Offline |
![Nagyúr Nagyúr](./images/ranks/hl17.png) |
![Avatar](./download/file.php?avatar=8199_1677267378.jpg) |
Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56 Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal Megköszönték neki: 124 alkalommal
|
Felrakod és amelyik skin tartalmaz animációt annál menni fog: ► Spoiler mutatása #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Animació" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Unkown" enum _:Typ {CSW, Anim}; new const Adatok[][Typ] = { {CSW_AK47, 6}, {CSW_M4A1, 14}, {CSW_AWP, 6}, {CSW_DEAGLE, 6}, {CSW_USP, 16}, {CSW_KNIFE, 8}, {CSW_GLOCK18, 13}, {CSW_GALIL, 6}, {CSW_SCOUT, 5}, {CSW_MP5NAVY, 6}, {CSW_P90, 6}, {CSW_FAMAS, 6} }; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_impulse(100, "clcmd_impulse"); } public clcmd_impulse(id) { const g_id = 43; const Activ = 373; new Vettem = get_pdata_cbase(id, Activ); new Wp = get_pdata_int(Vettem, g_id,._linuxdiff = 4); for(new i;i < sizeof(Adatok);i++) { if(Wp == Adatok[i][CSW]) { WeaponAnim(id, .iAnim = (Adatok[i][Anim])); return PLUGIN_HANDLED; } } return PLUGIN_CONTINUE; } stock WeaponAnim(id, iAnim) { entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim); message_begin(MSG_ONE,SVC_WEAPONANIM,_,id); write_byte(iAnim); write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body)); message_end(); return PLUGIN_HANDLED; }
|
|