hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
QuakeSounds javítása https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=29612 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | matkoimre [2018.12.19. 09:23 ] | ||
Hozzászólás témája: | QuakeSounds javítása | ||
Sziasztok, Esetleg valaki javítaná nekem ezt a plugint ? Hiba: amxmodx_20949-QuakeSounds.sma(1001) : error 001: expected token: ",", but found "-string-" amxmodx_20949-QuakeSounds.sma(1001) : error 033: array must be indexed (variable "-unknown-") amxmodx_20949-QuakeSounds.sma(1001) : error 033: array must be indexed (variable "-unknown-") amxmodx_20949-QuakeSounds.sma(1001) : fatal error 107: too many error messages on one line köszönöm előre is!
|
Szerző: | Dooz [2018.12.19. 09:53 ] | ||
Hozzászólás témája: | Re: QuakeSounds javítása | ||
Üdv. Parancsolj. A hiba a következő volt: Felesleges idézőjelek voltak a mondatban. Kiemeltem pirossal, hogy lásd hová nem kellett volna idézőjel. (1001. sor) client_print(Player, print_chat, "^4[.:White AngeLs:.]" "^3Írd be" ^4"'hang'" ^3"," ^4"hogy ki/be kapcsold a Quake hangokat.");
|
Szerző: | matkoimre [2018.12.19. 09:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: QuakeSounds javítása |
Dooz írta: Üdv. Parancsolj. A hiba a következő volt: Felesleges idézőjelek voltak a mondatban. Kiemeltem pirossal, hogy lásd hová nem kellett volna idézőjel. (1001. sor) client_print(Player, print_chat, "^4[.:White AngeLs:.]" "^3Írd be" ^4"'hang'" ^3"," ^4"hogy ki/be kapcsold a Quake hangokat."); köszönet érte! |
Szerző: | matkoimre [2018.12.19. 10:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: QuakeSounds javítása |
Dooz írta: Üdv. Parancsolj. A hiba a következő volt: Felesleges idézőjelek voltak a mondatban. Kiemeltem pirossal, hogy lásd hová nem kellett volna idézőjel. (1001. sor) client_print(Player, print_chat, "^4[.:White AngeLs:.]" "^3Írd be" ^4"'hang'" ^3"," ^4"hogy ki/be kapcsold a Quake hangokat."); kitudnád nekem színezni? |
Szerző: | regener [2018.12.19. 10:33 ] |
Hozzászólás témája: | Re: QuakeSounds javítása |
matkoimre írta: kitudnád nekem színezni? http://kifesto1.hu/ ![]() Színek a chatre: ^1 = alap (sárga) ^3 = csapatszín (kék, piros, szürke specben) ^4 = zöld Bonyolultabb színezési rendszer több funkcióval: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2503655 |
Szerző: | matkoimre [2018.12.19. 10:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: QuakeSounds javítása |
regener írta: matkoimre írta: kitudnád nekem színezni? http://kifesto1.hu/ ![]() Színek a chatre: ^1 = alap (sárga) ^3 = csapatszín (kék, piros, szürke specben) ^4 = zöld Bonyolultabb színezési rendszer több funkcióval: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2503655 próbáltam de nem jó ![]() client_print(Player, print_chat, "^4[.:White AngeLs:.]" "^3Írd be" ^4"'hang'" ^3"," ^4"hogy ki/be kapcsold a Quake hangokat."); alap sárga jelenik meg ![]() |
Szerző: | regener [2018.12.19. 10:46 ] |
Hozzászólás témája: | Re: QuakeSounds javítása |
|
Szerző: | matkoimre [2018.12.19. 10:48 ] | ||
Hozzászólás témája: | Re: QuakeSounds javítása | ||
regener írta:
köszi, működik!
|
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |