Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék, mert egy visszaszámláló részt írtam bele pluginomba és nem működik megfelelően..
------------------[Edit]------------------ (A remove_task-al) Csak akkor stackel be, mikor rendesen lejár az idő. Ha megölöm magam/rendes vége van a körnek(t/ct win) akkor nem
Hiba üzenet:
► Spoiler mutatása L 05/10/2018 - 19:37:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "hd_gameplay.amxx") L 05/10/2018 - 19:37:42: [AMXX] Run time error 3: stack error
Kód:
Kód: #define TASKONE_ID 1351862
new g_CDown
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "Ev_RoundStart", "a", "1=0", "2=0") }
public Ev_RoundStart() { set_lights("t") Ev_CDown() }
public Ev_CDown() { new players[32], pnum; get_players(players, pnum); g_CDown = 0 for(new i; i < pnum; i++) { new id = players[i]; //------------------[Edit]------------------ remove_task(TASKONE_ID + id) set_user_human(id, 0) set_user_godmode(id, 1) fm_strip_user_weapons(id) set_task(1.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id) set_task(2.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id) set_task(3.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id) set_task(4.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id) set_task(5.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id) set_task(6.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id) set_task(7.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id) set_task(8.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id) set_task(9.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id) set_task(10.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id) set_task(11.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id) } }
public Ev_CDown_Handle(/*EDIT*/TaskId, Mod[]) { //EDIT new id = TaskId - TASKONE_ID g_CDown++ new CNum = 11 - g_CDown
if(CNum > 2) { set_hudmessage(0, 200, 0, -1.0, 0.28, 1, 0.0, 1.0, 0.0, 0.01, -1) ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync[0], "%L", id, "HUD_CDOWN1", CNum) } else if(CNum >=0) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.28, 1, 0.02, g_flTimeleft == 0 ? 3.0:1.0, 0.01, 0.1, -1) ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync[0], "%L", id, "HUD_CDOWN2", CNum) } if(CNum < 11 && CNum >= 0) set_lights(DarkNess[CNum]) if(CNum == 0) Ev_StartGame() }
Segítségeteket előre is nagyra értékelem! 
------------------[Edit]------------------ Ezt cseréltem:
Kód: register_event("HLTV", "Ev_RoundStart", "a", "1=0", "2=0") -------->
Kód: register_logevent("Ev_RoundStart", 2, "1=Round_Start") erre és tökéletesen működik
|