hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 348 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 346 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Entity meglökése?!
HozzászólásElküldve:2018.09.09. 09:40 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
Hozzászólások:982
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 140 alkalommal
Üdvözletem!

Hogyan lehet elindítani meglökni 1 entity-t ami egyenesen menjen (NPC-t)

  1. create_entity("info_target")
  2.         set_pev(ent, pev_classname, "npc")

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Entity meglökése?!
HozzászólásElküldve:2018.11.05. 21:02 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2018.11.02. 12:23
Hozzászólások:148
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
  1. entity_set_int(iEnt, EV_INT_movetype, MOVETYPE_PUSHSTEP);


The Peace írta:
Üdvözletem!

Hogyan lehet elindítani meglökni 1 entity-t ami egyenesen menjen (NPC-t)

  1. create_entity("info_target")
  2.         set_pev(ent, pev_classname, "npc")

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Entity meglökése?!
HozzászólásElküldve:2018.11.05. 23:03 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2015.07.27. 22:56
Hozzászólások:1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
*tOrNaDo írta:
  1. entity_set_int(iEnt, EV_INT_movetype, MOVETYPE_PUSHSTEP);

Ahogy látom ő fakemetában indult el, így itt az fm változata a fentinek:
  1. set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_PUSHSTEP);


Hátha hasznos lesz valakinek:
Kód:
engine      -   fakemeta
entity_set_*      set_pev
entity_get_*      pev
EV_*_*         pev_*
//Fenti példa lehozva:
EV_INT_movetype   pev_movetype


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole