hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 21:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 300 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 298 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ach test mentés hiba
HozzászólásElküldve: 2018.11.02. 07:07 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
üdv.

valaki le csekkolná miért nem ment? táblát létre hozza. de valamiért nincs mentés. vagy én rontottam el valamit?

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <sqlx>
  5.  
  6. #if AMXX_VERSION_NUM < 183
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9. #define print_team_default DontChange
  10. #define print_team_grey Grey
  11. #define print_team_red Red
  12. #define print_team_blue Blue
  13. #endif
  14.  
  15. #define MaxPlayers 33
  16.  
  17. new const SQL_INFO[][] = {
  18.     "127.0.0.1",    // HOST
  19.     "root",     // USERNAME
  20.     "",     // PASSWORD
  21.     "amxx"      // DATABASE
  22. }
  23.  
  24. new Handle:g_SqlTuple;
  25.  
  26. // tároljuk valamibe a nevet is, mert nem akarom, mindig lekérni.
  27. new name[33][32]
  28.  
  29. new TotalAchievements[33]
  30.  
  31. enum _:iAchCount {
  32.     CONNECT
  33. }
  34.  
  35. new const iAchPoints[iAchCount] = {
  36.     500
  37. }
  38.  
  39. new iAchLevel[MaxPlayers][iAchCount];
  40.  
  41. public plugin_init()
  42. {
  43.     register_clcmd("say /achs", "CmdPlayerInfo")
  44. }
  45.  
  46. public client_putinserver(id)
  47. {
  48.     if(++iAchLevel[id][CONNECT] == 500)
  49.         set_task(2.0, "ReachAddict", id) // Avoid playing the sound and printing the message to
  50.    
  51.     if(!is_user_bot(id))
  52.     {
  53.         get_user_name(id, name[id], charsmax(name))
  54.         load(id)
  55.     }
  56. }
  57.  
  58. public ReachAddict(id)
  59. {
  60.     TotalAchievements[id]++
  61.     client_print_color(id, print_team_default, "^4[Achievements] ^1Congratulations! You have unlocked the achievement:^3 Addict!")
  62. }
  63.  
  64. public CmdPlayerInfo(id)
  65. {
  66.     new iMenu = menu_create("\d[Achievements]\y Test Ach", "handlePlayerMenu");
  67.     new iPlayers[32], iNum, iPlayer, szName[32], szKey[4];
  68.     get_players(iPlayers, iNum);
  69.     new szMenuKey[128];
  70.     for( new i; i < iNum; i++ )
  71.     {
  72.         iPlayer = iPlayers[i];
  73.         new percent = 100 * iAchLevel[id][i]/iAchPoints[i]
  74.         get_user_name(iPlayer, szName, charsmax(szName));
  75.         format(szMenuKey,127,"\r%s \d[%d%%] ^n\w",szName,percent);
  76.         num_to_str(iPlayer, szKey, charsmax(szKey));
  77.         menu_additem(iMenu, szMenuKey, szKey);
  78.     }  
  79.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "Exit");
  80.     menu_display(id, iMenu, 0);
  81. }
  82. public handlePlayerMenu(id, iMenu, iItem)
  83. {
  84.     if( iItem == MENU_EXIT )
  85.     {
  86.         menu_destroy(iMenu);
  87.         return PLUGIN_HANDLED;
  88.     }
  89.     new szData[6], iAccess, iCallback;
  90.     menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  91.     new i = str_to_num(szData);
  92.     new szAuth[35], szName[32];
  93.     get_user_authid(i, szAuth, charsmax(szAuth));
  94.     get_user_name(i, szName, charsmax(szName));
  95.     static szMotd[30000];
  96.     new iLen = formatex(szMotd, charsmax(szMotd), "<html>");
  97.     iLen = formatex(szMotd[iLen], charsmax(szMotd)-iLen,"<STYLE>body{background:#212121;color:#d1d1d1;font-family:Arial}table{width:100%%;font-size:11px}</STYLE><table cellpadding=1>");
  98.     iLen += formatex(szMotd[iLen], charsmax(szMotd)-iLen, "<tr bgcolor=#333333><th width=5%%><align=left font color=white> Name <th width=10%%> Stats <th width=10%%> Percent <th width=10%%>");
  99.     iLen += formatex(szMotd[iLen], charsmax(szMotd)-iLen, "<tr bgcolor=#333333><th width=5%%><align=left font color=white> Addicted! <th width=10%%> %i/%i <th width=10%%> %d <th width=10%%>", iAchLevel[i][CONNECT], iAchPoints[CONNECT], 100 * iAchLevel[id][CONNECT] / iAchPoints[CONNECT]);
  100.     iLen += formatex(szMotd[iLen], charsmax(szMotd) - iLen, "</p>");
  101.     iLen += formatex(szMotd[iLen], charsmax(szMotd) - iLen, "</body>");
  102.     iLen += formatex(szMotd[iLen], charsmax(szMotd) - iLen, "</html>");
  103.     show_motd(id,szMotd, "Achievement Player Info");
  104.     CmdPlayerInfo(id);
  105.     menu_destroy(iMenu);
  106.     return PLUGIN_HANDLED;
  107. }
  108.  
  109. public plugin_cfg()
  110. {
  111.     new Query[1024];
  112.     g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQL_INFO[0],SQL_INFO[1],SQL_INFO[2],SQL_INFO[3])
  113.    
  114.     formatex(Query, charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `tabla_neve` (`username` varchar(32) NOT NULL,`connect` int(11) NOT NULL,`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)")
  115.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"createTableThread", Query)
  116. }
  117.  
  118. public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  119.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  120.         set_fail_state("Nem tudtam csatlakozni az adatbazishoz.");
  121.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  122.         set_fail_state("Query Error");
  123.     if(Errcode)
  124.         log_amx("Hibat dobtam: %s",Error);
  125. }
  126.  
  127. public load(id)
  128. {
  129.     new Query[512], Data[1]
  130.     Data[0] = id
  131.     formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `tabla_neve` WHERE username = ^"%s^";", name[id])
  132.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1)
  133. }
  134.  
  135. public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  136. {
  137.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  138.     {
  139.         log_amx("%s", Error)
  140.         return
  141.     }
  142.     else
  143.     {
  144.         new id = Data[0];
  145.        
  146.         if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  147.         {
  148.             iAchLevel[id][CONNECT] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "connect"))
  149.         }
  150.         else
  151.         {
  152.             save(id)
  153.         }
  154.     }
  155. }
  156.  
  157. public save(id)
  158. {
  159.     new text[1024];
  160.     formatex(text, charsmax(text), "INSERT INTO `tabla_neve` (`username`, `connect`) VALUES (^"%s^", ^"0^");", name[id], iAchLevel[id][CONNECT])
  161.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text)
  162. }
  163.  
  164. public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  165. {
  166.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  167.     {
  168.         log_amx("%s", Error)
  169.         return
  170.     }
  171. }
  172.  
  173. public update(id)
  174. {
  175.     new text[1024];
  176.     formatex(text, charsmax(text), "UPDATE `tabla_neve` SET connect = ^"%i^" WHERE username = ^"%s^";", iAchLevel[id][CONNECT], name[id])
  177.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text)
  178. }
  179.  
  180. public client_disconnected(id)
  181. {
  182.     if(!is_user_bot(id))
  183.     {
  184.         update(id)
  185.     }
  186.     copy(name[id], charsmax(name[]), "")
  187. }
  188.  
  189. public plugin_end()
  190. {
  191.     SQL_FreeHandle(g_SqlTuple)
  192. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ach test mentés hiba
HozzászólásElküldve: 2018.11.03. 11:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Idézet:
valaki le csekkolná miért nem ment?


Miert valaki? Te nemtudod lecsekkolni? :P

Debugold ki es nezd meg lefute a mentes resz egyaltalan.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ach test mentés hiba
HozzászólásElküldve: 2018.11.03. 11:53 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
DeteCT0R írta:
Idézet:
valaki le csekkolná miért nem ment?


Miert valaki? Te nemtudod lecsekkolni? :P

Debugold ki es nezd meg lefute a mentes resz egyaltalan.


azon már túl vagyok. tábla létre jön benne a név is meg hozzá adja 1x hogy csatlakozott. többit már nem számolja utána!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole