hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 15:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 535 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 534 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Damage Hiba
HozzászólásElküldve: 2011.11.03. 17:51 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Hy, a módba csináltunk minigunt! Amikor kiválsztjuk a menübe fagy a szerver!
Waring van benne 1:

Warning: Tag mismatch on line 2683


És a kód:
Kód:
public player_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype, id) {
if(damagetype & DMG_BULLET && hasminigun[attacker] == true  && attacker!=victim)
{
damage = damage*get_pcvar_float(Minigunsebzes)
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_IGNORED
}
return HAM_IGNORED
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Damage Hiba
HozzászólásElküldve: 2011.11.03. 18:01 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
2683.sor melyik? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Damage Hiba
HozzászólásElküldve: 2011.11.03. 18:14 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Kód:
if(damagetype & DMG_BULLET && hasminigun[attacker] == true  && attacker!=victim)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Damage Hiba
HozzászólásElküldve: 2011.11.03. 19:31 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Próblád így:

Kód:
if((damagetype & DMG_BULLET) && hasminigun[attacker] == true  && attacker!=victim)


Bár ez a hiba nem itt jelentkezhet, csak azt hiszed. Az SMA LINKJÉT küld el, és ránézek, vagy MSNen keress fel.

IrOn123 írta:
Kód:
if(damagetype & DMG_BULLET && hasminigun[attacker] == true  && attacker!=victim)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Damage Hiba
HozzászólásElküldve: 2011.11.03. 19:58 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Nahakkor meg is van a hiba...

A hasminigun tömböt sima, számokat tartalkmazó többként dfefiniálsz, míg te az ifben mint boolean típust hazsnálod. A két típust így nem lehet összehasonlítani. 2 lehetőség van:

Kód:
if ((damagetype & DMG_BULLET) && hasminigun[attacker] == true  && attacker!=victim)

helyett ezt írod:
Kód:
if ((damagetype & DMG_BULLET) && hasminigun[attacker] && attacker!=victim)


VAGY a másik:
a 172. sorban
Kód:
new hasminigun[ 33 ]

helyett
Kód:
new bool:hasminigun[ 33 ]


Én a 2.at javaslom, mivel mindenhol true vagy false értéket adsz neki. Értékadás szempontjából ilyenkor 1et vagy 0át ad neki (átcastolja valahogy), de nem lehet összehasonlítani 2 különböző típust.

Szal a 2est válaszd.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole