hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.18. 00:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 370 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 368 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [21 hozzászólás ]  Oldal123Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HTTP letöltés
HozzászólásElküldve:2012.01.18. 19:13 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
hi
valaki magyarázza már el nekem mi ez hogy weblapról vagy honnan tölti le a cs a szerver cuccokat mert most még nem egészen világos :?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HTTP letöltés
HozzászólásElküldve:2012.01.18. 19:24 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ha van gyors letöltés akkor is webről tölti le :D
sv_downloadurl "http://amxmodx.crys.hu :D"

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HTTP letöltés
HozzászólásElküldve:2012.01.18. 19:35 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
még mindig vannak a wad problémáim de nem az hogy hogy epítsem bele a map-ba hanem nem tudok olyan mapot berakni ami külön wadot igényel
mert: nem tölti le se extra precacherrel se anélkül és aztán jön a hiba: couldnt open ka_moonlight.wad


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HTTP letöltés
HozzászólásElküldve:2012.01.18. 19:49 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
rericsi8 írta:
még mindig vannak a wad problémáim de nem az hogy hogy epítsem bele a map-ba hanem nem tudok olyan mapot berakni ami külön wadot igényel
mert: nem tölti le se extra precacherrel se anélkül és aztán jön a hiba: couldnt open ka_moonlight.wad

ahhoz mapot kéne átszerkesztened, mert akkor a pálya hibás, tehát mind1, hagyd :D

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HTTP letöltés
HozzászólásElküldve:2012.01.18. 20:55 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2012.01.18. 19:04
Hozzászólások:14
Nem feltétlen kell hozzá átszerkeszteni, próbálj egy .res fájlt összedobni a maphoz, vagy ha pluginnal akarod megoldani akkor itt egy extra prechacher: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=68303
Használata viszonylag egyszerű.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HTTP letöltés
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 09:00 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
dehát az extra percacherrel van a gondom hogy beleírom a wad-nak a nevét és nem tölti le!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HTTP letöltés
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 11:25 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Akkor nem jól írtad le a file nevét

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HTTP letöltés
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 14:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
mindent leellenőriztem és még se jó


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HTTP letöltés
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 15:17 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Probalj mas precache plugin :DAmi itt van az oldalon azzal nemmegy (ense tudtam precachelni) szoval keress mas oldalon ;)

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HTTP letöltés
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 15:18 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
meg van a hiba
az extra precacher csak a cs_ vagy a de_ kezdetű mapoknak tölti le a wadját
a probléma csak ott van h 1 wwadot 5 percig akar tölteni
megoldás?
belehet rajta állitani?
Kód:
//Magyar fordítás: sNaiL
//Plugin készítője: Alka
//Weboldal: www.netmaffia.hu
//Szerver: 87.229.102.34:27034

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Extra Precacher"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

#define MAX_EXT 10

new const gValidExt[] = ".wad,.mdl,.spr,.wav,.mp3";

new gExt[MAX_EXT][16];

public plugin_init() {
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}

public plugin_precache()
{
   str_piece(gValidExt, gExt, sizeof gExt, sizeof gExt[] - 1, ',');
   
   new szConfigsDir[64], szFile[64], szMapName[32];
   get_configsdir(szConfigsDir, sizeof szConfigsDir - 1);
   get_mapname(szMapName, sizeof szMapName - 1);
   
   formatex(szFile, sizeof szFile - 1, "%s/extra_precacher_%s.ini", szConfigsDir, szMapName);
   
   if(!file_exists(szFile))
   {
      formatex(szFile, sizeof szFile - 1, "%s/extra_precacher.ini", szConfigsDir);
      
      if(!file_exists(szFile))
         write_file(szFile, ";Precache file^n;File name format : name.ext, *.ext, *.*", -1);
   }
   
   new szBuffer[128], szDir[10][16], iLen, iLine;
   
   while(read_file(szFile, iLine++, szBuffer, sizeof szBuffer - 1, iLen))
   {
      if(!iLen || szBuffer[0] == ';')
         continue;
      
      for(new i = 0 ; i < sizeof gExt ; i++)
      {
         if(!gExt[i][0])
            continue;
         
         if(equali(szBuffer[strlen(szBuffer) - 4], gExt[i]) && szBuffer[strlen(szBuffer) - 5] != '*')
         {   
            if(file_exists(szBuffer))
            {
               precache_generic(szBuffer);
               
               server_print("[ExtraPrecacher]Precacholt fajl ^"%s^"", szBuffer);
            }
            break;
         }
         else if(equali(szBuffer[strlen(szBuffer) - 4], gExt[i]) && szBuffer[strlen(szBuffer) - 5] == '*')
         {
            str_piece(szBuffer, szDir, sizeof szDir, sizeof szDir[] - 1, '/');
            precache_all(szDir, gExt[i], true);
            
            break;
         }
         else if(equali(szBuffer[strlen(szBuffer) - 2], ".*") && szBuffer[strlen(szBuffer) - 3] == '*')
         {
            str_piece(szBuffer, szDir, sizeof szDir, sizeof szDir[] - 1, '/');
            precache_all(szDir, "", false);
            
            break;
         }
      }
   }
}

public precache_all(dir[10][16], ext[], bool:checkext)
{
   new szDir[128];
   
   for(new i = 0 ; i < sizeof dir ; i++)
   {
      if(!dir[i][0] || containi(dir[i], ".") != -1)
         continue;
      
      format(szDir, sizeof szDir - 1,"%s/%s", szDir, dir[i]);
   }
   
   new iDir = open_dir(szDir, "", 0);
   
   new szBuffer[64];
   
   while(next_file(iDir, szBuffer, sizeof szBuffer))
   {
      if(szBuffer[0] == '.' || containi(szBuffer, ".ztmp") != -1)
         continue;
      
      if(checkext)
      {
         if(!equali(szBuffer[strlen(szBuffer) - 4], ext))
            continue;
      }
      
      format(szBuffer, sizeof szBuffer - 1, "%s/%s", szDir, szBuffer);
      
      if(file_exists(szBuffer))
      {
         precache_generic(szBuffer);
         
         server_print("[ExtraPrecacher]Precachholt fajl ^"%s^"", szBuffer);
      }
   }
   close_dir(iDir);
}   

stock str_piece(const input[], output[][], outputsize, piecelen, token = '|')
{
   new i = -1, pieces, len = -1 ;
   
   while ( input[++i] != 0 )
   {
      if ( input[i] != token )
      {
         if ( ++len < piecelen )
            output[pieces][len] = input[i] ;
      }
      else
      {
         output[pieces++][++len] = 0 ;
         len = -1 ;
         
         if ( pieces == outputsize )
            return pieces ;
      }
   }
   return pieces + 1;
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [21 hozzászólás ]  Oldal123Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole