hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.08. 15:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 145 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 145 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: szám lekérése.
HozzászólásElküldve: 2017.10.27. 21:13 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 966
Megköszönt másnak: 107 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Üdvözletem!

Tegyük fel:

Van 1 változóm amibe tárolok 1 Const-ot ami a Limit const
  1. new limit[sizeof(Limit)][33]


  1. new const Limit[] ={
  2.     { "Valami_1"} // 0
  3. };


És én ennek akarok Death-nál adni hogy csak erre az 1-re vonatkozzon 1 olyan hogy kap minden ölésnél +1 valamit...


próbáltam így(SIKERTELEN):

  1. if(!limit[0][id])
  2. {
  3. Valami[id] ++
  4. }




Kezdek már kitérni a scriptelésből... Aki segít megy a kéz.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szám lekérése.
HozzászólásElküldve: 2017.10.28. 12:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
  1. limit[0][id]++;

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szám lekérése.
HozzászólásElküldve: 2017.10.28. 16:06 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 966
Megköszönt másnak: 107 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
exodus írta:
  1. limit[0][id]++;

Nóónóó, nem érted akkor hogy mit szeretnék.



Szóval, ez mindenkinek lefut öléskor még annak is aki nem a "limit[0]' usp-vel öl:

  1. if(limit[0][Killer]) // Limit USP
  2.     {
  3.         Pont[Killer] += 5
  4.         Xp[Killer] += 5
  5.         // +5 pont & + 5 xp  
  6.  
  7.     }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szám lekérése.
HozzászólásElküldve: 2017.10.28. 21:50 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
A fegyvert lekéred előtte?
  1. new Killer= read_data(1);
  2.     new usedWeapon = get_user_weapon(Killer);
  3.  
  4. if(limit[0][Killer] && usedWeapon == CSW_USP) // Limit USP
  5.     {
  6.         Pont[Killer] += 5
  7.         Xp[Killer] += 5
  8.         // +5 pont & + 5 xp  
  9.  
  10.     }


A fenti persze érvénytelen ha hamsandwiches hookba írtad bele sima curweapon helyett.
Esetleg az aktív skint lekérheted az if-ben is ha nem mindegyikre érvényes a limit eljárásod.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szám lekérése.
HozzászólásElküldve: 2017.10.29. 07:26 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 966
Megköszönt másnak: 107 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
regener írta:
A fegyvert lekéred előtte?
  1. new Killer= read_data(1);
  2.     new usedWeapon = get_user_weapon(Killer);
  3.  
  4. if(limit[0][Killer] && usedWeapon == CSW_USP) // Limit USP
  5.     {
  6.         Pont[Killer] += 5
  7.         Xp[Killer] += 5
  8.         // +5 pont & + 5 xp  
  9.  
  10.     }


A fenti persze érvénytelen ha hamsandwiches hookba írtad bele sima curweapon helyett.
Esetleg az aktív skint lekérheted az if-ben is ha nem mindegyikre érvényes a limit eljárásod.



Az a problem hogy minden usp-nél adja a +5-t :c

CurWeapon:
  1. set_pev(id, pev_viewmodel2, Limit[KivalasztottLimit[id]][2])

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole