hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Gods Wars MOD https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=26034 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | exodus [2016.08.28. 19:43 ] |
Hozzászólás témája: | Gods Wars MOD |
Sziasztok. Ez a topic véleménykinyílvánítás céljábol jött létre! Szóval, neki kezdtem egy új teljesen a fejemből pattant modnak. A mod lényege: Felcsatlakozol a szerverre, a szerver első spawnoláskor megjeneít nekünk egy menüt, hogy válasszunk a lehetséges kasztok(fajok) közül. A lehetséges kasztok: -Ninja (Nagyobb gyorsasággal rendelkeznek mint egy átlagos játékos) -Harcos (Több élettel rendelkeznek mint egy átlag játékos) A kasztokat külön csapatba sorolja a szerver (Tehát Ninja kasztok TE csapatban míg a harcosok ellenkező csapatban) Miután kiválaszottad a kasztodat megkapod a hozzá való skineket (kinézet,kés) Ezután elindul a játék, ahol ölnöd kell és így kapsz EXP-t (tapasztalati pontok) ezzel fejlődsz magasabb szintekre. Persze az egész nem csak ennyi. Öléskor megszokott módon 1exp pontot kapunk, de viszont öléskor lehetőségünk van arra, hogy a szerver droppoljon nekünk. Lehetséges droppok: Felszerelések: -Vértek (Ami természetesen +életet biztosít nekünk) -Cipők (Gondolom nem nehéz kitalálni, +sebességet biztosít nekünk) -Sisak (Kisebb gravitációt biztosít nekünk) -Fegyverek (Ezt sem nehéz kitalálni, +sebzést biztosít nekünk) Tárgyak: (Ezen tárgyak között van ami időre szól.) -Tapasztalat Gyűrű (10-20-30 perces változatban) -Support Itemek 1 körre (+500hp,1.5x sebzés) -Arany (Amit levásárolhatunk egy "szerver bolt"-ban például tapasztalat gyűrűre) -Platinum (Arany értékének 5x-ösét éri, tehát ebből 5x kevesebb kell fizetőeszközként mint aranyból) Reborn (Újjászületés): Valamint ha elértük a maximális szintet (99) akkor lehetőségünk van reborn-ra ami annyit foglal magában össze, hogy: -Szintünk újra 1 lesz. -Minden felszerelésünk,tárgyunk megmarad. -Előzőleg elért 99-es szinten való tulajdonságaink megmaradnak (gyorsaság,élet) -Így újra kezdhetjük az egész-et anélkül, hogy felfejlődnénk 99-es szintre és nincs tovább. A mod játékmenetét sötét, zombi plague modnál megszokott mappokon játszanák a játékosok. És most a kérdések: Szerintetek egy ilyen modnak lehet jövője, arathat-e sikert? Ti mit javasolnátok még mit lehetne beletenni a mod-ba (Pl.: Piac,Küldhető tárgyak)? Ha van ilyen, mi az amit ti személy szerint nem szeretnétek egy ilyen modba (Pl.: Support Itemek)? |
Szerző: | 6almasok [2016.08.28. 23:16 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Gods Wars MOD |
Az első kérdésedre válaszolva én anno még pár hónapja talán tél után írtam egy teljesen új még nem látott modot (Haverom csinálta egyedi mapokkal). Viszont a rengetek munka ellenére nem aratott akkora sikert mint amit vártam. A fő probléma ott volt hogy túl nagy volt az erő különbség. Pl volt egy kezdő meg egy olyan játékos aki már egy hete játszott és a szegény kezdő még megütni se tudta. Ezt a problémát soha nem tudtam kiegyensúlyozni így a szerver csődöt mondott. |
Szerző: | The Peace [2016.08.28. 23:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Gods Wars MOD |
6almasok írta: Az első kérdésedre válaszolva én anno még pár hónapja talán tél után írtam egy teljesen új még nem látott modot (Haverom csinálta egyedi mapokkal). Viszont a rengetek munka ellenére nem aratott akkora sikert mint amit vártam. A fő probléma ott volt hogy túl nagy volt az erő különbség. Pl volt egy kezdő meg egy olyan játékos aki már egy hete játszott és a szegény kezdő még megütni se tudta. Ezt a problémát soha nem tudtam kiegyensúlyozni így a szerver csődöt mondott. Jó volt az pedig, [Kis koboldok harca] ![]() de a témára vissza térve: hát mit ne mondjak?, szerintem tényleg a képesség eltolódás miatt nagy gyászba tud fulladni a szerver. ![]() |
Szerző: | exodus [2016.08.28. 23:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Gods Wars MOD |
6almasok írta: Az első kérdésedre válaszolva én anno még pár hónapja talán tél után írtam egy teljesen új még nem látott modot (Haverom csinálta egyedi mapokkal). Viszont a rengetek munka ellenére nem aratott akkora sikert mint amit vártam. A fő probléma ott volt hogy túl nagy volt az erő különbség. Pl volt egy kezdő meg egy olyan játékos aki már egy hete játszott és a szegény kezdő még megütni se tudta. Ezt a problémát soha nem tudtam kiegyensúlyozni így a szerver csődöt mondott. Énis pont ugyan ezen gondolkodtam, ezért nemtudom, hogy érdemes-e belevágni. De ugyan ez a helyzet az unison móddal is, kitalálták, 1-2hétig menővolt aztán rájöttek, hogy ez így nem pálya.. ![]() |
Szerző: | norbee.16 [2016.08.29. 02:38 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Gods Wars MOD |
6almasok írta: Az első kérdésedre válaszolva én anno még pár hónapja talán tél után írtam egy teljesen új még nem látott modot (Haverom csinálta egyedi mapokkal). Viszont a rengetek munka ellenére nem aratott akkora sikert mint amit vártam. A fő probléma ott volt hogy túl nagy volt az erő különbség. Pl volt egy kezdő meg egy olyan játékos aki már egy hete játszott és a szegény kezdő még megütni se tudta. Ezt a problémát soha nem tudtam kiegyensúlyozni így a szerver csődöt mondott. Lassabb fejlődés, pont szerzés, stb... Igazából magyaroknál már csak annak van esélye híres szervert csinálni akinek van egy híresebb oldala, neve(csoport, stb..) és persze nagy hirdető készsége.(Szerintem) Ezáltal ha csinálsz egy érdekes módot be lehet inditani. Viszont ha rossz a drop vagy a fejlődés vagy akármi más idő utána hamar kihalhat mivel az újoncnak nincs semmi esélye. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |