hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
reapi+amxx kérdések https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=26537 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Balage74 [2016.10.28. 18:36 ] |
Hozzászólás témája: | reapi+amxx kérdések |
Sziasztok. Rég voltam aktív amxx területén, most hogy megint szabadidőmben foglalkozom vele, látom, hogy elég sok újdonság van. Kérdéseim a következők (hogy időt spóroljak magamnak:D) - Ha a szerverre reapi-t teszek, akkor dproto helyett valami mást kell használnom, hogy ns-t is tudjon a szerver fogadni ? - reapi esetén az eredeti amxmodx 1.8.3 újabb verziói működnek ? - reapi esetén az okapi és orpheu modulok működnek? - reapi esetén az egyszerűbb pluginok - gondolok itt a scoreboard átíró, sebzésmutató pluginekre - működőképesek lehetnek alapból, vagy teljesen előről kell kezdeni a megírásukat? - van valakinek tapasztalata reapi+gungame kombó futtatásában? (arra gondolok, hogy működik-e?) A következő inkább 1.8.3-as amxx probléma: nem rakom be az egész kódot csak egy részletét. 1.8.2 compilerével lefordítva hiba nélkül lefut a dolog, de az 1.8.3-as compilerrel hibát kapok: - Kód: // Should the plugin save player data in SQL database? a hibaüzenet: Kód: ...Achievement_bots.sma(76) :error 020: invalid symbol name "" erre nem jöttem rá... Csak hogy ne kelljen számozgatni/számolgatni a sorokat: Kód:
ezt az 1 hibát nem értettem meg egyelőre, több is volt, de azok egyszerűek (főként a client_disconnect helyett client_disconnected-et, meg az strbreak helyett argbreak-et kell írni jellegű problémák voltak). Mivel a hibaüzenet sorszámozása mindíg az előző sorra mutatott, ezért az következtettem ki, hogy a DelBit-el van problémája, csak nem értem hogy mi? Köszönöm ha valaki választ tud adni ezekre. |
Szerző: | mforce [2016.10.28. 18:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: reapi+amxx kérdések |
Reapi nem megy csak úgy, csak rehlds és regamedll-el karöltve, tehát nem fog működni dproto. Reunion kell. Minden modulnak az újra irt változata. Működnek az amxx 1.8.3 dev verziók, de szarul. Magyarul hanyagold, használj 1.8.2-t, vagy használj reamxx-et. Orpheu nem megy, de ennek egyértelműnek kell lenni. Memória alapú az Orpheu, egy újabb buildot adna ki a Valve, azon se menne. Reapi esetén mukodnek-e az alap pluginok? What? A reapi csak egy modul egy include-al. a hamsandwich, a fakemeta, a cstrike, az engine helyettesítésére, hogy a gamedll-el közvetlen tudjon kommunikálni, tehát eroforraskimelobb. Reapi+gungame kérdés elég irreleváns. Minden működik, de megint csak ott tartunk, hogy akkor minek a reapi? Nem használ a gg reapi natívot, ha csak ujra nem írod az egészet egytől egyig. Utolsó kérdésnél a probléma a max_players konstans... alapból definiált 1.8.3-ban |
Szerző: | Balage74 [2016.10.28. 21:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: reapi+amxx kérdések |
thx. Kis fogalomzavar volt, rehlds-t akartam írni, nem reapi-t... Amúgy így egyértelmű lett számomra, hogy maradok a jó öreg régi motornál, max most tesztelgetem 1.8.3-as amxx-el. Nem vágtam, hogy a maxplayerst beépítették, így nagy segítség volt hirtelen. Majd most remélem belerázódok... |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |