hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 01:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 239 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 238 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: m4a1_menü probléma
HozzászólásElküldve: 2021.04.27. 17:58 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Sziasztok Srácok! :)

Ezt
@Dooz jóváhagyó srác készítette el nekem, egy gond van vele, hogy Kép képen látható hogy mi a probléma,

Kérésem felétek hogy ha lehet kijavítanátok nekem ?

M4a1 | Road [0/0] Elérve
M4a1 | Veterán [0/300]

  1. public m4a1_menu(iId) {
  2.     new sText[256], iSize = sizeof(m4a1_list);
  3.    
  4.     format(sText, charsmax(sText), "[%s] \wM4A1 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]", m4a1Oles[iId]);
  5.     new iMenu = menu_create(sText, "HHm4a1_handler");
  6.    
  7.     for(new i; i < iSize; i++){
  8.         formatex(sText, charsmax(sText), m4a1_list[i][fgy_oles] <= m4a1Oles[iId] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", m4a1_list[i][Nevei], m4a1Oles[iId], m4a1_list[i][fgy_oles])
  9.         menu_additem(iMenu, sText);
  10.     }
  11.    
  12.     menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  13.     menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  14.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  15.    
  16.     menu_display(iId, iMenu, 0);
  17. }
  18.  
  19. public HHm4a1_handler(iId, iMenu, iItem) {
  20.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  21.         menu_destroy(iMenu);
  22.         return PLUGIN_HANDLED;
  23.     }
  24.    
  25.     if(m4a1_list[iItem][fgy_oles] <= m4a1Oles[iId]) {
  26.         kivalasztott[iId][v_M4A1] = iItem;
  27.         } else {
  28.         client_print_color(0, print_team_grey, "^3[%s]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");
  29.     }
  30.    
  31.     menu_destroy(iMenu);
  32.     return PLUGIN_HANDLED;


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: m4a1_menü probléma
HozzászólásElküldve: 2021.04.28. 09:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
  1. public m4a1_menu(id) {
  2.  
  3.     new String[121];
  4.    
  5.     new cim[512];
  6.         format(cim, charsmax(cim), "[Prefix]\wM4 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]",m4Oles[id]);
  7.         new menu = menu_create(cim, "m4_handler" );
  8.        
  9.     for(new i;i < sizeof(m4_list); i++)
  10. {
  11.        new a[6]; num_to_str(i, a, 5);
  12.        if(m4_list[i][fgy_oles] <= m4Oles[id])
  13.        {
  14.     formatex(String, charsmax(String), "\w%s \y*Elérve", m4_list[i][Nevei],m4Oles[id],m4_list[i][fgy_oles]);
  15.     }
  16.     else if(m4_list[i][fgy_oles] > m4Oles[id])
  17.     {
  18.     formatex(String, charsmax(String), "\d%s  \y[\d%d\w/\r%d\y]", m4_list[i][Nevei],m4Oles[id],m4_list[i][fgy_oles]);
  19.     }
  20.     menu_additem(menu, String, a);
  21. }
  22.    
  23.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  24.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  25.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  26.    
  27.         menu_display(id, menu, 0);
  28. }
  29.  
  30. public m4_handler(id, menu, item) {
  31.         if( item == MENU_EXIT )
  32.         {
  33.         menu_destroy(menu);
  34.         return PLUGIN_HANDLED;
  35.         }
  36.         new data[9], szName[64];
  37.         new access, callback;
  38.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  39.         new key = str_to_num(data);
  40.    
  41.         if(m4_list[key][fgy_oles] <= m4Oles[id])
  42.         {
  43.         kivalasztott[id][v_M4A1] = key;
  44.         }
  45.         else
  46.         {
  47.         ColorChat(id, GREEN, "^3[Prefix] ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");
  48.         }
  49.  
  50.         menu_destroy(menu);
  51.         return PLUGIN_HANDLED;

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: m4a1_menü probléma
HozzászólásElküldve: 2021.04.28. 16:01 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Csabika20034 írta:
  1. public m4a1_menu(id) {
  2.  
  3.     new String[121];
  4.    
  5.     new cim[512];
  6.         format(cim, charsmax(cim), "[Prefix]\wM4 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]",m4Oles[id]);
  7.         new menu = menu_create(cim, "m4_handler" );
  8.        
  9.     for(new i;i < sizeof(m4_list); i++)
  10. {
  11.        new a[6]; num_to_str(i, a, 5);
  12.        if(m4_list[i][fgy_oles] <= m4Oles[id])
  13.        {
  14.     formatex(String, charsmax(String), "\w%s \y*Elérve", m4_list[i][Nevei],m4Oles[id],m4_list[i][fgy_oles]);
  15.     }
  16.     else if(m4_list[i][fgy_oles] > m4Oles[id])
  17.     {
  18.     formatex(String, charsmax(String), "\d%s  \y[\d%d\w/\r%d\y]", m4_list[i][Nevei],m4Oles[id],m4_list[i][fgy_oles]);
  19.     }
  20.     menu_additem(menu, String, a);
  21. }
  22.    
  23.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  24.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  25.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  26.    
  27.         menu_display(id, menu, 0);
  28. }
  29.  
  30. public m4_handler(id, menu, item) {
  31.         if( item == MENU_EXIT )
  32.         {
  33.         menu_destroy(menu);
  34.         return PLUGIN_HANDLED;
  35.         }
  36.         new data[9], szName[64];
  37.         new access, callback;
  38.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  39.         new key = str_to_num(data);
  40.    
  41.         if(m4_list[key][fgy_oles] <= m4Oles[id])
  42.         {
  43.         kivalasztott[id][v_M4A1] = key;
  44.         }
  45.         else
  46.         {
  47.         ColorChat(id, GREEN, "^3[Prefix] ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");
  48.         }
  49.  
  50.         menu_destroy(menu);
  51.         return PLUGIN_HANDLED;



köszönöm Szépen! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole