hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 04:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 244 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 243 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gyors kés
HozzászólásElküldve: 2017.01.05. 17:37 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Valaki ebbe a pluginba bele tudná írni hogy csak akkor índuljon el ha a freezetime lejárt.

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
 
#pragma semicolon 1
 
new Gyors;
 
public plugin_init() {
    register_plugin("GyorsKes", "1.0", "Pardon");
   
    Gyors = register_cvar("Gyors Kes", "380");
   
    register_event("CurWeapon", "WeaponSwitch", "be", "1=1");
   
}
public WeaponSwitch(id)
{
    if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
    {
        new Float:Kes = get_pcvar_float(Gyors);
        set_user_maxspeed(id, Float: Kes);
    }
}

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gyors kés
HozzászólásElküldve: 2017.01.05. 19:55 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4.  
  5. #pragma semicolon 1
  6.  
  7. new Gyors;
  8. new bool:fagyas;
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11.     register_plugin("GyorsKes", "1.0", "Pardon");
  12.    
  13.     Gyors = register_cvar("Gyors Kes", "380");
  14.    
  15.     register_event("CurWeapon", "WeaponSwitch", "be", "1=1");
  16.     register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
  17.     register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
  18.    
  19. }
  20. public event_new_round() {
  21.     fagyas = true;
  22. }
  23. public logevent_round_start() {
  24.     fagyas = false;
  25. }
  26.    
  27. public WeaponSwitch(id)
  28. {
  29.     if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && !fagyas)
  30.     {
  31.         new Float:Kes = get_pcvar_float(Gyors);
  32.         set_user_maxspeed(id, Float: Kes);
  33.     }
  34. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole