hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 214 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 214 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: awp mod hibás
HozzászólásElküldve: 2020.04.12. 14:26 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Sziasztok lenne egy olyan hibám hogy mikor,skint szeretnék váltani és nem működik a skin lehetséges nem olvassa be a skineket? esetleg valaki segitene ebbe?
Szerk:Hiba az hogy mikor nyitok egy AWP skint, vagy KÉS skint, és kiválasztom a kés skint, és az awp skint, és mintha alap fegyver lenne, milehet a probléma.?


Csatolmányok:
hibas.sma.sma [66.87 KiB]
Letöltve 114 alkalommal.

_________________
****


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Csabika20034 2020.04.12. 14:57-kor.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: awp mod hibás
HozzászólásElküldve: 2020.04.12. 14:39 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Szánj már több időt a szöveg megfogalmazására, és ne csak úgy kedvből rakd a vesszőket, mert konkrétan mielőtt segíthetne valaki előtte meg kell fejtenie, hogy mit akarsz most leírni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: awp mod hibás
HozzászólásElküldve: 2020.04.12. 17:11 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.12.06. 20:00
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Csabika20034 írta:
Sziasztok lenne egy olyan hibám hogy mikor,skint szeretnék váltani és nem működik a skin lehetséges nem olvassa be a skineket? esetleg valaki segitene ebbe?
Szerk:Hiba az hogy mikor nyitok egy AWP skint, vagy KÉS skint, és kiválasztom a kés skint, és az awp skint, és mintha alap fegyver lenne, milehet a probléma.?



v_ így a helyes :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: awp mod hibás
HozzászólásElküldve: 2020.04.12. 17:47 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
shoxe írta:
Csabika20034 írta:
Sziasztok lenne egy olyan hibám hogy mikor,skint szeretnék váltani és nem működik a skin lehetséges nem olvassa be a skineket? esetleg valaki segitene ebbe?
Szerk:Hiba az hogy mikor nyitok egy AWP skint, vagy KÉS skint, és kiválasztom a kés skint, és az awp skint, és mintha alap fegyver lenne, milehet a probléma.?



v_ így a helyes :)

? :-?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: awp mod hibás
HozzászólásElküldve: 2020.04.12. 20:23 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Nem akarok ebbe bele szólni, de ez a G_Id ez mi?
és miért van mindenhól le kérve?:D
Regisztrálásnál, ládanyitásnál stb..
Kíváncsi vagyok kérlek mond meg mi ez!

  1. ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s (^3#%d^1) ^1bejelentkezett a szerverre! ^3Üdvözöllek!", C_Prefix, Nev, g_Id[id]);
  2.  
  3.         if(RandomSzam <= DropEvent[0][0] && Event[id] == 2)
  4.         {
  5.             Lada[4][id] ++;
  6.             ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s (^3#%d^1) ^1Talált egy: ^4%s^1-t.", Chat_Prefix1, Nev, g_Id[id], l_Nevek[4][0]);
  7.         }

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: awp mod hibás
HozzászólásElküldve: 2020.04.12. 20:44 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
8mTNNe írta:
Nem akarok ebbe bele szólni, de ez a G_Id ez mi?
és miért van mindenhól le kérve?:D
Regisztrálásnál, ládanyitásnál stb..
Kíváncsi vagyok kérlek mond meg mi ez!

  1. ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s (^3#%d^1) ^1bejelentkezett a szerverre! ^3Üdvözöllek!", C_Prefix, Nev, g_Id[id]);
  2.  
  3.         if(RandomSzam <= DropEvent[0][0] && Event[id] == 2)
  4.         {
  5.             Lada[4][id] ++;
  6.             ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s (^3#%d^1) ^1Talált egy: ^4%s^1-t.", Chat_Prefix1, Nev, g_Id[id], l_Nevek[4][0]);
  7.         }


Az azonosító szám akarna lenni :D
Ami írja hogy a táblában hányadikként regisztrált :xicon_e_biggrin:

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára HellEnergY 2020.04.12. 20:47-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: awp mod hibás
HozzászólásElküldve: 2020.04.13. 02:42 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.06. 14:07
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Csabika20034 írta:
Sziasztok lenne egy olyan hibám hogy mikor,skint szeretnék váltani és nem működik a skin lehetséges nem olvassa be a skineket? esetleg valaki segitene ebbe?
Szerk:Hiba az hogy mikor nyitok egy AWP skint, vagy KÉS skint, és kiválasztom a kés skint, és az awp skint, és mintha alap fegyver lenne, milehet a probléma.?



Istenem Kérlek mért buggos modal foglalkozol ?

  1. switch(key) {
  2.     case 0: Skin[0][id] = 1;
  3.         case 1: Skin[0][id] = 2;
  4.             case 2: Skin[0][id] = 3;
  5.             case 3: Skin[0][id] = 4;
  6.             case 4: Skin[0][id] = 5;
  7.             case 5: Skin[0][id] = 6;
  8.             case 6: Skin[0][id] = 7;
  9.             case 7: Skin[0][id] = 8;
  10.             case 8: Skin[0][id] = 9;
  11.             case 9: Skin[0][id] = 10;
  12.             case 10: Skin[0][id] = 11;
  13.             case 11: Skin[1][id] = 1;
  14.             case 12: Skin[1][id] = 2;
  15.             case 13: Skin[1][id] = 3;
  16.             case 14: Skin[1][id] = 4;
  17.             case 15: Skin[1][id] = 5;
  18.             case 16: Skin[1][id] = 6;
  19.             case 17: Skin[1][id] = 7;
  20.             case 18: Skin[1][id] = 8;
  21.             case 19: Skin[1][id] = 9;
  22.             case 20: Skin[1][id] = 10;
  23.             case 21: Skin[1][id] = 11;
  24.             case 22: Skin[2][id] = 1;
  25.             case 23: Skin[2][id] = 2;
  26.             case 24: Skin[2][id] = 3;
  27.             case 25: Skin[2][id] = 4;
  28.             case 26: Skin[2][id] = 5;
  29.             case 27: Skin[2][id] = 6;
  30.             case 28: Skin[2][id] = 7;
  31.             case 29: Skin[2][id] = 8;
  32.             case 30: Skin[2][id] = 9;
  33.             case 31: Skin[2][id] = 10;
  34.             case 32: Skin[2][id] = 11;
  35.             case 33: Skin[2][id] = 12;
  36.             case 34: Skin[2][id] = 13;
  37.             case 35: Skin[3][id] = 1;
  38.             case 36: Skin[3][id] = 2;
  39.             case 37: Skin[3][id] = 3;
  40.             case 38: Skin[3][id] = 4;
  41.             case 39: Skin[3][id] = 5;
  42.             case 40: Skin[3][id] = 6;
  43.             case 41: Skin[3][id] = 7;
  44.             case 42: Skin[3][id] = 8;
  45.             case 43: Skin[3][id] = 9;
  46.             case 44: Skin[3][id] = 10;
  47.             case 45: Skin[4][id] = 1;
  48.             case 46: Skin[4][id] = 2;
  49.             case 47: Skin[4][id] = 3;
  50.             case 48: Skin[4][id] = 4;
  51.             case 49: Skin[4][id] = 5;
  52.             case 50: Skin[4][id] = 6;
  53.             case 51: Skin[4][id] = 7;
  54.             case 52: Skin[5][id] = 1;
  55.             case 53: Skin[5][id] = 2;
  56.             case 54: Skin[5][id] = 3;
  57.             case 55: Skin[5][id] = 4;
  58.             case 56: Skin[6][id] = 1;
  59.             case 57: Skin[6][id] = 2;
  60.             case 58: Skin[6][id] = 3;
  61.             case 59: Skin[6][id] = 4;
  62.             case 60: Skin[6][id] = 5;
  63.             case 61: Skin[6][id] = 6;
  64.             case 62: Skin[6][id] = 7;
  65.             case 63: Skin[7][id] = 1;
  66.             case 64: Skin[7][id] = 2;
  67.             case 65: Skin[7][id] = 3;
  68.             case 66: Skin[7][id] = 4;
  69.             case 67: Skin[7][id] = 5;
  70.             case 68: Skin[7][id] = 6;
  71.             case 69: Skin[7][id] = 7;
  72.             case 70: Skin[8][id] = 1;
  73.             case 71: Skin[8][id] = 2;
  74.             case 72: Skin[8][id] = 3;
  75.             case 73: Skin[9][id] = 1;
  76.             case 74: Skin[9][id] = 2;
  77.             case 75: Skin[9][id] = 3;
  78.             case 76: Skin[9][id] = 4;
  79.             case 77: Skin[9][id] = 5;
  80.             case 78: Skin[9][id] = 6;
  81.             case 79: Skin[9][id] = 7;
  82.             case 80: Skin[9][id] = 8;
  83.             case 81: Skin[9][id] = 9;
  84.             case 82: Skin[9][id] = 10;
  85.             case 83: Skin[10][id] = 1;
  86.             case 84: Skin[10][id] = 2;
  87.             case 85: Skin[10][id] = 3;
  88.             case 86: Skin[10][id] = 4;
  89.             case 87: Skin[10][id] = 5;
  90.             case 88: Skin[10][id] = 6;
  91.             case 89: Skin[10][id] = 7;
  92.             case 90: Skin[10][id] = 8;
  93.             case 91: Skin[10][id] = 9;
  94.             case 92: Skin[10][id] = 10;
  95.             case 93: Skin[10][id] = 11;
  96.             case 94: Skin[10][id] = 12;
  97.             case 95: Skin[10][id] = 13;
  98.             case 96: Skin[10][id] = 14;
  99.             case 97: Skin[10][id] = 15;
  100.             case 98: Skin[10][id] = 16;
  101.             case 99: Skin[10][id] = 17;
  102.             case 100: Skin[10][id] = 18;
  103.             case 101: Skin[10][id] = 19;
  104.             case 102: Skin[10][id] = 20;
  105.         }
  106. }

Szerintem jól nézdmeg! hogy mia hiba és probáld meg magad meg oldani!

De tessék kérésre itt a javitás ezt cseréld re le és nem lesz ilyen baj:D

  1. switch(key)
  2. {
  3.     case 0: Skin[0][id] = 1;
  4.     case 1: Skin[0][id] = 2;
  5.     case 2: Skin[0][id] = 3;
  6.     case 3: Skin[0][id] = 4;
  7.     case 4: Skin[0][id] = 5;
  8.     case 5: Skin[0][id] = 6;
  9.     case 6: Skin[0][id] = 7;
  10.     case 7: Skin[0][id] = 8;
  11.     case 8: Skin[0][id] = 9;
  12.     case 9: Skin[0][id] = 10;
  13.     case 10: Skin[0][id] = 11;
  14.     case 11: Skin[0][id] = 12;
  15.     case 12: Skin[0][id] = 13;
  16.     case 13: Skin[0][id] = 14;
  17.     case 14: Skin[0][id] = 15;
  18.     case 15: Skin[0][id] = 16;
  19.     case 16: Skin[0][id] = 17;
  20.     case 17: Skin[0][id] = 18;
  21.     case 18: Skin[0][id] = 19;
  22.     case 19: Skin[0][id] = 20;
  23.     case 20: Skin[0][id] = 21;
  24.     case 21: Skin[0][id] = 22;
  25.     case 22: Skin[0][id] = 23;
  26.     case 23: Skin[0][id] = 24;
  27.     case 24: Skin[0][id] = 25;
  28.     case 25: Skin[0][id] = 26;
  29.     case 26: Skin[0][id] = 27;
  30.     case 27: Skin[0][id] = 28;
  31.     case 28: Skin[0][id] = 29;
  32.     case 29: Skin[0][id] = 30;
  33.     case 30: Skin[0][id] = 31;
  34.     case 31: Skin[0][id] = 32;
  35.     case 32: Skin[0][id] = 33;
  36.     case 33: Skin[0][id] = 34;
  37.     case 34: Skin[0][id] = 35;
  38.     case 35: Skin[0][id] = 36;
  39.     case 36: Skin[0][id] = 37;
  40.     case 37: Skin[0][id] = 38;
  41.     case 38: Skin[0][id] = 39;
  42.     case 39: Skin[0][id] = 40;
  43.     case 40: Skin[0][id] = 41;
  44.     case 41: Skin[0][id] = 42;
  45.     case 42: Skin[0][id] = 43;
  46.     case 43: Skin[0][id] = 44;
  47.     case 44: Skin[0][id] = 45;
  48.     case 45: Skin[0][id] = 46;
  49.     case 46: Skin[0][id] = 47;
  50.     case 47: Skin[0][id] = 48;
  51.     case 48: Skin[0][id] = 49;
  52.     case 49: Skin[0][id] = 50;
  53.     case 50: Skin[0][id] = 51;
  54.     case 51: Skin[0][id] = 52;
  55.     case 52: Skin[0][id] = 53;
  56.     case 53: Skin[0][id] = 54;
  57.     case 54: Skin[0][id] = 55;
  58.     case 55: Skin[0][id] = 56;
  59.     case 56: Skin[0][id] = 57;
  60.     case 57: Skin[0][id] = 58;
  61.     case 58: Skin[0][id] = 59;
  62.     case 59: Skin[0][id] = 60;
  63.     case 60: Skin[0][id] = 61;
  64.     case 61: Skin[0][id] = 62;
  65.     case 62: Skin[0][id] = 63;
  66.     case 63: Skin[0][id] = 64;
  67.     case 64: Skin[0][id] = 65;
  68.     case 65: Skin[0][id] = 66;
  69.     case 66: Skin[0][id] = 67;
  70.     case 67: Skin[0][id] = 68;
  71.     case 68: Skin[0][id] = 69;
  72.     case 69: Skin[0][id] = 70;
  73.     case 70: Skin[0][id] = 71;
  74.     case 71: Skin[0][id] = 72;
  75.     case 72: Skin[0][id] = 73;
  76.     case 73: Skin[0][id] = 74;
  77.     case 74: Skin[0][id] = 75;
  78.     case 75: Skin[0][id] = 76;
  79.     case 76: Skin[1][id] = 1;
  80.     case 77: Skin[1][id] = 2;
  81.     case 78: Skin[1][id] = 3;
  82.     case 79: Skin[1][id] = 4;
  83.     case 80: Skin[1][id] = 5;
  84.     case 81: Skin[1][id] = 6;
  85.     case 82: Skin[1][id] = 7;
  86.     case 83: Skin[1][id] = 8;
  87.     case 84: Skin[1][id] = 9;
  88.     case 85: Skin[1][id] = 10;
  89.     case 86: Skin[1][id] = 11;
  90.     case 87: Skin[1][id] = 12;
  91.     case 88: Skin[1][id] = 13;
  92.     case 89: Skin[1][id] = 14;
  93.     case 90: Skin[1][id] = 15;
  94.     case 91: Skin[1][id] = 16;
  95.     case 92: Skin[1][id] = 17;
  96.     case 93: Skin[1][id] = 18;
  97.     case 94: Skin[1][id] = 19;
  98.     case 95: Skin[1][id] = 20;
  99.     case 96: Skin[1][id] = 21;
  100.     case 97: Skin[1][id] = 22;
  101.     case 98: Skin[1][id] = 23;
  102.     case 99: Skin[1][id] = 24;
  103.     case 100: Skin[1][id] = 25;
  104.     case 101: Skin[1][id] = 26;
  105.     case 102: Skin[1][id] = 27;
  106.     case 103: Skin[1][id] = 28;
  107.     case 104: Skin[1][id] = 29;
  108.     case 105: Skin[1][id] = 30;
  109.     case 106: Skin[1][id] = 31;
  110.     case 107: Skin[1][id] = 32;
  111.     case 108: Skin[1][id] = 33;
  112.     }
  113. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole