hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 331 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 329 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP]AmmoKüldés
HozzászólásElküldve:2011.10.18. 19:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Hy.Van 1 pluginom AmmoKüldés amivel a játékosok tudnak küldeni 1másnak ammot.Van 1 gond.Átirtam a plugint,de még bedob 2 errort amit nem tudom hogy mi a hiba.Vki help pls : )

AmmoKuldes.sma(28) : error 088: number of arguments does not match definition
AmmoKuldes.sma(45) : error 088: number of arguments does not match definition

28 és 45-ödik sorban van valami.


Kód:
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "[ZP] AmmoKuldes"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "VirTuaL"

new players_menu,ammopacks_menu,players[32],num,i
new name[32],info[10],player,addmenu[121]
new data[32], iName[64],ammopacks,transfer[7]
new accessmenu, callback,player_ammopacks

public plugin_init() {
   register_plugin("[ZP] AmmoKuldes","1.0","VirTuaL")
   register_clcmd("say /kuldes","func_ammo_transfer",ADMIN_ALL,"")
}

public func_ammopacks_transfer(id) {
   players_menu=menu_create("VirTuaL","players_menu_handler")
   
   get_players(players,num)
   
   for(i=0;i<num;i++) {
      if(players[i]!=id) {
         zp_get_user_ammo_packs(players[i],name,31)
         num_to_str(players[i],info,9)
         menu_additem(players_menu,name,info)
      }
   }
   
   menu_display(id,players_menu,0)
   return PLUGIN_HANDLED
}

public players_menu_handler(id,players_menu,item) {
   if(item==MENU_EXIT) return PLUGIN_HANDLED
   
   menu_item_getinfo(players_menu,item,accessmenu,data,31,iName,63,callback)
   
   player=str_to_num(data)
   
   zp_get_user_ammo_packs(player,name,31)
   ammopacks= zp_get_user_ammo_packs(id)
   player_ammopacks= zp_get_user_ammo_packs(player)
   format(addmenu,120,"\y%s",name)
   transfer={0,0,0,0,0,0,0}
   
   ammopacks_menu=menu_create(addmenu,"ammopacks_menu_handler")
   if(ammopacks>=10) {
      transfer[1]=1
      menu_additem(ammopacks_menu,"\w10")
   }
   else menu_additem(ammopacks_menu,"\d10")
   
   if(ammopacks>=50) {
      transfer[2]=1
      menu_additem(ammopacks_menu,"\w50")
   }
   else menu_additem(ammopacks_menu,"\d50")
   
   if(ammopacks>=70) {
      transfer[3]=1
      menu_additem(ammopacks_menu,"\w70")
   }
   else menu_additem(ammopacks_menu,"\d70")
   
   if(ammopacks>=100) {
      transfer[4]=1
      menu_additem(ammopacks_menu,"\w100")
   }
   else menu_additem(ammopacks_menu,"\d100")
   
   if(ammopacks>=125) {
      transfer[5]=1
      menu_additem(ammopacks_menu,"\w125")
   }
   else menu_additem(ammopacks_menu,"\d125")
   
   if(ammopacks>=150) {
      transfer[6]=1
      menu_additem(ammopacks_menu,"\w150")
   }
   else menu_additem(ammopacks_menu,"\d150")
   
   menu_setprop(ammopacks_menu,MPROP_PERPAGE,0);
   menu_display(id,ammopacks_menu,0)
   return PLUGIN_HANDLED
}

public ammopacks_menu_handler(id,ammopacks_menu,item) {
   item++
   
   switch(item) {
      case 1:{
         if(transfer[1]==1) {
            zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-10)
            zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+10)
         }
         else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
      }
      case 2:{
         if(transfer[2]==1) {
            zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-50)
            zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+50)
         }
         else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
      }
      case 3:{
         if(transfer[3]==1) {
            zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-70)
            zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+70)
         }
         else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
      }
      case 4:{
         if(transfer[4]==1) {
            zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-100)
            zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+100)
         }
         else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
      }
      case 5:{
         if(transfer[5]==1) {
            zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-125)
            zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+125)
         }
         else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
      }
      case 6:{
         if(transfer[6]==1) {
            zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-150)
            zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+150)
         }
         else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
      }
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1054\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kiki 2011.10.18. 19:07-kor.
code


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]AmmoKüldés
HozzászólásElküldve:2011.10.18. 19:20 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kész, teszteld nem értek zphez csak így fejből csináltam!
Kód:
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "[ZP] AmmoKuldes"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "VirTuaL"

new players_menu,ammopacks_menu,players[32],num,i
new name[32],info[10],player,addmenu[121]
new data[32], iName[64],ammopacks,transfer[7]
new accessmenu, callback,player_ammopacks

public plugin_init() {
register_plugin("[ZP] AmmoKuldes","1.0","VirTuaL")
register_clcmd("say /kuldes","func_ammo_transfer",ADMIN_ALL,"")
}

public func_ammopacks_transfer(id) {
players_menu=menu_create("VirTuaL","players_menu_handler")

get_players(players,num)

for(i=0;i<num;i++) {
if(players[i]!=id) {
zp_get_user_ammo_packs(id)
num_to_str(players[i],info,9)
menu_additem(players_menu,name,info)
}
}

menu_display(id,players_menu,0)
return PLUGIN_HANDLED
}

public players_menu_handler(id,players_menu,item) {
if(item==MENU_EXIT) return PLUGIN_HANDLED

menu_item_getinfo(players_menu,item,accessmenu,data,31,iName,63,callback)

player=str_to_num(data)

zp_get_user_ammo_packs(id)
ammopacks= zp_get_user_ammo_packs(id)
player_ammopacks= zp_get_user_ammo_packs(player)
format(addmenu,120,"\y%s",name)
transfer={0,0,0,0,0,0,0}

ammopacks_menu=menu_create(addmenu,"ammopacks_menu_handler")
if(ammopacks>=10) {
transfer[1]=1
menu_additem(ammopacks_menu,"\w10")
}
else menu_additem(ammopacks_menu,"\d10")

if(ammopacks>=50) {
transfer[2]=1
menu_additem(ammopacks_menu,"\w50")
}
else menu_additem(ammopacks_menu,"\d50")

if(ammopacks>=70) {
transfer[3]=1
menu_additem(ammopacks_menu,"\w70")
}
else menu_additem(ammopacks_menu,"\d70")

if(ammopacks>=100) {
transfer[4]=1
menu_additem(ammopacks_menu,"\w100")
}
else menu_additem(ammopacks_menu,"\d100")

if(ammopacks>=125) {
transfer[5]=1
menu_additem(ammopacks_menu,"\w125")
}
else menu_additem(ammopacks_menu,"\d125")

if(ammopacks>=150) {
transfer[6]=1
menu_additem(ammopacks_menu,"\w150")
}
else menu_additem(ammopacks_menu,"\d150")

menu_setprop(ammopacks_menu,MPROP_PERPAGE,0);
menu_display(id,ammopacks_menu,0)
return PLUGIN_HANDLED
}

public ammopacks_menu_handler(id,ammopacks_menu,item) {
item++

switch(item) {
case 1:{
if(transfer[1]==1) {
zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-10)
zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+10)
}
else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
}
case 2:{
if(transfer[2]==1) {
zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-50)
zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+50)
}
else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
}
case 3:{
if(transfer[3]==1) {
zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-70)
zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+70)
}
else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
}
case 4:{
if(transfer[4]==1) {
zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-100)
zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+100)
}
else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
}
case 5:{
if(transfer[5]==1) {
zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-125)
zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+125)
}
else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
}
case 6:{
if(transfer[6]==1) {
zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-150)
zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+150)
}
else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]AmmoKüldés
HozzászólásElküldve:2011.10.18. 19:21 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Kód:
zp_get_user_ammo_packs(id)

Azaz EGY darab paramétere van, ami egy játékos ID.
A fgv visszaadja a megadott IDjű játékos ammo packjainak számát.

Két helyen használod - hibásan - a fgvt:
Kód:
zp_get_user_ammo_packs(players[i],name,31)


A kérdésem egyszerű: mit akarsz elérni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]AmmoKüldés
HozzászólásElküldve:2011.10.18. 19:22 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Köszi jó...Tesztelem működik-e.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]AmmoKüldés
HozzászólásElküldve:2011.10.18. 19:27 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nem működik :S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]AmmoKüldés
HozzászólásElküldve:2011.10.18. 19:30 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
De valamit nemértek a /kuldésre ugye egy menü jönne ki? De hol a menü mert én csak ennyit látok ott:

players_menu=menu_create("VirTuaL","players_menu_handler")ű



Edit: Megvan elég bonyolultan oldva!
Mi nem működik pontosan?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]AmmoKüldés
HozzászólásElküldve:2011.10.18. 19:36 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Semmi ... Beirtam /kuldes és nem dobja ki a menut :S Rosszul van megirva a script


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]AmmoKüldés
HozzászólásElküldve:2011.10.18. 19:49 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Próbáld ezt, de amíg nem írod le, mi a pontos hiba, addig segíteni nem tudunk:

Kód:
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "[ZP] AmmoKuldes"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "VirTuaL"

new players_menu,ammopacks_menu,players[32],num,i
new name[32],info[10],player,addmenu[121]
new data[32], iName[64],ammopacks,transfer[7]
new accessmenu, callback,player_ammopacks

public plugin_init() {
   register_plugin("[ZP] AmmoKuldes","1.0","VirTuaL")
   register_clcmd("say /kuldes","func_ammo_transfer",ADMIN_ALL,"")
}

public func_ammopacks_transfer(id) {
   players_menu=menu_create("VirTuaL","players_menu_handler")
   
   get_players(players,num)
   
   for(i=0;i<num;i++) {
      if(players[i]!=id) {
         get_user_name(players[i],name,31)
         num_to_str(players[i],info,9)
         menu_additem(players_menu,name,info)
      }
   }
   
   menu_display(id,players_menu,0)
   return PLUGIN_HANDLED
}

public players_menu_handler(id,players_menu,item) {
   if(item==MENU_EXIT) return PLUGIN_HANDLED
   
   menu_item_getinfo(players_menu,item,accessmenu,data,31,iName,63,callback)
   
   player=str_to_num(data)
   
   get_user_name(player,name,31)
   ammopacks= zp_get_user_ammo_packs(id)
   player_ammopacks= zp_get_user_ammo_packs(player)
   format(addmenu,120,"\y%s",name)
   transfer={0,0,0,0,0,0,0}
   
   ammopacks_menu=menu_create(addmenu,"ammopacks_menu_handler")
   if(ammopacks>=10) {
      transfer[1]=1
      menu_additem(ammopacks_menu,"\w10")
   }
   else menu_additem(ammopacks_menu,"\d10")
   
   if(ammopacks>=50) {
      transfer[2]=1
      menu_additem(ammopacks_menu,"\w50")
   }
   else menu_additem(ammopacks_menu,"\d50")
   
   if(ammopacks>=70) {
      transfer[3]=1
      menu_additem(ammopacks_menu,"\w70")
   }
   else menu_additem(ammopacks_menu,"\d70")
   
   if(ammopacks>=100) {
      transfer[4]=1
      menu_additem(ammopacks_menu,"\w100")
   }
   else menu_additem(ammopacks_menu,"\d100")
   
   if(ammopacks>=125) {
      transfer[5]=1
      menu_additem(ammopacks_menu,"\w125")
   }
   else menu_additem(ammopacks_menu,"\d125")
   
   if(ammopacks>=150) {
      transfer[6]=1
      menu_additem(ammopacks_menu,"\w150")
   }
   else menu_additem(ammopacks_menu,"\d150")
   
   menu_setprop(ammopacks_menu,MPROP_PERPAGE,0);
   menu_display(id,ammopacks_menu,0)
   return PLUGIN_HANDLED
}

public ammopacks_menu_handler(id,ammopacks_menu,item) {
   item++
   
   switch(item) {
      case 1:{
         if(transfer[1]==1) {
            zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-10)
            zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+10)
         }
         else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
      }
      case 2:{
         if(transfer[2]==1) {
            zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-50)
            zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+50)
         }
         else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
      }
      case 3:{
         if(transfer[3]==1) {
            zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-70)
            zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+70)
         }
         else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
      }
      case 4:{
         if(transfer[4]==1) {
            zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-100)
            zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+100)
         }
         else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
      }
      case 5:{
         if(transfer[5]==1) {
            zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-125)
            zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+125)
         }
         else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
      }
      case 6:{
         if(transfer[6]==1) {
            zp_set_user_ammo_packs(id,ammopacks-150)
            zp_set_user_ammo_packs(player,player_ammopacks+150)
         }
         else menu_display(id,ammopacks_menu,0)
      }
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1054\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]AmmoKüldés
HozzászólásElküldve:2011.10.18. 19:57 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nem műkszik.Most nemtudom de a Plugin Cvarsba sem rakja be...Talán azért mert sok a plugin már??Mert bármilyen plugint rakok már be nem rakja be a Plugin Cvarsba :S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]AmmoKüldés
HozzászólásElküldve:2011.10.18. 20:10 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Azért nem teszi bele, mivel nincs hozzá definiálva CVar... -.-' (Megj: NEM kell CVAR hozzá, hogy betegye)
Ja hogy ezt nem tudtad? AKkor LÉGY OLY SZÍVES ÍRD LE mi a GOND! MI a pontos hiba? MI nem megy? MIT ír a log??

Egyáltalán FUT a plugin? Nézd meg pls.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole