][id] == 1 && fgy == CSW_KNIFE){
  11.         format(Cim, charsmax(Cim), "models/%s.mdl", Knives[1][Models])
  12.         set_user_gravity(id, 0.80)
  13.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Cim)
  14.     }

Szerző:  mforce [ 2016.05.28. 15:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: FegyverVáltás event (Nem rak rá modellt!)

  1. format(Cim, charsmax(Cim), "models/%s.mdl", Knives[1][Models])

minek?

a set_pev-hez kell Knives[1][Models] és kész

Szerző:  The Peace [ 2016.05.28. 15:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: FegyverVáltás event (Nem rak rá modellt!)

mforce írta:
  1. format(Cim, charsmax(Cim), "models/%s.mdl", Knives[1][Models])

minek?

a set_pev-hez kell Knives[1][Models] és kész



Így se oké:
  1. if(Knives[1][id] == 1 && fgy == CSW_KNIFE){
  2.         set_user_gravity(id, 0.80)
  3.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Knives[1][Models]) // Nem jó így se
  4.     }

Szerző:  Akosch:. [ 2016.05.28. 16:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: FegyverVáltás event (Nem rak rá modellt!)

Knives[0][Models][id] == 0
Ez sose lesz igaz jó eséllyel.
Az első kés modeljének a játékos azonosítójadik eleme egyenlő-e nullával? Wtf?

Az előbb írt részletben már alakítottál rajta, de...
Knives[1][id] == 1
Ez mire szolgálna?
Ha rövid a kés neve lehet ez a szint, ha nagyon rövid lehet egy karakter a modelből, vagy akár egy karakter a nevéből.

Gondold újra az egészet, és úgy csináld ahogy a te logikádra fekszik.

ui: ha csak késhez kell, akkor lesd ki a kés rendszeremből ( legújabból ) a ham_item_deployos részt a játékos azonosító megszerzéséig, aztán ahogy neked tetszik. Sima hlds alatt legefektívebb út, ha csak fegyverváltásnál kell, és biztos nem dob hibát.
Csak késsel használd így, más fegyvernél lesznek bajok vele.

Szerző:  mforce [ 2016.05.28. 18:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: FegyverVáltás event (Nem rak rá modellt!)

az szerintem knives[1][levels] lenne csak hülyeséget csinált, a const az nem változó.

inkább kellene egy szint[33] és akkor

if(szint[id] == knives[1][levels])

Szerző:  The Peace [ 2016.05.28. 18:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: FegyverVáltás event (Nem rak rá modellt!)

mforce írta:
az szerintem knives[1][levels] lenne csak hülyeséget csinált, a const az nem változó.

inkább kellene egy szint[33] és akkor

if(szint[id] == knives[1][levels])


igen most így utólag bele gondolva, eléggé elkaptam az egészet, köszönöm nektek^^


Ment a 2Like :D

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/