hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Bpammo
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=2742
Oldal: 1 / 1

Szerző:  kiki [2011.11.21. 13:46 ]
Hozzászólás témája:  Bpammo

Azt szeretném elérni hogy a fegyverbe 2 lőszer legyen, a give_itemmel addolom a fegyvert és abban alap 10lőszer van!

Nemjó1#
Kód:
give_item( id, "weapon_scout" );
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, cs_get_user_bpammo(id, CSW_SCOUT) - 8);


Nemjó2#
Kód:
give_item( id, "weapon_scout" );
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 2);

Szerző:  Metal [2011.11.21. 14:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bpammo

Kód:
cs_set_weapon_ammo - Sets the amount of ammo in weapon's clip. 
Syntax:
      cs_set_weapon_ammo ( index, newammo )
Type:
     Native
Notes:
 index is the weapon entity's index.


kiki írta:
Azt szeretném elérni hogy a fegyverbe 2 lőszer legyen, a give_itemmel addolom a fegyvert és abban alap 10lőszer van!

Nemjó1#
Kód:
give_item( id, "weapon_scout" );
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, cs_get_user_bpammo(id, CSW_SCOUT) - 8);


Nemjó2#
Kód:
give_item( id, "weapon_scout" );
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 2);

Szerző:  kiki [2011.11.21. 14:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bpammo

not working

Szerző:  Metal [2011.11.21. 16:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bpammo

Ez a hozzászólás nekem nem mond semmit...mintakód avyg valami?

Szerző:  kiki [2011.11.21. 16:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bpammo

Kód:
         give_item( id, "weapon_scout" );
         cs_set_weapon_ammo( id, 2 );

Szerző:  Metal [2011.11.21. 16:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bpammo

Olvasd el még 1* plíz a szintaxist....

kiki írta:
Kód:
         give_item( id, "weapon_scout" );
         cs_set_weapon_ammo( id, 2 );

Szerző:  kiki [2011.11.21. 16:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bpammo

weapon index, kössz:)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/