hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.16. 09:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 105 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 105 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: egyszerü skinmenü fordítási hiba
HozzászólásElküldve: 2020.09.19. 14:48 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Üdv,

Kérem aki tud segíteni az ne tartsa magában a választ,köszönöm :)

  1. tesztmod.sma(43) : error 010: invalid function or declaration
  2. tesztmod.sma(137) : error 017: undefined symbol "Oles"
  3. tesztmod.sma(137) : warning 215: expression has no effect
  4. tesztmod.sma(137) : error 001: expected token: ";", but found "]"
  5. tesztmod.sma(137) : error 029: invalid expression, assumed zero
  6. tesztmod.sma(137) : fatal error 107: too many error messages on one line


Csatolmányok:
tesztmod.sma [42.91 KiB]
Letöltve 62 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: egyszerü skinmenü fordítási hiba
HozzászólásElküldve: 2020.09.19. 15:24 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
saxxo írta:
Üdv,

Kérem aki tud segíteni az ne tartsa magában a választ,köszönöm :)

  1. tesztmod.sma(43) : error 010: invalid function or declaration
  2. tesztmod.sma(137) : error 017: undefined symbol "Oles"
  3. tesztmod.sma(137) : warning 215: expression has no effect
  4. tesztmod.sma(137) : error 001: expected token: ";", but found "]"
  5. tesztmod.sma(137) : error 029: invalid expression, assumed zero
  6. tesztmod.sma(137) : fatal error 107: too many error messages on one line


Ha új sort kezdesz deklarálásnál mindig rakj elé egy "new" szót.

  1. new m4a1Oles[33], ak47Oles[33], awpOles[33], scoutOles[33], famasOles[33], galilOles[33], augOles[33], m3Oles[33], xm1014Oles[33], knifeOles[33], deagleOles[33], uspOles[33], glockOles[33];
  2. Oles[33];


-->
  1. new m4a1Oles[33], ak47Oles[33], awpOles[33], scoutOles[33], famasOles[33], galilOles[33], augOles[33], m3Oles[33], xm1014Oles[33], knifeOles[33], deagleOles[33], uspOles[33], glockOles[33];
  2. new Oles[33];


Csak publicnál rakunk ilyet (), tombnél szögeltes van []
  1. if(kivalasztott(id)[v_AWP]

-->
  1. if(kivalasztott[id][v_AWP]


Itt pedig az ifet szépen bezártad de a public elmaradt:
  1. public Addolas(id)
  2. {
  3.     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  4.     {
  5.         m4a1Oles[id] += 50;
  6.         ak47Oles[id] += 50;
  7.         awpOles[id] += 50;
  8.         scoutOles[id] += 50;
  9.         famasOles[id] += 50;
  10.         galilOles[id] += 50;
  11.         augOles[id] += 50;
  12.         m3Oles[id] += 50;
  13.         xm1014Oles[id] += 50;
  14.         knifeOles[id] += 50;
  15.         deagleOles[id] += 50;
  16.         uspOles[id] += 50;
  17.         glockOles[id] += 50;
  18.         Oles[id] += 10;
  19.     }

---->
  1. public Addolas(id)
  2. {
  3.     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  4.     {
  5.         m4a1Oles[id] += 50;
  6.         ak47Oles[id] += 50;
  7.         awpOles[id] += 50;
  8.         scoutOles[id] += 50;
  9.         famasOles[id] += 50;
  10.         galilOles[id] += 50;
  11.         augOles[id] += 50;
  12.         m3Oles[id] += 50;
  13.         xm1014Oles[id] += 50;
  14.         knifeOles[id] += 50;
  15.         deagleOles[id] += 50;
  16.         uspOles[id] += 50;
  17.         glockOles[id] += 50;
  18.         Oles[id] += 10;
  19.     }
  20. }


Amiben tegnap segítettem észrevehetted volna hogy más a neve:
  1. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  2.             {
  3.                 adatkezelo(id);
  4.             }

------------>
  1. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  2.             {
  3.                 SendItems(id);
  4.             }

Itt id-t használsz nem iId-t
  1. client_print_color(iId, GREEN, "^3[.:DarK~DemonS:.]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");

------->
  1. client_print_color(id, GREEN, "^3[.:DarK~DemonS:.]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");


Mellette hiányzik az m4a1 menü is.

itt meg iId-t használasz indexnél nem id-t.
  1. public ak47_menu(iId) {
  2.     new sText[256], iSize = sizeof(ak47_list);
  3.    
  4.     format(sText, charsmax(sText), "[.:DarK~DemonS:.] \wAK47 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]", ak47Oles[iId]);
  5.     new iMenu = menu_create(sText, "GGak47_handler");
  6.    
  7.     for(new i; i < iSize; i++){
  8.         formatex(sText, charsmax(sText), ak47_list[i][fgy_oles] <= ak47Oles[id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", ak47_list[i][Nevei], ak47Oles[id], ak47_list[i][fgy_oles])
  9.         menu_additem(iMenu, sText);
  10.     }
  11.    
  12.     menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  13.     menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  14.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  15.    
  16.     menu_display(id, iMenu, 0);
  17.    
  18. }


  1. public ak47_menu(iId) {
  2.     new sText[256], iSize = sizeof(ak47_list);
  3.    
  4.     format(sText, charsmax(sText), "[.:DarK~DemonS:.] \wAK47 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]", ak47Oles[iId]);
  5.     new iMenu = menu_create(sText, "GGak47_handler");
  6.    
  7.     for(new i; i < iSize; i++){
  8.         formatex(sText, charsmax(sText), ak47_list[i][fgy_oles] <= ak47Oles[iId] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", ak47_list[i][Nevei], ak47Oles[iId], ak47_list[i][fgy_oles])
  9.         menu_additem(iMenu, sText);
  10.     }
  11.    
  12.     menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  13.     menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  14.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  15.    
  16.     menu_display(iId, iMenu, 0);
  17.    
  18. }


A handlerban meg pont fordítva van, menüben iId-t, id helyett. Handlerban meg id-t iId helyett
Írkáld át, kb az összes menünél ez van nekem ehhez nincs türelmem :xicon_e_biggrin:.
ééés még nem fejeztem be, de jah lehet ki sem fér.

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: egyszerü skinmenü fordítási hiba
HozzászólásElküldve: 2020.09.19. 16:39 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
HellEnergY írta:
saxxo írta:
Üdv,

Kérem aki tud segíteni az ne tartsa magában a választ,köszönöm :)

  1. tesztmod.sma(43) : error 010: invalid function or declaration
  2. tesztmod.sma(137) : error 017: undefined symbol "Oles"
  3. tesztmod.sma(137) : warning 215: expression has no effect
  4. tesztmod.sma(137) : error 001: expected token: ";", but found "]"
  5. tesztmod.sma(137) : error 029: invalid expression, assumed zero
  6. tesztmod.sma(137) : fatal error 107: too many error messages on one line


Ha új sort kezdesz deklarálásnál mindig rakj elé egy "new" szót.

  1. new m4a1Oles[33], ak47Oles[33], awpOles[33], scoutOles[33], famasOles[33], galilOles[33], augOles[33], m3Oles[33], xm1014Oles[33], knifeOles[33], deagleOles[33], uspOles[33], glockOles[33];
  2. Oles[33];


-->
  1. new m4a1Oles[33], ak47Oles[33], awpOles[33], scoutOles[33], famasOles[33], galilOles[33], augOles[33], m3Oles[33], xm1014Oles[33], knifeOles[33], deagleOles[33], uspOles[33], glockOles[33];
  2. new Oles[33];


Csak publicnál rakunk ilyet (), tombnél szögeltes van []
  1. if(kivalasztott(id)[v_AWP]

-->
  1. if(kivalasztott[id][v_AWP]


Itt pedig az ifet szépen bezártad de a public elmaradt:
  1. public Addolas(id)
  2. {
  3.     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  4.     {
  5.         m4a1Oles[id] += 50;
  6.         ak47Oles[id] += 50;
  7.         awpOles[id] += 50;
  8.         scoutOles[id] += 50;
  9.         famasOles[id] += 50;
  10.         galilOles[id] += 50;
  11.         augOles[id] += 50;
  12.         m3Oles[id] += 50;
  13.         xm1014Oles[id] += 50;
  14.         knifeOles[id] += 50;
  15.         deagleOles[id] += 50;
  16.         uspOles[id] += 50;
  17.         glockOles[id] += 50;
  18.         Oles[id] += 10;
  19.     }

---->
  1. public Addolas(id)
  2. {
  3.     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  4.     {
  5.         m4a1Oles[id] += 50;
  6.         ak47Oles[id] += 50;
  7.         awpOles[id] += 50;
  8.         scoutOles[id] += 50;
  9.         famasOles[id] += 50;
  10.         galilOles[id] += 50;
  11.         augOles[id] += 50;
  12.         m3Oles[id] += 50;
  13.         xm1014Oles[id] += 50;
  14.         knifeOles[id] += 50;
  15.         deagleOles[id] += 50;
  16.         uspOles[id] += 50;
  17.         glockOles[id] += 50;
  18.         Oles[id] += 10;
  19.     }
  20. }


Amiben tegnap segítettem észrevehetted volna hogy más a neve:
  1. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  2.             {
  3.                 adatkezelo(id);
  4.             }

------------>
  1. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  2.             {
  3.                 SendItems(id);
  4.             }

Itt id-t használsz nem iId-t
  1. client_print_color(iId, GREEN, "^3[.:DarK~DemonS:.]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");

------->
  1. client_print_color(id, GREEN, "^3[.:DarK~DemonS:.]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");


Mellette hiányzik az m4a1 menü is.

itt meg iId-t használasz indexnél nem id-t.
  1. public ak47_menu(iId) {
  2.     new sText[256], iSize = sizeof(ak47_list);
  3.    
  4.     format(sText, charsmax(sText), "[.:DarK~DemonS:.] \wAK47 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]", ak47Oles[iId]);
  5.     new iMenu = menu_create(sText, "GGak47_handler");
  6.    
  7.     for(new i; i < iSize; i++){
  8.         formatex(sText, charsmax(sText), ak47_list[i][fgy_oles] <= ak47Oles[id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", ak47_list[i][Nevei], ak47Oles[id], ak47_list[i][fgy_oles])
  9.         menu_additem(iMenu, sText);
  10.     }
  11.    
  12.     menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  13.     menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  14.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  15.    
  16.     menu_display(id, iMenu, 0);
  17.    
  18. }


  1. public ak47_menu(iId) {
  2.     new sText[256], iSize = sizeof(ak47_list);
  3.    
  4.     format(sText, charsmax(sText), "[.:DarK~DemonS:.] \wAK47 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]", ak47Oles[iId]);
  5.     new iMenu = menu_create(sText, "GGak47_handler");
  6.    
  7.     for(new i; i < iSize; i++){
  8.         formatex(sText, charsmax(sText), ak47_list[i][fgy_oles] <= ak47Oles[iId] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", ak47_list[i][Nevei], ak47Oles[iId], ak47_list[i][fgy_oles])
  9.         menu_additem(iMenu, sText);
  10.     }
  11.    
  12.     menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  13.     menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  14.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  15.    
  16.     menu_display(iId, iMenu, 0);
  17.    
  18. }


A handlerban meg pont fordítva van, menüben iId-t, id helyett. Handlerban meg id-t iId helyett
Írkáld át, kb az összes menünél ez van nekem ehhez nincs türelmem :xicon_e_biggrin:.
ééés még nem fejeztem be, de jah lehet ki sem fér.




tesztmod.sma(256) : error 017: undefined symbol "SendItems"
tesztmod.sma(259) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
tesztmod.sma(259) : warning 215: expression has no effect
tesztmod.sma(260) : warning 209: function "Fomenu_h" should return a value
tesztmod.sma(261) : error 054: unmatched closing brace
tesztmod.sma(262) : error 010: invalid function or declaration
tesztmod.sma(302) : error 017: undefined symbol "id"
tesztmod.sma(302) : warning 215: expression has no effect
tesztmod.sma(302) : warning 215: expression has no effect
tesztmod.sma(302) : error 001: expected token: ";", but found ")"
tesztmod.sma(302) : error 029: invalid expression, assumed zero
tesztmod.sma(302) : fatal error 107: too many error messages on one line


Csatolmányok:
tesztmod.sma [43.84 KiB]
Letöltve 77 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: egyszerü skinmenü fordítási hiba
HozzászólásElküldve: 2020.09.19. 19:50 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <engine>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <sqlx>
  9.  
  10. #define PLUGIN  "New Plugin"
  11. #define AUTHOR  "Unknown"
  12. #define VERSION "1.0"
  13.  
  14. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  15.  
  16. new const gMenuPrefix[] = "\d[.:Amitakarsz:.] \yFun";
  17. new const gChatPrefix[] = "[Amitakarsz]";
  18.  
  19. new const SQL_INFO[][] = {
  20.     "adat",
  21.     "adat",
  22.     "adat",
  23.     "adat"
  24. }
  25.  
  26. new gWeaponKills[13][33], gKills[33], gActiveSkin[13][33], gSteamID[128], gValami[33];
  27. new iMenuPIndex, iChoosedMode, iMenuWeapons;
  28.  
  29. enum _:eData {
  30.     gWeaponName[64],
  31.     gWeaponFile[64],
  32.     gWeaponKill[64]
  33. }
  34.  
  35. new Handle:SqlTuple;
  36.  
  37. new const gWeaponList[][eData] = {
  38.     {"M4a1 | Default", "models/v_m4a1.mdl", 0},
  39.     //IDE M4 jon
  40.     {"Ak47 | Default", "models/v_ak47.mdl", 0},
  41.     //IDE AK jon
  42.     {"Awp | Default", "models/v_awp.mdl", 0},
  43.     //IDE AWP jon
  44.     {"Scout | Default", "models/v_scout.mdl", 0},
  45.     //IDE SCOUT jon
  46.     {"Famas | Default", "models/v_famas.mdl", 0},
  47.     //IDE FAMAS jon
  48.     {"Galil | Default", "models/v_galil.mdl", 0},
  49.     //IDE GALIL jon
  50.     {"Aug | Default", "models/v_aug.mdl", 0},
  51.     //IDE AUG jon
  52.     {"M3 | Default", "models/v_m3.mdl", 0},
  53.     //IDE M3 jon
  54.     {"XM1014 | Default", "models/v_xm1014.mdl", 0},
  55.     //IDE XM1014 jon
  56.     {"Knife | Default", "models/v_knife.mdl", 0},
  57.     //IDE Knife jon
  58.     {"Deagle | Default", "models/v_deagle.mdl", 0},
  59.     //IDE Deagle jon
  60.     {"Usp | Default", "models/v_usp.mdl", 0},
  61.     //IDE USP jon
  62.     {"Glock18 | Default", "models/v_glock18.mdl", 0}//Ha bővited ne felejtsd a vesszőt!
  63.     //IDE GLOCK jon
  64. };
  65. public plugin_init()
  66. {
  67.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  68.    
  69.     register_impulse(201, "main_menu");
  70.    
  71.     register_clcmd("say /menu", "main_menu");
  72.     register_clcmd("say /menu", "main_menu");
  73.     register_clcmd("say /add", "addolas", TULAJ);
  74.  
  75.     register_clcmd("type_itemremoveoradd", "type_itemammount");
  76.    
  77.     RegisterHam(Ham_Killed, "player", "PlayerKilled_p", 1);
  78.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "WeaponChange_p", 1);
  79.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "WeaponChange_p", 1);
  80.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "WeaponChange_p", 1);
  81.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_scout", "WeaponChange_p", 1);
  82.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_famas", "WeaponChange_p", 1);
  83.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_galil", "WeaponChange_p", 1);
  84.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_aug", "WeaponChange_p", 1);
  85.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m3", "WeaponChange_p", 1);
  86.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_xm1014", "WeaponChange_p", 1);
  87.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "WeaponChange_p", 1);
  88.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_deagle", "WeaponChange_p", 1);
  89.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_usp", "WeaponChange_p", 1);
  90.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_glock18", "WeaponChange_p", 1);
  91. }
  92. public plugin_precache()
  93. {
  94.     for(new i;i < sizeof(gWeaponList); i++) precache_model(gWeaponList[i][gWeaponFile]);
  95. }
  96. public addolas(id)
  97. {
  98.     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  99.     {
  100.         for(new i = 0; i < 13; i++)
  101.                 gWeaponKills[i][id] += 50;
  102.            
  103.         gKills[id] += 10;  
  104.     }
  105. }
  106. public WeaponChange_p(iEnt)
  107. {
  108.     new id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4);
  109.    
  110.     if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  111.         return HAM_IGNORED;
  112.    
  113.     new Weapon = cs_get_weapon_id(iEnt);
  114.        
  115.     switch(Weapon)
  116.     {
  117.         case CSW_M4A1:
  118.         {
  119.             if(gActiveSkin[0][id] == -1)
  120.                 return HAM_IGNORED;
  121.             else
  122.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gWeaponList[gActiveSkin[0][id]][gWeaponFile]);
  123.         }
  124.         case CSW_AK47:
  125.         {
  126.             if(gActiveSkin[1][id] == -1)
  127.                 return HAM_IGNORED;
  128.             else
  129.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gWeaponList[gActiveSkin[1][id]][gWeaponFile]);
  130.         }
  131.         case CSW_AWP:
  132.         {
  133.             if(gActiveSkin[2][id] == -1)
  134.                 return HAM_IGNORED;
  135.             else
  136.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gWeaponList[gActiveSkin[2][id]][gWeaponFile]);
  137.         }
  138.         case CSW_SCOUT:
  139.         {
  140.             if(gActiveSkin[3][id] == -1)
  141.                 return HAM_IGNORED;
  142.             else
  143.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gWeaponList[gActiveSkin[3][id]][gWeaponFile]);
  144.         }
  145.         case CSW_FAMAS:
  146.         {
  147.             if(gActiveSkin[4][id] == -1)
  148.                 return HAM_IGNORED;
  149.             else
  150.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gWeaponList[gActiveSkin[4][id]][gWeaponFile]);
  151.         }
  152.         case CSW_GALIL:
  153.         {
  154.             if(gActiveSkin[5][id] == -1)
  155.                 return HAM_IGNORED;
  156.             else
  157.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gWeaponList[gActiveSkin[5][id]][gWeaponFile]);
  158.         }
  159.         case CSW_AUG:
  160.         {
  161.             if(gActiveSkin[6][id] == -1)
  162.                 return HAM_IGNORED;
  163.             else
  164.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gWeaponList[gActiveSkin[6][id]][gWeaponFile]);
  165.         }
  166.         case CSW_M3:
  167.         {
  168.             if(gActiveSkin[7][id] == -1)
  169.                 return HAM_IGNORED;
  170.             else
  171.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gWeaponList[gActiveSkin[7][id]][gWeaponFile]);
  172.         }
  173.         case CSW_XM1014:
  174.         {
  175.             if(gActiveSkin[8][id] == -1)
  176.                 return HAM_IGNORED;
  177.             else
  178.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gWeaponList[gActiveSkin[8][id]][gWeaponFile]);
  179.         }
  180.         case CSW_KNIFE:
  181.         {
  182.             if(gActiveSkin[9][id] == -1)
  183.                 return HAM_IGNORED;
  184.             else
  185.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gWeaponList[gActiveSkin[9][id]][gWeaponFile]);
  186.         }
  187.         case CSW_DEAGLE:
  188.         {
  189.             if(gActiveSkin[10][id] == -1)
  190.                 return HAM_IGNORED;
  191.             else
  192.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gWeaponList[gActiveSkin[10][id]][gWeaponFile]);
  193.         }
  194.         case CSW_USP:
  195.         {
  196.             if(gActiveSkin[11][id] == -1)
  197.                 return HAM_IGNORED;
  198.             else
  199.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gWeaponList[gActiveSkin[11][id]][gWeaponFile]);
  200.         }
  201.         case CSW_GLOCK18:
  202.         {
  203.             if(gActiveSkin[12][id] == -1)
  204.                 return HAM_IGNORED;
  205.             else
  206.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gWeaponList[gActiveSkin[12][id]][gWeaponFile]);
  207.         }
  208.     }
  209.     return HAM_IGNORED;
  210. }
  211. public PlayerKilled_p(iVictim, iKiller)
  212. {
  213.     if(iVictim == iKiller || !iKiller || !iVictim)
  214.         return PLUGIN_HANDLED;
  215.    
  216.     new sName[MAX_NAME_LENGTH];
  217.     get_user_name(iKiller, sName, charsmax(sName));
  218.     new iWeapon = get_user_weapon(iKiller);
  219.    
  220.     gKills[iKiller]++;
  221.     hp_up(iKiller);
  222.    
  223.     switch(iWeapon)
  224.     {
  225.         case CSW_M4A1:
  226.         {
  227.             gWeaponKills[0][iKiller] += 2;
  228.             client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1%s ^1 Ölésed :^3[ M4a1 fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 M4a1 Pont]", gChatPrefix, sName);
  229.         }
  230.         case CSW_AK47:
  231.         {
  232.             gWeaponKills[1][iKiller] += 2;
  233.             client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1%s ^1 Ölésed :^3[ AK47 fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 AK47 Pont]", gChatPrefix, sName);
  234.         }
  235.         case CSW_AWP:
  236.         {
  237.             gWeaponKills[2][iKiller] += 2;
  238.             client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1%s ^1 Ölésed :^3[ AWP fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 AWP Pont]", gChatPrefix, sName);
  239.         }
  240.         case CSW_SCOUT:
  241.         {
  242.             gWeaponKills[3][iKiller] += 2;
  243.             client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1%s ^1 Ölésed :^3[ SCOUT fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 SCOUT Pont]", gChatPrefix, sName);
  244.         }
  245.         case CSW_FAMAS:
  246.         {
  247.             gWeaponKills[4][iKiller] += 2;
  248.             client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1%s ^1 Ölésed :^3[ FAMAS fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 FAMAS Pont]", gChatPrefix, sName);
  249.         }
  250.         case CSW_GALIL:
  251.         {
  252.             gWeaponKills[5][iKiller] += 3;
  253.             client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1%s ^1 Ölésed :^3[ GALIL fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 GALIL Pont]", gChatPrefix, sName);
  254.         }
  255.         case CSW_AUG:
  256.         {
  257.             gWeaponKills[6][iKiller] += 3;
  258.             client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1%s ^1 Ölésed :^3[ AUG fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 AUG Pont]", gChatPrefix, sName);
  259.         }
  260.         case CSW_M3:
  261.         {
  262.             gWeaponKills[7][iKiller] += 3;
  263.             client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1%s ^1 Ölésed :^3[ M3 fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 M3 Pont]", gChatPrefix, sName);
  264.         }
  265.         case CSW_XM1014:
  266.         {
  267.             gWeaponKills[8][iKiller] += 2;
  268.             client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1%s ^1 Ölésed :^3[ XM1014 fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 XM1014 Pont]", gChatPrefix, sName);
  269.         }
  270.         case CSW_KNIFE:
  271.         {
  272.             gWeaponKills[9][iKiller] += 3;
  273.             client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1%s ^1 Ölésed :^3[ KNIFE fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 KNIFE Pont]", gChatPrefix, sName);
  274.         }
  275.         case CSW_DEAGLE:
  276.         {
  277.             gWeaponKills[10][iKiller] += 2;
  278.             client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1%s ^1 Ölésed :^3[ DEAGLE fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 DEAGLE Pont]", gChatPrefix, sName);
  279.         }
  280.         case CSW_USP:
  281.         {
  282.             gWeaponKills[11][iKiller] += 2;
  283.             client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1%s ^1 Ölésed :^3[ USP fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 USP Pont]", gChatPrefix, sName);
  284.         }
  285.         case CSW_GLOCK18:
  286.         {
  287.             gWeaponKills[12][iKiller] += 3;
  288.             client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1%s ^1 Ölésed :^3[ GLOCK18 fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 GLOCK18 Pont]", gChatPrefix, sName);
  289.         }
  290.     }
  291.     return PLUGIN_HANDLED;
  292. }
  293. public hp_up(id)
  294. {
  295.     new iHealth = get_user_health(id);
  296.    
  297.     if(iHealth < 100)
  298.         set_user_health(id, iHealth + 5);
  299.     if(iHealth > 100)
  300.         set_user_health(id, 110);
  301. }
  302. public main_menu(id)
  303. {
  304.     new sTitle[128];
  305.     format(sTitle, charsmax(sTitle), "[%s] \r- \dFomenu", gMenuPrefix);
  306.     new iMenu = menu_create(sTitle, "menu_main_h");
  307.    
  308.     menu_additem(iMenu, "\rRaktar", "1", 0);
  309.     menu_additem(iMenu, "\rAdmin menu", "2", 0);
  310.    
  311.     menu_display(id, iMenu, 0);
  312.    
  313. }
  314. public menu_main_h(id, menu, item)
  315. {
  316.     if(item == MENU_EXIT)
  317.     {
  318.         menu_destroy(menu);
  319.         return;
  320.     }
  321.    
  322.     new data[9], Name[64];
  323.     new access, callback;
  324.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), Name,charsmax(Name), callback);
  325.     new key = str_to_num(data);
  326.    
  327.     switch(key)
  328.     {
  329.         case 1: menu_storage(id);
  330.         case 2: {
  331.             if(get_user_flags(id) & TULAJ) SendItems(id);
  332.             else
  333.             client_print_color(id, print_team_default, "^3[%s] ^1Ezt a menut csak ^4Tulajdonos ^1hasznalhatja!", gChatPrefix)
  334.         }
  335.     }
  336. }
  337. public menu_storage(id)
  338. {
  339.     new sTitle[128];
  340.     format(sTitle, charsmax(sTitle), "[%s] \r- \dRaktár", gMenuPrefix);
  341.     new iMenu = menu_create(sTitle, "menu_storage_h");
  342.    
  343.     menu_additem(iMenu, "\rM4A1 \ySkinek", "1", 0);
  344.     menu_additem(iMenu, "\rAK47 \ySkinek", "2", 0);
  345.     menu_additem(iMenu, "\rAWP \ySkinek", "3", 0);
  346.     menu_additem(iMenu, "\rSCOUT \ySkinek", "4", 0);
  347.     menu_additem(iMenu, "\rFAMAS \ySkinek", "5", 0);
  348.     menu_additem(iMenu, "\rGALIL  \ySkinek", "6", 0);
  349.     menu_additem(iMenu, "\rAUG \ySkinek", "7", 0);
  350.     menu_additem(iMenu, "\rM3 \ySkinek", "8", 0);
  351.     menu_additem(iMenu, "\rXM1014 \ySkinek", "9", 0);
  352.     menu_additem(iMenu, "\rKNIFE \ySkinek", "10", 0);
  353.     menu_additem(iMenu, "\rDEAGLE \ySkinek", "11", 0);
  354.     menu_additem(iMenu, "\rUSP \ySkinek", "12", 0);
  355.     menu_additem(iMenu, "\rGLOCK18 \ySkinek", "13", 0);
  356.    
  357.     menu_display(id, iMenu, 0);
  358.    
  359. }
  360. public menu_storage_h(id, menu, item)
  361. {
  362.     if(item == MENU_EXIT)
  363.     {
  364.         menu_destroy(menu);
  365.         return;
  366.     }
  367.    
  368.     new data[9], Name[64];
  369.     new access, callback;
  370.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), Name,charsmax(Name), callback);
  371.     new key = str_to_num(data);
  372.    
  373.     switch(key)
  374.     {
  375.         case 1..13:{ menu_weapons(id, key); iMenuWeapons = key;}
  376.     }
  377. }
  378. public menu_weapons(id, iNum)
  379. {
  380.     new sMenuName[64], iPoint[33];
  381.     switch(iNum)
  382.     {
  383.         case 1:{sMenuName = "M4A1";iPoint[id] = gWeaponKills[0][id];}
  384.         case 2:{sMenuName = "AK47";iPoint[id] = gWeaponKills[1][id];}
  385.         case 3:{sMenuName = "AWP";iPoint[id] = gWeaponKills[2][id];}
  386.         case 4:{sMenuName = "SCOUT";iPoint[id] = gWeaponKills[3][id];}
  387.         case 5:{sMenuName = "FAMAS";iPoint[id] = gWeaponKills[4][id];}
  388.         case 6:{sMenuName = "GALIL";iPoint[id] = gWeaponKills[5][id];}
  389.         case 7:{sMenuName = "AUG";iPoint[id] = gWeaponKills[6][id];}
  390.         case 8:{sMenuName = "M3";iPoint[id] = gWeaponKills[7][id];}
  391.         case 9:{sMenuName = "XM1014";iPoint[id] = gWeaponKills[8][id];}
  392.         case 10:{sMenuName = "KNIFE";iPoint[id] = gWeaponKills[9][id];}
  393.         case 11:{sMenuName = "DEAGLE";iPoint[id] = gWeaponKills[10][id];}
  394.         case 12:{sMenuName = "USP";iPoint[id] = gWeaponKills[11][id];}
  395.         case 13:{sMenuName = "GLOCK18";iPoint[id] = gWeaponKills[12][id];}
  396.     }
  397.     new sTitle[128];
  398.     format(sTitle, charsmax(sTitle), " \w%s %s skin \r[\dPontjaid: %d\y\r]", gMenuPrefix, sMenuName, iPoint[id]);
  399.     new iMenu = menu_create(sTitle, "menu_storage_h");
  400.    
  401.     switch(iNum)
  402.     {
  403.         case 1:
  404.         {
  405.             for(new i = 0; i < 1; i++)
  406.             {
  407.                 formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[0][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[0][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  408.                 menu_additem(iMenu, sTitle);
  409.             }
  410.         }
  411.         case 2:
  412.         {
  413.             for(new i = 1; i < 2; i++)
  414.             {
  415.                 formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[1][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[1][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  416.                 menu_additem(iMenu, sTitle);
  417.             }
  418.         }
  419.         case 3:
  420.         {
  421.             for(new i = 2; i < 3; i++)
  422.             {
  423.                 formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[2][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[2][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  424.                 menu_additem(iMenu, sTitle);
  425.             }
  426.         }
  427.         case 4:
  428.         {
  429.             for(new i = 3; i < 4; i++)
  430.             {
  431.                 formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[3][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[3][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  432.                 menu_additem(iMenu, sTitle);
  433.             }
  434.         }
  435.         case 5:
  436.         {
  437.             for(new i = 4; i < 5; i++)
  438.             {
  439.                 formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[4][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[4][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  440.                 menu_additem(iMenu, sTitle);
  441.             }
  442.         }
  443.         case 6:
  444.         {
  445.             for(new i = 5; i < 6; i++)
  446.             {
  447.                 formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[5][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[5][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  448.                 menu_additem(iMenu, sTitle);
  449.             }
  450.         }
  451.         case 7:
  452.         {
  453.             for(new i = 6; i < 7; i++)
  454.             {
  455.                 formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[6][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[6][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  456.                 menu_additem(iMenu, sTitle);
  457.             }
  458.         }
  459.         case 8:
  460.         {
  461.             for(new i = 7; i < 8; i++)
  462.             {
  463.                 formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[7][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[7][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  464.                 menu_additem(iMenu, sTitle);
  465.             }
  466.         }
  467.         case 9:
  468.         {
  469.             for(new i = 8; i < 9; i++)
  470.             {
  471.                 formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[8][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[8][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  472.                 menu_additem(iMenu, sTitle);
  473.             }
  474.         }
  475.         case 10:
  476.         {
  477.             for(new i = 9; i < 10; i++)
  478.             {
  479.                 formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[9][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[9][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  480.                 menu_additem(iMenu, sTitle);
  481.             }
  482.         }
  483.         case 11:
  484.         {
  485.             for(new i = 10; i < 11; i++)
  486.             {
  487.                 formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[10][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[10][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  488.                 menu_additem(iMenu, sTitle);
  489.             }
  490.         }
  491.         case 12:
  492.         {
  493.             for(new i = 11; i < 12; i++)
  494.             {
  495.                 formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[11][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[11][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  496.                 menu_additem(iMenu, sTitle);
  497.             }
  498.         }
  499.         case 13:
  500.         {
  501.             for(new i = 12; i < 13; i++)
  502.             {
  503.                 formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[12][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[12][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  504.                 menu_additem(iMenu, sTitle);
  505.             }
  506.         }
  507.     }
  508.     menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  509.     menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  510.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  511.    
  512.     menu_display(id, iMenu, 0);
  513.    
  514. }
  515. public usp_handler(id, menu, item)
  516. {
  517.     if(item == MENU_EXIT)
  518.     {
  519.         menu_destroy(menu);
  520.         return;
  521.     }
  522.    
  523.     new data[9], Name[64];
  524.     new access, callback;
  525.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), Name,charsmax(Name), callback);
  526.     new key = str_to_num(data);
  527.    
  528.    
  529.     switch(iMenuWeapons)
  530.     {
  531.         case 1:
  532.         {
  533.             if(gWeaponList[key][gWeaponKill] <= gWeaponKills[0][id])
  534.                 gActiveSkin[0][id] = key;
  535.             else
  536.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[%s]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!", gChatPrefix);
  537.         }
  538.         case 2:
  539.         {
  540.             if(gWeaponList[key][gWeaponKill] <= gWeaponKills[1][id])
  541.                 gActiveSkin[1][id] = key;
  542.             else
  543.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[%s]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!", gChatPrefix);
  544.         }
  545.         case 3:
  546.         {
  547.             if(gWeaponList[key][gWeaponKill] <= gWeaponKills[2][id])
  548.                 gActiveSkin[2][id] = key;
  549.             else
  550.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[%s]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!", gChatPrefix);
  551.         }
  552.         case 4:
  553.         {
  554.             if(gWeaponList[key][gWeaponKill] <= gWeaponKills[3][id])
  555.                 gActiveSkin[3][id] = key;
  556.             else
  557.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[%s]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!", gChatPrefix);
  558.         }
  559.         case 5:
  560.         {
  561.             if(gWeaponList[key][gWeaponKill] <= gWeaponKills[4][id])
  562.                 gActiveSkin[4][id] = key;
  563.             else
  564.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[%s]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!", gChatPrefix);
  565.         }
  566.         case 6:
  567.         {
  568.             if(gWeaponList[key][gWeaponKill] <= gWeaponKills[5][id])
  569.                 gActiveSkin[5][id] = key;
  570.             else
  571.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[%s]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!", gChatPrefix);
  572.         }
  573.         case 7:
  574.         {
  575.             if(gWeaponList[key][gWeaponKill] <= gWeaponKills[6][id])
  576.                 gActiveSkin[6][id] = key;
  577.             else
  578.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[%s]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!", gChatPrefix);
  579.         }
  580.         case 8:
  581.         {
  582.             if(gWeaponList[key][gWeaponKill] <= gWeaponKills[7][id])
  583.                 gActiveSkin[7][id] = key;
  584.             else
  585.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[%s]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!", gChatPrefix);
  586.         }
  587.         case 9:
  588.         {
  589.             if(gWeaponList[key][gWeaponKill] <= gWeaponKills[8][id])
  590.                 gActiveSkin[8][id] = key;
  591.             else
  592.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[%s]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!", gChatPrefix);
  593.         }
  594.         case 10:
  595.         {
  596.             if(gWeaponList[key][gWeaponKill] <= gWeaponKills[9][id])
  597.                 gActiveSkin[9][id] = key;
  598.             else
  599.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[%s]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!", gChatPrefix);
  600.         }
  601.         case 11:
  602.         {
  603.             if(gWeaponList[key][gWeaponKill] <= gWeaponKills[10][id])
  604.                 gActiveSkin[10][id] = key;
  605.             else
  606.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[%s]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!", gChatPrefix);
  607.         }
  608.         case 12:
  609.         {
  610.             if(gWeaponList[key][gWeaponKill] <= gWeaponKills[11][id])
  611.                 gActiveSkin[11][id] = key;
  612.             else
  613.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[%s]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!", gChatPrefix);
  614.         }
  615.         case 13:
  616.         {
  617.             if(gWeaponList[key][gWeaponKill] <= gWeaponKills[12][id])
  618.                 gActiveSkin[12][id] = key;
  619.             else
  620.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[%s]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!", gChatPrefix);
  621.         }
  622.     }
  623.     menu_destroy(menu);
  624. }
  625. public SendItems(id)
  626. {
  627.     new menu = menu_create(".:ghfgh:. \rAdatkezelo menu", "SendItems_handler" );
  628.    
  629.     menu_additem(menu, "\y»\w Pontok Adasa", "1", 0);
  630.     menu_additem(menu, "\y»\w Pontok Elvevese", "2", 0);
  631.    
  632.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  633.     menu_display(id, menu, 0);
  634. }
  635. public SendItems_handler(id, menu, item){
  636.     if(item == MENU_EXIT )
  637.     {
  638.         menu_destroy(menu);
  639.         return PLUGIN_HANDLED;
  640.     }
  641.     new data[9], szName[64];
  642.     new access, callback;
  643.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  644.     new key = str_to_num(data);
  645.    
  646.     switch(key)
  647.     {
  648.         case 1:{ChoosePlayer(id); iChoosedMode = 1;}
  649.         case 2:{ChoosePlayer(id); iChoosedMode = 2;}
  650.     }
  651.     return PLUGIN_HANDLED;
  652. }
  653. public ChoosePlayer(id)
  654. {
  655.     new iPlayers[32], iPnum, iTempID;  
  656.     new sName[MAX_NAME_LENGTH], sTempID[10];  
  657.     get_players(iPlayers, iPnum);  
  658.    
  659.     new menu = menu_create("\rValaszd ki a jatekost:", "ChoosePlayer_handler");
  660.    
  661.     for(new i; i < iPnum; i++)
  662.     {
  663.         iTempID = iPlayers[i];  
  664.         get_user_name(iTempID, sName, charsmax(sName));
  665.         num_to_str(iTempID, sTempID, charsmax(sTempID));    
  666.         menu_additem(menu, sName, sTempID, 0);  
  667.     }
  668.     menu_display(id, menu, 0);
  669. }
  670. public ChoosePlayer_handler(id, menu, item)
  671. {
  672.     if(item == MENU_EXIT)
  673.     {
  674.         menu_destroy(menu);
  675.         return PLUGIN_HANDLED;
  676.     }
  677.     new data[6], szName[64];
  678.     new access, callback;
  679.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);    
  680.     iMenuPIndex = str_to_num(data);
  681.     console_print(id, "%d", iChoosedMode)
  682.    
  683.     client_cmd(id, "messagemode type_itemremoveoradd");
  684.    
  685.     menu_destroy(menu);
  686.     return PLUGIN_HANDLED;
  687. }
  688. public type_itemammount(id)
  689. {
  690.     new sItem[128], iItemAmmount, sSenderName[MAX_NAME_LENGTH], sTargetName[MAX_NAME_LENGTH];
  691.     read_args(sItem, charsmax(sItem));
  692.     remove_quotes(sItem);
  693.    
  694.     get_user_name(id, sSenderName, charsmax(sSenderName));
  695.     get_user_name(iMenuPIndex, sTargetName, charsmax(sTargetName));
  696.    
  697.     iItemAmmount = str_to_num(sItem);
  698.    
  699.     if(iItemAmmount < 0)
  700.     {
  701.         client_print_color(id, print_team_blue, "^3[.:hkh:.] ^1Az osszeg nem lehet kisebb, mint 0!");
  702.         return PLUGIN_HANDLED;
  703.     }
  704.    
  705.     switch(iChoosedMode)
  706.     {
  707.         case 1:
  708.         {
  709.            
  710.             for(new i = 0; i < 13; i++)
  711.                 gWeaponKills[i][iMenuPIndex] += iItemAmmount;
  712.            
  713.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[.:hkh:.] ^1Sikeresen jovairtal:^4 %d ^1Pontot, neki:^4 %s", iItemAmmount, sTargetName);
  714.             client_print_color(iMenuPIndex, print_team_blue, "^3[.:hjkhj:.] ^1Jovairtak neked^4 %d ^1Pontot! BY:^4 %s", iItemAmmount, sTargetName);
  715.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3»Admin: %s | Jatekos: %s | Osszeg: %d | Topus: Pont Jovairas", sSenderName, sTargetName, iItemAmmount);
  716.             return PLUGIN_HANDLED;
  717.         }
  718.         case 2:
  719.         {
  720.             for(new i = 0; i < 13; i++)
  721.                 gWeaponKills[i][iMenuPIndex] -= iItemAmmount;
  722.            
  723.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[.::.] ^1 ^1Sikeresen elvettel:^4 %d ^1Pontokat, tole:^4 %s", iItemAmmount, sTargetName);
  724.             client_print_color(iMenuPIndex, print_team_blue, "^3[.::.] ^1 ^1Ellett veve^4 %d ^1Pontok! BY:^4 %s", iItemAmmount, sTargetName);
  725.             client_print_color(id, print_team_blue, "^3[.::.] ^1Admin: %s | Jatekos: %s | Osszeg: %d | Tipus: Pont Elvetel", sSenderName, sTargetName, iItemAmmount);
  726.             return PLUGIN_HANDLED;
  727.         }
  728.     }  
  729.     return PLUGIN_HANDLED;
  730. }
  731. public client_disconnected(id)
  732. {
  733.     if(is_user_bot(id))
  734.         return;
  735.    
  736.     Update(id);
  737.    
  738.     gKills[id] = 0;
  739.     gValami[id] = 0;
  740.    
  741.     for(new i = 0; i < 13; i++)
  742.         gActiveSkin[i][id] = -1;
  743.     for(new i = 0; i < 13; i++)
  744.         gWeaponKills[i][id] = 0;
  745. }
  746. public client_putinserver(id)
  747. {
  748.     if(is_user_bot(id))
  749.         return;
  750.    
  751.     SQL_load(id);
  752.     //szerverbelepes(id); <-- ez idk mi de itt hagyom.
  753.    
  754.     gKills[id] = 0;
  755.     gValami[id] = 0;
  756.    
  757.     for(new i = 0; i < 13; i++)
  758.         gActiveSkin[i][id] = -1;
  759.     for(new i = 0; i < 13; i++)
  760.         gWeaponKills[i][id] = 0;
  761. }
  762. public plugin_cfg()
  763. {
  764.     new iLen, sQuery[512];
  765.     SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQL_INFO[0], SQL_INFO[1], SQL_INFO[2], SQL_INFO[3])
  766.     iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `SkinMenu`")
  767.     iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen, "(`Steamid` varchar(128) NOT NULL, ")
  768.     iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen, "`Valami` int(11) NOT NULL,");
  769.    
  770.     for(new i; i < 13; i++)
  771.         iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen, "`WK%d` int(11) NOT NULL,", i);
  772.    
  773.     iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen, "`Olesek` int(11) NOT NULL, `id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)");
  774.     SQL_ThreadQuery(SqlTuple, "createTableThread", sQuery);
  775. }
  776. public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  777. {
  778.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  779.         set_fail_state("[HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!");
  780.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  781.         set_fail_state("Query Error");
  782.     if(Errcode)
  783.         log_amx("[HIBA*] HIBAT DOBTAM: %s", Error);
  784. }
  785. public SQL_load(id)
  786. {
  787.     new Data[1], sQuery[512];
  788.     Data[0] = id;
  789.     get_user_authid(id, gSteamID, charsmax(gSteamID))
  790.    
  791.     formatex(sQuery, charsmax(sQuery), "SELECT * FROM `SkinMenu` WHERE Steamid = ^"%s^";", gSteamID);
  792.     SQL_ThreadQuery(SqlTuple, "SQL_load_thr", sQuery, Data, 1)
  793. }
  794. public SQL_load_thr(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  795. {
  796.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  797.         set_fail_state("[*HIBA*] NEM LEHET KAPCSOLODNI AZ ADATBAZISHOZ!");
  798.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  799.         set_fail_state("[*HIBA*] A LEKERDEZES MEGSZAKADT!");
  800.     if(Errcode)
  801.         log_amx("[*HIBA*] PROBLEMA A LEKERDEZESNEL! ( %s )",Error);
  802.    
  803.     new id = Data[0];
  804.    
  805.     if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  806.     {
  807.         gValami[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Valami"));
  808.         for(new i; i < 13; i++)
  809.         {
  810.             new sString[64];
  811.             formatex(sString, charsmax(sString), "WK%d", i);
  812.             gWeaponKills[i][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, sString));
  813.         }
  814.        
  815.         gKills[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Olesek"));
  816.     }
  817.     else
  818.         SQL_Save(id);
  819. }
  820. public Update(id)
  821. {
  822.     new iLen, sQuery[512];
  823.     get_user_authid(id, gSteamID, charsmax(gSteamID))
  824.    
  825.     iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery), "UPDATE `SkinMenu` SET Valami = ^"%i^", ", gValami[id]);
  826.    
  827.     for(new i; i < 13; i++)
  828.         iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen, "WK%d = ^"%i^", ", i, gWeaponKills[i][id]);
  829.    
  830.     iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen, "Olesek = ^"%i^" WHERE Steamid = ^"%s^";", gKills[id], gSteamID);
  831.    
  832.     SQL_ThreadQuery(SqlTuple, "QuerySetData", sQuery)
  833. }
  834. public SQL_Save(id)
  835. {
  836.     new sQuery[512]
  837.     get_user_authid(id, gSteamID, charsmax(gSteamID))
  838.    
  839.     formatex(sQuery, charsmax(sQuery), "INSERT INTO `SkinMenu` (`Steamid`) VALUES (^"%s^");", gSteamID);
  840.     SQL_ThreadQuery(SqlTuple, "QuerySetData", sQuery);
  841. }
  842. public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  843. {
  844.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  845.     {
  846.         log_amx("%s", Error);
  847.         return;
  848.     }
  849. }
  850. public plugin_end()
  851. {
  852.     SQL_FreeHandle(SqlTuple);
  853. }


Ha már volt időm gondoltam megcsinálom átláthatóbbra.. talán más is segíteni fog ha átláthatóbb.
Ha bővited nem csak a skineknél kell hanem itt is: menu_weapons(id)

  1. case 1:
  2.         {
  3.             for(new i = 0/*EZT*/; i < 1/*ÉS EZT*/; i++)
  4.             {
  5.                 formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[0][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[0][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  6.                 menu_additem(iMenu, sTitle);
  7.             }
  8.         }


Chat is kell bele? :lol: azt elfelejtettem

  1. register_clcmd("say", "sayhook");
  2.     register_clcmd("say_team", "sayteamhook");


  1. #define ADMIN ADMIN_BAN
  2. #define VIP ADMIN_LEVEL_H


Tessék utólag itt egy chat is ez is csak ctrl + c -- ctrl + v
  1. public sayhook(id)
  2. {
  3.     new Message[192];
  4.     read_args(Message, charsmax(Message))
  5.     remove_quotes(Message)
  6.    
  7.     if(strlen(Message) == 0 || Message[0] == '/')
  8.         return PLUGIN_HANDLED;
  9.    
  10.     new Death[16], sName[MAX_NAME_LENGTH];
  11.     get_user_name(id, sName, charsmax(sName));
  12.    
  13.     new sRank[64], sColor[16];
  14.    
  15.     switch(get_user_flags(id))
  16.     {
  17.         case TULAJ:{ sRank = "^4[^3Tulajdonos^4]"; sColor = "^4";}
  18.         case ADMIN:{ sRank = "^4[^3Admin^4]"; sColor = "^4";}
  19.         case VIP:{ sRank = "^4[^3VIP^4]"; sColor = "^3";}
  20.         default:{ sRank = "^4[^3Jatekos^4]"; sColor = "^1";}
  21.     }
  22.     for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
  23.     {
  24.         if(is_user_connected(i) && !is_user_bot(i))
  25.         {
  26.             formatex(Death, charsmax(Death), is_user_alive(id) ? "":"*Halott*");
  27.             client_print_color(i, print_team_default, "%s%s^3%s: %s%s", Death, sRank, sName, sColor, Message);
  28.         }
  29.     }
  30.     return PLUGIN_HANDLED;
  31. }
  32. public sayteamhook(id)
  33. {
  34.     new Message[192];
  35.     read_args(Message, charsmax(Message))
  36.     remove_quotes(Message)
  37.    
  38.     if(strlen(Message) == 0 || Message[0] == '/')
  39.         return PLUGIN_HANDLED;
  40.    
  41.     new Death[16], sName[MAX_NAME_LENGTH];
  42.     get_user_name(id, sName, charsmax(sName));
  43.    
  44.     new iTeam, sTeam[32];
  45.     iTeam = get_user_team(id, sTeam, charsmax(sTeam));
  46.    
  47.     switch(iTeam)
  48.     {
  49.         case CS_TEAM_CT: sTeam = "CT";
  50.         case CS_TEAM_T: sTeam = "T";
  51.         case CS_TEAM_SPECTATOR: sTeam = "SPEC";
  52.     }
  53.     for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
  54.     {
  55.         if(is_user_connected(i) && !is_user_bot(i) || get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))
  56.         {
  57.             formatex(Death, charsmax(Death), is_user_alive(id) ? "":"*Halott*");
  58.             client_print_color(i, print_team_default, "%s^3(%s)^1%s: ^3%s", Death, sTeam, sName, Message);
  59.         }
  60.     }
  61.     return PLUGIN_HANDLED;
  62. }


Csatolmány:
Névtelen.png
Névtelen.png [ 9.54 KiB | Megtekintve 1128 alkalommal ]

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára HellEnergY 2020.09.22. 14:54-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: egyszerü skinmenü fordítási hiba
HozzászólásElküldve: 2020.09.21. 17:37 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Dupla hozzászólásra sem ártana oda figyelned.. Töröltem az 1.-t
Mellékesen hozzáfűzném, csak már nem akartam abban a témában is moderálni, hogy mielőtt hozzászólsz a témához, érdemes lenne megnézned melyik fórumon van a téma, mert csak hülyeséget fogsz hozzzá szólni, ami meg is történt. Köszi.


 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Hozzászólások törölve, mert a téma leírásában szereplő csatolmány (forráskód), nem egyezik az utolsó hozzászólások forráskódjaival(Tehát a probléma megoldva). Új témát kellett volna nyitnod, vagy legalább oda írni, hogy van még egy hibád, és új forráskódot raksz fel. darknewmod.sma Rengeteg témád van erről már.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole