hlmod.hu
https://hlmod.hu/

QuakeSounds javítása
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=29612
Oldal: 1 / 1

Szerző:  matkoimre [2018.12.19. 09:23 ]
Hozzászólás témája:  QuakeSounds javítása

Sziasztok,

Esetleg valaki javítaná nekem ezt a plugint ?

Hiba:

amxmodx_20949-QuakeSounds.sma(1001) : error 001: expected token: ",", but found "-string-"
amxmodx_20949-QuakeSounds.sma(1001) : error 033: array must be indexed (variable "-unknown-")
amxmodx_20949-QuakeSounds.sma(1001) : error 033: array must be indexed (variable "-unknown-")
amxmodx_20949-QuakeSounds.sma(1001) : fatal error 107: too many error messages on one line

köszönöm előre is!

Csatolmányok:
amxmodx_20949-QuakeSounds.sma [38.31KiB]
Letöltve 96 alkalommal.

Szerző:  Dooz [2018.12.19. 09:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: QuakeSounds javítása

Üdv. Parancsolj.

A hiba a következő volt:
Felesleges idézőjelek voltak a mondatban. Kiemeltem pirossal, hogy lásd hová nem kellett volna idézőjel. (1001. sor)

client_print(Player, print_chat, "^4[.:White AngeLs:.]" "^3Írd be" ^4"'hang'" ^3"," ^4"hogy ki/be kapcsold a Quake hangokat.");

Csatolmányok:
amxmodx_20949-QuakeSounds.sma [38.31KiB]
Letöltve 106 alkalommal.

Szerző:  matkoimre [2018.12.19. 09:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: QuakeSounds javítása

Dooz írta:
Üdv. Parancsolj.

A hiba a következő volt:
Felesleges idézőjelek voltak a mondatban. Kiemeltem pirossal, hogy lásd hová nem kellett volna idézőjel. (1001. sor)

client_print(Player, print_chat, "^4[.:White AngeLs:.]" "^3Írd be" ^4"'hang'" ^3"," ^4"hogy ki/be kapcsold a Quake hangokat.");



köszönet érte!

Szerző:  matkoimre [2018.12.19. 10:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: QuakeSounds javítása

Dooz írta:
Üdv. Parancsolj.

A hiba a következő volt:
Felesleges idézőjelek voltak a mondatban. Kiemeltem pirossal, hogy lásd hová nem kellett volna idézőjel. (1001. sor)

client_print(Player, print_chat, "^4[.:White AngeLs:.]" "^3Írd be" ^4"'hang'" ^3"," ^4"hogy ki/be kapcsold a Quake hangokat.");




kitudnád nekem színezni?

Szerző:  regener [2018.12.19. 10:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: QuakeSounds javítása

matkoimre írta:
kitudnád nekem színezni?

http://kifesto1.hu/ :lol:

Színek a chatre:

^1 = alap (sárga)
^3 = csapatszín (kék, piros, szürke specben)
^4 = zöld

Bonyolultabb színezési rendszer több funkcióval:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2503655

Szerző:  matkoimre [2018.12.19. 10:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: QuakeSounds javítása

regener írta:
matkoimre írta:
kitudnád nekem színezni?

http://kifesto1.hu/ :lol:

Színek a chatre:

^1 = alap (sárga)
^3 = csapatszín (kék, piros, szürke specben)
^4 = zöld

Bonyolultabb színezési rendszer több funkcióval:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2503655




próbáltam de nem jó

:(

client_print(Player, print_chat, "^4[.:White AngeLs:.]" "^3Írd be" ^4"'hang'" ^3"," ^4"hogy ki/be kapcsold a Quake hangokat.");


alap sárga jelenik meg :(

Szerző:  regener [2018.12.19. 10:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: QuakeSounds javítása

  1. #include <colorchat>
  2.  
  3. client_print(Player, print_chat, "^4[.:White AngeLs:.] ^3Írd be ^4 '/hang'^3, ^4hogy ki/be kapcsold a Quake hangokat.");
  4. //      --->>>
  5. ColorChat(Player, 0, "^4[.:White AngeLs:.] ^3Írd be ^4 '/hang'^3, ^4hogy ki/be kapcsold a Quake hangokat.");

Szerző:  matkoimre [2018.12.19. 10:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: QuakeSounds javítása

regener írta:
  1. #include <colorchat>
  2.  
  3. client_print(Player, print_chat, "^4[.:White AngeLs:.] ^3Írd be ^4 '/hang'^3, ^4hogy ki/be kapcsold a Quake hangokat.");
  4. //      --->>>
  5. ColorChat(Player, 0, "^4[.:White AngeLs:.] ^3Írd be ^4 '/hang'^3, ^4hogy ki/be kapcsold a Quake hangokat.");




köszi, működik!

Csatolmányok:
amxmodx_20949-QuakeSounds.sma [38.31KiB]
Letöltve 102 alkalommal.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/