kubica73 írta:
Sziasztok. 
Segítségeteket kérem az alábbi módba  nem lehet elrendezni, hogy a T-k nevét pirossal írja  a CT-nek pedig kékkel mert minden név 1 színt visel pontosabban amelyik csapatban vagyok vagy bárki van.
Előre is köszi.
Ui.: Miért nem lehet skineket hozzáadni a módhoz ? 1 új skint hozzárakok és nem enged bejelentkezni mert elszállt az SQL valaki tudja mi lehet a gond? 
Ui2.: Webadmin adatok kiszedve
Szia!
A chat passz talán így jó lesz, a colorchatet kicseréltem print_team_colorra, a colorchatnél szinten passz a színkódok hogy vannak azért  
 
 - public hook_say(id) { 
-     if(!g_LoggedIn[id]) 
-     { 
-         ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Elöbb jelenkezz be!",PR)  
-         return PLUGIN_HANDLED 
-     } 
-     read_args(iMessage, 190) 
-     remove_quotes(iMessage) 
-      
-     if(iMessage[0] == '@' || iMessage[0] == '/' || iMessage[0] == '!' || equal(iMessage, "")) return PLUGIN_CONTINUE 
-      
-     static color[10] 
-     new szName[32] 
-     get_user_name(id, szName, 31) 
-      
-     if(is_user_alive(id)) txtAlive = "" 
-     else txtAlive = "*HALOTT* " 
-      
-     new iTeam, iColor; 
- iTeam = get_user_team(id); 
- switch(iTeam) 
- { 
-     case CS_TEAM_CT: iColor = -3; 
-         case CS_TEAM_T: iColor = -2; 
-         case CS_TEAM_SPECTATOR: iColor = -1; 
- } 
-      
-     if(get_user_flags(id) & TULAJ) 
-     { 
-         get_user_team(id, color, 9) 
-         client_print_color(0, iColor, "%s^4[Tulaj][%s][MVP %d]^3%s: ^4%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage); 
-     } 
-     else if(get_user_flags(id) & ADMIN) 
-     { 
-         get_user_team(id, color, 9) 
-         client_print_color(0, iColor, "%s^4[Admin][%s][MVP %d]^3%s: ^4%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage); 
-     } 
-     else 
-     { 
-         if(g_Vip[id] == 0) 
-         { 
-         get_user_team(id, color, 9) 
-         client_print_color(0, iColor, "%s^4[%s][MVP %d]^3%s: ^1%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage); 
-         } 
-         else 
-         { 
-         get_user_team(id, color, 9) 
-         client_print_color(0, iColor, "%s^4[VIP][%s][MVP %d]^3%s: ^4%s", txtAlive, Rangok[g_Rang[id]][Szint], g_MVP[id], szName, iMessage); 
-         } 
-     } 
-      
-     format(iMessage, 190, "%s ^1%s", strName, strText) 
-     sendMessage(color) 
-      
-     return PLUGIN_CONTINUE 
- } 
A másik kérdésedre a válasz pedig:
definiálva van neked egy d_FGY változó ha mondhatjuk így, ami tartalmazza a sorok MAX mennyiségét a new const Fegyvereknél.
Ha bővíted egyel akkor:
- #define d_FGY 262 
- --> 
- #define d_FGY 263 
- Ha kettővel 
- #define d_FGY 262 
- --> 
- #define d_FGY 264 
Szóval ha bővíted, akkor a bővített mennyiséget hozzáadod ehhez a számhoz és azt írod ide.
Plusz ha bővítesz skint, a táblában is bővítsed, vagy töröld ki had csinálja meg magának újra.
Ha pedig nincs benne tábla generálás, a feltöltött táblát törölnöd kell akkor és módosítani aztán megint felrakni, passz hogy néz ki az a tábla.
Remélem nem hagytam ki semmit és érthető, ha ezek után is rossz akkor max arra tudok gondolni hogy sok a skint, nem lehet többet, de passz akkor.
Bővíteni phpn belül pedig így tudod(ha nem akarod törölni a táblát):
Csatolmány:
			 Add1.png [69.26KiB |Megtekintve 873 alkalommal ]
			Add1.png [69.26KiB |Megtekintve 873 alkalommal ]		 Csatolmány:
			 Add2.png [91.01KiB |Megtekintve 873 alkalommal ]
			Add2.png [91.01KiB |Megtekintve 873 alkalommal ]		 Csatolmány:
			 Add3.png [26.05KiB |Megtekintve 873 alkalommal ]
			Add3.png [26.05KiB |Megtekintve 873 alkalommal ]