hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.16. 13:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 780 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 779 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang rendszer javitás FAILED
HozzászólásElküldve: 2016.08.25. 19:02 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Valaki segitene? megy a gomb
  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <amxmisc>
  3.     #include <cstrike>
  4.     #include <csstats>
  5.  
  6.     #pragma tabsize 0
  7.  
  8.     #define PLUGIN "Rankrendszer (HUD + prefix)"
  9.     #define VERSION "1.5"
  10.     #define AUTHOR "6lmasok,qKKKJ;>, RaZ_HU"
  11.  
  12.     #define ACCESS_LEVEL ADMIN_CHAT
  13.     #define ADMIN_LISTEN ADMIN_CHAT
  14.  
  15.     #define RANK_HONVED 0
  16.     #define RANK_ORVEZETO 1
  17.     #define RANK_TIZEDES 2
  18.     #define RANK_SZAKASZV 3
  19.     #define RANK_ORMESTER 4
  20.     #define RANK_TORMESTER 5
  21.     #define RANK_FTORMESTER 6
  22.     #define RANK_ZASZLOS 7
  23.     #define RANK_TZASZLOS 8
  24.     #define RANK_FTZASZLOS 9
  25.     #define RANK_HADNAGY 10
  26.     #define RANK_FOHADNAGY 11
  27.     #define RANK_SZAZADOS 12
  28.     #define RANK_ORNAGY 13
  29.     #define RANK_ALEZREDES 14
  30.     #define RANK_EZREDES 15
  31.     #define RANK_DANDARTABORNOK 16
  32.     #define RANK_VEZERORNAGY 17
  33.     #define RANK_ALTABORNAGY 18
  34.     #define RANK_VEZEREZREDES 19
  35.  
  36.     #define MAXRANKS 19
  37.  
  38.     new message[192]
  39.  
  40.     new strName[191]
  41.     new strText[191]
  42.     new sayText
  43.     new teamInfo
  44.     new maxPlayers
  45.     new PlayerRank[33]
  46.     new Float:HUD_INTERVAL
  47.  
  48.     new static color[10]
  49.  
  50.     new const RANKS[MAXRANKS][] =
  51.     {
  52.         "Honvéd",
  53.         "Őrvezető",
  54.         "Tizedes",
  55.         "Szakaszvezető",
  56.         "Őrmester",
  57.         "Törzsőrmester",
  58.         "Főtörzsőrmester",
  59.         "Zászlós",
  60.         "Törzszászlós",
  61.         "Főtörzszászlós",
  62.         "Hadnagy",
  63.         "Főhadnagy",
  64.         "Százados",
  65.         "Őrnagy",
  66.         "Alezredes",
  67.         "Ezredes",
  68.         "Dandártábornok",
  69.         "Vezérőrnagy",
  70.         "Altábornagy",
  71.      "Vezérezredes"
  72.     }
  73.  
  74.     #define size 18
  75.  
  76.     new const szamok[size] =
  77.     {
  78.         50,
  79.         100,
  80.         200,
  81.         300,
  82.         450,
  83.         650,
  84.         800,
  85.         1000,
  86.         1200,
  87.         1400,
  88.         1700,
  89.         2000,
  90.         2500,
  91.         3000,
  92.         3600,
  93.         4500,
  94.         5500,
  95.         20000,
  96.       20100
  97.     }
  98.  
  99.     public plugin_init()
  100.     {
  101.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  102.         register_clcmd("say /rang", "hud")
  103.         register_clcmd("say rang", "hud")
  104.         register_clcmd ("say", "hook_say")
  105.         register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  106.  
  107.         register_cvar("sv_rankrendszer","1") // A plugin be- illetve kikapcsolása
  108.         register_cvar("sv_rankrendszer_HUD","1") // A HUD-ra való kijelzés be- illetve kikapcsolása
  109.         sethudtime()
  110.  
  111.         sayText = get_user_msgid ("SayText")
  112.         teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  113.         maxPlayers = get_maxplayers()
  114.  
  115.         set_task(160.0, "korUzenet", 0, _, _, "b")
  116.  
  117.         register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  118.     }
  119.  
  120.     public sethudtime()
  121.     {
  122.         new refreshtime = register_cvar("sv_rankrendszer_HUDtime","0.9") // A HUD-ra való kijelzés frissítési ideje másodpercben
  123.         if (refreshtime == 0.9)
  124.         {
  125.             HUD_INTERVAL = 0.9
  126.         }
  127.         else if (refreshtime != 0.9)
  128.         {
  129.             HUD_INTERVAL = get_pcvar_float(refreshtime)
  130.         }
  131.  
  132.         return PLUGIN_CONTINUE
  133.     }
  134.  
  135.     public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  136.     {
  137.         return PLUGIN_HANDLED
  138.     }
  139.  
  140.     public korUzenet()
  141.     {
  142.         ColorChat( 0, "^1Írd be ^4/rang ^1vagy ^4rang ^1hogy megnézd hány ölés kell a következő ranghoz.")
  143.         return PLUGIN_HANDLED;
  144.     }
  145.  
  146.     public hud(id)
  147.     {
  148.         new stats[8]
  149.     new bodyhits[8]
  150.         get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  151.  
  152.         ColorChat( id, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Öléseid: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  153.  
  154.         if(PlayerRank[id] == MAXRANKS-1)
  155.         {
  156.             //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Öléseid: ^3%d ^n^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0],szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  157.             ColorChat( id, "^4Már elérted a legnagyobb ^4rangot.")
  158.         }
  159.         else
  160.         {
  161.             //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Öléseid: ^3%d ^n^4Már elérted a legnagyobb rangot.",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  162.             ColorChat( id, "^4Következő rang: ^3%s ^1| ^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]+1], szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  163.         }
  164.     }
  165.  
  166.     public hook_say(id)
  167.     {
  168.         read_args (message, 191)
  169.         remove_quotes (message)
  170.  
  171.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  172.         return PLUGIN_CONTINUE
  173.  
  174.         new name[32]
  175.         get_user_name (id, name, 31)
  176.  
  177.         new isAlive, alive[32]
  178.  
  179.         if (is_user_alive (id))
  180.         {
  181.             isAlive = 1
  182.             alive = "^1 "
  183.         }
  184.         else
  185.         {
  186.             isAlive = 0
  187.             alive = "^1*HALOTT* "
  188.         }
  189.  
  190.         //static color[10]
  191.  
  192.         if(get_user_flags(id)&ADMIN_CVAR)
  193.         {
  194.             //get_user_team (id, color, 9)
  195.             getTeam(id)
  196.             format (strName, 191, "%s^4[^1Tulajdonos+Configos^4][3%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  197.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  198.         }  
  199.  
  200.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MAP)
  201.         {
  202.             getTeam(id)
  203.             format (strName, 191, "%s^4[^1Fő~Admin^4][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  204.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  205.         }    
  206.  
  207.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MENU)
  208.         {
  209.             getTeam(id)
  210.             format (strName, 191, "%s^4[^1Admin^4][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  211.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  212.         }
  213.  
  214.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_USER)
  215.         {
  216.             getTeam(id)
  217.             format (strName, 191, "%s^1[^3%s^1] ^3%s:",alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  218.             format (strText, 191, "^1%s", message)
  219.         }
  220.  
  221.         format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  222.         sendMessage (color, isAlive)
  223.  
  224.         return PLUGIN_CONTINUE
  225.     }
  226.  
  227.     public hook_teamsay(id)
  228.     {
  229.         new playerTeam = get_user_team(id)
  230.         new playerTeamName[19]
  231.  
  232.         switch (playerTeam)
  233.         {
  234.             case 1:
  235.             copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  236.  
  237.             case 2:
  238.             copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  239.  
  240.             default:
  241.             copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  242.         }
  243.  
  244.         read_args (message, 191)
  245.         remove_quotes (message)
  246.  
  247.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  248.         return PLUGIN_CONTINUE
  249.  
  250.         new isAlive, alive[32]
  251.  
  252.         if (is_user_alive (id))
  253.         {
  254.             isAlive = 1
  255.             alive = "^1 "
  256.         }
  257.         else
  258.         {
  259.             isAlive = 0
  260.             alive = "^1*HALOTT* "
  261.         }
  262.  
  263.         new name[32]
  264.         get_user_name (id, name, 31)
  265.  
  266.         //static color[10]
  267.  
  268.         if(get_user_flags(id)&ADMIN_CVAR)
  269.         {
  270.             //get_user_team (id, color, 9)
  271.             getTeam(id)
  272.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[^1Tulajdonos+Configos^4][3%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  273.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  274.         }  
  275.  
  276.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MAP)
  277.         {
  278.             getTeam(id)
  279.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[^1Fő~Admin^4][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  280.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  281.         }    
  282.  
  283.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MENU)
  284.         {
  285.             getTeam(id)
  286.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[^1Admin^4][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  287.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  288.         }
  289.  
  290.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_USER)
  291.         {
  292.             getTeam(id)
  293.             format (strName, 191, "%s(%s)^1[^3%s^1] ^3%s:",alive ,playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  294.             format (strText, 191, "^1%s", message)
  295.         }
  296.  
  297.         format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  298.         sendTeamMessage (color,isAlive, playerTeam)
  299.  
  300.         return PLUGIN_CONTINUE 
  301.     }
  302.  
  303.     public sendMessage (color[], alive)
  304.     {
  305.         new teamName[10]
  306.  
  307.         for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  308.         {
  309.         if (!is_user_connected(player))
  310.             continue
  311.         if((alive && is_user_alive(player)) || (!alive && !is_user_alive(player)) || (get_user_flags(player) && ADMIN_LISTEN))
  312.             {
  313.                 get_user_team (player, teamName, 9)
  314.                 changeTeamInfo (player, color)
  315.                 writeMessage (player, message)
  316.                 changeTeamInfo (player, teamName)
  317.             }
  318.         }
  319.     }
  320.  
  321.     public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  322.     {
  323.         new teamName[10]
  324.  
  325.         for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  326.         {
  327.         if (!is_user_connected(player))
  328.             continue
  329.  
  330.         if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  331.             {
  332.                 if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  333.                 {
  334.                     get_user_team (player, teamName, 9)
  335.                     changeTeamInfo (player, color)
  336.                     writeMessage (player, message)
  337.                     changeTeamInfo (player, teamName)
  338.                 }
  339.             }
  340.         }
  341.     }
  342.  
  343.     public changeTeamInfo (player, team[])
  344.     {
  345.         message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)   
  346.         write_byte (player)
  347.         write_string (team)
  348.         message_end()  
  349.     }
  350.  
  351.     public writeMessage (player, message[])
  352.     {
  353.         message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  354.         write_byte (player)
  355.         write_string (message)
  356.         message_end ()
  357.     }
  358.  
  359.     stock bool:is_user_steam(id)
  360.     {
  361.         static dp_pointer;
  362.  
  363.         if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  364.         {
  365.             server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  366.             server_exec();
  367.             return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  368.         }
  369.  
  370.         return false;
  371.     }
  372.  
  373.     public client_putinserver(id)
  374.     {
  375.         if(get_cvar_num("sv_rankrendszer")==0)
  376.         {
  377.             return PLUGIN_HANDLED
  378.         }
  379.         else if (get_cvar_num("sv_rankrendszer")==1 && get_cvar_num("sv_rankrendszer_HUD")==1)
  380.         {
  381.             set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  382.         }
  383.         else
  384.         {
  385.             set_task(0.5, "remTask", id)
  386.         }
  387.  
  388.         return PLUGIN_CONTINUE
  389.     }
  390.  
  391.     public remTask(id)
  392.     {
  393.         remove_task(id, 0)
  394.     }
  395.  
  396.     public getTeam(id)
  397.     {
  398.         get_user_team (id, color, 9)
  399.     }
  400.  
  401.     public setDisplay(id)
  402.     {
  403.         if(!is_user_connected(id))
  404.             return PLUGIN_CONTINUE
  405.  
  406.     new stats[8]
  407.     new bodyhits[8]
  408.         get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  409.  
  410.         if(stats[0] < 50)
  411.         {
  412.             PlayerRank[id] = RANK_HONVED
  413.         }
  414.         else if(stats[0] >= 50 && stats[0] < 100)
  415.         {
  416.             PlayerRank[id] = RANK_ORVEZETO
  417.         }
  418.         else if(stats[0] >= 100 && stats[0] < 200)
  419.         {
  420.             PlayerRank[id] = RANK_TIZEDES
  421.         }
  422.         else if(stats[0] >= 200 && stats[0] < 300)
  423.         {
  424.             PlayerRank[id] = RANK_SZAKASZV
  425.         }
  426.         else if(stats[0] >= 300 && stats[0] < 450)
  427.         {
  428.             PlayerRank[id] = RANK_ORMESTER
  429.         }
  430.         else if(stats[0] >= 450 && stats[0] < 650)
  431.         {
  432.             PlayerRank[id] = RANK_TORMESTER
  433.         }
  434.         else if(stats[0] >= 650 && stats[0] < 800)
  435.         {
  436.             PlayerRank[id] = RANK_FTORMESTER
  437.         }
  438.         else if(stats[0] >= 800 && stats[0] < 1000)
  439.         {
  440.             PlayerRank[id] = RANK_ZASZLOS
  441.         }
  442.         else if(stats[0] >= 1000 && stats[0] < 1200)
  443.         {
  444.             PlayerRank[id] = RANK_TZASZLOS
  445.         }
  446.         else if(stats[0] >= 1200 && stats[0] < 1400)
  447.         {
  448.             PlayerRank[id] = RANK_FZASZLOS
  449.         }
  450.         else if(stats[0] >= 1400 && stats[0] < 1700)
  451.         {
  452.             PlayerRank[id] = RANK_HADNAGY
  453.         }
  454.         else if(stats[0] >= 1700 && stats[0] < 2000)
  455.         {
  456.             PlayerRank[id] = RANK_FOHADNAGY
  457.         }
  458.         else if(stats[0] >= 2000 && stats[0] < 2500)
  459.         {
  460.             PlayerRank[id] = RANK_SZAZADOS
  461.         }
  462.         else if(stats[0] >= 2500 && stats[0] < 3000)
  463.         {
  464.             PlayerRank[id] = RANK_ORNAGY
  465.         }
  466.         else if(stats[0] >= 3000 && stats[0] < 3600)
  467.         {
  468.             PlayerRank[id] = RANK_ALEZREDES
  469.         }
  470.         else if(stats[0] >= 3600 && stats[0] < 4500)
  471.         {
  472.             PlayerRank[id] = RANK_EZREDES
  473.         }
  474.         else if(stats[0] >= 4500 && stats[0] < 5500)
  475.         {
  476.             PlayerRank[id] = RANK_DANDARTABORNOK
  477.         }
  478.         else if(stats[0] >= 5500 && stats[0] < 20000)
  479.         {
  480.             PlayerRank[id] = RANK_VEZERORNAGY
  481.         }
  482.         else if(stats[0] >= 20000) && stats[0] < 20100)
  483.         {
  484.             PlayerRank[id] = RANK_ALTABORNAGY
  485.  
  486.       else if(stats[0] >= 20100) && stats[0] < 20200)
  487.  
  488.             PlayerRank[id] = RANK_VEZEREZREDES
  489.         }
  490.  
  491.         set_hudmessage(142, 239, 39, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
  492.         show_hudmessage(id, "^nÖléseid: %i ^nRangod: %s ^nSzervert Adii:3 konfigolta", stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  493.         //show_hudmessage(id, "%s ^nÖléseid: %i ^nRangod: %s", name, stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  494.  
  495.         set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  496.  
  497.         return PLUGIN_CONTINUE
  498.     }
  499.  
  500.     stock ColorChat(const id, const input[], any:...)
  501.     {
  502.         new count = 1, players[32];
  503.         static msg[191];
  504.         vformat(msg, 190, input, 3);
  505.  
  506.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); // Green Color
  507.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1"); // Default Color
  508.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3"); // Team Color
  509.  
  510.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  511.         {
  512.             for (new i = 0; i < count; i++)
  513.             {
  514.                 if (is_user_connected(players[i]))
  515.                 {
  516.                     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  517.                     write_byte(players[i]);
  518.                     write_string(msg);
  519.                     message_end();
  520.                 }
  521.             }
  522.         }
  523.     }

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer javitás FAILED
HozzászólásElküldve: 2016.08.25. 19:06 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (theglorious):
Plugin szerkesztés vagy javítást a scripting fórumba kell nyitni! Leírhatatlan mi a hiba.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer javitás FAILED
HozzászólásElküldve: 2016.08.25. 19:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
És mi a hiba?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer javitás FAILED
HozzászólásElküldve: 2016.08.25. 19:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
Egyik régebbi hsz-em (keresőt használd máskor): 6almasok @ rank rendszer buggol

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer javitás FAILED
HozzászólásElküldve: 2016.08.25. 19:33 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
6almasok írta:
Egyik régebbi hsz-em (keresőt használd máskor): 6almasok @ rank rendszer buggol


Hát chaten a Team prefix előtt egy szóköz lesz mivel:

  1. alive = "^1 "
  2.     }
  3.     else
  4.     {
  5.         isAlive = 0
  6.         alive = "^1*HALOTT* "
  7.     }


helyesen:

  1. alive = "^1"
  2.     }
  3.     else
  4.     {
  5.         isAlive = 0
  6.         alive = "^1*HALOTT*"
  7.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer javitás FAILED
HozzászólásElküldve: 2016.08.25. 19:54 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
voga955 írta:
6almasok írta:
Egyik régebbi hsz-em (keresőt használd máskor): 6almasok @ rank rendszer buggol


Hát chaten a Team prefix előtt egy szóköz lesz mivel:

  1. alive = "^1 "
  2.     }
  3.     else
  4.     {
  5.         isAlive = 0
  6.         alive = "^1*HALOTT* "
  7.     }


helyesen:

  1. alive = "^1"
  2.     }
  3.     else
  4.     {
  5.         isAlive = 0
  6.         alive = "^1*HALOTT*"
  7.     }

Ez nem hiba, van aki úgy használja ( *HALOTT* [Teszt]Név: szöveg )

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer javitás FAILED
HozzászólásElküldve: 2016.08.25. 20:17 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
theglorious írta:
Ez nem hiba, van aki úgy használja ( *HALOTT* [Teszt]Név: szöveg )


Nem az lesz a hiba :D

Hanem így lesz | (Counter-Terrorists)*HALOTT*Xy: szöveg|

Team prefix előtt figyeld.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer javitás FAILED
HozzászólásElküldve: 2016.08.25. 20:33 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
voga955 írta:
theglorious írta:
Ez nem hiba, van aki úgy használja ( *HALOTT* [Teszt]Név: szöveg )


Nem az lesz a hiba :D

Hanem így lesz | (Counter-Terrorists)*HALOTT*Xy: szöveg|

Team prefix előtt figyeld.

Igaz, rossz sort néztem

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole