hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Damage Hiba https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=2629 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | kiki [ 2011.11.03. 17:51 ] |
Hozzászólás témája: | Damage Hiba |
Hy, a módba csináltunk minigunt! Amikor kiválsztjuk a menübe fagy a szerver! Waring van benne 1: Warning: Tag mismatch on line 2683 És a kód: Kód: public player_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype, id) { |
Szerző: | Silent [ 2011.11.03. 18:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Damage Hiba |
2683.sor melyik? |
Szerző: | IrOn [ 2011.11.03. 18:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Damage Hiba |
Kód: if(damagetype & DMG_BULLET && hasminigun[attacker] == true && attacker!=victim) |
Szerző: | Metal [ 2011.11.03. 19:31 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Damage Hiba |
Próblád így: Kód: if((damagetype & DMG_BULLET) && hasminigun[attacker] == true && attacker!=victim) Bár ez a hiba nem itt jelentkezhet, csak azt hiszed. Az SMA LINKJÉT küld el, és ránézek, vagy MSNen keress fel. IrOn123 írta: Kód: if(damagetype & DMG_BULLET && hasminigun[attacker] == true && attacker!=victim) |
Szerző: | Metal [ 2011.11.03. 19:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Damage Hiba |
Nahakkor meg is van a hiba... A hasminigun tömböt sima, számokat tartalkmazó többként dfefiniálsz, míg te az ifben mint boolean típust hazsnálod. A két típust így nem lehet összehasonlítani. 2 lehetőség van: Kód: if ((damagetype & DMG_BULLET) && hasminigun[attacker] == true && attacker!=victim) helyett ezt írod: Kód: if ((damagetype & DMG_BULLET) && hasminigun[attacker] && attacker!=victim) VAGY a másik: a 172. sorban Kód: new hasminigun[ 33 ] helyett Kód: new bool:hasminigun[ 33 ] Én a 2.at javaslom, mivel mindenhol true vagy false értéket adsz neki. Értékadás szempontjából ilyenkor 1et vagy 0át ad neki (átcastolja valahogy), de nem lehet összehasonlítani 2 különböző típust. Szal a 2est válaszd. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |