hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.07.04. 16:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 41 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 39 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: (Megoldva)hud a radar alá kerüljön
HozzászólásElküldve: 2020.01.08. 16:18 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.12.06. 20:00
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Üdv,

valaki megtudná nekem oldani hogy radar alá kerülj a hud része, de ha lehet egy picit lejebb.

  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <amxmisc>
  3.     #include <ColorChat>
  4.     #include <engine>
  5.     #include <cstrike>
  6.     #include <sqlx>
  7.      
  8.     #pragma tabsize 0
  9.      
  10.     #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  11.     #define ADMIN ADMIN_LEVEL_E
  12.     #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_B
  13.     #define VIP ADMIN_BAN
  14.      
  15.     #define ASD 15
  16.      
  17.     //SQL MENTÉS/REGRENDSZER
  18.    
  19.      
  20.     new Handle:g_SqlTuple;
  21.      
  22.     new PLUGIN[] = "Rangok";
  23.     new VERSION[] = "0.1.0";
  24.     new AUTHOR[] = "asdasdasd";
  25.     new hudkibe[33];
  26.      
  27.     new PREFIX[] = ".:DarK*_*DemonS:.";
  28.      
  29.     new olesek[33], szint[33];
  30.      
  31.     //**Chat is exodus chatje**//
  32.     new Temp[192];
  33.      
  34.      
  35.     new const szamok[ASD] = {
  36.         100,
  37.         300,
  38.         550,
  39.         1000,
  40.         2000,
  41.         4000,
  42.         5000,
  43.         6000,
  44.         7000,
  45.         8000,
  46.         10000,
  47.         12000,
  48.         15000,
  49.         18000,
  50.         22000
  51.        
  52.     }
  53.      
  54.     new const rangok[ASD+1][] = {
  55.         "Újonc",
  56.         "Honvéd",
  57.         "Őrvezető",
  58.         "Tizedes",
  59.         "Szakaszvezető",
  60.         "Őrmester",
  61.         "Hadnagy",
  62.         "Főhadnagy",
  63.         "Százados",
  64.         "Őrnagy",
  65.         "Alezredes",
  66.         "Ezredes",
  67.         "Dandártábornok(",
  68.         "Vezérnagy",
  69.         "Altábornok",
  70.         "Vezérezredes"
  71.        
  72.     }
  73.     public plugin_init()
  74.     {
  75.        
  76.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  77.         //Parancsok
  78.         register_clcmd("say /rang", "showrang");
  79.         register_clcmd("say /hud", "hudkibekapcs");
  80.        
  81.         //Event
  82.         register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  83.        
  84.         //Ha valamelyik betüre szeretnéd a menüt akkor csak vedd el a --> // - jelet
  85.        
  86.         //**FONTOS!**//(maradjon alul)
  87.         register_clcmd("say", "sayhook");
  88.     }
  89.     public hudrendszer(id)
  90.     {
  91.         if(!hudkibe[id])
  92.             return;
  93.         if(is_user_alive(id))
  94.         {
  95.             set_hudmessage(0, 161, 255, 0.07, 0.14, 0, 6.0, 12.0)
  96.             show_hudmessage(id, "Öléseid: %d^nRangod: %s^nParancsok: /rang, /hud", olesek[id], rangok[szint[id]]);
  97.         }
  98.     }
  99.     public hudkibekapcs(id)
  100.     {
  101.         if(hudkibe[id])
  102.         {
  103.             ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^1Kikapcsoltad a hudot.", PREFIX);
  104.             hudkibe[id] = false;
  105.         }
  106.         else
  107.         {
  108.             ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^1Bekapcsoltad a hudot.", PREFIX);
  109.             hudkibe[id] = true;
  110.         }
  111.     }
  112.     public halal(id)
  113.     {
  114.         new killer = read_data(1);
  115.         new victim = read_data(2);
  116.        
  117.        
  118.         if(killer != victim)
  119.             olesek[killer]++
  120.        
  121.         while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  122.         {
  123.             szint[killer]++
  124.         }
  125.     }
  126.     public showrang(id)
  127.     {
  128.         if(szint[id] != ASD+1)
  129.         {
  130.             ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^3Rang: ^4%s ^1| ^3Öléseid: ^4%d ^1| ^3Kell még: ^4%d", PREFIX, rangok[szint[id]], olesek[id], szamok[szint[id]]-olesek[id]);
  131.         }
  132.         else
  133.         {
  134.             ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^3Rang: ^4%s ^1| ^3Öléseid: ^4%d", PREFIX, rangok[szint[id]], olesek[id]);
  135.             ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^1Elérted a legmagasabb ^3Rangot.", PREFIX);
  136.         }
  137.         return PLUGIN_HANDLED;
  138.     }
  139.      
  140.     public plugin_cfg()
  141.     {
  142.         g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQLINFO[0], SQLINFO[1], SQLINFO[2], SQLINFO[3])
  143.         static Query[10048]
  144.         new Len
  145.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `rangrendszer`")
  146.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "(`Steamid` varchar(32) NOT NULL, ")
  147.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`olesek` int(11) NOT NULL,")
  148.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`szint` int(11) NOT NULL,")
  149.        
  150.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)")
  151.         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "createTableThread", Query)
  152.     }
  153.     public Load(id) {
  154.         static Query[10048]
  155.         new Data[1], Steam[32]
  156.         get_user_authid(id, Steam, 31)
  157.         Data[0] = id
  158.         formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `rangrendszer` WHERE Steamid = ^"%s^";", Steam)
  159.         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1)
  160.     }
  161.     public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  162.         if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  163.             log_amx("%s", Error)
  164.             return
  165.         }
  166.         else {
  167.             new id = Data[0];
  168.             if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  169.             {
  170.                 olesek[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "olesek"))
  171.                 szint[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "szint"))
  172.                
  173.             }
  174.             else
  175.             {
  176.                 Save(id)
  177.             }
  178.         }
  179.     }
  180.     public Save(id)
  181.     {
  182.         static Query[256]
  183.         new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)
  184.         formatex(Query, charsmax(Query), "INSERT INTO `rangrendszer` (`Steamid`) VALUES (^"%s^");", Steam)
  185.         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query)
  186.     }
  187.     public Update(id)
  188.     {
  189.         static Query[10048]
  190.         new Len
  191.         new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)
  192.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `rangrendszer` SET olesek = ^"%i^", ", olesek[id])
  193.        
  194.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "szint = ^"%i^" WHERE Steamid = ^"%s^";", szint[id], Steam)
  195.         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query)
  196.     }
  197.     public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  198.         if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  199.             set_fail_state("[HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!")
  200.         else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  201.             set_fail_state("Query Error")
  202.         if(Errcode)
  203.             log_amx("[HIBA*] HIBAT DOBTAM: %s",Error)
  204.     }
  205.     public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  206.         if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  207.             log_amx("%s", Error);
  208.             return;
  209.         }
  210.     }
  211.     public client_putinserver(id)
  212.     {
  213.        
  214.         if(!is_user_bot(id))
  215.         {
  216.             Load(id);
  217.         }
  218.         hudkibe[id] = true;
  219.         set_task(1.0, "hudrendszer", id, _, _, "b");
  220.         return PLUGIN_CONTINUE
  221.     }
  222.     public client_disconnect(id)
  223.     {
  224.         if(!is_user_bot(id))
  225.         {
  226.             Update(id)
  227.         }
  228.         olesek[id] = 0
  229.         szint[id] = 0
  230.         hudkibe[id] = true;
  231.        
  232.     }
  233.      
  234.     public sayhook(id)
  235.     {
  236.         new message[192], nev[32], none[2][32], chat[192];
  237.         read_args(message, 191);
  238.         remove_quotes(message);
  239.        
  240.         formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ");
  241.        
  242.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '#' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  243.             return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
  244.        
  245.         if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1]))
  246.         {
  247.             get_user_name(id, nev, 31);
  248.             if(is_user_alive(id))
  249.             {
  250.                 if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  251.                     formatex(chat, 191, "^x04[Tulajdonos][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  252.                 else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  253.                     formatex(chat, 191, "^x04[FőAdmin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  254.                 else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  255.                     formatex(chat, 191, "^x04[Admin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  256.                 else if(get_user_flags(id) & VIP)
  257.                     formatex(chat, 191, "^x04[VIP][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  258.                 else
  259.                     formatex(chat, 191, "^x04[%s]^3%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  260.             }
  261.             else {
  262.                
  263.                 if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  264.                     formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[Tulajdonos][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  265.                 else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  266.                     formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[FőAdmin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  267.                 else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  268.                     formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[Admin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  269.                 else if(get_user_flags(id) & VIP)
  270.                     formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[VIP][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  271.                 else if(get_user_flags(id) & VIP)
  272.                     formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[VIP][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  273.                 else
  274.                     formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[%s]^3%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  275.             }
  276.                 if ( !is_user_connected(id) )
  277.             return PLUGIN_CONTINUE;
  278.            
  279.             switch(cs_get_user_team(id)) //Prefix
  280.             {
  281.                 case 1: ColorChat(0, RED, chat);
  282.                     case 2: ColorChat(0, BLUE, chat);
  283.                 }
  284.             if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  285.     ColorChat(0, GREY, chat);
  286.     return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
  287.         }
  288.         return PLUGIN_CONTINUE;
  289.     }
  290.     public sendmessage(color[])
  291.     {
  292.         new teamName[10];
  293.         for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  294.         {
  295.             get_user_team (player, teamName, 9);
  296.             teamf (player, color);
  297.             elkuldes(player, Temp);
  298.             teamf(player, teamName);
  299.         }
  300.     }
  301.     public teamf(player, team[])
  302.     {
  303.         message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player);
  304.         write_byte(player);
  305.         write_string(team);
  306.         message_end();
  307.     }
  308.     public elkuldes(player, Temp[])
  309.     {
  310.         message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player);
  311.         write_byte( player );
  312.         write_string( Temp );
  313.         message_end();
  314.     }
  315.     public plugin_end()
  316.     {
  317.         SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
  318.     }


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára shoxe 2020.01.16. 15:49-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud a radar alá kerüljön
HozzászólásElküldve: 2020.01.08. 16:28 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 348
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Kép

Rákattintasz a 'Hudmessage generator'-ra, és ott oda húzod, ahova szeretnéd.

Ők köszönték meg koko.988 nek ezt a hozzászólást: shoxe (2020.01.16. 15:50)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud a radar alá kerüljön
HozzászólásElküldve: 2020.01.08. 16:29 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.12.06. 20:00
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
koko.988 írta:
Kép

Rákattintasz a 'Hudmessage generator'-ra, és ott oda húzod, ahova szeretnéd.



de nekem már megvan a hudrész csak nem a radar alatt!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud a radar alá kerüljön
HozzászólásElküldve: 2020.01.08. 17:01 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 348
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <ColorChat>
  4. #include <engine>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <sqlx>
  7.  
  8. #pragma tabsize 0
  9.  
  10. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  11. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_E
  12. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_B
  13. #define VIP ADMIN_BAN
  14.  
  15. #define ASD 15
  16.  
  17. //SQL MENTÉS/REGRENDSZER
  18.  
  19.  
  20. new Handle:g_SqlTuple;
  21.  
  22. new PLUGIN[] = "Rangok";
  23. new VERSION[] = "0.1.0";
  24. new AUTHOR[] = "asdasdasd";
  25. new hudkibe[33];
  26.  
  27. new PREFIX[] = ".:DarK*_*DemonS:.";
  28.  
  29. new olesek[33], szint[33];
  30.  
  31. //**Chat is exodus chatje**//
  32. new Temp[192];
  33.  
  34.  
  35. new const szamok[ASD] = {
  36.     100,
  37.     300,
  38.     550,
  39.     1000,
  40.     2000,
  41.     4000,
  42.     5000,
  43.     6000,
  44.     7000,
  45.     8000,
  46.     10000,
  47.     12000,
  48.     15000,
  49.     18000,
  50.     22000
  51.    
  52. }
  53.  
  54. new const rangok[ASD+1][] = {
  55.     "Újonc",
  56.     "Honvéd",
  57.     "Őrvezető",
  58.     "Tizedes",
  59.     "Szakaszvezető",
  60.     "Őrmester",
  61.     "Hadnagy",
  62.     "Főhadnagy",
  63.     "Százados",
  64.     "Őrnagy",
  65.     "Alezredes",
  66.     "Ezredes",
  67.     "Dandártábornok(",
  68.     "Vezérnagy",
  69.     "Altábornok",
  70.     "Vezérezredes"
  71.    
  72. }
  73. public plugin_init()
  74. {
  75.    
  76.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  77.     //Parancsok
  78.     register_clcmd("say /rang", "showrang");
  79.     register_clcmd("say /hud", "hudkibekapcs");
  80.    
  81.     //Event
  82.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  83.    
  84.     //Ha valamelyik betüre szeretnéd a menüt akkor csak vedd el a --> // - jelet
  85.    
  86.     //**FONTOS!**//(maradjon alul)
  87.     register_clcmd("say", "sayhook");
  88. }
  89. public hudrendszer(id)
  90. {
  91.     if(!hudkibe[id])
  92.         return;
  93.     if(is_user_alive(id))
  94.     {
  95.         set_hudmessage(0, 161, 255, 0.01, 0.15, 0, 6.0, 12.0)
  96.         show_hudmessage(id, "Öléseid: %d^nRangod: %s^nParancsok: /rang, /hud", olesek[id], rangok[szint[id]]);
  97.     }
  98. }
  99. public hudkibekapcs(id)
  100. {
  101.     if(hudkibe[id])
  102.     {
  103.         ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^1Kikapcsoltad a hudot.", PREFIX);
  104.         hudkibe[id] = false;
  105.     }
  106.     else
  107.     {
  108.         ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^1Bekapcsoltad a hudot.", PREFIX);
  109.         hudkibe[id] = true;
  110.     }
  111. }
  112. public halal(id)
  113. {
  114.     new killer = read_data(1);
  115.     new victim = read_data(2);
  116.    
  117.    
  118.     if(killer != victim)
  119.         olesek[killer]++
  120.    
  121.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  122.     {
  123.         szint[killer]++
  124.     }
  125. }
  126. public showrang(id)
  127. {
  128.     if(szint[id] != ASD+1)
  129.     {
  130.         ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^3Rang: ^4%s ^1| ^3Öléseid: ^4%d ^1| ^3Kell még: ^4%d", PREFIX, rangok[szint[id]], olesek[id], szamok[szint[id]]-olesek[id]);
  131.     }
  132.     else
  133.     {
  134.         ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^3Rang: ^4%s ^1| ^3Öléseid: ^4%d", PREFIX, rangok[szint[id]], olesek[id]);
  135.         ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^1Elérted a legmagasabb ^3Rangot.", PREFIX);
  136.     }
  137.     return PLUGIN_HANDLED;
  138. }
  139.  
  140. public plugin_cfg()
  141. {
  142.     g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQLINFO[0], SQLINFO[1], SQLINFO[2], SQLINFO[3])
  143.     static Query[10048]
  144.     new Len
  145.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `rangrendszer`")
  146.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "(`Steamid` varchar(32) NOT NULL, ")
  147.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`olesek` int(11) NOT NULL,")
  148.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`szint` int(11) NOT NULL,")
  149.    
  150.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)")
  151.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "createTableThread", Query)
  152. }
  153. public Load(id) {
  154.     static Query[10048]
  155.     new Data[1], Steam[32]
  156.     get_user_authid(id, Steam, 31)
  157.     Data[0] = id
  158.     formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `rangrendszer` WHERE Steamid = ^"%s^";", Steam)
  159.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1)
  160. }
  161. public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  162.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  163.         log_amx("%s", Error)
  164.         return
  165.     }
  166.     else {
  167.         new id = Data[0];
  168.         if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  169.         {
  170.             olesek[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "olesek"))
  171.             szint[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "szint"))
  172.            
  173.         }
  174.         else
  175.         {
  176.             Save(id)
  177.         }
  178.     }
  179. }
  180. public Save(id)
  181. {
  182.     static Query[256]
  183.     new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)
  184.     formatex(Query, charsmax(Query), "INSERT INTO `rangrendszer` (`Steamid`) VALUES (^"%s^");", Steam)
  185.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query)
  186. }
  187. public Update(id)
  188. {
  189.     static Query[10048]
  190.     new Len
  191.     new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)
  192.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `rangrendszer` SET olesek = ^"%i^", ", olesek[id])
  193.    
  194.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "szint = ^"%i^" WHERE Steamid = ^"%s^";", szint[id], Steam)
  195.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query)
  196. }
  197. public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  198.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  199.         set_fail_state("[HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!")
  200.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  201.         set_fail_state("Query Error")
  202.     if(Errcode)
  203.         log_amx("[HIBA*] HIBAT DOBTAM: %s",Error)
  204. }
  205. public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  206.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  207.         log_amx("%s", Error);
  208.         return;
  209.     }
  210. }
  211. public client_putinserver(id)
  212. {
  213.    
  214.     if(!is_user_bot(id))
  215.     {
  216.         Load(id);
  217.     }
  218.     hudkibe[id] = true;
  219.     set_task(1.0, "hudrendszer", id, _, _, "b");
  220.     return PLUGIN_CONTINUE
  221. }
  222. public client_disconnect(id)
  223. {
  224.     if(!is_user_bot(id))
  225.     {
  226.         Update(id)
  227.     }
  228.     olesek[id] = 0
  229.     szint[id] = 0
  230.     hudkibe[id] = true;
  231.    
  232. }
  233.  
  234. public sayhook(id)
  235. {
  236.     new message[192], nev[32], none[2][32], chat[192];
  237.     read_args(message, 191);
  238.     remove_quotes(message);
  239.    
  240.     formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ");
  241.    
  242.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '#' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  243.         return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
  244.    
  245.     if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1]))
  246.     {
  247.         get_user_name(id, nev, 31);
  248.         if(is_user_alive(id))
  249.         {
  250.             if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  251.                 formatex(chat, 191, "^x04[Tulajdonos][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  252.             else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  253.                 formatex(chat, 191, "^x04[FőAdmin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  254.             else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  255.                 formatex(chat, 191, "^x04[Admin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  256.             else if(get_user_flags(id) & VIP)
  257.                 formatex(chat, 191, "^x04[VIP][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  258.             else
  259.                 formatex(chat, 191, "^x04[%s]^3%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  260.         }
  261.         else {
  262.            
  263.             if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  264.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[Tulajdonos][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  265.             else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  266.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[FőAdmin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  267.             else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  268.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[Admin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  269.             else if(get_user_flags(id) & VIP)
  270.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[VIP][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  271.             else if(get_user_flags(id) & VIP)
  272.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[VIP][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  273.             else
  274.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[%s]^3%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  275.         }
  276.         if ( !is_user_connected(id) )
  277.             return PLUGIN_CONTINUE;
  278.        
  279.         switch(cs_get_user_team(id)) //Prefix
  280.         {
  281.             case 1: ColorChat(0, RED, chat);
  282.                 case 2: ColorChat(0, BLUE, chat);
  283.             }
  284.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  285.             ColorChat(0, GREY, chat);
  286.         return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
  287.     }
  288.     return PLUGIN_CONTINUE;
  289. }
  290. public sendmessage(color[])
  291. {
  292.     new teamName[10];
  293.     for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  294.     {
  295.         get_user_team (player, teamName, 9);
  296.         teamf (player, color);
  297.         elkuldes(player, Temp);
  298.         teamf(player, teamName);
  299.     }
  300. }
  301. public teamf(player, team[])
  302. {
  303.     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player);
  304.     write_byte(player);
  305.     write_string(team);
  306.     message_end();
  307. }
  308. public elkuldes(player, Temp[])
  309. {
  310.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player);
  311.     write_byte( player );
  312.     write_string( Temp );
  313.     message_end();
  314. }
  315. public plugin_end()
  316. {
  317.     SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
  318. }



Pár infó, hogy mi micsoda.
https://www.amxmodx.org/api/amxmodx/set_hudmessage


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud a radar alá kerüljön
HozzászólásElküldve: 2020.01.08. 17:06 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2019.10.03. 09:41
Hozzászólások: 10
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.0, 0.17, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "hud helye mozgasd a szöveget^n egérrel azután generate és kész")


Csatolmányok:
Jegyzet 2019-12-31 144606.jpg
Jegyzet 2019-12-31 144606.jpg [ 100.95 KiB | Megtekintve 543 alkalommal ]

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud a radar alá kerüljön
HozzászólásElküldve: 2020.01.08. 17:09 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.12.06. 20:00
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
pbT# Fura*Csé írta:
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.0, 0.17, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "hud helye mozgasd a szöveget^n egérrel azután generate és kész")




Hudrésze meg van csak, nem a radar alatt!

 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Minden ott van előtted, mi a probléma? Beírod a generatorba a szöveget, azt egérrel mozgatod, és állítja a koordinátákat. Képet is csatoltak, vagy hogyan segítsünk ennél többet?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud a radar alá kerüljön
HozzászólásElküldve: 2020.01.08. 17:31 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.12. 13:47
Hozzászólások: 115
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
shoxe írta:
pbT# Fura*Csé írta:
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.0, 0.17, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "hud helye mozgasd a szöveget^n egérrel azután generate és kész")




Hudrésze meg van csak, nem a radar alatt!

Hát akkor mozgasd oda a szöveget.. Ne legyél an***fabéta

_________________
PerFecT Game System

OnlyDust2: 45.67.159.25:7022
AWP: Hamarosan
WEB: -

Munkáim:
SKA Regisztrácós Rendszer v3 25%
OnlyDus2 v3 70%

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud a radar alá kerüljön
HozzászólásElküldve: 2020.01.08. 19:14 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.12.06. 20:00
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
~Shediboii írta:
shoxe írta:
pbT# Fura*Csé írta:
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.0, 0.17, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "hud helye mozgasd a szöveget^n egérrel azután generate és kész")




Hudrésze meg van csak, nem a radar alatt!

Hát akkor mozgasd oda a szöveget.. Ne legyél an***fabéta


ezt bemásolom a hudrészhez és ennyi ?

  1. set_hudmessage(0, 127, 255, 0.0, 0.15, 0, 6.0, 12.0)
  2. show_hudmessage(id, "")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hud a radar alá kerüljön
HozzászólásElküldve: 2020.01.08. 20:10 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 576
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 88 alkalommal
Különböző felbontásokon az eredmény eltérhet.

_________________
rwT* Team | Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )

Ők köszönték meg JohanCorn nek ezt a hozzászólást: shoxe (2020.01.16. 15:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole