hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Tömbök https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=26452 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Maxi [ 2016.10.17. 20:33 ] |
Hozzászólás témája: | Tömbök |
Kéne egy kis segitség Lenne egy többdimenziós tömböm, jelen esetben két "dimenzióról" beszélhetünk. Kód: new max[i][6]; Nos, ezt leginkább egy táblázatban tudnánk elképzelni, első 'i' elem jelentené a sorokat, a másik '6' db oszlopot jelentene. Kérdésem a következő, ha az 'i' szerepel egy for számlálóciklusban, majd azt növeli az, akkor a '6'-os Mátrix már jelen is lesz az első számlálási ciklusnál is? Ha nem lenne világos irjatok. Előre is köszi, m |
Szerző: | Maxi [ 2016.10.17. 21:06 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tömbök |
Megoldva! Kód: static ciklus(param1, param2, ..) { Ezt akartam valahogy megoldani, de nem lehet, mivel 0. elemű tömb nincs, vagyis van, de hibás. foron kivül kellene megoldanom, igy viszont füstbement terv :/ Mindegy |
Szerző: | regener [ 2016.10.17. 21:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tömbök |
Maxi írta: Megoldva! Kód: static ciklus(param1, param2, ..) { Ezt akartam valahogy megoldani, de nem lehet, mivel 0. elemű tömb nincs, vagyis van, de hibás. foron kivül kellene megoldanom, igy viszont füstbement terv :/ Mindegy Egy kicsit konkrétabb kódot tudnál mutatni? Illetve léptesd 1-től, akkor nem kell a 0-val bajlódni. Foron belül nem szoktunk tömböt létrehozni, kívül igen, aztán a for majd feltölti adattal. Mert ha pl. 5-nél jár a for akkor létrehoz egy new max[5][6] tömböt amibe te 4 sort és 6 oszlopot rakhatsz, de ebből te csak az egyiket fogod használni ami épp az 5-ös, avagy a Kód: max[0][6] tömbindexeken nem lesz semmi mert az 5-ös amibe mentesz ugye a Kód: max[4][6] Ez ugyanígy igaz ha már mondjuk 25 játékosod van, akkor létrehoz egy 25-ös tömböt és 24 index kukába megy. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |