hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 205 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 205 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Csapatszín
HozzászólásElküldve: 2021.03.02. 20:13 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2017.12.28. 09:22
Hozzászólások: 40
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok.

Segítségeteket kérem az alábbi módba nem lehet elrendezni, hogy a T-k nevét pirossal írja a CT-nek pedig kékkel mert minden név 1 színt visel pontosabban amelyik csapatban vagyok vagy bárki van.

Előre is köszi.

Ui.: Miért nem lehet skineket hozzáadni a módhoz ? 1 új skint hozzárakok és nem enged bejelentkezni mert elszállt az SQL valaki tudja mi lehet a gond?


Ui2.: Webadmin adatok kiszedve


Csatolmányok:
exodus_go_2017.sma [131.22 KiB]
Letöltve 29 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapatszín
HozzászólásElküldve: 2021.03.03. 16:37 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
kubica73 írta:
Sziasztok.

Segítségeteket kérem az alábbi módba nem lehet elrendezni, hogy a T-k nevét pirossal írja a CT-nek pedig kékkel mert minden név 1 színt visel pontosabban amelyik csapatban vagyok vagy bárki van.
Előre is köszi.
Ui.: Miért nem lehet skineket hozzáadni a módhoz ? 1 új skint hozzárakok és nem enged bejelentkezni mert elszállt az SQL valaki tudja mi lehet a gond?
Ui2.: Webadmin adatok kiszedve



Szia!

A chat passz talán így jó lesz, a colorchatet kicseréltem print_team_colorra, a colorchatnél szinten passz a színkódok hogy vannak azért :lol:
  1. public hook_say(id) {
  2.     if(!g_LoggedIn[id])
  3.     {
  4.         ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Elöbb jelenkezz be!",PR)
  5.         return PLUGIN_HANDLED
  6.     }
  7.     read_args(iMessage, 190)
  8.     remove_quotes(iMessage)
  9.    
  10.     if(iMessage[0] == '@' || iMessage[0] == '/' || iMessage[0] == '!' || equal(iMessage, "")) return PLUGIN_CONTINUE
  11.    
  12.     static color[10]
  13.     new szName[32]
  14.     get_user_name(id, szName, 31)
  15.    
  16.     if(is_user_alive(id)) txtAlive = ""
  17.     else txtAlive = "*HALOTT* "
  18.    
  19.     new iTeam, iColor;
  20. iTeam = get_user_team(id);
  21. switch(iTeam)
  22. {
  23.     case CS_TEAM_CT: iColor = -3;
  24.         case CS_TEAM_T: iColor = -2;
  25.         case CS_TEAM_SPECTATOR: iColor = -1;
  26. }
  27.    
  28.     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  29.     {
  30.         get_user_team(id, color, 9)
  31.         client_print_color(0, iColor, "%s^4[Tulaj][%s][MVP %d]^3%s: ^4%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage);
  32.     }
  33.     else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  34.     {
  35.         get_user_team(id, color, 9)
  36.         client_print_color(0, iColor, "%s^4[Admin][%s][MVP %d]^3%s: ^4%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage);
  37.     }
  38.     else
  39.     {
  40.         if(g_Vip[id] == 0)
  41.         {
  42.         get_user_team(id, color, 9)
  43.         client_print_color(0, iColor, "%s^4[%s][MVP %d]^3%s: ^1%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage);
  44.         }
  45.         else
  46.         {
  47.         get_user_team(id, color, 9)
  48.         client_print_color(0, iColor, "%s^4[VIP][%s][MVP %d]^3%s: ^4%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage);
  49.         }
  50.     }
  51.    
  52.     format(iMessage, 190, "%s ^1%s", strName, strText)
  53.     sendMessage(color)
  54.    
  55.     return PLUGIN_CONTINUE
  56. }


A másik kérdésedre a válasz pedig:

definiálva van neked egy d_FGY változó ha mondhatjuk így, ami tartalmazza a sorok MAX mennyiségét a new const Fegyvereknél.
Ha bővíted egyel akkor:
  1. #define d_FGY 262
  2. -->
  3. #define d_FGY 263
  4. Ha kettővel
  5. #define d_FGY 262
  6. -->
  7. #define d_FGY 264

Szóval ha bővíted, akkor a bővített mennyiséget hozzáadod ehhez a számhoz és azt írod ide.

Plusz ha bővítesz skint, a táblában is bővítsed, vagy töröld ki had csinálja meg magának újra.
Ha pedig nincs benne tábla generálás, a feltöltött táblát törölnöd kell akkor és módosítani aztán megint felrakni, passz hogy néz ki az a tábla.

Remélem nem hagytam ki semmit és érthető, ha ezek után is rossz akkor max arra tudok gondolni hogy sok a skint, nem lehet többet, de passz akkor.

Bővíteni phpn belül pedig így tudod(ha nem akarod törölni a táblát):
Csatolmány:
Add1.png
Add1.png [ 69.26 KiB | Megtekintve 408 alkalommal ]

Csatolmány:
Add2.png
Add2.png [ 91.01 KiB | Megtekintve 408 alkalommal ]

Csatolmány:
Add3.png
Add3.png [ 26.05 KiB | Megtekintve 408 alkalommal ]

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára HellEnergY 2021.03.04. 20:26-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapatszín
HozzászólásElküldve: 2021.03.04. 18:12 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2017.12.28. 09:22
Hozzászólások: 40
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
HellEnergY írta:
kubica73 írta:
Sziasztok.

Segítségeteket kérem az alábbi módba nem lehet elrendezni, hogy a T-k nevét pirossal írja a CT-nek pedig kékkel mert minden név 1 színt visel pontosabban amelyik csapatban vagyok vagy bárki van.
Előre is köszi.
Ui.: Miért nem lehet skineket hozzáadni a módhoz ? 1 új skint hozzárakok és nem enged bejelentkezni mert elszállt az SQL valaki tudja mi lehet a gond?
Ui2.: Webadmin adatok kiszedve



Szia!

A chat passz talán így jó lesz, a colorchatet kicseréltem print_team_colorra, a colorchatnél szinten passz a színkódok hogy vannak azért :lol:
  1. public hook_say(id) {
  2.     if(!g_LoggedIn[id])
  3.     {
  4.         ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Elöbb jelenkezz be!",PR)
  5.         return PLUGIN_HANDLED
  6.     }
  7.     read_args(iMessage, 190)
  8.     remove_quotes(iMessage)
  9.    
  10.     if(iMessage[0] == '@' || iMessage[0] == '/' || iMessage[0] == '!' || equal(iMessage, "")) return PLUGIN_CONTINUE
  11.    
  12.     static color[10]
  13.     new szName[32]
  14.     get_user_name(id, szName, 31)
  15.    
  16.     if(is_user_alive(id)) txtAlive = ""
  17.     else txtAlive = "*HALOTT* "
  18.    
  19.     new iTeam, iColor;
  20.     iTeam = get_user_team(id, sTeam, charsmax(sTeam));
  21.  
  22.     switch(iTeam)
  23.     {
  24.         case CS_TEAM_CT: {iColor = -3;};
  25.             case CS_TEAM_T: {iColor = -2;};
  26.             case CS_TEAM_SPECTATOR: {iColor = -1;};
  27.         }
  28.    
  29.     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  30.     {
  31.         get_user_team(id, color, 9)
  32.         client_print_color(0, iColor, "%s^4[Tulaj][%s][MVP %d]^3%s: ^4%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage);
  33.     }
  34.     else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  35.     {
  36.         get_user_team(id, color, 9)
  37.         client_print_color(0, iColor, "%s^4[Admin][%s][MVP %d]^3%s: ^4%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage);
  38.     }
  39.     else
  40.     {
  41.         if(g_Vip[id] == 0)
  42.         {
  43.         get_user_team(id, color, 9)
  44.         client_print_color(0, iColor, "%s^4[%s][MVP %d]^3%s: ^1%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage);
  45.         }
  46.         else
  47.         {
  48.         get_user_team(id, color, 9)
  49.         client_print_color(0, iColor, "%s^4[VIP][%s][MVP %d]^3%s: ^4%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage);
  50.         }
  51.     }
  52.    
  53.     format(iMessage, 190, "%s ^1%s", strName, strText)
  54.     sendMessage(color)
  55.    
  56.     return PLUGIN_CONTINUE
  57. }


A másik kérdésedre a válasz pedig:

definiálva van neked egy d_FGY változó ha mondhatjuk így, ami tartalmazza a sorok MAX mennyiségét a new const Fegyvereknél.
Ha bővíted egyel akkor:
  1. #define d_FGY 262
  2. -->
  3. #define d_FGY 263
  4. Ha kettővel
  5. #define d_FGY 262
  6. -->
  7. #define d_FGY 264

Szóval ha bővíted, akkor a bővített mennyiséget hozzáadod ehhez a számhoz és azt írod ide.

Plusz ha bővítesz skint, a táblában is bővítsed, vagy töröld ki had csinálja meg magának újra.
Ha pedig nincs benne tábla generálás, a feltöltött táblát törölnöd kell akkor és módosítani aztán megint felrakni, passz hogy néz ki az a tábla.

Remélem nem hagytam ki semmit és érthető, ha ezek után is rossz akkor max arra tudok gondolni hogy sok a skint, nem lehet többet, de passz akkor.

Bővíteni phpn belül pedig így tudod(ha nem akarod törölni a táblát):
Add1.png
Add2.png
Add3.png




Köszönöm szépen a segítséged. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole