hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 17:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 151 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 151 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü eltávolítása
HozzászólásElküldve: 2019.06.09. 14:22 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.11.20. 17:59
Hozzászólások: 270
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!

Valaki ki tudná nekem venni a fegyvermenü rész a módból?


Csatolmányok:
darkage2k19new.sma [109.16 KiB]
Letöltve 42 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü eltávolítása
HozzászólásElküldve: 2019.06.09. 14:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Tessék.


Csatolmányok:
darkage2k19new.sma [109.16 KiB]
Letöltve 34 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü eltávolítása
HozzászólásElküldve: 2019.06.09. 14:39 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.11.20. 17:59
Hozzászólások: 270
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
koko.988 írta:
Tessék.



ugyan úgy benne van nem lett kiszedve :(


Csatolmányok:
darkage2k19new.sma [109.16 KiB]
Letöltve 37 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü eltávolítása
HozzászólásElküldve: 2019.06.09. 14:49 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
SMA 629. sor:
  1. //Fegyvermenu(id);


SMA 633-766. sor:
  1. /*
  2. public Fegyvermenu(id)
  3. {
  4.     new String[121];
  5.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dFegyvermenü", Prefix);
  6.     new menu = menu_create(String, "Fegyvermenu_h");
  7.    
  8.     menu_additem(menu, "M4A4", "1", 0);
  9.     menu_additem(menu, "AK47", "2", 0);
  10.     menu_additem(menu, "AWP", "3", 0);
  11.     menu_additem(menu, "FAMAS", "4", 0);
  12.     menu_additem(menu, "MP5", "5", 0);
  13.     menu_additem(menu, "SCOUT", "6", 0);
  14.     menu_additem(menu, "M3", "7", 0);
  15.     menu_additem(menu, "P90", "8", 0);
  16.    
  17.     menu_display(id, menu, 0);
  18.    
  19.     return PLUGIN_HANDLED;
  20. }
  21. public Fegyvermenu_h(id, menu, item){
  22. if(item == MENU_EXIT)
  23. {
  24. menu_destroy(menu);
  25. return;
  26. }
  27.  
  28. new data[9], szName[64];
  29. new access, callback;
  30. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  31. new key = str_to_num(data);
  32.  
  33. switch(key)
  34.     {
  35.         case 1:
  36.         {
  37.             Pisztolyok(id);
  38.             give_item(id, "weapon_m4a1");
  39.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,200);
  40.         }
  41.         case 2:
  42.         {
  43.             Pisztolyok(id);
  44.             give_item(id, "weapon_ak47");
  45.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,200);
  46.         }
  47.         case 3:
  48.         {
  49.             Pisztolyok(id);
  50.             give_item(id, "weapon_awp");
  51.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30);
  52.             cs_set_user_money(id, 0);
  53.         }
  54.         case 4:
  55.         {
  56.             Pisztolyok(id);
  57.             give_item(id, "weapon_famas");
  58.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,200);
  59.             cs_set_user_money(id, 0);
  60.         }
  61.         case 5:
  62.         {
  63.             Pisztolyok(id);
  64.             give_item(id, "weapon_mp5navy");
  65.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,200);
  66.         }
  67.         case 6:
  68.         {
  69.             Pisztolyok(id);
  70.             give_item(id, "weapon_scout");
  71.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,200);
  72.         }
  73.         case 7:
  74.         {
  75.             Pisztolyok(id);
  76.             give_item(id, "weapon_m3");
  77.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,200);
  78.         }
  79.         case 8:
  80.         {
  81.             Pisztolyok(id);
  82.             give_item(id, "weapon_p90");
  83.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_P90,200);
  84.         }
  85.     }
  86. }
  87. public Pisztolyok(id)
  88. {
  89.     new String[121];
  90.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dFegyvermenü", Prefix);
  91.     new menu = menu_create(String, "Pisztolyok_h");
  92.     menu_additem(menu, "DEAGLE", "1", 0);
  93.     menu_additem(menu, "USP-S", "2", 0);
  94.     menu_additem(menu, "GLOCK18", "3", 0);
  95.    
  96.     menu_display(id, menu, 0);
  97.    
  98.     return PLUGIN_HANDLED;
  99. }
  100. public Pisztolyok_h(id, menu, item){
  101. if(item == MENU_EXIT)
  102. {
  103. menu_destroy(menu);
  104. return;
  105. }
  106.  
  107. new data[9], szName[64];
  108. new access, callback;
  109. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  110. new key = str_to_num(data);
  111.  
  112. switch(key)
  113.     {
  114.         case 1:
  115.         {
  116.             give_item(id, "weapon_knife");
  117.             give_item(id, "weapon_deagle");
  118.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,50);
  119.         }
  120.         case 2:
  121.         {
  122.             give_item(id, "weapon_knife");
  123.             give_item(id, "weapon_usp");
  124.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,50);
  125.         }
  126.         case 3:
  127.         {
  128.             give_item(id, "weapon_knife");
  129.             give_item(id, "weapon_glock18");
  130.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_GLOCK18,100);
  131.         }
  132.     }
  133. }
  134. */



Magát a plugint le sem tudtam fordítani, mert hiányoznak a modell elérések, de a fegyvermenünek nem kell futnia.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü eltávolítása
HozzászólásElküldve: 2019.06.09. 15:00 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.11.20. 17:59
Hozzászólások: 270
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
koko.988 írta:
SMA 629. sor:
  1. //Fegyvermenu(id);


SMA 633-766. sor:
  1. /*
  2. public Fegyvermenu(id)
  3. {
  4.     new String[121];
  5.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dFegyvermenü", Prefix);
  6.     new menu = menu_create(String, "Fegyvermenu_h");
  7.    
  8.     menu_additem(menu, "M4A4", "1", 0);
  9.     menu_additem(menu, "AK47", "2", 0);
  10.     menu_additem(menu, "AWP", "3", 0);
  11.     menu_additem(menu, "FAMAS", "4", 0);
  12.     menu_additem(menu, "MP5", "5", 0);
  13.     menu_additem(menu, "SCOUT", "6", 0);
  14.     menu_additem(menu, "M3", "7", 0);
  15.     menu_additem(menu, "P90", "8", 0);
  16.    
  17.     menu_display(id, menu, 0);
  18.    
  19.     return PLUGIN_HANDLED;
  20. }
  21. public Fegyvermenu_h(id, menu, item){
  22. if(item == MENU_EXIT)
  23. {
  24. menu_destroy(menu);
  25. return;
  26. }
  27.  
  28. new data[9], szName[64];
  29. new access, callback;
  30. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  31. new key = str_to_num(data);
  32.  
  33. switch(key)
  34.     {
  35.         case 1:
  36.         {
  37.             Pisztolyok(id);
  38.             give_item(id, "weapon_m4a1");
  39.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,200);
  40.         }
  41.         case 2:
  42.         {
  43.             Pisztolyok(id);
  44.             give_item(id, "weapon_ak47");
  45.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,200);
  46.         }
  47.         case 3:
  48.         {
  49.             Pisztolyok(id);
  50.             give_item(id, "weapon_awp");
  51.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30);
  52.             cs_set_user_money(id, 0);
  53.         }
  54.         case 4:
  55.         {
  56.             Pisztolyok(id);
  57.             give_item(id, "weapon_famas");
  58.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,200);
  59.             cs_set_user_money(id, 0);
  60.         }
  61.         case 5:
  62.         {
  63.             Pisztolyok(id);
  64.             give_item(id, "weapon_mp5navy");
  65.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,200);
  66.         }
  67.         case 6:
  68.         {
  69.             Pisztolyok(id);
  70.             give_item(id, "weapon_scout");
  71.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,200);
  72.         }
  73.         case 7:
  74.         {
  75.             Pisztolyok(id);
  76.             give_item(id, "weapon_m3");
  77.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,200);
  78.         }
  79.         case 8:
  80.         {
  81.             Pisztolyok(id);
  82.             give_item(id, "weapon_p90");
  83.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_P90,200);
  84.         }
  85.     }
  86. }
  87. public Pisztolyok(id)
  88. {
  89.     new String[121];
  90.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dFegyvermenü", Prefix);
  91.     new menu = menu_create(String, "Pisztolyok_h");
  92.     menu_additem(menu, "DEAGLE", "1", 0);
  93.     menu_additem(menu, "USP-S", "2", 0);
  94.     menu_additem(menu, "GLOCK18", "3", 0);
  95.    
  96.     menu_display(id, menu, 0);
  97.    
  98.     return PLUGIN_HANDLED;
  99. }
  100. public Pisztolyok_h(id, menu, item){
  101. if(item == MENU_EXIT)
  102. {
  103. menu_destroy(menu);
  104. return;
  105. }
  106.  
  107. new data[9], szName[64];
  108. new access, callback;
  109. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  110. new key = str_to_num(data);
  111.  
  112. switch(key)
  113.     {
  114.         case 1:
  115.         {
  116.             give_item(id, "weapon_knife");
  117.             give_item(id, "weapon_deagle");
  118.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,50);
  119.         }
  120.         case 2:
  121.         {
  122.             give_item(id, "weapon_knife");
  123.             give_item(id, "weapon_usp");
  124.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,50);
  125.         }
  126.         case 3:
  127.         {
  128.             give_item(id, "weapon_knife");
  129.             give_item(id, "weapon_glock18");
  130.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_GLOCK18,100);
  131.         }
  132.     }
  133. }
  134. */



Magát a plugint le sem tudtam fordítani, mert hiányoznak a modell elérések, de a fegyvermenünek nem kell futnia.



köszi, ki kellene venni még statrak részt :)


Csatolmányok:
darkage2k19new.sma [106.46 KiB]
Letöltve 40 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole