hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 220 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 219 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mentés eltűnik a játékosoknál
HozzászólásElküldve: 2020.01.09. 16:04 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.12.06. 20:00
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Sziasztok!

Tegnap tapasztaltam hogy rangrendszerben rangok és ölések tűnnek el, mi lehet az oka ?

  1. #include <amxmodx>
  2.         #include <amxmisc>
  3.         #include <ColorChat>
  4.         #include <engine>
  5.         #include <cstrike>
  6.         #include <sqlx>
  7.          
  8.         #pragma tabsize 0
  9.          
  10.         #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  11.         #define ADMIN ADMIN_LEVEL_E
  12.         #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_B
  13.         #define VIP ADMIN_BAN
  14.          
  15.         #define ASD 15
  16.          
  17.         //SQL MENTÉS/REGRENDSZER
  18.        
  19.          
  20.         new Handle:g_SqlTuple;
  21.          
  22.         new PLUGIN[] = "Rangok";
  23.         new VERSION[] = "0.1.0";
  24.         new AUTHOR[] = "asdasdasd";
  25.         new hudkibe[33];
  26.          
  27.         new PREFIX[] = ".:DarK*_*DemonS:.";
  28.          
  29.         new olesek[33], szint[33];
  30.          
  31.         //**Chat is exodus chatje**//
  32.         new Temp[192];
  33.          
  34.          
  35.         new const szamok[ASD] = {
  36.             100,
  37.             300,
  38.             550,
  39.             1000,
  40.             2000,
  41.             4000,
  42.             5000,
  43.             6000,
  44.             7000,
  45.             8000,
  46.             10000,
  47.             12000,
  48.             15000,
  49.             18000,
  50.             22000
  51.            
  52.         }
  53.          
  54.         new const rangok[ASD+1][] = {
  55.             "Újonc",
  56.             "Honvéd",
  57.             "Őrvezető",
  58.             "Tizedes",
  59.             "Szakaszvezető",
  60.             "Őrmester",
  61.             "Hadnagy",
  62.             "Főhadnagy",
  63.             "Százados",
  64.             "Őrnagy",
  65.             "Alezredes",
  66.             "Ezredes",
  67.             "Dandártábornok(",
  68.             "Vezérnagy",
  69.             "Altábornok",
  70.             "Vezérezredes"
  71.            
  72.         }
  73.         public plugin_init()
  74.         {
  75.            
  76.             register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  77.             //Parancsok
  78.             register_clcmd("say /rang", "showrang");
  79.             register_clcmd("say /hud", "hudkibekapcs");
  80.            
  81.             //Event
  82.             register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  83.            
  84.             //Ha valamelyik betüre szeretnéd a menüt akkor csak vedd el a --> // - jelet
  85.            
  86.             //**FONTOS!**//(maradjon alul)
  87.             register_clcmd("say", "sayhook");
  88.         }
  89.         public hudrendszer(id)
  90.         {
  91.             if(!hudkibe[id])
  92.                 return;
  93.             if(is_user_alive(id))
  94.             {
  95.                 set_hudmessage(0, 161, 255, 0.07, 0.14, 0, 6.0, 12.0)
  96.                 show_hudmessage(id, "Öléseid: %d^nRangod: %s^nParancsok: /rang, /hud", olesek[id], rangok[szint[id]]);
  97.             }
  98.         }
  99.         public hudkibekapcs(id)
  100.         {
  101.             if(hudkibe[id])
  102.             {
  103.                 ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^1Kikapcsoltad a hudot.", PREFIX);
  104.                 hudkibe[id] = false;
  105.             }
  106.             else
  107.             {
  108.                 ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^1Bekapcsoltad a hudot.", PREFIX);
  109.                 hudkibe[id] = true;
  110.             }
  111.         }
  112.         public halal(id)
  113.         {
  114.             new killer = read_data(1);
  115.             new victim = read_data(2);
  116.            
  117.            
  118.             if(killer != victim)
  119.                 olesek[killer]++
  120.            
  121.             while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  122.             {
  123.                 szint[killer]++
  124.             }
  125.         }
  126.         public showrang(id)
  127.         {
  128.             if(szint[id] != ASD+1)
  129.             {
  130.                 ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^3Rang: ^4%s ^1| ^3Öléseid: ^4%d ^1| ^3Kell még: ^4%d", PREFIX, rangok[szint[id]], olesek[id], szamok[szint[id]]-olesek[id]);
  131.             }
  132.             else
  133.             {
  134.                 ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^3Rang: ^4%s ^1| ^3Öléseid: ^4%d", PREFIX, rangok[szint[id]], olesek[id]);
  135.                 ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^1Elérted a legmagasabb ^3Rangot.", PREFIX);
  136.             }
  137.             return PLUGIN_HANDLED;
  138.         }
  139.          
  140.         public plugin_cfg()
  141.         {
  142.             g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQLINFO[0], SQLINFO[1], SQLINFO[2], SQLINFO[3])
  143.             static Query[10048]
  144.             new Len
  145.             Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `rangrendszer`")
  146.             Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "(`Steamid` varchar(32) NOT NULL, ")
  147.             Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`olesek` int(11) NOT NULL,")
  148.             Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`szint` int(11) NOT NULL,")
  149.            
  150.             Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)")
  151.             SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "createTableThread", Query)
  152.         }
  153.         public Load(id) {
  154.             static Query[10048]
  155.             new Data[1], Steam[32]
  156.             get_user_authid(id, Steam, 31)
  157.             Data[0] = id
  158.             formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `rangrendszer` WHERE Steamid = ^"%s^";", Steam)
  159.             SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1)
  160.         }
  161.         public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  162.             if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  163.                 log_amx("%s", Error)
  164.                 return
  165.             }
  166.             else {
  167.                 new id = Data[0];
  168.                 if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  169.                 {
  170.                     olesek[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "olesek"))
  171.                     szint[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "szint"))
  172.                    
  173.                 }
  174.                 else
  175.                 {
  176.                     Save(id)
  177.                 }
  178.             }
  179.         }
  180.         public Save(id)
  181.         {
  182.             static Query[256]
  183.             new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)
  184.             formatex(Query, charsmax(Query), "INSERT INTO `rangrendszer` (`Steamid`) VALUES (^"%s^");", Steam)
  185.             SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query)
  186.         }
  187.         public Update(id)
  188.         {
  189.             static Query[10048]
  190.             new Len
  191.             new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)
  192.             Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `rangrendszer` SET olesek = ^"%i^", ", olesek[id])
  193.            
  194.             Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "szint = ^"%i^" WHERE Steamid = ^"%s^";", szint[id], Steam)
  195.             SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query)
  196.         }
  197.         public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  198.             if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  199.                 set_fail_state("[HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!")
  200.             else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  201.                 set_fail_state("Query Error")
  202.             if(Errcode)
  203.                 log_amx("[HIBA*] HIBAT DOBTAM: %s",Error)
  204.         }
  205.         public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  206.             if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  207.                 log_amx("%s", Error);
  208.                 return;
  209.             }
  210.         }
  211.         public client_putinserver(id)
  212.         {
  213.            
  214.             if(!is_user_bot(id))
  215.             {
  216.                 Load(id);
  217.             }
  218.             hudkibe[id] = true;
  219.             set_task(1.0, "hudrendszer", id, _, _, "b");
  220.             return PLUGIN_CONTINUE
  221.         }
  222.         public client_disconnect(id)
  223.         {
  224.             if(!is_user_bot(id))
  225.             {
  226.                 Update(id)
  227.             }
  228.             olesek[id] = 0
  229.             szint[id] = 0
  230.             hudkibe[id] = true;
  231.            
  232.         }
  233.          
  234.         public sayhook(id)
  235.         {
  236.             new message[192], nev[32], none[2][32], chat[192];
  237.             read_args(message, 191);
  238.             remove_quotes(message);
  239.            
  240.             formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ");
  241.            
  242.             if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '#' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  243.                 return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
  244.            
  245.             if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1]))
  246.             {
  247.                 get_user_name(id, nev, 31);
  248.                 if(is_user_alive(id))
  249.                 {
  250.                     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  251.                         formatex(chat, 191, "^x04[Tulajdonos][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  252.                     else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  253.                         formatex(chat, 191, "^x04[FőAdmin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  254.                     else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  255.                         formatex(chat, 191, "^x04[Admin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  256.                     else if(get_user_flags(id) & VIP)
  257.                         formatex(chat, 191, "^x04[VIP][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  258.                     else
  259.                         formatex(chat, 191, "^x04[%s]^3%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  260.                 }
  261.                 else {
  262.                    
  263.                     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  264.                         formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[Tulajdonos][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  265.                     else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  266.                         formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[FőAdmin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  267.                     else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  268.                         formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[Admin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  269.                     else if(get_user_flags(id) & VIP)
  270.                         formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[VIP][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  271.                     else if(get_user_flags(id) & VIP)
  272.                         formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[VIP][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  273.                     else
  274.                         formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[%s]^3%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  275.                 }
  276.                     if ( !is_user_connected(id) )
  277.                 return PLUGIN_CONTINUE;
  278.                
  279.                 switch(cs_get_user_team(id)) //Prefix
  280.                 {
  281.                     case 1: ColorChat(0, RED, chat);
  282.                         case 2: ColorChat(0, BLUE, chat);
  283.                     }
  284.                 if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  285.         ColorChat(0, GREY, chat);
  286.         return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
  287.             }
  288.             return PLUGIN_CONTINUE;
  289.         }
  290.         public sendmessage(color[])
  291.         {
  292.             new teamName[10];
  293.             for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  294.             {
  295.                 get_user_team (player, teamName, 9);
  296.                 teamf (player, color);
  297.                 elkuldes(player, Temp);
  298.                 teamf(player, teamName);
  299.             }
  300.         }
  301.         public teamf(player, team[])
  302.         {
  303.             message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player);
  304.             write_byte(player);
  305.             write_string(team);
  306.             message_end();
  307.         }
  308.         public elkuldes(player, Temp[])
  309.         {
  310.             message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player);
  311.             write_byte( player );
  312.             write_string( Temp );
  313.             message_end();
  314.         }
  315.         public plugin_end()
  316.         {
  317.             SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
  318.         }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés eltűnik a játékosoknál
HozzászólásElküldve: 2020.01.11. 17:59 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Több dolog is lehet az oka.

Elsőre ami szóba jöhet elméleti szinten.

A játékos csatlakozáskor kérést indít. Lekérdezi az adatokat, de mielőtt a válasz megérkezne az illető lecsatlakozik. Indul a következő kérés amiben az adatok értéke kvázi nulla, mert még nem lett betöltve semmi. Kaboom! És már felül is van írva a "semmi"-vel.

Megoldás: Amennyiben ez a gond persze... A mentés előtt ellenőrizni kell, hogy az illető adatai már betöltésre kerültek-e.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés eltűnik a játékosoknál
HozzászólásElküldve: 2020.01.11. 18:07 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.12.06. 20:00
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
JohanCorn írta:
Több dolog is lehet az oka.

Elsőre ami szóba jöhet elméleti szinten.

A játékos csatlakozáskor kérést indít. Lekérdezi az adatokat, de mielőtt a válasz megérkezne az illető lecsatlakozik. Indul a következő kérés amiben az adatok értéke kvázi nulla, mert még nem lett betöltve semmi. Kaboom! És már felül is van írva a "semmi"-vel.

Megoldás: Amennyiben ez a gond persze... A mentés előtt ellenőrizni kell, hogy az illető adatai már betöltésre kerültek-e.



Tábla megvan csak a Steam ID mellett pár játékosnak 0 az ölése :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés eltűnik a játékosoknál
HozzászólásElküldve: 2020.01.11. 18:12 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
shoxe írta:
JohanCorn írta:
Több dolog is lehet az oka.

Elsőre ami szóba jöhet elméleti szinten.

A játékos csatlakozáskor kérést indít. Lekérdezi az adatokat, de mielőtt a válasz megérkezne az illető lecsatlakozik. Indul a következő kérés amiben az adatok értéke kvázi nulla, mert még nem lett betöltve semmi. Kaboom! És már felül is van írva a "semmi"-vel.

Megoldás: Amennyiben ez a gond persze... A mentés előtt ellenőrizni kell, hogy az illető adatai már betöltésre kerültek-e.



Tábla megvan csak a Steam ID mellett pár játékosnak 0 az ölése :)


Ezt most nem értem miért írtad. Amit írtam ebben az esetben továbbra is releváns.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés eltűnik a játékosoknál
HozzászólásElküldve: 2020.01.11. 18:15 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.12.06. 20:00
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
JohanCorn írta:
shoxe írta:
JohanCorn írta:
Több dolog is lehet az oka.

Elsőre ami szóba jöhet elméleti szinten.

A játékos csatlakozáskor kérést indít. Lekérdezi az adatokat, de mielőtt a válasz megérkezne az illető lecsatlakozik. Indul a következő kérés amiben az adatok értéke kvázi nulla, mert még nem lett betöltve semmi. Kaboom! És már felül is van írva a "semmi"-vel.

Megoldás: Amennyiben ez a gond persze... A mentés előtt ellenőrizni kell, hogy az illető adatai már betöltésre kerültek-e.



Tábla megvan csak a Steam ID mellett pár játékosnak 0 az ölése :)


Ezt most nem értem miért írtad. Amit írtam ebben az esetben továbbra is releváns.


  1. #include <amxmodx>
  2.         #include <amxmisc>
  3.         #include <ColorChat>
  4.         #include <engine>
  5.         #include <cstrike>
  6.         #include <sqlx>
  7.          
  8.         #pragma tabsize 0
  9.          
  10.         #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  11.         #define ADMIN ADMIN_LEVEL_E
  12.         #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_B
  13.         #define VIP ADMIN_BAN
  14.          
  15.         #define ASD 15
  16.          
  17.         //SQL MENTÉS/REGRENDSZER
  18.        
  19.          
  20.         new Handle:g_SqlTuple;
  21.          
  22.         new PLUGIN[] = "Rangok";
  23.         new VERSION[] = "0.1.0";
  24.         new AUTHOR[] = "asdasdasd";
  25.         new hudkibe[33];
  26.          
  27.         new PREFIX[] = ".:DarK*_*DemonS:.";
  28.          
  29.         new olesek[33], szint[33];
  30.          
  31.         //**Chat is exodus chatje**//
  32.         new Temp[192];
  33.          
  34.          
  35.         new const szamok[ASD] = {
  36.             100,
  37.             300,
  38.             550,
  39.             1000,
  40.             2000,
  41.             4000,
  42.             5000,
  43.             6000,
  44.             7000,
  45.             8000,
  46.             10000,
  47.             12000,
  48.             15000,
  49.             18000,
  50.             22000
  51.            
  52.         }
  53.          
  54.         new const rangok[ASD+1][] = {
  55.             "Újonc",
  56.             "Honvéd",
  57.             "Őrvezető",
  58.             "Tizedes",
  59.             "Szakaszvezető",
  60.             "Őrmester",
  61.             "Hadnagy",
  62.             "Főhadnagy",
  63.             "Százados",
  64.             "Őrnagy",
  65.             "Alezredes",
  66.             "Ezredes",
  67.             "Dandártábornok(",
  68.             "Vezérnagy",
  69.             "Altábornok",
  70.             "Vezérezredes"
  71.            
  72.         }
  73.         public plugin_init()
  74.         {
  75.            
  76.             register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  77.             //Parancsok
  78.             register_clcmd("say /rang", "showrang");
  79.             register_clcmd("say /hud", "hudkibekapcs");
  80.            
  81.             //Event
  82.             register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  83.            
  84.             //Ha valamelyik betüre szeretnéd a menüt akkor csak vedd el a --> // - jelet
  85.            
  86.             //**FONTOS!**//(maradjon alul)
  87.             register_clcmd("say", "sayhook");
  88.         }
  89.         public hudrendszer(id)
  90.         {
  91.             if(!hudkibe[id])
  92.                 return;
  93.             if(is_user_alive(id))
  94.             {
  95.                 set_hudmessage(0, 161, 255, 0.07, 0.14, 0, 6.0, 12.0)
  96.                 show_hudmessage(id, "Öléseid: %d^nRangod: %s^nParancsok: /rang, /hud", olesek[id], rangok[szint[id]]);
  97.             }
  98.         }
  99.         public hudkibekapcs(id)
  100.         {
  101.             if(hudkibe[id])
  102.             {
  103.                 ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^1Kikapcsoltad a hudot.", PREFIX);
  104.                 hudkibe[id] = false;
  105.             }
  106.             else
  107.             {
  108.                 ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^1Bekapcsoltad a hudot.", PREFIX);
  109.                 hudkibe[id] = true;
  110.             }
  111.         }
  112.         public halal(id)
  113.         {
  114.             new killer = read_data(1);
  115.             new victim = read_data(2);
  116.            
  117.            
  118.             if(killer != victim)
  119.                 olesek[killer]++
  120.            
  121.             while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  122.             {
  123.                 szint[killer]++
  124.             }
  125.         }
  126.         public showrang(id)
  127.         {
  128.             if(szint[id] != ASD+1)
  129.             {
  130.                 ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^3Rang: ^4%s ^1| ^3Öléseid: ^4%d ^1| ^3Kell még: ^4%d", PREFIX, rangok[szint[id]], olesek[id], szamok[szint[id]]-olesek[id]);
  131.             }
  132.             else
  133.             {
  134.                 ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^3Rang: ^4%s ^1| ^3Öléseid: ^4%d", PREFIX, rangok[szint[id]], olesek[id]);
  135.                 ColorChat(id, GREEN, "^4[%s] ^1Elérted a legmagasabb ^3Rangot.", PREFIX);
  136.             }
  137.             return PLUGIN_HANDLED;
  138.         }
  139.          
  140.         public plugin_cfg()
  141.         {
  142.             g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQLINFO[0], SQLINFO[1], SQLINFO[2], SQLINFO[3])
  143.             static Query[10048]
  144.             new Len
  145.             Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `rangrendszer`")
  146.             Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "(`Steamid` varchar(32) NOT NULL, ")
  147.             Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`olesek` int(11) NOT NULL,")
  148.             Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`szint` int(11) NOT NULL,")
  149.            
  150.             Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)")
  151.             SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "createTableThread", Query)
  152.         }
  153.         public Load(id) {
  154.             static Query[10048]
  155.             new Data[1], Steam[32]
  156.             get_user_authid(id, Steam, 31)
  157.             Data[0] = id
  158.             formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `rangrendszer` WHERE Steamid = ^"%s^";", Steam)
  159.             SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1)
  160.         }
  161.         public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  162.             if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  163.                 log_amx("%s", Error)
  164.                 return
  165.             }
  166.             else {
  167.                 new id = Data[0];
  168.                 if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  169.                 {
  170.                     olesek[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "olesek"))
  171.                     szint[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "szint"))
  172.                    
  173.                 }
  174.                 else
  175.                 {
  176.                     Save(id)
  177.                 }
  178.             }
  179.         }
  180.         public Save(id)
  181.         {
  182.             static Query[256]
  183.             new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)
  184.             formatex(Query, charsmax(Query), "INSERT INTO `rangrendszer` (`Steamid`) VALUES (^"%s^");", Steam)
  185.             SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query)
  186.         }
  187.         public Update(id)
  188.         {
  189.             static Query[10048]
  190.             new Len
  191.             new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)
  192.             Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `rangrendszer` SET olesek = ^"%i^", ", olesek[id])
  193.            
  194.             Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "szint = ^"%i^" WHERE Steamid = ^"%s^";", szint[id], Steam)
  195.             SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query)
  196.         }
  197.         public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  198.             if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  199.                 set_fail_state("[HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!")
  200.             else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  201.                 set_fail_state("Query Error")
  202.             if(Errcode)
  203.                 log_amx("[HIBA*] HIBAT DOBTAM: %s",Error)
  204.         }
  205.         public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  206.             if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  207.                 log_amx("%s", Error);
  208.                 return;
  209.             }
  210.         }
  211.         public client_putinserver(id)
  212.         {
  213.            
  214.             if(!is_user_bot(id))
  215.             {
  216.                 Load(id);
  217.             }
  218.             hudkibe[id] = true;
  219.             set_task(1.0, "hudrendszer", id, _, _, "b");
  220.             return PLUGIN_CONTINUE
  221.         }
  222.         public client_disconnect(id)
  223.         {
  224.             if(!is_user_bot(id))
  225.             {
  226.                 Update(id)
  227.             }
  228.             olesek[id] = 0
  229.             szint[id] = 0
  230.             hudkibe[id] = true;
  231.            
  232.         }
  233.          
  234.         public sayhook(id)
  235.         {
  236.             new message[192], nev[32], none[2][32], chat[192];
  237.             read_args(message, 191);
  238.             remove_quotes(message);
  239.            
  240.             formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ");
  241.            
  242.             if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '#' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  243.                 return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
  244.            
  245.             if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1]))
  246.             {
  247.                 get_user_name(id, nev, 31);
  248.                 if(is_user_alive(id))
  249.                 {
  250.                     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  251.                         formatex(chat, 191, "^x04[Tulajdonos][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  252.                     else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  253.                         formatex(chat, 191, "^x04[FőAdmin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  254.                     else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  255.                         formatex(chat, 191, "^x04[Admin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  256.                     else if(get_user_flags(id) & VIP)
  257.                         formatex(chat, 191, "^x04[VIP][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  258.                     else
  259.                         formatex(chat, 191, "^x04[%s]^3%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  260.                 }
  261.                 else {
  262.                    
  263.                     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  264.                         formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[Tulajdonos][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  265.                     else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  266.                         formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[FőAdmin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  267.                     else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  268.                         formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[Admin][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  269.                     else if(get_user_flags(id) & VIP)
  270.                         formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[VIP][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  271.                     else if(get_user_flags(id) & VIP)
  272.                         formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[VIP][%s]^3%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  273.                     else
  274.                         formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[%s]^3%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message);
  275.                 }
  276.                     if ( !is_user_connected(id) )
  277.                 return PLUGIN_CONTINUE;
  278.                
  279.                 switch(cs_get_user_team(id)) //Prefix
  280.                 {
  281.                     case 1: ColorChat(0, RED, chat);
  282.                         case 2: ColorChat(0, BLUE, chat);
  283.                     }
  284.                 if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  285.         ColorChat(0, GREY, chat);
  286.         return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
  287.             }
  288.             return PLUGIN_CONTINUE;
  289.         }
  290.         public sendmessage(color[])
  291.         {
  292.             new teamName[10];
  293.             for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  294.             {
  295.                 get_user_team (player, teamName, 9);
  296.                 teamf (player, color);
  297.                 elkuldes(player, Temp);
  298.                 teamf(player, teamName);
  299.             }
  300.         }
  301.         public teamf(player, team[])
  302.         {
  303.             message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player);
  304.             write_byte(player);
  305.             write_string(team);
  306.             message_end();
  307.         }
  308.         public elkuldes(player, Temp[])
  309.         {
  310.             message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player);
  311.             write_byte( player );
  312.             write_string( Temp );
  313.             message_end();
  314.         }
  315.         public plugin_end()
  316.         {
  317.             SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
  318.         }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole