hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Awp mód bugg
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=30600
Oldal: 1 / 1

Szerző:  DaffikiD [ 2020.09.16. 21:23 ]
Hozzászólás témája:  Awp mód bugg

Sziasztok lenne egy olyan hibás,hogy AWP neuralig normal awp skin van (neuralt is beleértve)
Awp Corticera-tól Natus Wp-ig kést skin van a modellen onnantól kezdve(natus wp-től) pedig semmilyen model nincs
Valaki megtudna nekem csinálni,hogy wp skineken wp legyen kés skineken pedig kés?
Nemtudom,hogy sikerült így összehoznom :D

Köszönöm szépen a segítséget menni fog a pacsi

Csatolmányok:
awp_mod_v6.sma [62.58 KiB]
Letöltve 65 alkalommal.

Szerző:  HellEnergY [ 2020.09.18. 22:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Awp mód bugg

DaffikiD írta:
Sziasztok lenne egy olyan hibás,hogy AWP neuralig normal awp skin van (neuralt is beleértve)
Awp Corticera-tól Natus Wp-ig kést skin van a modellen onnantól kezdve(natus wp-től) pedig semmilyen model nincs
Valaki megtudna nekem csinálni,hogy wp skineken wp legyen kés skineken pedig kés?
Nemtudom,hogy sikerült így összehoznom :D

Köszönöm szépen a segítséget menni fog a pacsi


A hiba a raktár handlernál van neked csak a Skin[0] és Skin[1] kell

Skin[11][33] ez is sok -- > Skin[2][33]

Ez jó:
  1. public FegyverValtas(id)
  2. {
  3.     new fgy = get_user_weapon(id);
  4.    
  5.     for(new i;i < sizeof(Awp_Modelek); i++)
  6.     {
  7.         if(Skin[0][id] == i && fgy == CSW_AWP && Gun[id])
  8.         {
  9.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Awp_Modelek[i]);
  10.         }
  11.     }
  12.     for(new i;i < sizeof(Kes_Modelek); i++)
  13.     {
  14.         if(Skin[1][id] == i && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id])
  15.         {
  16.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Kes_Modelek[i]);
  17.         }
  18.     }
  19.    
  20. }


Ez nem jó:
  1. switch(key) {
  2.     case 0: Skin[0][id] = 1;
  3.         case 1: Skin[0][id] = 2;
  4.             case 2: Skin[0][id] = 3;
  5.             case 3: Skin[0][id] = 4;
  6.             case 4: Skin[0][id] = 5;
  7.             case 5: Skin[0][id] = 6;
  8.             case 6: Skin[0][id] = 7;
  9.             case 7: Skin[0][id] = 8;
  10.             case 8: Skin[0][id] = 9;
  11.             case 9: Skin[0][id] = 10;
  12.             case 10: Skin[0][id] = 11;
  13.             case 11: Skin[1][id] = 1;
  14.             case 12: Skin[1][id] = 2;
  15.             case 13: Skin[1][id] = 3;
  16.             case 14: Skin[1][id] = 4;
  17.             case 15: Skin[1][id] = 5;
  18.             case 16: Skin[1][id] = 6;
  19.             case 17: Skin[1][id] = 7;
  20.             case 18: Skin[1][id] = 8;
  21.             case 19: Skin[1][id] = 9;
  22.             case 20: Skin[1][id] = 10;
  23.             case 21: Skin[1][id] = 11;
  24.             case 22: Skin[2][id] = 1;
  25.             case 23: Skin[2][id] = 2;
  26.             case 24: Skin[2][id] = 3;
  27.             case 25: Skin[2][id] = 4;
  28.             case 26: Skin[2][id] = 5;
  29.             case 27: Skin[2][id] = 6;
  30.             case 28: Skin[2][id] = 7;
  31.             case 29: Skin[2][id] = 8;
  32.             case 30: Skin[2][id] = 9;
  33.             case 31: Skin[2][id] = 10;
  34.             case 32: Skin[2][id] = 11;
  35.             case 33: Skin[2][id] = 12;
  36.             case 34: Skin[2][id] = 13;
  37.             case 35: Skin[3][id] = 1;
  38.             case 36: Skin[3][id] = 2;
  39.             case 37: Skin[3][id] = 3;
  40.             case 38: Skin[3][id] = 4;
  41.             case 39: Skin[3][id] = 5;
  42.             case 40: Skin[3][id] = 6;
  43.             case 41: Skin[3][id] = 7;
  44.             case 42: Skin[3][id] = 8;
  45.             case 43: Skin[3][id] = 9;
  46.             case 44: Skin[3][id] = 10;
  47.             case 45: Skin[4][id] = 1;
  48.             case 46: Skin[4][id] = 2;
  49.             case 47: Skin[4][id] = 3;
  50.             case 48: Skin[4][id] = 4;
  51.             case 49: Skin[4][id] = 5;
  52.             case 50: Skin[4][id] = 6;
  53.             case 51: Skin[4][id] = 7;
  54.             case 52: Skin[4][id] = 8;
  55.             case 53: Skin[4][id] = 9;
  56.             case 54: Skin[4][id] = 10;
  57.             case 55: Skin[5][id] = 1;
  58.             case 56: Skin[5][id] = 2;
  59.             case 57: Skin[5][id] = 3;
  60.             case 58: Skin[5][id] = 4;
  61.             case 59: Skin[5][id] = 5;
  62.             case 60: Skin[5][id] = 6;

AWP 1től 39db
KÉS 1től 20db

akkor a case 1..39: Skin[0][id] = key;
és alatta
case 40..60: Skin[1][id] = key;
Azt nem vágom ha a Skin[1][id] tömb 40től 60ig van az 0..20ig van-e, vagy 1..20ig :lol:, kisérletezz.
Valahogy így.

  1. for(new i;i < 11/*EZ IS SOK*/; i++)
  2.             {
  3.                 new String[64];
  4.                 formatex(String, charsmax(String), "S%d", i);
  5.                 Skin[i][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, String));
  6.             }


és stb, nem elég csak az elérést átírni :(

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/