hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 196 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 195 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: nvault mentés átírása
HozzászólásElküldve: 2019.06.17. 19:45 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.11.20. 17:59
Hozzászólások: 270
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!

Esetleg valaki áttudná nekem írni ezt a skinrendszer mentés részét mysql mentésre?



  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "author"
  10.  
  11. #define KILL_POINT 5
  12. #define HEADSHOT_POINT 10
  13.  
  14. enum _:GunDatas {
  15.     AWP,
  16.     DEAGLE,
  17.     KNIFE,
  18.     AK47,
  19.     M4A1,
  20.     USP,
  21.     Glock18,
  22.     Famas,
  23.     Galil,
  24.     AUG,
  25.     Scout
  26. }
  27.  
  28. new g_SelectedGun[GunDatas][33], g_uPoints[GunDatas][33], g_Wpn[33]
  29. new vault
  30. new const PREFIX[] = "^3[^4.:DarK*_*Age:.^3] ^3»"
  31.  
  32. enum _:DATA {
  33.     GunName[64],
  34.     ModelName[64],
  35.     Points[8],
  36.     AnimType[8]
  37. }
  38. new const WeaponWp[][DATA] = {
  39.     {"Alap AWP", "models/v_awp.mdl", 0, -1},
  40.     {"Dragon Lore", "models/MagyarFun-skin/v_awp_1.mdl", 125, -1},
  41.     {"Asiimov", "models/MagyarFun-skin/v_awp_2.mdl", 450, -1},
  42.     {"Deadly Birds", "models/MagyarFun-skin/v_awp_3.mdl", 800, -1},
  43.     {"Neon", "models/MagyarFun-skin/v_awp_4.mdl", 1500, -1},
  44.     {"Blue Angel", "models/MagyarFun-skin/v_awp_5.mdl", 3000, -1},
  45.     {"Unicorn", "models/MagyarFun-skin/v_awp_6.mdl", 4500, -1},
  46.     {"Hyper Beast", "models/MagyarFun-skin/v_awp_7.mdl", 6000, -1},
  47.     {"Azure Fantasy", "models/MagyarFun-skin/v_awp_8.mdl", 10000, -1},
  48.     {"Boom", "models/MagyarFun-skin/v_awp_9.mdl", 18000, -1},
  49.     {"De Jackal", "models/MagyarFun-skin/v_awp_10.mdl", 50000, -1},
  50.     {"Meres", "models/MagyarFun-skin/v_awp_11.mdl", 0, 6},
  51.     {"Ice Palm", "models/MagyarFun-skin/v_awp_12.mdl", 0, 6},
  52.     {"Vörös vonal", "models/MagyarFun-skin/v_awp_13.mdl", 0, 6}
  53. }
  54. new const WeaponDeagle[][DATA] = {
  55.     {"Alap Deagle", "models/v_deagle.mdl", 0, -1},
  56.     {"Alexandria", "models/MagyarFun-skin/v_deagle_1.mdl", 150, -1},
  57.     {"Neon Electro", "models/MagyarFun-skin/v_deagle_2.mdl", 1000, -1},
  58.     {"Blaze", "models/MagyarFun-skin/v_deagle_3.mdl", 2000, -1},
  59.     {"Crown", "models/MagyarFun-skin/v_deagle_4.mdl", 3000, -1},
  60.     {"Flames", "models/MagyarFun-skin/v_deagle_5.mdl", 4500, -1},
  61.     {"Doomsday", "models/MagyarFun-skin/v_deagle_6.mdl", 6500, -1},
  62.     {"Császár", "models/MagyarFun-skin/v_deagle_7.mdl", 15000, -1},
  63.     {"Blazev2", "models/MagyarFun-skin/v_deagle_8.mdl", 0, 6},
  64.     {"Konspiráció", "models/MagyarFun-skin/v_deagle_9.mdl", 0, 6}
  65. }
  66. new const WeaponKnife[][DATA] = {
  67.     {"Alap Kes", "models/v_knife.mdl", 0, -1},
  68.     {"Deep Space", "models/MagyarFun-skin/v_knife_1.mdl", 5, -1},
  69.     {"Daggers Bloody Web", "models/MagyarFun-skin/v_knife_2.mdl", 15, -1},
  70.     {"Blood Edge", "models/MagyarFun-skin/v_knife_3.mdl", 30, -1},
  71.     {"Fade", "models/MagyarFun-skin/v_knife_4.mdl", 45, -1},
  72.     {"Water Elemental", "models/MagyarFun-skin/v_knife_5.mdl", 60, -1},
  73.     {"PaintSplash", "models/MagyarFun-skin/v_knife_6.mdl", 85, -1},
  74.     {"Asiimov", "models/MagyarFun-skin/v_knife_7.mdl", 100, -1},
  75.     {"Bright Water", "models/MagyarFun-skin/v_knife_8.mdl", 200, -1},
  76.     {"BOOM", "models/MagyarFun-skin/v_knife_9.mdl", 300, -1},
  77.     {"Blaze", "models/MagyarFun-skin/v_knife_10.mdl", 400, -1},
  78.     {"Waves 2.", "models/MagyarFun-skin/v_knife_11.mdl", 500, -1},
  79.     {"Dreamer green", "models/MagyarFun-skin/v_knife_12.mdl", 1000, -1},
  80.     {"Gamma Doppler", "models/MagyarFun-skin/v_knife_13.mdl", 1200, -1},
  81.     {"Hyper Beast", "models/MagyarFun-skin/v_knife_14.mdl", 1600, -1},
  82.     {"Case Hardened", "models/MagyarFun-skin/v_knife_15.mdl", 2100, -1},
  83.     {"Black Camo", "models/MagyarFun-skin/v_knife_16.mdl", 3300, -1},
  84.     {"Damasus Steel", "models/MagyarFun-skin/v_knife_17.mdl", 4500, -1},
  85.     {"Discontinuity", "models/MagyarFun-skin/v_knife_18.mdl", 0, 8},
  86.     {"Dreamer Red", "models/MagyarFun-skin/v_knife_19.mdl", 0, 8}
  87. }
  88. new const WeaponAk[][DATA] = {
  89.     {"Alap AK47", "models/v_ak47.mdl", 0, -1},
  90.     {"Propaganda", "models/MagyarFun-skin/v_ak47_1.mdl", 250, -1},
  91.     {"Frontside", "models/MagyarFun-skin/v_ak47_2.mdl", 800, -1},
  92.     {"Wasteland", "models/MagyarFun-skin/v_ak47_3.mdl", 2000, -1},
  93.     {"Shark Attack", "models/MagyarFun-skin/v_ak47_4.mdl", 3500, -1},
  94.     {"Redline", "models/MagyarFun-skin/v_ak47_5.mdl", 5000, -1},
  95.     {"Furious Peacock", "models/MagyarFun-skin/v_ak47_6.mdl", 10000, -1},
  96.     {"Bőr", "models/MagyarFun-skin/v_ak47_7.mdl", 20000, -1},
  97.     {"Bloodsport", "models/MagyarFun-skin/v_ak47_8.mdl", 40000, -1},
  98.     {"Standard Point Dissary", "models/MagyarFun-skin/v_ak47_9.mdl", 60000, -1},
  99.     {"Anubis", "models/MagyarFun-skin/v_ak47_10.mdl", 100000, -1},
  100.     {"Armagedon", "models/MagyarFun-skin/v_ak47_11.mdl", 0, 6},
  101.     {"Astronaut", "models/MagyarFun-skin/v_ak47_12.mdl", 0, 6}
  102. }
  103. new const WeaponM4[][DATA] = {
  104.     {"Alap M4A1", "models/v_m4a1.mdl", 0, -1},
  105.     {"Hot Lava", "models/MagyarFun-skin/v_m4a1_1.mdl", 250, -1},
  106.     {"Desolate Space", "models/MagyarFun-skin/v_m4a1_2.mdl", 800, -1},
  107.     {"Icarus Fell", "models/MagyarFun-skin/v_m4a1_3.mdl", 2000, -1},
  108.     {"CYREX", "models/MagyarFun-skin/v_m4a1_4.mdl", 3500, -1},
  109.     {"Howl", "models/MagyarFun-skin/v_m4a1_5.mdl", 5000, -1},
  110.     {"Neon Electro", "models/MagyarFun-skin/v_m4a1_6.mdl", 10000, -1},
  111.     {"Nightwolf", "models/MagyarFun-skin/v_m4a1_6.mdl", 20000, -1},
  112.     {"Toxikátor", "models/MagyarFun-skin/v_m4a1_7.mdl", 40000, -1},
  113.     {"MasterPiece", "models/MagyarFun-skin/v_m4a1_8.mdl", 60000, -1},
  114.     {"Hyper Beast", "models/MagyarFun-skin/v_m4a1_9.mdl", 100000, -1},
  115.     {"Basilik", "models/MagyarFun-skin/v_m4a1_10.mdl", 0, 14}
  116.    
  117. new const WeaponGlock[][DATA] = {
  118.     {"Alap Glock18", "models/v_glock.mdl", 0, -1},
  119.  
  120.  
  121. new const WeaponFamas[][DATA] = {  
  122.     {"Alap Famas", "models/v_famas.mdl", 0, -1},
  123.  
  124.  
  125.  
  126.  
  127. new const WeaponGalil[][DATA] = {
  128.     {"Alap Galil", "models/v_galil.mdl", 0, -1},
  129.  
  130.  
  131.  
  132. new const WeaponAUG[][DATA] = {
  133.     {"Alap AUG", "models/v_aug.mdl", 0, -1},
  134.  
  135.  
  136.  
  137.  
  138. new const WeaponScout[][DATA] = {
  139.     {"Alap Scout", "models/v_scout.mdl", 0, -1},
  140.  
  141.    
  142. }
  143. new const MainStrings[][] = {
  144.     "\y<\r[\yAWP Skinek\r]\y>",
  145.     "\y<\r[\yDeagle Skinek\r]\y>",
  146.     "\y<\r[\yKés Skinek\r]\y>",
  147.     "\y<\r[\yAK47 Skinek\r]\y>",
  148.     "\y<\r[\yM4A1 Skinek\r]\y>"
  149.     "\y<\r[\yUSP Skinek\r]\y>"
  150.     "\y<\r[\yGlock18 Skinek\r]\y>"
  151.     "\y<\r[\yFamas Skinek\r]\y>"
  152.     "\y<\r[\yGalil Skinek\r]\y>"
  153.     "\y<\r[\yAUG Skinek\r]\y>"
  154.     "\y<\r[\yScout Skinek\r]\y>"
  155. }
  156. public plugin_init() {
  157.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  158.    
  159.     register_impulse(201, "openMainMenu")
  160.     register_clcmd("say /menu", "openMainMenu")
  161.     register_event("DeathMsg","Halal","a")
  162.     register_event("CurWeapon", "evChangeWeapon", "be", "1=1")
  163.     register_impulse(100, "cmdInspectWeap");
  164.     vault = nvault_open("savesystem")
  165.     set_task(160.0, "INFO", 0, _, _, "b")
  166. }
  167. public plugin_precache() { 
  168.     for(new i;i < sizeof(WeaponWp); i++) precache_model(WeaponWp[i][ModelName])
  169.     for(new i;i < sizeof(WeaponDeagle); i++) precache_model(WeaponDeagle[i][ModelName])
  170.     for(new i;i < sizeof(WeaponKnife); i++) precache_model(WeaponKnife[i][ModelName])
  171.     for(new i;i < sizeof(WeaponAk); i++) precache_model(WeaponAk[i][ModelName])
  172.     for(new i;i < sizeof(WeaponM4); i++) precache_model(WeaponM4[i][ModelName])
  173.     for(new i;i < sizeof(WeaponGlock); i++) precache_model(WeaponGlock[i][ModelName])
  174.     for(new i;i < sizeof(WeaponFamas); i++) precache_model(WeaponFamas[i][ModelName])
  175.     for(new i;i < sizeof(WeaponGalil); i++) precache_model(WeaponGalil[i][ModelName])
  176.     for(new i;i < sizeof(WeaponAUG); i++) precache_model(WeaponAUG[i][ModelName])
  177.     for(new i;i < sizeof(WeaponScout); i++) precache_model(WeaponScout[i][ModelName])
  178. }
  179. public cmdInspectWeap(id) {
  180.     if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  181.     new Wpns = get_user_weapon(id)
  182.    
  183.     switch(Wpns) {
  184.         case CSW_AWP: {
  185.             if(WeaponWp[g_SelectedGun[AWP][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  186.             UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponWp[g_SelectedGun[AWP][id]][AnimType]);
  187.         }
  188.         case CSW_DEAGLE: {
  189.             if(WeaponDeagle[g_SelectedGun[DEAGLE][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  190.             UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponDeagle[g_SelectedGun[DEAGLE][id]][AnimType]);
  191.         }
  192.         case CSW_KNIFE: {
  193.             if(WeaponKnife[g_SelectedGun[KNIFE][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  194.             UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponKnife[g_SelectedGun[KNIFE][id]][AnimType]);
  195.         }
  196.         case CSW_AK47: {
  197.             if(WeaponAk[g_SelectedGun[AK47][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  198.             UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponAk[g_SelectedGun[AK47][id]][AnimType]);
  199.         }
  200.         case CSW_M4A1: {
  201.             if(WeaponM4[g_SelectedGun[M4A1][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  202.             UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponM4[g_SelectedGun[M4A1][id]][AnimType]);
  203.         }
  204.     }
  205.     return PLUGIN_HANDLED
  206. }
  207. public evChangeWeapon(id) {
  208.     switch(get_user_weapon(id)) {
  209.         case CSW_AK47: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponAk[g_SelectedGun[AK47][id]][ModelName]);
  210.         case CSW_M4A1: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponM4[g_SelectedGun[M4A1][id]][ModelName]);
  211.         case CSW_AWP: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponWp[g_SelectedGun[AWP][id]][ModelName]);
  212.         case CSW_DEAGLE: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponDeagle[g_SelectedGun[DEAGLE][id]][ModelName]);
  213.         case CSW_KNIFE: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponKnife[g_SelectedGun[KNIFE][id]][ModelName]);
  214.     }
  215.     return PLUGIN_CONTINUE
  216. }
  217. public Halal() {
  218.    
  219.     new iAttacker = read_data(1)
  220.     new iVictim = read_data(2)
  221.     new iHs = read_data(3)
  222.    
  223.     if(iAttacker == iVictim || iAttacker == 0) return PLUGIN_HANDLED
  224.    
  225.     new iPoints = iHs ? HEADSHOT_POINT : KILL_POINT
  226.    
  227.     switch(get_user_weapon(iAttacker)) {
  228.         case CSW_AK47: g_uPoints[AK47][iAttacker] += iPoints
  229.         case CSW_M4A1: g_uPoints[M4A1][iAttacker] += iPoints
  230.         case CSW_AWP: g_uPoints[AWP][iAttacker] += iPoints
  231.         case CSW_DEAGLE: g_uPoints[DEAGLE][iAttacker] += iPoints
  232.         case CSW_KNIFE: g_uPoints[KNIFE][iAttacker] += iPoints
  233.     }
  234.    
  235.     set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.85, 0, 6.0, 3.0);
  236.     show_hudmessage(iAttacker, "+%i Pont", iPoints);
  237.    
  238.     return PLUGIN_CONTINUE;
  239. }
  240. public openMainMenu(id) {
  241.     new szMenu[121], String[6]
  242.     formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\r.:[\y.:DarK*_*Age:.\r]:.\yPub/Fun\r]^n\r%s \wFőmenü", PREFIX)
  243.     new menu = menu_create(szMenu, "hMainMenu");
  244.    
  245.     for(new i ;i < sizeof(MainStrings); i++) {
  246.         num_to_str(i, String, 5)
  247.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), MainStrings[i]);
  248.         menu_additem(menu, szMenu, String);
  249.     }
  250.    
  251.     menu_display(id, menu, 0);
  252.     return PLUGIN_HANDLED;
  253. }
  254.  
  255. public hMainMenu(id, menu, item) {
  256.     if(item == MENU_EXIT) {
  257.         menu_destroy(menu);
  258.         return PLUGIN_HANDLED;
  259.     }
  260.     g_Wpn[id] = item+1
  261.     openSkinMenu(id)
  262.    
  263.     menu_destroy(menu);
  264.     return PLUGIN_HANDLED;
  265. }
  266. public openSkinMenu(id) {
  267.     new szMenu[121], szMenu2[64], String[6]
  268.     if(g_Wpn[id] == 1) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\r.:[\.:DarK*_*Age:.\r]:.\yFUNSERVER\r]^n\r%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AWP][id])
  269.     else if(g_Wpn[id] == 2) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\r.:[\.:DarK*_*Age:.\r]:.\yFUNSERVER\r]^n\r%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[DEAGLE][id])
  270.     else if(g_Wpn[id] == 3) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\r.:[\.:DarK*_*Age:.\r]:.\yFUNSERVER\r]^n\r%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[KNIFE][id])
  271.     else if(g_Wpn[id] == 4) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\r.:[\.:DarK*_*Age:.\r]:.\yFUNSERVER\r]^n\r%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AK47][id])
  272.     else if(g_Wpn[id] == 5) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\r.:[\.:DarK*_*Age:.\r]:.\yFUNSERVER\r]^n\r%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[M4A1][id])
  273.     new menu = menu_create(szMenu, "hSkinChooser");
  274.    
  275.     if(g_Wpn[id] == 1) {
  276.         for(new i; i < sizeof(WeaponWp); i++) {
  277.             num_to_str(i, String, 5)
  278.             formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponWp[i][Points]);
  279.             formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponWp[i][GunName], g_SelectedGun[AWP][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  280.             menu_additem(menu, szMenu, String);
  281.         }
  282.     }
  283.     else if(g_Wpn[id] == 2) {
  284.         for(new i; i < sizeof(WeaponDeagle); i++) {
  285.             num_to_str(i, String, 5)
  286.             formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponDeagle[i][Points]);
  287.             formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponDeagle[i][GunName], g_SelectedGun[DEAGLE][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  288.             menu_additem(menu, szMenu, String);
  289.         }
  290.     }
  291.     else if(g_Wpn[id] == 3) {
  292.         for(new i; i < sizeof(WeaponKnife); i++) {
  293.             num_to_str(i, String, 5)
  294.             formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponKnife[i][Points]);
  295.             formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponKnife[i][GunName], g_SelectedGun[KNIFE][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  296.             menu_additem(menu, szMenu, String);
  297.         }
  298.     }
  299.     else if(g_Wpn[id] == 4) {
  300.         for(new i; i < sizeof(WeaponAk); i++) {
  301.             num_to_str(i, String, 5)
  302.             formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponAk[i][Points]);
  303.             formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponAk[i][GunName], g_SelectedGun[AK47][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  304.             menu_additem(menu, szMenu, String);
  305.         }
  306.     }
  307.     else if(g_Wpn[id] == 5) {
  308.         for(new i; i < sizeof(WeaponM4); i++) {
  309.             num_to_str(i, String, 5)
  310.             formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponM4[i][Points]);
  311.             formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponM4[i][GunName], g_SelectedGun[M4A1][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  312.             menu_additem(menu, szMenu, String);
  313.         }
  314.     }
  315.    
  316.     menu_display(id, menu, 0);
  317.     return PLUGIN_HANDLED;
  318. }
  319. public hSkinChooser(id, menu, item) {
  320.     if(item == MENU_EXIT)
  321.     {
  322.         menu_destroy(menu);
  323.         return PLUGIN_CONTINUE;
  324.     }
  325.    
  326.     switch(g_Wpn[id]) {
  327.         case 1: {
  328.             if(g_uPoints[AWP][id] >= WeaponWp[item][Points]) {
  329.                 g_SelectedGun[AWP][id] = item
  330.                 ChatColor(id, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", PREFIX)
  331.             }
  332.             else ChatColor(id, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", PREFIX)
  333.         }
  334.         case 2: {
  335.             if(g_uPoints[DEAGLE][id] >= WeaponDeagle[item][Points]) {
  336.                 g_SelectedGun[DEAGLE][id] = item
  337.                 ChatColor(id, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", PREFIX)
  338.             }
  339.             else ChatColor(id, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", PREFIX)
  340.         }
  341.         case 3: {
  342.             if(g_uPoints[KNIFE][id] >= WeaponKnife[item][Points]) {
  343.                 g_SelectedGun[KNIFE][id] = item
  344.                 ChatColor(id, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", PREFIX)
  345.             }
  346.             else ChatColor(id, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", PREFIX)
  347.         }
  348.         case 4: {
  349.             if(g_uPoints[AK47][id] >= WeaponAk[item][Points]) {
  350.                 g_SelectedGun[AK47][id] = item
  351.                 ChatColor(id, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", PREFIX)
  352.             }
  353.             else ChatColor(id, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", PREFIX)
  354.         }
  355.         case 5: {
  356.             if(g_uPoints[M4A1][id] >= WeaponM4[item][Points]) {
  357.                 g_SelectedGun[M4A1][id] = item
  358.                 ChatColor(id, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", PREFIX)
  359.             }
  360.             else ChatColor(id, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", PREFIX)
  361.         }
  362.     }
  363.     menu_destroy(menu);
  364.     return PLUGIN_HANDLED;
  365. }
  366. public INFO()
  367. {
  368.     ChatColor(0, "^4.:[^3Magyar^4]:. ^3» ^1Sima Ölés:^3 5^1Pont^1Fejlövés:^3 10^1Pont")
  369. }
  370. public mentes(id)
  371.     {
  372.         new Steamid[33]
  373.         get_user_authid(id, Steamid, 31)
  374.         new vaultkey[64],vaultdata[256]
  375.         format(vaultkey,63,"%s", Steamid)
  376.         format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#",g_uPoints[AK47][id],g_uPoints[M4A1][id],g_uPoints[AWP][id],g_uPoints[DEAGLE][id],g_uPoints[KNIFE][id])
  377.         nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  378.         return PLUGIN_CONTINUE
  379.     }
  380.     public betoltes(id)
  381.     {
  382.         new Steamid[32]
  383.         get_user_authid(id, Steamid, 31)
  384.         new vaultkey[64],vaultdata[256]
  385.         format(vaultkey,63,"%s", Steamid)
  386.         format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#",g_uPoints[AK47][id],g_uPoints[M4A1][id],g_uPoints[AWP][id],g_uPoints[DEAGLE][id],g_uPoints[KNIFE][id])
  387.         nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  388.         replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  389.         new a_o[32], b_o[32], c_o[32],d_o[32],e_o[32]
  390.         parse(vaultdata, a_o, 31, b_o, 31, c_o, 31, d_o, 31, e_o, 31)
  391.         g_uPoints[AK47][id] = str_to_num(a_o)
  392.         g_uPoints[M4A1][id] = str_to_num(b_o)
  393.         g_uPoints[AWP][id] = str_to_num(c_o)
  394.         g_uPoints[DEAGLE][id] = str_to_num(d_o)
  395.         g_uPoints[KNIFE][id] = str_to_num(e_o)
  396.         return PLUGIN_CONTINUE
  397.     }
  398.    
  399. stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence) {
  400.     set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
  401.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
  402.     write_byte(Sequence)
  403.     write_byte(pev(Player, pev_body))
  404.     message_end()
  405. }
  406.     public client_authorized(id)
  407.     {  
  408.         if(!is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id))
  409.         {
  410.             betoltes(id);
  411.         }
  412.     }
  413.      
  414.     public client_disconnect(id)
  415.     {
  416.         if(!is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id))
  417.         {
  418.             mentes(id);
  419.         }
  420.     }
  421. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  422.         static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  423.         vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  424.        
  425.         if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  426.        
  427.         if(id) {
  428.                 if(!is_user_connected(id)) return;
  429.                 players[0] = id;
  430.                 pnum = 1;
  431.         }
  432.         else get_players(players, pnum, "ch");
  433.        
  434.         for(new i; i < pnum; i++) {
  435.                 message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  436.                 write_byte(players[i]);
  437.                 write_string(szMsg);
  438.                 message_end();
  439.         }
  440. }

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pika 2019.06.17. 20:09-kor.
Ha nem érkezne válasz: https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=22815


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole