hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 02:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 528 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 527 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Usp damage
HozzászólásElküldve: 2017.07.13. 15:21 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.08.09. 16:08
Hozzászólások: 121
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Üdv valaki tudna segíteni hiába írom át hogy milyen erős legyen az usp ugyan annyit sebez.


Csatolmányok:
newdeathrun.sma [57 KiB]
Letöltve 69 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Usp damage
HozzászólásElküldve: 2017.09.22. 21:16 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
rusky18 írta:
Üdv valaki tudna segíteni hiába írom át hogy milyen erős legyen az usp ugyan annyit sebez.


  1. public uspsebzes( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  2. {
  3.     new weap = get_user_weapon(attacker)
  4.    
  5.     if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp1_damage[attacker])
  6.     {
  7.         SetHamParamFloat(4, damage * 1.1)
  8.     }


próbáld úgy.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Usp damage
HozzászólásElküldve: 2017.09.22. 22:21 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
  1. public uspsebzes( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  2. {
  3.     if(is_user_alive(victim) || is_user_alive(attacker))
  4.         return
  5.    
  6.     new weap = get_user_weapon(attacker)
  7.     if(weap == CSW_USP)
  8.     {
  9.         if(usp1_damage[attacker])
  10.         {
  11.             SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
  12.         }


-->>>

  1. public uspsebzes( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  2. {
  3.     if(!is_user_alive(victim) || !is_user_alive(attacker))
  4.         return
  5.    
  6.     new weap = get_user_weapon(attacker)
  7.     if(weap == CSW_USP)
  8.     {
  9.         if(usp1_damage[attacker])
  10.         {
  11.             SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
  12.         }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole