hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 16:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 538 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 538 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.12.26. 21:09 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Sziasztok egy kérdésel jöttem hozzátok

Azzal hogy meg van mindenkinek mindene de van 1-2-3 max 4 emberke akinek eltünek a mentései névre van a regisztrálás nem steam id-re...

Ez mi okozhatja ezt a problémát???

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.12.27. 01:22 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
SteamID változat:
Csatolmány:
GlobalOffensive.sma


UI.: nem próbáltam ki


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.12.30. 14:49 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Nemértem hogy hogyan tűnik el nálam sose volt ilyen, esetleg ha nincs letiltva a névváltás akkor lehetséges ez.

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.12.31. 05:26 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
exodus írta:
Nemértem hogy hogyan tűnik el nálam sose volt ilyen, esetleg ha nincs letiltva a névváltás akkor lehetséges ez.







Jah én nem a te fajta Go modot használom..

Én maradtam ami eddig volt hissz én csak ujjitgatam rajta pld.: játszott idő számláló meg 221skin stb...

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.12.31. 05:30 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
ezt használom


Csatolmányok:
Magyarázat: Ezt használom...
valami.sma [51.95 KiB]
Letöltve 50 alkalommal.

_________________
(Zeus)Pogibanane :D
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.12.31. 09:26 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Úgy bírom ezt, hogy senki nem tud önállóan összehozni valamit és nem a jó, hanem a szar terjeng szájról szájra és azt dolgozza fel úgymond mindenki, már ha ezt lehet feldolgozásnak nevezni. Akkor vajon mi lehet a baj? Az alap? Igen.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.12.31. 19:30 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
mforce írta:
Úgy bírom ezt, hogy senki nem tud önállóan összehozni valamit és nem a jó, hanem a szar terjeng szájról szájra és azt dolgozza fel úgymond mindenki, már ha ezt lehet feldolgozásnak nevezni. Akkor vajon mi lehet a baj? Az alap? Igen.



Szervusz MForce

Ezt nem értem amit irtál sőtt már vcagy 8x átolvastam..
Ha lehetne kérni, kérlek fejtsd ki magad bőveben...

Az alap? Igen. ??????????

Meg gondolom észre vetted hogy nem ami a gépemen van azt osztom meg mivel abba már van javitgatva
[ Dollar bug, játszott idő, 120-rol 221 skin ]
de viszont a mentés ugyan az hisz ugyan ez a mód csak anyi küllömbségel hogy nekem pénzbe került...
De ezt nem részletezem ha nem haragszol meg...

Akkor itt mi lehet a probléma végülis eddig nem jöttem rá hogy birnám javitani ?????



By: Lbene

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.12.31. 19:38 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
pogibanane írta:
mforce írta:
Úgy bírom ezt, hogy senki nem tud önállóan összehozni valamit és nem a jó, hanem a szar terjeng szájról szájra és azt dolgozza fel úgymond mindenki, már ha ezt lehet feldolgozásnak nevezni. Akkor vajon mi lehet a baj? Az alap? Igen.



Szervusz MForce

Ezt nem értem amit irtál sőtt már vcagy 8x átolvastam..
Ha lehetne kérni, kérlek fejtsd ki magad bőveben...

Az alap? Igen. ??????????

Meg gondolom észre vetted hogy nem ami a gépemen van azt osztom meg mivel abba már van javitgatva
[ Dollar bug, játszott idő, 120-rol 221 skin ]
de viszont a mentés ugyan az hisz ugyan ez a mód csak anyi küllömbségel hogy nekem pénzbe került...
De ezt nem részletezem ha nem haragszol meg...

Akkor itt mi lehet a probléma végülis eddig nem jöttem rá hogy birnám javitani ?????



By: Lbene

Sehogy se tudod javítani,...
1, mert nem értesz hozzá
2, az egész mentés, sőt a mód hibás

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.01.01. 13:43 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Akkor rámutatok 1-2 hibára :)

Változókat EOS-al nullázol? az szöveghez való, meg felcsatlakozáskor nullázol? Lecsatlakozáskor kéne...
  1. public client_putinserver(id)
  2. {
  3.     Dollar[id] = EOS;
  4.     Rang[id] = EOS;
  5.     Oles[id] = EOS;
  6. }


Dollár floatként van létrehozva az sql-ben viszont normál változóként van kezelve
  1. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Dollars` float(11) NOT NULL,");


Itt miért van külön lekérve a név?
  1. public Load(id) {
  2.     static Query[10048];
  3.     new Data[1], Name[32];
  4.     get_user_name(id, Name, 31);
  5.     Data[0] = id;
  6.  
  7.     formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `lHVT_CSGO_mod` WHERE Nev = ^"%s^";", Name);
  8.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1);
  9. }


Itt meg szövegként van kezelve a dollár :D
  1. SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Dollars"), Dollar[id]);


Értékeket nem kell nullázni, ha nem adsz meg értéket alapból nulla, valamint szintén minek van lekérve a név ittis külön?
  1. public Save(id)
  2. {
  3.     static Query[10048];
  4.     new Len;
  5.     new Name[32]; get_user_name(id, Name, 31);
  6.    
  7.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "INSERT INTO `lHVT_CSGO_mod` (`Nev`, ");
  8.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Dollars` ,");
  9.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Szint` ,");
  10.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Oles` ,");
  11.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Jelszo`, ");
  12.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Regisztralva`, ");
  13.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Osszes`, ");
  14.    
  15.     for(new i;i < 110; i++)
  16.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Gun%d` ,", i);
  17.        
  18.     for(new i;i < 6; i++)
  19.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Chest%d` ,", i);
  20.    
  21.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Kulcs`) VALUES (^"%s^" ,", Name);
  22.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  23.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  24.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  25.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  26.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  27.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  28.    
  29.     for(new i=0;i < 110; i++)
  30.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  31.        
  32.     for(new i;i < 6; i++)
  33.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  34.    
  35.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^");");
  36.    
  37.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  38. }


Itt is miért van lekérve megint a név? Miért kell minden függvénybe lekérni? -.-
  1. public Update(id)
  2. {
  3.     static Query[10048];
  4.     new Len;
  5.     new Name[32]; get_user_name(id, Name, 31);
  6.    
  7.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `lHVT_CSGO_mod` SET Dollars = ^"%i^", ",Dollar[id]);
  8.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Szint = ^"%i^", ", Rang[id]);
  9.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Oles = ^"%i^", ", Oles[id]);
  10.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Jelszo = ^"%s^", ", RegPassword[id]);
  11.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Regisztralva = ^"%i^", ", Registered[id]);
  12.    
  13.     for(new i=0;i < 110; i++)
  14.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Osszes = ^"%i^", ", OsszesFegyver[i]);
  15.    
  16.     for(new i=0;i < 110; i++)
  17.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Gun%d = ^"%i^", ", i, OsszesSkin[i][id]);
  18.        
  19.     for(new i;i < 6; i++)
  20.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Chest%d = ^"%i^", ", i, Lada[i][id]);
  21.    
  22.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Kulcs = ^"%i^" WHERE Nev = ^"%s^";", Kulcs[id], Name);
  23.    
  24.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  25. }


Itt még az update-nél annyit, hogy i=0 minek? Alapból 0-tól fog indulni a ciklus, valamint valószínüleg ez lesz az, hogy random eltünik a mentés meg persze minden függvénynél levan kérve a név
  1. for(new i=0;i < 110; i++)
  2.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Osszes = ^"%i^", ", OsszesFegyver[i]);
  3.    
  4.     for(new i=0;i < 110; i++)
  5.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Gun%d = ^"%i^", ", i, OsszesSkin[i][id]);


Ezt nem véletlen készítette mforce: http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=22815

Ennek az egész mentése kuka, nemtudom kivolt ez a lángelme aki így írta meg.

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.01.01. 20:25 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
exodus írta:
Akkor rámutatok 1-2 hibára :)

Változókat EOS-al nullázol? az szöveghez való, meg felcsatlakozáskor nullázol? Lecsatlakozáskor kéne...
  1. public client_putinserver(id)
  2. {
  3.     Dollar[id] = EOS;
  4.     Rang[id] = EOS;
  5.     Oles[id] = EOS;
  6. }


Dollár floatként van létrehozva az sql-ben viszont normál változóként van kezelve
  1. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Dollars` float(11) NOT NULL,");


Itt miért van külön lekérve a név?
  1. public Load(id) {
  2.     static Query[10048];
  3.     new Data[1], Name[32];
  4.     get_user_name(id, Name, 31);
  5.     Data[0] = id;
  6.  
  7.     formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `lHVT_CSGO_mod` WHERE Nev = ^"%s^";", Name);
  8.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1);
  9. }


Itt meg szövegként van kezelve a dollár :D
  1. SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Dollars"), Dollar[id]);


Értékeket nem kell nullázni, ha nem adsz meg értéket alapból nulla, valamint szintén minek van lekérve a név ittis külön?
  1. public Save(id)
  2. {
  3.     static Query[10048];
  4.     new Len;
  5.     new Name[32]; get_user_name(id, Name, 31);
  6.    
  7.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "INSERT INTO `lHVT_CSGO_mod` (`Nev`, ");
  8.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Dollars` ,");
  9.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Szint` ,");
  10.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Oles` ,");
  11.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Jelszo`, ");
  12.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Regisztralva`, ");
  13.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Osszes`, ");
  14.    
  15.     for(new i;i < 110; i++)
  16.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Gun%d` ,", i);
  17.        
  18.     for(new i;i < 6; i++)
  19.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Chest%d` ,", i);
  20.    
  21.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Kulcs`) VALUES (^"%s^" ,", Name);
  22.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  23.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  24.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  25.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  26.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  27.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  28.    
  29.     for(new i=0;i < 110; i++)
  30.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  31.        
  32.     for(new i;i < 6; i++)
  33.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^", ");
  34.    
  35.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "^"0^");");
  36.    
  37.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  38. }


Itt is miért van lekérve megint a név? Miért kell minden függvénybe lekérni? -.-
  1. public Update(id)
  2. {
  3.     static Query[10048];
  4.     new Len;
  5.     new Name[32]; get_user_name(id, Name, 31);
  6.    
  7.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `lHVT_CSGO_mod` SET Dollars = ^"%i^", ",Dollar[id]);
  8.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Szint = ^"%i^", ", Rang[id]);
  9.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Oles = ^"%i^", ", Oles[id]);
  10.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Jelszo = ^"%s^", ", RegPassword[id]);
  11.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Regisztralva = ^"%i^", ", Registered[id]);
  12.    
  13.     for(new i=0;i < 110; i++)
  14.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Osszes = ^"%i^", ", OsszesFegyver[i]);
  15.    
  16.     for(new i=0;i < 110; i++)
  17.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Gun%d = ^"%i^", ", i, OsszesSkin[i][id]);
  18.        
  19.     for(new i;i < 6; i++)
  20.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Chest%d = ^"%i^", ", i, Lada[i][id]);
  21.    
  22.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Kulcs = ^"%i^" WHERE Nev = ^"%s^";", Kulcs[id], Name);
  23.    
  24.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  25. }


Itt még az update-nél annyit, hogy i=0 minek? Alapból 0-tól fog indulni a ciklus, valamint valószínüleg ez lesz az, hogy random eltünik a mentés meg persze minden függvénynél levan kérve a név
  1. for(new i=0;i < 110; i++)
  2.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Osszes = ^"%i^", ", OsszesFegyver[i]);
  3.    
  4.     for(new i=0;i < 110; i++)
  5.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Gun%d = ^"%i^", ", i, OsszesSkin[i][id]);


Ezt nem véletlen készítette mforce: http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=22815

Ennek az egész mentése kuka, nemtudom kivolt ez a lángelme aki így írta meg.



Már Kész de kösszönök mindenkinek mindent igen MForce Tutorialbol javitotam őket és már nincs ilyen gondom eddig....
És utóljára is kösszönök mindenkinek mindent...

By: Lbene

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole