hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Vip kés menü
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=30228
Oldal: 1 / 1

Szerző:  lugen111 [ 2020.01.14. 20:47 ]
Hozzászólás témája:  Vip kés menü

Sziasztok!
Valaki ki tudná javítani?
A menü bejön de nem váltja át a modellt és nem zárul be a menü.

Csatolmányok:
vip_kesmenu.sma [2.43 KiB]
Letöltve 120 alkalommal.

Szerző:  Pika [ 2020.01.14. 21:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Vip kés menü

 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Ha legközelebb a megfelelő helyre nyitod, azzal csak előrébb leszel..
AMX Mod X » Scripting (Plugin szerkesztés, javítás...)

Ide nyitottad: Plugin keresése vagy kérése
Ha szeretnél egy plugint, de nem tudod hogy létezik-e, vagy ha láttál egy plugint de nem tudod hogy mi a neve, írd ide és segítünk megtalálni!

Szerző:  Krisznitro [ 2020.01.14. 21:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Vip kés menü

lugen111 írta:
Sziasztok!
Valaki ki tudná javítani?
A menü bejön de nem váltja át a modellt és nem zárul be a menü.

  1. strip_user_weapons(id), "models/joke_vip/v_camo.mdl")
->
  1. strip_user_weapons(id, "models/joke_vip/v_camo.mdl")

  1. case 1:
  2.         {
  3.             strip_user_weapons(id, "models/joke_vip/v_camo.mdl")
  4.         }
  5.         case 2:
  6.         {
  7.             strip_user_weapons(id, "models/joke_vip/v_flipdoppler.mdl")
  8.         }
  9.         case 3:
  10.         {
  11.             strip_user_weapons(id, "models/joke_vip/v_gutnitro.mdl")
  12.         }
  13.         case 4:
  14.         {
  15.             strip_user_weapons(id, "models/joke_vip/v_huntsmanpb.mdl")
  16.         }
  17.         case 5:
  18.         {
  19.             strip_user_weapons(id, "models/joke_vip/v_bayonetechotek.mdl")
  20.         }
  21.         case 6:
  22.         {
  23.             strip_user_weapons(id, "models/joke_vip/v_ocassion.mdl")
  24.         }

Szerző:  8mTNNe [ 2020.01.14. 21:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Vip kés menü

Szia teszteld
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #pragma tabsize 0
  6.  
  7. #define PLUGIN "VIP kinezet menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Connor"
  10.  
  11. new kes[1][33]
  12.  
  13. new const Knife[][] =
  14. {
  15.     "models/joke_vip/v_camo.mdl",
  16.     "models/joke_vip/v_flipdoppler.mdl",
  17.     "models/joke_vip/v_gutnitro.mdl",
  18.     "models/joke_vip/v_huntsmanpb.mdl",
  19.     "models/joke_vip/v_bayonetechotek.mdl",
  20.     "models/joke_vip/v_ocassion.mdl"
  21. }
  22. public plugin_precache()
  23. {
  24. for(new i;i < sizeof(Knife); i++)
  25. {
  26. precache_model(Knife[i]);
  27. }
  28. }
  29. public plugin_init() {
  30.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.  
  32.     register_clcmd( "say /kes",  "Kinezet_Menu" );
  33.     register_event("CurWeapon", "csere", "be", "1=1");
  34. }
  35. public csere(id)
  36. {
  37. new fgy = get_user_weapon(id);
  38.    
  39.     for(new i;i < sizeof(Knife); i++)
  40.     {
  41.         if(kes[0][id] == i && fgy == CSW_KNIFE)
  42.         {
  43.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife[i]);
  44.         }
  45.     }
  46. }
  47. public Kinezet_Menu( id )  
  48. {  
  49.        
  50.     new menu = menu_create("\r[\dJokeAlmighty VIP menü\r]", "Kinezet_Menu_2")
  51.    
  52.     menu_additem( menu, "\r[\yCamo\r]", "0", ADMIN_LEVEL_H );  
  53.     menu_additem( menu, "\r[\yFlippdropper\r]", "1", ADMIN_LEVEL_H );  
  54.     menu_additem( menu, "\r[\yGutnitro\r]", "2", ADMIN_LEVEL_H );  
  55.     menu_additem( menu, "\r[\yHuntsman\r]", "3", ADMIN_LEVEL_H );  
  56.     menu_additem( menu, "\r[\yBayonetechotek\r]", "4", ADMIN_LEVEL_H );
  57.     menu_additem( menu, "\r[\yOcassion\r]", "5", ADMIN_LEVEL_H );
  58.  
  59.     menu_display(id, menu, 0)
  60.     return PLUGIN_HANDLED
  61. }  
  62.  
  63. public Kinezet_Menu_2(id, menu, item)
  64. {
  65.     if (item == MENU_EXIT)
  66.     {
  67.         menu_destroy(menu)
  68.         return PLUGIN_HANDLED;
  69.     }
  70.  
  71.     new data[6], szName[64];
  72.     new access, callback;
  73.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  74.     new key = str_to_num(data);
  75.  
  76.     if(!is_user_alive(id))
  77.         return PLUGIN_HANDLED
  78.  
  79.     switch(key)
  80.     {
  81.         case 0: kes[0][id] = 1;
  82.         case 1: kes[0][id] = 2;
  83.         case 2: kes[0][id] = 3;
  84.         case 3: kes[0][id] = 4;
  85.         case 4: kes[0][id] = 5;
  86.         case 5: kes[0][id] = 6;
  87.         }
  88. }

Szerző:  lugen111 [ 2020.01.14. 21:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Vip kés menü

8mTNNe írta:
Szia teszteld
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #pragma tabsize 0
  6.  
  7. #define PLUGIN "VIP kinezet menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Connor"
  10.  
  11. new kes[1][33]
  12.  
  13. new const Knife[][] =
  14. {
  15.     "models/joke_vip/v_camo.mdl",
  16.     "models/joke_vip/v_flipdoppler.mdl",
  17.     "models/joke_vip/v_gutnitro.mdl",
  18.     "models/joke_vip/v_huntsmanpb.mdl",
  19.     "models/joke_vip/v_bayonetechotek.mdl",
  20.     "models/joke_vip/v_ocassion.mdl"
  21. }
  22. public plugin_precache()
  23. {
  24. for(new i;i < sizeof(Knife); i++)
  25. {
  26. precache_model(Knife[i]);
  27. }
  28. }
  29. public plugin_init() {
  30.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.  
  32.     register_clcmd( "say /kes",  "Kinezet_Menu" );
  33.     register_event("CurWeapon", "csere", "be", "1=1");
  34. }
  35. public csere(id)
  36. {
  37. new fgy = get_user_weapon(id);
  38.    
  39.     for(new i;i < sizeof(Knife); i++)
  40.     {
  41.         if(kes[0][id] == i && fgy == CSW_KNIFE)
  42.         {
  43.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife[i]);
  44.         }
  45.     }
  46. }
  47. public Kinezet_Menu( id )  
  48. {  
  49.        
  50.     new menu = menu_create("\r[\dJokeAlmighty VIP menü\r]", "Kinezet_Menu_2")
  51.    
  52.     menu_additem( menu, "\r[\yCamo\r]", "0", ADMIN_LEVEL_H );  
  53.     menu_additem( menu, "\r[\yFlippdropper\r]", "1", ADMIN_LEVEL_H );  
  54.     menu_additem( menu, "\r[\yGutnitro\r]", "2", ADMIN_LEVEL_H );  
  55.     menu_additem( menu, "\r[\yHuntsman\r]", "3", ADMIN_LEVEL_H );  
  56.     menu_additem( menu, "\r[\yBayonetechotek\r]", "4", ADMIN_LEVEL_H );
  57.     menu_additem( menu, "\r[\yOcassion\r]", "5", ADMIN_LEVEL_H );
  58.  
  59.     menu_display(id, menu, 0)
  60.     return PLUGIN_HANDLED
  61. }  
  62.  
  63. public Kinezet_Menu_2(id, menu, item)
  64. {
  65.     if (item == MENU_EXIT)
  66.     {
  67.         menu_destroy(menu)
  68.         return PLUGIN_HANDLED;
  69.     }
  70.  
  71.     new data[6], szName[64];
  72.     new access, callback;
  73.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  74.     new key = str_to_num(data);
  75.  
  76.     if(!is_user_alive(id))
  77.         return PLUGIN_HANDLED
  78.  
  79.     switch(key)
  80.     {
  81.         case 0: kes[0][id] = 1;
  82.         case 1: kes[0][id] = 2;
  83.         case 2: kes[0][id] = 3;
  84.         case 3: kes[0][id] = 4;
  85.         case 4: kes[0][id] = 5;
  86.         case 5: kes[0][id] = 6;
  87.         }
  88. }


Működik!
Csak annyi a gond vele, szerintem hiányzik belőle az ADMIN_LEVEL_H
Így random admin vagy vip nélkül is elő jön a menü.
És random bead egy skint úgy hogy nincs adminom vagy vip-em.
A menüből admin és vip nélül nem lehet váltogatni mondjuk csak valahogy bosszantó hogy ez van :D

Pika írta:
.

Igaz!
Elnézést!
Legközelebb jobban odafigyelek erre!

Szerző:  8mTNNe [ 2020.01.14. 22:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Vip kés menü

Most már nem hozza elő a játékosnak csak aki ezzel a joggal rendelkezik annak fogja elő hozni

► Spoiler mutatása


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #pragma tabsize 0
  6.  
  7. #define PLUGIN "VIP kinezet menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Connor"
  10.  
  11. new kes[1][33]
  12.  
  13. new const Knife[][] =
  14. {
  15.     "models/joke_vip/v_camo.mdl",
  16.     "models/joke_vip/v_flipdoppler.mdl",
  17.     "models/joke_vip/v_gutnitro.mdl",
  18.     "models/joke_vip/v_huntsmanpb.mdl",
  19.     "models/joke_vip/v_bayonetechotek.mdl",
  20.     "models/joke_vip/v_ocassion.mdl"
  21. }
  22. public plugin_precache()
  23. {
  24. for(new i;i < sizeof(Knife); i++)
  25. {
  26. precache_model(Knife[i]);
  27. }
  28. }
  29. public plugin_init() {
  30.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.  
  32.     register_clcmd( "say /kes",  "Kinezet_Menu");
  33.     register_event("CurWeapon", "csere", "be", "1=1");
  34. }
  35. public csere(id)
  36. {
  37. new fgy = get_user_weapon(id);
  38.    
  39.     for(new i;i < sizeof(Knife); i++)
  40.     {
  41.         if(kes[0][id] == i && fgy == CSW_KNIFE)
  42.         {
  43.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife[i]);
  44.         }
  45.     }
  46. }
  47. public Kinezet_Menu( id )  
  48.  if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  49.  {  
  50.     new menu = menu_create("\r[\dJokeAlmighty VIP menü\r]", "Kinezet_Menu_2")
  51.    
  52.     menu_additem( menu, "\r[\yCamo\r]", "0", ADMIN_LEVEL_H );  
  53.     menu_additem( menu, "\r[\yFlippdropper\r]", "1", ADMIN_LEVEL_H );  
  54.     menu_additem( menu, "\r[\yGutnitro\r]", "2", ADMIN_LEVEL_H );  
  55.     menu_additem( menu, "\r[\yHuntsman\r]", "3", ADMIN_LEVEL_H );  
  56.     menu_additem( menu, "\r[\yBayonetechotek\r]", "4", ADMIN_LEVEL_H );
  57.     menu_additem( menu, "\r[\yOcassion\r]", "5", ADMIN_LEVEL_H );
  58.  
  59.     menu_display(id, menu, 0)
  60.     return PLUGIN_HANDLED
  61. }  
  62.  
  63. public Kinezet_Menu_2(id, menu, item)
  64. {
  65.     if (item == MENU_EXIT)
  66.     {
  67.         menu_destroy(menu)
  68.         return PLUGIN_HANDLED;
  69.     }
  70.  
  71.     new data[6], szName[64];
  72.     new access, callback;
  73.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  74.     new key = str_to_num(data);
  75.  
  76.     if(!is_user_alive(id))
  77.         return PLUGIN_HANDLED
  78.  
  79.     switch(key)
  80.     {
  81.         case 0: kes[0][id] = 1;
  82.         case 1: kes[0][id] = 2;
  83.         case 2: kes[0][id] = 3;
  84.         case 3: kes[0][id] = 4;
  85.         case 4: kes[0][id] = 5;
  86.         case 5: kes[0][id] = 6;
  87.         }
  88. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/