hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 02:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 304 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 304 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Összeírás
HozzászólásElküldve: 2020.03.10. 10:07 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2019.01.29. 11:59
Hozzászólások: 2
Sziasztok
Ezt a 2 plugin összetudná valaki írni.
viewtopic.php?f=101&t=12043
viewtopic.php?f=101&t=12637
Lényege hogy úgy nézzen ki :
Jelenlegi mód
Hátralévő idő
Jelenlegi pálya
Kövi pálya
Idő.

Előre köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Összeírás
HozzászólásElküldve: 2020.03.10. 20:13 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Szia teszteld
  1. #include <amxmodx>  
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <zombieplague>
  5.  
  6. new ctfrags = 0
  7. new tfrags = 0
  8. new g_round = 0
  9. new hud_rgb
  10. new hud_x
  11. new hud_y
  12. new hud_efct
  13. new g_Count
  14. new g_HudText
  15. new g_maxplayers
  16.  
  17. // Hudmessage tag
  18. new const hud_tag[] = "Jelenlegi mod: "
  19.  
  20. // Name for each Hudmessage Mode
  21. new const mode_names[][] =
  22. {
  23.     "Varakozas az uj modra...", // No mode Started
  24.     "Normal fertozeses",        // Normal Infection, single round
  25.     "Nemesis mod",          // Nemesis Mode (zombie boss)
  26.     "Tulelo mod",       // Survivor Mode (human boss)
  27.     "Raj mod",          // Swarm round (no infections)
  28.     "Tobbszoros fertozeses mod",        // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
  29.     "Pestis mod",           // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  30.     "Ismeretlen mod"        // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
  31. }
  32.  
  33. // RGB Colors for each Hudmessage Mode
  34. // See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html
  35. new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
  36. {
  37. //  R   G   B
  38.     {255,   255,    255},       // No mode Started
  39.     {0,     255,    0},         // Normal Infection, single round
  40.     {255,   0,  0},     // Nemesis Mode (zombie boss)
  41.     {0,     0,  255},       // Survivor Mode (human boss)
  42.     {255,   255,    0},     // Swarm round (no infections)
  43.     {0,     255,    0},     // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
  44.     {255,   0,  0},     // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  45.     {255,   255,    255}        // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
  46. }
  47.  
  48. // X Hudmessage Position ( --- )
  49. const Float:HUD_MODE_X = 0.65
  50.  
  51. // Y Hudmessage Position ( ||| )
  52. const Float:HUD_MODE_Y = 0.2
  53.  
  54. // Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
  55. const Float:START_TIME = 3.0
  56.  
  57. /*================================================================================
  58.  Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
  59.  here is not officially supported. Proceed at your own risk...
  60. =================================================================================*/
  61.  
  62. // Variables
  63. new g_SyncHud, g_Mode
  64.  
  65. // Cvar pointers
  66. new cvar_enable, cvar_central
  67.  
  68.  
  69. public hud(){
  70.    
  71.     new ctime[64], cdate[64], map[33], nextmap[32]
  72.     new red, green, blue, id
  73.     new a = get_timeleft()
  74.    
  75.     get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, 31)
  76.     get_hud_color(red, green, blue)
  77.     get_mapname(map,32)
  78.     get_time("%H:%M:%S", ctime, 63)
  79.     get_time("%Y.%m.%d", cdate, 63)
  80.    
  81.     set_hudmessage(red,green,blue,get_pcvar_float(hud_x),get_pcvar_float(hud_y), get_pcvar_num(hud_efct), 1.0, 1.0)
  82.     ShowSyncHudMsg(id, g_HudText, "Ido: %s | Datum: %s^nCT Fragek: %d | T Fragek: %d^nJelenlegi Map: %s | Kov. Map: %s^nMapbol Vissz. Ido: %d:%02d^nKor: %i | Jatekosok: %i/%d", ctime, cdate, ctfrags, tfrags, map, nextmap, (a / 60), (a % 60), g_round, g_Count, g_maxplayers)
  83.     return PLUGIN_CONTINUE
  84. }
  85.  
  86. public plugin_init()
  87. {
  88.     register_plugin("Szerver Info v2","2.0","[*CS1.6-T3AM*]")
  89.    
  90.         // Round Start Event
  91.     register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
  92.    
  93.     // Enable Cvar
  94.     cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")
  95.    
  96.     // Server Cvar
  97.     register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  98.    
  99.     // Variables
  100.     g_SyncHud = CreateHudSyncObj()
  101.    
  102.     // Getting "zp_on" cvar
  103.     if(cvar_exists("zp_on"))
  104.         cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")
  105.    
  106.     // If Zombie Plague is not running (bugfix)
  107.     if(!get_pcvar_num(cvar_central))
  108.         pause("a")
  109.    
  110.     g_maxplayers = get_maxplayers()
  111.     g_HudText = CreateHudSyncObj()
  112.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  113.     register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  114.     register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  115.     register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
  116.     set_task(1.0, "hud",0,"",0,"b")
  117.     hud_rgb = register_cvar("hud_rgb", "0 255 0")
  118.     hud_x = register_cvar("hud_x", "0.01")
  119.     hud_y = register_cvar("hud_y", "0.18")
  120.     hud_efct = register_cvar("hud_efct", "0")
  121.    
  122.     return PLUGIN_CONTINUE
  123.  
  124. }
  125.  
  126. public round_first()
  127.  
  128.     ctfrags = 0, tfrags = 0
  129.  
  130.      
  131.  
  132. public halal()
  133.  
  134.     {
  135.  
  136.             static killer
  137.  
  138.             killer = read_data(1);
  139.  
  140.             if(get_user_team(killer) == 2)
  141.  
  142.             ctfrags++
  143.  
  144.             if(get_user_team(killer) == 1)
  145.  
  146.             tfrags++
  147.  
  148.             return PLUGIN_CONTINUE
  149.  
  150.     }
  151.    
  152. public event_newround()
  153. {
  154.     g_round++
  155. }  
  156.  
  157. public client_putinserver(id)
  158. {
  159.     g_Count++
  160.     set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
  161.  
  162. }
  163.  
  164. public client_disconnect(id)
  165. {
  166.     g_Count--
  167. }  
  168.  
  169. get_hud_color(&r, &g, &b) {
  170.     new color[20]
  171.     static red[5], green[5], blue[5]
  172.     get_pcvar_string(hud_rgb, color, charsmax(color))
  173.     parse(color, red, charsmax(red), green, charsmax(green), blue, charsmax(blue))
  174.    
  175.     r = str_to_num(red)
  176.     g = str_to_num(green)
  177.     b = str_to_num(blue)
  178. }
  179.  
  180. public event_RoundStart()
  181. {
  182.     // Update var (no mode started / in delay)
  183.     g_Mode = 0
  184. }
  185.  
  186. public mode_hud(id)
  187. {
  188.     // If the Cvar isn't enabled
  189.     if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
  190.         return;
  191.    
  192.     // Hud Options
  193.     set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0)
  194.    
  195.     // Now the hud appears
  196.     ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
  197. }
  198.  
  199. public zp_round_started(mode, id)
  200. {
  201.     // Update var with Mode num
  202.     g_Mode = mode
  203.    
  204.     // An unofficial mode
  205.     if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
  206.         g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
  207. }

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole