hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Usp damage
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=27942
Oldal: 1 / 1

Szerző:  rusky18 [2017.07.13. 15:21 ]
Hozzászólás témája:  Usp damage

Üdv valaki tudna segíteni hiába írom át hogy milyen erős legyen az usp ugyan annyit sebez.

Csatolmányok:
newdeathrun.sma [57KiB]
Letöltve 99 alkalommal.

Szerző:  The Peace [2017.09.22. 21:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Usp damage

rusky18 írta:
Üdv valaki tudna segíteni hiába írom át hogy milyen erős legyen az usp ugyan annyit sebez.


  1. public uspsebzes( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  2. {
  3.     new weap = get_user_weapon(attacker)
  4.    
  5.     if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp1_damage[attacker])
  6.     {
  7.         SetHamParamFloat(4, damage * 1.1)
  8.     }


próbáld úgy.

Szerző:  regener [2017.09.22. 22:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Usp damage

  1. public uspsebzes( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  2. {
  3.     if(is_user_alive(victim) || is_user_alive(attacker))
  4.         return
  5.    
  6.     new weap = get_user_weapon(attacker)
  7.     if(weap == CSW_USP)
  8.     {
  9.         if(usp1_damage[attacker])
  10.         {
  11.             SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
  12.         }


-->>>

  1. public uspsebzes( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  2. {
  3.     if(!is_user_alive(victim) || !is_user_alive(attacker))
  4.         return
  5.    
  6.     new weap = get_user_weapon(attacker)
  7.     if(weap == CSW_USP)
  8.     {
  9.         if(usp1_damage[attacker])
  10.         {
  11.             SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
  12.         }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/