hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 195 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 195 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Awp mód bugg
HozzászólásElküldve: 2020.09.16. 21:23 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok lenne egy olyan hibás,hogy AWP neuralig normal awp skin van (neuralt is beleértve)
Awp Corticera-tól Natus Wp-ig kést skin van a modellen onnantól kezdve(natus wp-től) pedig semmilyen model nincs
Valaki megtudna nekem csinálni,hogy wp skineken wp legyen kés skineken pedig kés?
Nemtudom,hogy sikerült így összehoznom :D

Köszönöm szépen a segítséget menni fog a pacsi


Csatolmányok:
awp_mod_v6.sma [62.58 KiB]
Letöltve 64 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp mód bugg
HozzászólásElküldve: 2020.09.18. 22:44 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
DaffikiD írta:
Sziasztok lenne egy olyan hibás,hogy AWP neuralig normal awp skin van (neuralt is beleértve)
Awp Corticera-tól Natus Wp-ig kést skin van a modellen onnantól kezdve(natus wp-től) pedig semmilyen model nincs
Valaki megtudna nekem csinálni,hogy wp skineken wp legyen kés skineken pedig kés?
Nemtudom,hogy sikerült így összehoznom :D

Köszönöm szépen a segítséget menni fog a pacsi


A hiba a raktár handlernál van neked csak a Skin[0] és Skin[1] kell

Skin[11][33] ez is sok -- > Skin[2][33]

Ez jó:
  1. public FegyverValtas(id)
  2. {
  3.     new fgy = get_user_weapon(id);
  4.    
  5.     for(new i;i < sizeof(Awp_Modelek); i++)
  6.     {
  7.         if(Skin[0][id] == i && fgy == CSW_AWP && Gun[id])
  8.         {
  9.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Awp_Modelek[i]);
  10.         }
  11.     }
  12.     for(new i;i < sizeof(Kes_Modelek); i++)
  13.     {
  14.         if(Skin[1][id] == i && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id])
  15.         {
  16.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Kes_Modelek[i]);
  17.         }
  18.     }
  19.    
  20. }


Ez nem jó:
  1. switch(key) {
  2.     case 0: Skin[0][id] = 1;
  3.         case 1: Skin[0][id] = 2;
  4.             case 2: Skin[0][id] = 3;
  5.             case 3: Skin[0][id] = 4;
  6.             case 4: Skin[0][id] = 5;
  7.             case 5: Skin[0][id] = 6;
  8.             case 6: Skin[0][id] = 7;
  9.             case 7: Skin[0][id] = 8;
  10.             case 8: Skin[0][id] = 9;
  11.             case 9: Skin[0][id] = 10;
  12.             case 10: Skin[0][id] = 11;
  13.             case 11: Skin[1][id] = 1;
  14.             case 12: Skin[1][id] = 2;
  15.             case 13: Skin[1][id] = 3;
  16.             case 14: Skin[1][id] = 4;
  17.             case 15: Skin[1][id] = 5;
  18.             case 16: Skin[1][id] = 6;
  19.             case 17: Skin[1][id] = 7;
  20.             case 18: Skin[1][id] = 8;
  21.             case 19: Skin[1][id] = 9;
  22.             case 20: Skin[1][id] = 10;
  23.             case 21: Skin[1][id] = 11;
  24.             case 22: Skin[2][id] = 1;
  25.             case 23: Skin[2][id] = 2;
  26.             case 24: Skin[2][id] = 3;
  27.             case 25: Skin[2][id] = 4;
  28.             case 26: Skin[2][id] = 5;
  29.             case 27: Skin[2][id] = 6;
  30.             case 28: Skin[2][id] = 7;
  31.             case 29: Skin[2][id] = 8;
  32.             case 30: Skin[2][id] = 9;
  33.             case 31: Skin[2][id] = 10;
  34.             case 32: Skin[2][id] = 11;
  35.             case 33: Skin[2][id] = 12;
  36.             case 34: Skin[2][id] = 13;
  37.             case 35: Skin[3][id] = 1;
  38.             case 36: Skin[3][id] = 2;
  39.             case 37: Skin[3][id] = 3;
  40.             case 38: Skin[3][id] = 4;
  41.             case 39: Skin[3][id] = 5;
  42.             case 40: Skin[3][id] = 6;
  43.             case 41: Skin[3][id] = 7;
  44.             case 42: Skin[3][id] = 8;
  45.             case 43: Skin[3][id] = 9;
  46.             case 44: Skin[3][id] = 10;
  47.             case 45: Skin[4][id] = 1;
  48.             case 46: Skin[4][id] = 2;
  49.             case 47: Skin[4][id] = 3;
  50.             case 48: Skin[4][id] = 4;
  51.             case 49: Skin[4][id] = 5;
  52.             case 50: Skin[4][id] = 6;
  53.             case 51: Skin[4][id] = 7;
  54.             case 52: Skin[4][id] = 8;
  55.             case 53: Skin[4][id] = 9;
  56.             case 54: Skin[4][id] = 10;
  57.             case 55: Skin[5][id] = 1;
  58.             case 56: Skin[5][id] = 2;
  59.             case 57: Skin[5][id] = 3;
  60.             case 58: Skin[5][id] = 4;
  61.             case 59: Skin[5][id] = 5;
  62.             case 60: Skin[5][id] = 6;

AWP 1től 39db
KÉS 1től 20db

akkor a case 1..39: Skin[0][id] = key;
és alatta
case 40..60: Skin[1][id] = key;
Azt nem vágom ha a Skin[1][id] tömb 40től 60ig van az 0..20ig van-e, vagy 1..20ig :lol:, kisérletezz.
Valahogy így.

  1. for(new i;i < 11/*EZ IS SOK*/; i++)
  2.             {
  3.                 new String[64];
  4.                 formatex(String, charsmax(String), "S%d", i);
  5.                 Skin[i][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, String));
  6.             }


és stb, nem elég csak az elérést átírni :(

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."

Ők köszönték meg HellEnergY nek ezt a hozzászólást: DaffikiD (2020.09.19. 06:19)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole