hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 06:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 242 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 241 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Stattrak hiba
HozzászólásElküldve: 2018.11.24. 02:28 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Sziasztok az lenne a baj hogy pld megolok 1 elenfellt akkor en 13 oszeket kapok pedig ugy van csinalva hogy 1 legyen valaki ? segitene ? :)

  1. new iSize = sizeof(WeaponName)-1;
  2.     new iWeapon = get_user_weapon(id);
  3.     for(new i;i < iSize; i++)
  4.     {
  5.         if(g_StatTrak[id][g_StatTrakChoose[id][i]] >= 1 && g_StatTrakChoose[id][i] == g_Choose[id][i] && iWeapon == FegyverSkin[g_StatTrakChoose[id][i]][sWeapon])
  6.         {
  7.             g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]] ++;
  8.             sHud[id] = g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]];
  9.         }
  10.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stattrak hiba
HozzászólásElküldve: 2018.11.24. 04:18 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.11.02. 12:23
Hozzászólások: 148
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Try:


  1. new iSize = sizeof(WeaponName)-1;
  2.     new iWeapon = get_user_weapon(id);
  3.     for(new i;i < iSize; i++)
  4.     {
  5.         if(g_StatTrak[id][g_StatTrakChoose[id][i]] =< 1 && g_StatTrakChoose[id][i] == g_Choose[id][i] && iWeapon == FegyverSkin[g_StatTrakChoose[id][i]][sWeapon])
  6.         {
  7.             g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]] ++;
  8.             sHud[id] = g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]];
  9.         }
  10.     }


Supra írta:
Sziasztok az lenne a baj hogy pld megolok 1 elenfellt akkor en 13 oszeket kapok pedig ugy van csinalva hogy 1 legyen valaki ? segitene ? :)

  1. new iSize = sizeof(WeaponName)-1;
  2.     new iWeapon = get_user_weapon(id);
  3.     for(new i;i < iSize; i++)
  4.     {
  5.         if(g_StatTrak[id][g_StatTrakChoose[id][i]] >= 1 && g_StatTrakChoose[id][i] == g_Choose[id][i] && iWeapon == FegyverSkin[g_StatTrakChoose[id][i]][sWeapon])
  6.         {
  7.             g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]] ++;
  8.             sHud[id] = g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]];
  9.         }
  10.     }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stattrak hiba
HozzászólásElküldve: 2018.11.24. 10:51 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
*tOrNaDo írta:
Try:


  1. new iSize = sizeof(WeaponName)-1;
  2.     new iWeapon = get_user_weapon(id);
  3.     for(new i;i < iSize; i++)
  4.     {
  5.         if(g_StatTrak[id][g_StatTrakChoose[id][i]] =< 1 && g_StatTrakChoose[id][i] == g_Choose[id][i] && iWeapon == FegyverSkin[g_StatTrakChoose[id][i]][sWeapon])
  6.         {
  7.             g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]] ++;
  8.             sHud[id] = g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]];
  9.         }
  10.     }


Supra írta:
Sziasztok az lenne a baj hogy pld megolok 1 elenfellt akkor en 13 oszeket kapok pedig ugy van csinalva hogy 1 legyen valaki ? segitene ? :)

  1. new iSize = sizeof(WeaponName)-1;
  2.     new iWeapon = get_user_weapon(id);
  3.     for(new i;i < iSize; i++)
  4.     {
  5.         if(g_StatTrak[id][g_StatTrakChoose[id][i]] >= 1 && g_StatTrakChoose[id][i] == g_Choose[id][i] && iWeapon == FegyverSkin[g_StatTrakChoose[id][i]][sWeapon])
  6.         {
  7.             g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]] ++;
  8.             sHud[id] = g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]];
  9.         }
  10.     }

Nem jo most is 3 osszeget kapok :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stattrak hiba
HozzászólásElküldve: 2018.11.24. 11:17 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
A teljes függvényt mutasd amiben lefut ez a kódrészlet.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stattrak hiba
HozzászólásElküldve: 2018.11.24. 11:22 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
regener írta:
A teljes függvényt mutasd amiben lefut ez a kódrészlet.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <dhudmessage>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define MAXPLAYER 33
  7. #define MAXCHEST 6
  8.  
  9. new const PluginName[] = "Global Offensive";
  10. new const PluginVersion[] = "1.0";
  11. new const PluginAuthor[] = "Supra";
  12.  
  13. enum _:Data
  14. {
  15.     sName[32],
  16.     sModel[64],
  17.     sRarity,
  18.     sWeapon[8]
  19. }
  20.  
  21. new const WeaponName[] = { CSW_AK47, CSW_M4A1, CSW_AWP }/*, CSW_FAMAS, CSW_GALIL, CSW_P90, CSW_SCOUT, CSW_MP5NAVY, CSW_M3, CSW_DEAGLE, CSW_GLOCK18, CSW_USP, CSW_KNIFE }*/;
  22. new const FegyverSkin[][Data] =
  23. {
  24.     { "AK47 | Jaguár", "", 0 , CSW_AK47 },
  25.     { "M4A1 | 1", "", 0, CSW_M4A1 },
  26.     { "AWP | 2", "", 0, CSW_AWP }
  27. };
  28. new const ChestName[][] =
  29. {
  30.     "Chroma",
  31.     "Chroma II",
  32.     "Chroma III",
  33.     "Gamma",
  34.     "Gamma II",
  35.     "Falchion"
  36. };
  37.  
  38. /*g_StatTrak Tomb
  39.     0. Tombok*
  40.     1. Killek
  41. */
  42.  
  43. new g_Skin[MAXPLAYER][sizeof(FegyverSkin)], g_StatTrak[MAXPLAYER][sizeof(FegyverSkin)], g_StatTrakKills[MAXPLAYER][sizeof(FegyverSkin)], g_Chest[MAXPLAYER][MAXCHEST], g_Keys[MAXPLAYER][MAXCHEST], g_Dollar[MAXPLAYER], g_Vip[MAXPLAYER], g_Name[32][33];
  44. new g_Choose[MAXPLAYER][sizeof(WeaponName)], g_StatTrakChoose[MAXPLAYER][sizeof(WeaponName)];
  45. new sHud[MAXPLAYER];
  46.  
  47. public plugin_init()
  48. {
  49.     register_plugin(PluginName, PluginVersion, PluginAuthor);
  50.    
  51.     register_clcmd("say /add", "Addolas");
  52.     register_clcmd("say /rak", "Inventory");
  53.    
  54.     register_event("DeathMsg", "Halal", "a");
  55.     register_event("CurWeapon", "WeaponSwitch", "be", "1=1");
  56. }
  57. public Addolas(id)
  58. {
  59.     g_Skin[id][0] ++;
  60.     g_StatTrak[id][0] ++;
  61. }
  62. public Halal()
  63. {
  64.     new id = read_data(1);
  65.    
  66.     if(id == read_data(2))
  67.         return;
  68.        
  69.     for(new i;i < 3; i++)
  70.     {
  71.         if(g_StatTrak[id][g_StatTrakChoose[id][i]] <= 1 && g_StatTrakChoose[id][i] == g_Choose[id][i] && get_user_weapon(id) == FegyverSkin[g_StatTrakChoose[id][i]][sWeapon])
  72.         {
  73.             g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]] ++;
  74.             sHud[id] = g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]];
  75.         }
  76.     }
  77.        
  78.     new aDrop = random_num(8, 16)
  79.    
  80.     g_Dollar[id] += aDrop;
  81.     set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.15, 0, 6.0, 2.0);
  82.     show_dhudmessage(id, "+ %d $", aDrop);
  83. }
  84. public WeaponSwitch(id)
  85. {
  86.     sHud[id] = 0
  87.    
  88.     for(new i;i < 3; i++)
  89.     {
  90.         if(g_StatTrak[id][g_StatTrakChoose[id][i]] >= 1 && g_StatTrakChoose[id][g_StatTrakChoose[id][i]] == g_Choose[id][i] && get_user_weapon(id) == FegyverSkin[g_StatTrakChoose[id][i]][sWeapon])
  91.             sHud[id] = g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]];
  92.     }
  93. }
  94. public Inventory(id)
  95. {
  96.     new String[128], StTString[121],Num[8];
  97.     formatex(String, charsmax(String), "\r[\dGlobal Offensive\r] \r| \r[\dRaktár\r]");
  98.     new Menu = menu_create(String, "Inventory_h");
  99.    
  100.     new iSize = sizeof(FegyverSkin);
  101.     for(new i;i < iSize; i++)
  102.     {
  103.         if(g_Skin[id][i] > 0)
  104.         {
  105.             num_to_str(i, Num, charsmax(Num));
  106.             formatex(StTString, charsmax(StTString), "\y(StatTrak)\r* \r(\d%d\r)", g_StatTrakKills[id][i]);
  107.             formatex(String, charsmax(String), "%s \w%s \r(\d%d\r)", g_StatTrak[id][i] >= 1 ? StTString:"", FegyverSkin[i][sName], g_Skin[id][i]);
  108.             menu_additem(Menu, String, Num);
  109.         }
  110.     }
  111.     menu_display(id, Menu, 0);
  112. }
  113. public Inventory_h(id, Menu, Item)
  114. {
  115.     if(Item == MENU_EXIT)
  116.     {
  117.         menu_destroy(Menu);
  118.         return;
  119.     }
  120.    
  121.     new iData[32], iName[64];
  122.     new Access, Callback;
  123.     menu_item_getinfo(Menu, Item, Access, iData, charsmax(iData), iName, charsmax(iName), Callback);
  124.     new Key = str_to_num(iData);
  125.    
  126.     new iSize = sizeof(WeaponName);
  127.     for(new i;i < iSize; i++)
  128.     {
  129.         if(FegyverSkin[Key][sWeapon] == WeaponName[i])
  130.         {
  131.             g_Choose[id][i] = Key;
  132.            
  133.             if(g_StatTrak[id][Key] > 0)
  134.                 g_StatTrakChoose[id][i] = Key;
  135.         }
  136.     }
  137.     ColorChat(id, NORMAL, "Kiválasztottad %s", FegyverSkin[Key][sName]);
  138. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stattrak hiba
HozzászólásElküldve: 2018.11.24. 12:16 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Nézd meg így mit naplóz:
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new id = read_data(1);
  4.    
  5.     if(id == read_data(2))
  6.         return;
  7.  
  8.     new userWeapon = get_user_weapon(id); // ne kérd le lefutásonként a for-ban
  9.  
  10.     for(new i;i < 3; i++)
  11.     {
  12.         if(userWeapon == FegyverSkin[g_StatTrakChoose[id][i]][sWeapon]) // a többit ne nézze ha ez nem egyezik
  13.         {
  14.             if(g_StatTrak[id][g_StatTrakChoose[id][i]] <= 1 && g_StatTrakChoose[id][i] == g_Choose[id][i])
  15.             {
  16.                 // naplózzuk hogy mi történik, abból csak kiderül mi nem jó (logs/_stattrak.log fájlba írja)
  17.                 log_to_file( "_stattrak.log", "StatTrak for loop run #%i, userWeapon %s, g_StatTrakChoose[id][i] %i, g_Choose[id][i] %i", i, userWeapon, g_StatTrakChoose[id][i], g_Choose[id][i]);
  18.                 g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]] ++;
  19.                 sHud[id] = g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]];
  20.             }
  21.         }
  22.     }
  23.        
  24.     new aDrop = random_num(8, 16)
  25.    
  26.     g_Dollar[id] += aDrop;
  27.     set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.15, 0, 6.0, 2.0);
  28.     show_dhudmessage(id, "+ %d $", aDrop);
  29. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stattrak hiba
HozzászólásElküldve: 2018.11.24. 12:45 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
regener írta:
Nézd meg így mit naplóz:
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new id = read_data(1);
  4.    
  5.     if(id == read_data(2))
  6.         return;
  7.  
  8.     new userWeapon = get_user_weapon(id); // ne kérd le lefutásonként a for-ban
  9.  
  10.     for(new i;i < 3; i++)
  11.     {
  12.         if(userWeapon == FegyverSkin[g_StatTrakChoose[id][i]][sWeapon]) // a többit ne nézze ha ez nem egyezik
  13.         {
  14.             if(g_StatTrak[id][g_StatTrakChoose[id][i]] <= 1 && g_StatTrakChoose[id][i] == g_Choose[id][i])
  15.             {
  16.                 // naplózzuk hogy mi történik, abból csak kiderül mi nem jó (logs/_stattrak.log fájlba írja)
  17.                 log_to_file( "_stattrak.log", "StatTrak for loop run #%i, userWeapon %s, g_StatTrakChoose[id][i] %i, g_Choose[id][i] %i", i, userWeapon, g_StatTrakChoose[id][i], g_Choose[id][i]);
  18.                 g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]] ++;
  19.                 sHud[id] = g_StatTrakKills[id][g_StatTrakChoose[id][i]];
  20.             }
  21.         }
  22.     }
  23.        
  24.     new aDrop = random_num(8, 16)
  25.    
  26.     g_Dollar[id] += aDrop;
  27.     set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.15, 0, 6.0, 2.0);
  28.     show_dhudmessage(id, "+ %d $", aDrop);
  29. }

Kód:
L 11/24/2018 - 03:44:19: Log file started (file "cstrike\addons\amxmodx\logs\_stattrak.log") (game "cstrike") (amx "1.8.2")
L 11/24/2018 - 03:44:19: StatTrak for loop run #0, userWeapon , g_StatTrakChoose[id][i] 0, g_Choose[id][i] 0
L 11/24/2018 - 03:44:19: StatTrak for loop run #1, userWeapon , g_StatTrakChoose[id][i] 0, g_Choose[id][i] 0
L 11/24/2018 - 03:44:19: StatTrak for loop run #2, userWeapon , g_StatTrakChoose[id][i] 0, g_Choose[id][i] 0


ezt logol


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stattrak hiba
HozzászólásElküldve: 2018.11.24. 14:11 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.11.02. 12:23
Hozzászólások: 148
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Ahogy látom, te írtad a modot. Ha egy modot meg tudsz írni, akkor ez se fog gondot okozni. :)
Sose értettem, miért írja át valaki az authort. :lol:

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Stattrak hiba
HozzászólásElküldve: 2018.11.24. 14:55 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
*tOrNaDo írta:
Ahogy látom, te írtad a modot. Ha egy modot meg tudsz írni, akkor ez se fog gondot okozni. :)
Sose értettem, miért írja át valaki az authort. :lol:

en elkezdtem 1 masik modot irni... ez nem dev modja :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole