kubica73 írta:
Sziasztok.
Segítségeteket kérem az alábbi módba nem lehet elrendezni, hogy a T-k nevét pirossal írja a CT-nek pedig kékkel mert minden név 1 színt visel pontosabban amelyik csapatban vagyok vagy bárki van.
Előre is köszi.
Ui.: Miért nem lehet skineket hozzáadni a módhoz ? 1 új skint hozzárakok és nem enged bejelentkezni mert elszállt az SQL valaki tudja mi lehet a gond?
Ui2.: Webadmin adatok kiszedve
Szia!
A chat passz talán így jó lesz, a colorchatet kicseréltem print_team_colorra, a colorchatnél szinten passz a színkódok hogy vannak azért
public hook_say(id) {
if(!g_LoggedIn[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Elöbb jelenkezz be!",PR)
return PLUGIN_HANDLED
}
read_args(iMessage, 190)
remove_quotes(iMessage)
if(iMessage[0] == '@' || iMessage[0] == '/' || iMessage[0] == '!' || equal(iMessage, "")) return PLUGIN_CONTINUE
static color[10]
new szName[32]
get_user_name(id, szName, 31)
if(is_user_alive(id)) txtAlive = ""
else txtAlive = "*HALOTT* "
new iTeam, iColor;
iTeam = get_user_team(id);
switch(iTeam)
{
case CS_TEAM_CT: iColor = -3;
case CS_TEAM_T: iColor = -2;
case CS_TEAM_SPECTATOR: iColor = -1;
}
if(get_user_flags(id) & TULAJ)
{
get_user_team(id, color, 9)
client_print_color(0, iColor, "%s^4[Tulaj][%s][MVP %d]^3%s: ^4%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage);
}
else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
{
get_user_team(id, color, 9)
client_print_color(0, iColor, "%s^4[Admin][%s][MVP %d]^3%s: ^4%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage);
}
else
{
if(g_Vip[id] == 0)
{
get_user_team(id, color, 9)
client_print_color(0, iColor, "%s^4[%s][MVP %d]^3%s: ^1%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage);
}
else
{
get_user_team(id, color, 9)
client_print_color(0, iColor, "%s^4[VIP][%s][MVP %d]^3%s: ^4%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage);
}
}
format(iMessage, 190, "%s ^1%s", strName, strText)
sendMessage(color)
return PLUGIN_CONTINUE
}
A másik kérdésedre a válasz pedig:
definiálva van neked egy d_FGY változó ha mondhatjuk így, ami tartalmazza a sorok MAX mennyiségét a new const Fegyvereknél.
Ha bővíted egyel akkor:
#define d_FGY 262
-->
#define d_FGY 263
Ha kettővel
#define d_FGY 262
-->
#define d_FGY 264
Szóval ha bővíted, akkor a bővített mennyiséget hozzáadod ehhez a számhoz és azt írod ide.
Plusz ha bővítesz skint, a táblában is bővítsed, vagy töröld ki had csinálja meg magának újra.
Ha pedig nincs benne tábla generálás, a feltöltött táblát törölnöd kell akkor és módosítani aztán megint felrakni, passz hogy néz ki az a tábla.
Remélem nem hagytam ki semmit és érthető, ha ezek után is rossz akkor max arra tudok gondolni hogy sok a skint, nem lehet többet, de passz akkor.
Bővíteni phpn belül pedig így tudod(ha nem akarod törölni a táblát):
Csatolmány:
Add1.png [ 69.26 KiB | Megtekintve 408 alkalommal ]
Csatolmány:
Add2.png [ 91.01 KiB | Megtekintve 408 alkalommal ]
Csatolmány:
Add3.png [ 26.05 KiB | Megtekintve 408 alkalommal ]