hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Csgo mod Tapasztalatok. https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=26919 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | adriansr14 [2016.12.25. 21:15 ] | ||
Hozzászólás témája: | Csgo mod Tapasztalatok. | ||
Sziasztok, van ez az exodus-írt mód, és én ezt a gondod tapasztaltam nála: - SMS pontot nem tudok addolni (Adatbázisnál, és mi előtt valaki írná h fent vagyok a szerveren és azért, de nem, nem voltam fent. +le állított szerver.) - Kulcsot sem, lehet addolni (Adatbázisnál, és mi előtt valaki írná h fent vagyok a szerveren és azért, de nem, nem voltam fent. +le állított szerver.) - Pár játékos tapasztalta, eltünt a mentések, nincs meg a loginom, nincs meg a fegyver skineim +láda,rang. Nagyjából ezeket tapasztaltam! mi lehet a gond? (Proba módnak tettem be, hogy hogy is nézki! válaszokat várok! maga forrás:
|
Szerző: | LyleChriss [2016.12.25. 21:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Csgo mod Tapasztalatok. |
Maxival okoskodtunk az eltűnő dolgok problémáján. Arra jutottunk, hogy (bizonyos esetekben) okozhatja az adatbázis terhelése. (Egyéb esetek: Fekete lyuk, mágia, karácsonyi csoda, szülinapi kívánság, elvitte a Fogtündér, éhes volt Rudolf és valamivel táplálni kellett. Sajnos nem áll módomban felsorolni mindet.) Ha egy adatbázist gyakran frissítünk -> Kevés oszlop, több táblában. (Azért ne egy oszlop legyen egy táblában. Olyan 10-20-30 még elmegy, ha tévedek javítsatok ki.) Ha egy adatbázist kevesebbszer frissítünk -> Lehet több oszlop, kevesebb táblában. (Ha maponként lekérdezünk összesen 5x, legalább 1 perces eltolásokkal, akkor lehet kicsiiiit nagyobb a tábla...) Csak gondoljunk bele. Adott egy GO mentés. Legyen benne 400 oszlop, a szerveren legyen adott időben 20 játékos. Ez azt jelenti, hogy map végén, a másodperc tört része alatt 20-szor akarunk az SQL táblába 400 oszlopnyi adatot írni. Csoda, hogy szegény elfelejt dolgokat? Megoldás #1-> Map végén befagyasztani a játékosokat kb 40 másodpercre, ez alatt mindenkinek menteni 1 másodperces késleltetéssel. (set_task) Megoldás #2-> Ha szerez valamit, ha elad valamit, bármilyen változás történik az SQL táblában, rögzítjük. Valószínűtlen, hogy így egyszerre minden játékosnak kell menteni. Ebben az esetben a map végi mentést (client_disconnect-ben) elhanyagolnám. Ezen kívül nem árt okosan indexelni. Ha SELECT * FROM `tábla` WHERE valami = semmmi lekérdezést használunk (vagy UPDATE, vagy DELETE), érdemes a primary index értéke alapján keresni, mint egyéb érték alapján. Sokkal gyorsabb és kíméletesebb. Az sem baj, ha a rendezést nem az adatbázissal végezteted. Csináld meg PAWN kóddal. (Ne legyen ORDER) Valahol olvastam olyat is, hogy néha nem árt egy OPTIMIZE TABLE, hát fene tudja, sosem használtam, majd valaki aki ért hozzá, megmondja. Persze ez csak okoskodás, nem muszáj rám hallgatni. ![]() |
Szerző: | exodus [2017.01.04. 17:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Csgo mod Tapasztalatok. |
Kicsit gondolkozz értelemszerűen, ha eldobná a mentést akkor minden eltünne az adott mentésről, tehát ilyen nincs, hogy csak a ládám meg csak ez meg csak az tűnt el, ezzel csak téged vernek át, hogy adogasd nekik a cuccokat ![]() Amúgymeg ha nemlenne jó a mentés énsem használnám, ergo nekem soha nem dobta el a mentést (Illetve elszokta de az még egy régebbi verzió volt ezt amit feltöltöttem ez frissített verzió) |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |