hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 02:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 310 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 309 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: ASDD az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Animáció nem működik
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 12:10 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.08. 12:07
Hozzászólások: 3
Hali,
Valami meg tudná nekem mondani hogy miért nem jó a plugint ?...

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  7. new const VERSION[] = "1.0"
  8. new const AUTHOR[] = "Tomii~'."
  9.  
  10. const m_iId = 43
  11. const m_pPlayer = 41
  12. const XO_WEAPON = 4
  13. const m_pActiveItem = 373
  14.  
  15. #define get_weapon_owner(%1)        get_pdata_cbase(%1, m_pPlayer, XO_WEAPON)
  16. #define get_weapon_id(%1)           get_pdata_int(%1, m_iId, XO_WEAPON)
  17. #define get_active_item(%1)         get_pdata_cbase(%1, m_pActiveItem)
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  22.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "OnItemDeployPost", 1);
  23. }
  24.  
  25. new const fegyver[] = "models/onlyd2/ak47/revolution.mdl";
  26.  
  27.  
  28. public OnItemDeployPost(ent) {
  29.     new id = get_weapon_owner(ent);
  30.  
  31.     if(id > 0) {
  32.         new Weapon = get_weapon_id(ent);
  33.         if(Weapon == CSW_AK47)
  34.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyver);    // v_model
  35.     }
  36.  
  37.     return HAM_IGNORED;
  38. }
  39.  
  40. public plugin_precache() {
  41. precache_model("models/onlyd2/ak47/revolution.mdl")
  42. }
  43.  
  44.  
  45. public ClCmd_Impulse(id) {
  46.     new ActiveItem = get_active_item(id);
  47.     new Weapon = get_weapon_id(ActiveItem);
  48.     if(Weapon == CSW_AK47) {
  49.         SendWeaponAnim(id, .iAnim = 6)
  50.         return PLUGIN_HANDLED;
  51.     }
  52.     return PLUGIN_CONTINUE;
  53. }
  54.  
  55. // fm
  56. stock SendWeaponAnim(id, iAnim) {
  57.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  58.  
  59.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  60.     write_byte(iAnim)
  61.     write_byte(pev(id, pev_body))
  62.     message_end()
  63. }
  64. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  65. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  66. */


A skin amivel nem jó: http://gamebanana.com/skins/148600

Előre is köszönöm a válaszokat !.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció nem működik
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 17:16 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
a modelhez van animáció?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció nem működik
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 17:41 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.08. 12:07
Hozzászólások: 3
Igen.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció nem működik
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 17:51 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
És hol?.... A pluginban amúgy is 6-os id-t "játszaná" le....
Kép

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció nem működik
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 18:54 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.08. 12:07
Hozzászólások: 3
Na ez már animált, de mégsem jó :/ amikor nyomom az f betűt akkor a fegyver töltést animálja le :(

http://data.hu/get/10088962/gforce.mdl

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  7. new const VERSION[] = "1.0"
  8. new const AUTHOR[] = "Tomii~'."
  9.  
  10. const m_iId = 43
  11. const m_pPlayer = 41
  12. const XO_WEAPON = 4
  13. const m_pActiveItem = 373
  14.  
  15. #define get_weapon_owner(%1)        get_pdata_cbase(%1, m_pPlayer, XO_WEAPON)
  16. #define get_weapon_id(%1)           get_pdata_int(%1, m_iId, XO_WEAPON)
  17. #define get_active_item(%1)         get_pdata_cbase(%1, m_pActiveItem)
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  22.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "OnItemDeployPost", 1);
  23. }
  24.  
  25. new const fegyver[] = "models/onlyd2/ak47/gforce.mdl";
  26.  
  27.  
  28. public OnItemDeployPost(ent) {
  29.     new id = get_weapon_owner(ent);
  30.  
  31.     if(id > 0) {
  32.         new Weapon = get_weapon_id(ent);
  33.         if(Weapon == CSW_AK47)
  34.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyver);    // v_model
  35.     }
  36.  
  37.     return HAM_IGNORED;
  38. }
  39.  
  40. public plugin_precache() {
  41. precache_model("models/onlyd2/ak47/gforce.mdl")
  42. }
  43.  
  44.  
  45. public ClCmd_Impulse(id) {
  46.     new ActiveItem = get_active_item(id);
  47.     new Weapon = get_weapon_id(ActiveItem);
  48.     if(Weapon == CSW_AK47) {
  49.         SendWeaponAnim(id, .iAnim = 7)
  50.         return PLUGIN_HANDLED;
  51.     }
  52.     return PLUGIN_CONTINUE;
  53. }
  54.  
  55. // fm
  56. stock SendWeaponAnim(id, iAnim) {
  57.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  58.  
  59.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  60.     write_byte(iAnim)
  61.     write_byte(pev(id, pev_body))
  62.     message_end()
  63. }
  64. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  65. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  66. */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció nem működik
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 19:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Felrakod és amelyik skin tartalmaz animációt annál menni fog:

► Spoiler mutatása

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole