hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 03:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 304 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 303 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: VIP írás
HozzászólásElküldve: 2021.06.25. 08:56 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2021.01.08. 18:25
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Sziasztok, találtam 1 szaftos vip plugint.
Az lenne vele a bajom, öléskor nem ad életet, és bele kéne írni hogy a (TAB) ban legyen a nevednél hogy VIP ( default )
Ime:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta_util>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <engine>
  8.  
  9. #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9)
  10. #define ITEM_HE                (1<<0) // "a"
  11. #define ITEM_FS                (1<<1) // "b"
  12. #define ITEM_SG                (1<<2) // "c"
  13. #define ITEM_DG                (1<<3) // "d"
  14. #define ITEM_VH                (1<<4) // "e"
  15. #define ITEM_DF                (1<<5) // "f"
  16. #define ITEM_NV                (1<<6) // "g"
  17.  
  18. new jumpnum[33] = 0
  19. new bool:dojump[33] = false
  20. new hk_File4[ 128 ];
  21. new hk_VipsList[ 128 ][ 32 ], hk_TotalLines;
  22. new hk_IsUserVip[ 33 ];
  23. new hk_viplist[ ] = "vips_list.ini";
  24. new hk_Folder[ ] = "Vip";
  25. new hk_cfg[ ] = "vip-config";
  26. new hk_File[ 128 ];
  27. new hk_File1[ 128 ];
  28. new g_type, g_hudmsg
  29. new vip_hud
  30. new maxplayers
  31. new mpd, mkb, mhb
  32. new health_add
  33. new health_hs_add
  34. new health_max
  35. new hk_Killer
  36. new hk_KillerHp
  37. new hk_HpAdd
  38. new hk_HpMax
  39. new jumps, items
  40. new hk_iRoundCount
  41. new bool:hk_IsRestarting
  42. new gun_menu
  43. new cvardmg
  44.  
  45. enum
  46. {
  47.     Primary = 1
  48.     , Secondary
  49.     , Knife
  50.     , Grenades
  51.     , C4
  52. };
  53.  
  54. public plugin_init()
  55. {
  56.     register_plugin("Vip", "2.1", "Leustean")
  57.    
  58.     register_concmd("say /vips", "showAdmin", ADMIN_ALL, "")
  59.     register_concmd("amx_addvips", "addvips", ADMIN_RCON, "<Nume sau SteamID>")
  60.     register_concmd("amx_vips", "vips", ADMIN_RCON, "Lista Vip-urilor")
  61.    
  62.     RegisterHam ( Ham_Spawn, "player", "Hook_PlayerSpawn", 1 )
  63.     register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  64.     register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
  65.     register_event("Damage","Damage","b")
  66.     register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  67.     register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
  68.     register_event("TextMsg", "Event_TextMsg_Restart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")
  69.     register_event("HLTV", "Event_HLTV_New_Round", "a", "1=0", "2=0")
  70.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_CBasePlayer_TakeDamage_Pre")
  71.    
  72.     register_cvar("vip_maxjumps","1")
  73.     jumps = register_cvar("vip_jumps","1")
  74.     vip_hud = register_cvar("vip_hud","1")
  75.     g_type = register_cvar("vip_bulletdamage","1")
  76.     health_add = register_cvar("vip_hp_kill", "10")
  77.     health_hs_add = register_cvar("vip_hp_hs", "25")
  78.     health_max = register_cvar("vip_hp_max", "100")
  79.     mpd = register_cvar("vip_money_damage","3")
  80.     mkb = register_cvar("vip_money_kill","500")
  81.     mhb = register_cvar("vip_money_hs","1000")
  82.     items = register_cvar("vip_items_round", "abcdefg")
  83.     gun_menu = register_cvar("vip_gun_menu","1")
  84.     cvardmg = register_cvar("vip_damage","2")
  85.     g_hudmsg = CreateHudSyncObj()
  86.     maxplayers = get_maxplayers()
  87.    
  88.    
  89. }
  90.  
  91. public plugin_cfg()
  92. {  
  93.    
  94.    
  95.     new Dir[ 64 ];
  96.     get_configsdir(Dir,charsmax(Dir));
  97.     formatex ( hk_File, charsmax ( hk_File ), "%s/%s", Dir, hk_Folder );
  98.     formatex ( hk_File1, charsmax ( hk_File1 ), "%s/%s.cfg", hk_File, hk_cfg );
  99.     if(!dir_exists(hk_File))
  100.     mkdir(hk_File);
  101.  
  102.     formatex ( hk_File4, charsmax ( hk_File4 ), "%s/%s", hk_File, hk_viplist );
  103.    
  104.     if (!file_exists(hk_File4))
  105.     write_file(hk_File4,"; -->VIP List<--");
  106.    
  107.     new hk_Buffer[ 192 ], hk_Line, hk_Len;
  108.     while ( ( hk_Line = read_file ( hk_File4, hk_Line, hk_Buffer, charsmax ( hk_Buffer ), hk_Len ) ) )
  109.     {
  110.         if ( ! strlen ( hk_Buffer ) || hk_Buffer[ 0 ] == ';' || ( hk_Buffer[ 0 ] == '/' && hk_Buffer[ 1 ] == '/' ) )
  111.             continue;
  112.            
  113.         copy ( hk_VipsList[ hk_TotalLines++ ], 32, hk_Buffer );
  114.  
  115.     }  
  116.    
  117.     if(!file_exists(hk_File1))
  118.     {
  119.     write_file(hk_File1,"// Vip Configuration File")
  120.     write_file(hk_File1,"")
  121.     write_file(hk_File1,"")
  122.     write_file(hk_File1,"// BulletDamage - afiseaza dmg-ul facut unui jucator")
  123.     write_file(hk_File1,"// 1 - Activat   0 - Dezactivat")
  124.     write_file(hk_File1,"vip_bulletdamage ^"1^"")
  125.     write_file(hk_File1,"")
  126.     write_file(hk_File1,"// Vips Online")
  127.     write_file(hk_File1,"// Arata Vip-urile online in HUD prin scrierea in chat a comenzii /vips")
  128.     write_file(hk_File1,"// 1 - Activat   0 - Dezactivat")
  129.     write_file(hk_File1,"vip_hud ^"1^"")
  130.     write_file(hk_File1,"")
  131.     write_file(hk_File1,"// Hp primit pe un kill  ")
  132.     write_file(hk_File1,"vip_hp_kill ^"10^"")
  133.     write_file(hk_File1,"")
  134.     write_file(hk_File1,"// Hp primit pe un hs")
  135.     write_file(hk_File1,"vip_hp_hs ^"25^"")
  136.     write_file(hk_File1,"")
  137.     write_file(hk_File1,"// Valoarea maxima a hp-ului pe care o poate avea Vip-ul")
  138.     write_file(hk_File1,"vip_hp_max ^"100^"")
  139.     write_file(hk_File1,"")
  140.     write_file(hk_File1,"// Banii primiti pe un damage")
  141.     write_file(hk_File1,"vip_money_damage ^"3^"")
  142.     write_file(hk_File1,"")
  143.     write_file(hk_File1,"// Banii primiti pe un kill")
  144.     write_file(hk_File1,"vip_money_kill ^"500^"")
  145.     write_file(hk_File1,"")
  146.     write_file(hk_File1,"// Banii primiti pe un hs")
  147.     write_file(hk_File1,"vip_money_hs ^"1000^"")
  148.     write_file(hk_File1,"")
  149.     write_file(hk_File1,"// Guns Menu - afiseaza meniul cu arme")
  150.     write_file(hk_File1,"// Pe hartile de tip AWP, acest meniu va fi automat dezactivat")
  151.     write_file(hk_File1,"// 1 - Activat   0 - Dezactivat")
  152.     write_file(hk_File1,"vip_gun_menu ^"1^"")
  153.     write_file(hk_File1,"")
  154.     write_file(hk_File1,"// Items per round - primiti diverse obiecte la inceputul fiecarei runde")
  155.     write_file(hk_File1,"// a - He Grenade")
  156.     write_file(hk_File1,"// b - Flashbang (x2)")
  157.     write_file(hk_File1,"// c - Smoke Grenade ")
  158.     write_file(hk_File1,"// d - Deagle")
  159.     write_file(hk_File1,"// e - Vest + Helm")
  160.     write_file(hk_File1,"// f - Defuse Kit (Doar CT)")
  161.     write_file(hk_File1,"// g - NightVision")
  162.     write_file(hk_File1,"vip_items_round ^"abcdefg^"")
  163.     write_file(hk_File1,"")
  164.     write_file(hk_File1,"// Jumps - Salturi")
  165.     write_file(hk_File1,"// 1 - Activat   0 - Dezactivat")
  166.     write_file(hk_File1,"vip_jumps ^"1^"")
  167.     write_file(hk_File1,"")
  168.     write_file(hk_File1,"// Cate sarituri in plus poate sa faca deodata")
  169.     write_file(hk_File1,"vip_maxjumps ^"1^"")
  170.     write_file(hk_File1,"")
  171.     write_file(hk_File1,"// De cate ori damage-ul jucatorului se mareste indiferent de arma")
  172.     write_file(hk_File1,"// ex: daca este 2, atunci jucatorului i se mareste dmg-ul de 2 ori")
  173.     write_file(hk_File1,"vip_damage ^"2^"")
  174.     write_file(hk_File1,"")
  175.    
  176.    
  177.     }
  178.    
  179.     server_cmd("exec %s",hk_File1)
  180. }
  181.  
  182. public client_putinserver(id)
  183. {
  184.    
  185.     hk_IsUserVip[ id ] = 0;
  186.     jumpnum[id] = 0
  187.     dojump[id] = false
  188. }
  189.  
  190. public client_disconnect(id)
  191. {
  192.    
  193.     hk_IsUserVip[ id ] = 0;
  194.     jumpnum[id] = 0
  195.     dojump[id] = false
  196. }
  197. public addvips(id, level, cid)
  198. {
  199.     if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
  200.         return PLUGIN_HANDLED
  201.  
  202.     new arg[32]
  203.    
  204.     read_argv(1, arg, 31)
  205.    
  206.     new szLog[256];
  207.     formatex(szLog,255,"%s",arg);
  208.     write_file(hk_File4,szLog,-1);
  209.     console_print(id, "[Olds.ro] Vip-ul a fost adaugat in lista")
  210.    
  211.     return PLUGIN_HANDLED
  212.    
  213. }
  214. public vips(id, level, cid)
  215. {
  216.     if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
  217.         return PLUGIN_HANDLED
  218.    
  219.     new s_Name[ 32 ], s_AuthID[ 32 ];
  220.     get_user_name ( id, s_Name, 31 );
  221.     get_user_authid ( id, s_AuthID, 31 );
  222.    
  223.     console_print(id, "======> Www.Olds.Ro <======")
  224.     for ( new i; i < hk_TotalLines; i++ )
  225.     {
  226.         if (  strcmp ( s_Name, hk_VipsList[ i ] ) || strcmp ( s_AuthID, hk_VipsList[ i ] ) )
  227.         console_print(id, " - %s", hk_VipsList[ i ])   
  228.            
  229.        
  230.     }
  231.     console_print(id, "======> Www.Olds.Ro <======")
  232.     return PLUGIN_HANDLED
  233. }
  234.  
  235.  
  236. public Event_TextMsg_Restart()
  237. {
  238.     hk_IsRestarting = true
  239. }
  240.  
  241. public Event_HLTV_New_Round()
  242. {
  243.     if( hk_IsRestarting )
  244.     {
  245.         hk_IsRestarting = false
  246.         hk_iRoundCount = 0
  247.     }
  248. }
  249.  
  250. public Hook_PlayerSpawn ( const id )
  251. {
  252.     if ( ! is_user_alive ( id ) )
  253.         return HAM_IGNORED;
  254.     if ( ! is_user_vip ( id ) )
  255.     {
  256.         hk_IsUserVip[ id ] = 0;
  257.         return HAM_IGNORED;
  258.     }
  259.    
  260.     hk_IsUserVip[ id ] = 1;
  261.     hk_iRoundCount++
  262.     new map[32];
  263.     get_mapname(map,31);
  264.    
  265.     if(equali(map, "awp_", 3))
  266.     return HAM_IGNORED;
  267.    
  268.     if (get_pcvar_num(gun_menu) == 1)
  269.     if(hk_iRoundCount>=4)
  270.     Showrod(id);
  271.    
  272.     set_task(0.3, "giveitems", id)
  273.     return HAM_IGNORED;
  274. }
  275.  
  276. public Ham_CBasePlayer_TakeDamage_Pre( const id, const iInflictor, const iAttacker, const Float:flDamage, const iDamageType )
  277. {
  278.     if ( ! is_user_vip ( iAttacker ) )
  279.     {
  280.         hk_IsUserVip[ iAttacker ] = 0;
  281.         return HAM_IGNORED;
  282.     }
  283.     hk_IsUserVip[ iAttacker ] = 1;
  284.    
  285.     new dmg1 = get_pcvar_num(cvardmg)
  286.    
  287.     if( iDamageType == DMG_FALL )
  288.     SetHamParamFloat(4, flDamage*1)
  289.     else
  290.     SetHamParamFloat(4, flDamage*dmg1)
  291.    
  292.     return HAM_IGNORED
  293. }
  294.  
  295. public on_damage(id)
  296. {
  297.     if(get_pcvar_num(g_type))
  298.     {
  299.         static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  300.         static damage; damage = read_data(2)   
  301.  
  302.         if ( is_user_vip ( attacker ) )
  303.         {
  304.             hk_IsUserVip[ id ] = 1;
  305.        
  306.             if(is_user_connected(attacker))
  307.             {
  308.                 if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
  309.                 {
  310.                     set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  311.                     ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg, "%i^n", damage)             
  312.                 }
  313.                    
  314.                
  315.             }
  316.         }else hk_IsUserVip[ id ] = 0;
  317.     }
  318. }
  319.  
  320. public Damage(id)
  321. {
  322.     new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
  323.     if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
  324.    
  325.     if ( is_user_vip ( id ) )
  326.     {
  327.         hk_IsUserVip[ id ] = 1;
  328.         new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
  329.         if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
  330.         cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
  331.     }else hk_IsUserVip[ id ] = 0;
  332. }
  333.  
  334. public death_msg()
  335. {
  336.     if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2))
  337.     cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
  338. }
  339.  
  340. public hook_death()
  341. {
  342.     hk_Killer = read_data(1)
  343.    
  344.     if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
  345.     {
  346.         hk_HpAdd = get_pcvar_num (health_hs_add)
  347.     }
  348.     else
  349.     hk_HpAdd = get_pcvar_num (health_add)
  350.    
  351.     hk_HpMax = get_pcvar_num (health_max)
  352.    
  353.    
  354.     if ( ! is_user_vip ( hk_Killer ) )
  355.     {
  356.         hk_IsUserVip[ hk_Killer ] = 0;
  357.         return;
  358.     }
  359.     hk_IsUserVip[ hk_Killer ] = 1;
  360.    
  361.     hk_KillerHp = get_user_health(hk_Killer)
  362.     hk_KillerHp += hk_HpAdd
  363.    
  364.     if (hk_KillerHp > hk_HpMax) hk_KillerHp = hk_HpMax
  365.     set_user_health(hk_Killer, hk_KillerHp)
  366.  
  367.     set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
  368.     show_hudmessage(hk_Killer, "Healed +%d hp", hk_HpAdd)
  369.  
  370. }
  371.  
  372. public showAdmin(id)
  373. {
  374.     if(get_pcvar_num(vip_hud) == 1)
  375.     {
  376.            
  377.        
  378.         new num, iLen, admin
  379.         static pl[32], name[32], szBuff[2048]
  380.    
  381.         get_players(pl, num, "c")
  382.    
  383.         for(new i = 0; i < num; i++)
  384.         {
  385.             if (  is_user_vip ( pl[i] ) )
  386.             {
  387.             hk_IsUserVip[ pl[i] ] = 1;
  388.             get_user_name(pl[i], name, 31)
  389.             iLen += format(szBuff[iLen], 2048 - iLen, "%d. %s^n", admin + 1, name)
  390.             admin++
  391.             }
  392.            
  393.         }
  394.  
  395.    
  396.         set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.2, 0, 6.0, 7.0 )
  397.         show_hudmessage(id, " %s online:^n%s", admin > 1 ? "Vips" : "Vips", szBuff)
  398.    
  399.         arrayset(szBuff, 0, 2048)
  400.     }
  401.     return PLUGIN_HANDLED
  402. }
  403.  
  404. public client_PreThink(id)
  405. {
  406.         if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  407.         if(get_pcvar_num(jumps) == 0) return PLUGIN_CONTINUE
  408.    
  409.         if ( ! is_user_vip ( id ) )
  410.         {
  411.             hk_IsUserVip[ id ] = 0;
  412.             return PLUGIN_CONTINUE
  413.         }
  414.    
  415.    
  416.         hk_IsUserVip[ id ] = 1;
  417.         new nbut = get_user_button(id)
  418.         new obut = get_user_oldbutton(id)
  419.         if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  420.         {
  421.             if(jumpnum[id] < get_cvar_num("vip_maxjumps"))
  422.             {
  423.                 dojump[id] = true
  424.                 jumpnum[id]++
  425.                 return PLUGIN_CONTINUE
  426.             }
  427.         }
  428.         if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  429.         {
  430.             jumpnum[id] = 0
  431.             return PLUGIN_CONTINUE
  432.         }
  433.    
  434.         return PLUGIN_CONTINUE
  435. }
  436.  
  437. public client_PostThink(id)
  438. {
  439.     if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  440.     if(get_pcvar_num(jumps) == 0) return PLUGIN_CONTINUE
  441.    
  442.     if ( ! is_user_vip ( id ) )
  443.     {
  444.         hk_IsUserVip[ id ] = 0;
  445.         return PLUGIN_CONTINUE
  446.     }
  447.    
  448.    
  449.     hk_IsUserVip[ id ] = 1;
  450.     if(dojump[id] == true)
  451.     {
  452.         new Float:velocity[3]  
  453.         entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  454.         velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
  455.         entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  456.         dojump[id] = false
  457.         return PLUGIN_CONTINUE
  458.     }
  459.    
  460.     return PLUGIN_CONTINUE
  461. }
  462.  
  463. public Showrod(id)
  464. {
  465.     show_menu(id, Keysrod, "Guns Menu^n\w1. M4a1^n\w2. AK47^n0. Exit^n", -1, "rod")
  466. }
  467.  
  468. public Pressedrod(id, key)
  469. {
  470.    
  471.     switch (key) {
  472.         case 0: {
  473.             StripWeapons(id, Primary)
  474.             give_item(id,"weapon_m4a1")
  475.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90 );
  476.             }
  477.  
  478.         case 1: {
  479.             StripWeapons(id, Primary)
  480.             give_item(id,"weapon_ak47")
  481.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
  482.             }
  483.  
  484.         case 9: {          
  485.             }
  486.              }
  487.     return PLUGIN_CONTINUE
  488. }
  489.  
  490. public get_item_flags()
  491. {
  492.     new sFlags[24]
  493.     get_pcvar_string(items,sFlags,23)
  494.     return read_flags(sFlags)
  495. }
  496.  
  497. public giveitems(id)
  498. {
  499.         new iFlags = get_item_flags()  
  500.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  501.    
  502.         if (iFlags&ITEM_HE)
  503.         fm_give_item(id,"weapon_hegrenade")
  504.        
  505.              
  506.         if(iFlags&ITEM_FS)
  507.         {
  508.         fm_give_item(id,"weapon_flashbang")
  509.         fm_give_item(id,"weapon_flashbang")
  510.         }
  511.        
  512.         if(iFlags&ITEM_SG)
  513.         fm_give_item(id,"weapon_smokegrenade")
  514.        
  515.        
  516.         if(iFlags&ITEM_DG)
  517.         {
  518.         StripWeapons(id, Secondary);
  519.         fm_give_item(id,"weapon_deagle")
  520.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35 );
  521.         }
  522.        
  523.         if(iFlags&ITEM_VH)
  524.         fm_give_item(id,"item_assaultsuit")
  525.    
  526.         if(userTeam == CS_TEAM_CT && iFlags&ITEM_DF)
  527.         fm_give_item(id,"item_thighpack")
  528.        
  529.         if(iFlags&ITEM_NV)
  530.         cs_set_user_nvg(id, 1)
  531.        
  532.        
  533. }
  534.  
  535. stock is_user_vip ( id )
  536. {
  537.     new s_Name[ 32 ], s_AuthID[ 32 ];
  538.     get_user_name ( id, s_Name, 31 );
  539.     get_user_authid ( id, s_AuthID, 31 );
  540.    
  541.     for ( new i; i < hk_TotalLines; i++ )
  542.     {
  543.         if ( ! strcmp ( s_Name, hk_VipsList[ i ] ) )
  544.             return 1;
  545.         if ( ! strcmp ( s_AuthID, hk_VipsList[ i ] ) )
  546.             return 1;
  547.     }
  548.    
  549.     return 0;
  550.  
  551. }
  552.  
  553. stock StripWeapons(id, Type, bool: bSwitchIfActive = true)
  554. {
  555.     new iReturn;
  556.    
  557.     if(is_user_alive(id))
  558.     {
  559.         new iEntity, iWeapon;
  560.         while((iWeapon = GetWeaponFromSlot(id, Type, iEntity)) > 0)
  561.             iReturn = ham_strip_user_weapon(id, iWeapon, Type, bSwitchIfActive);
  562.     }
  563.    
  564.     return iReturn;
  565. }
  566.  
  567. stock GetWeaponFromSlot( id , iSlot , &iEntity )
  568. {
  569.     if ( !( 1 <= iSlot <= 5 ) )
  570.         return 0;
  571.    
  572.     iEntity = 0;
  573.     const m_rgpPlayerItems_Slot0 = 367;
  574.     const m_iId = 43;
  575.     const XO_WEAPONS = 4;
  576.     const XO_PLAYER = 5;
  577.        
  578.     iEntity = get_pdata_cbase( id , m_rgpPlayerItems_Slot0 + iSlot , XO_PLAYER );
  579.    
  580.     return ( iEntity > 0 ) ? get_pdata_int( iEntity , m_iId , XO_WEAPONS ) : 0;
  581. }  
  582.  
  583. stock ham_strip_user_weapon(id, iCswId, iSlot = 0, bool:bSwitchIfActive = true)
  584. {
  585.     new iWeapon
  586.     if( !iSlot )
  587.     {
  588.         static const iWeaponsSlots[] = {
  589.             -1,
  590.             2, //CSW_P228
  591.             -1,
  592.             1, //CSW_SCOUT
  593.             4, //CSW_HEGRENADE
  594.             1, //CSW_XM1014
  595.             5, //CSW_C4
  596.             1, //CSW_MAC10
  597.             1, //CSW_AUG
  598.             4, //CSW_SMOKEGRENADE
  599.             2, //CSW_ELITE
  600.             2, //CSW_FIVESEVEN
  601.             1, //CSW_UMP45
  602.             1, //CSW_SG550
  603.             1, //CSW_GALIL
  604.             1, //CSW_FAMAS
  605.             2, //CSW_USP
  606.             2, //CSW_GLOCK18
  607.             1, //CSW_AWP
  608.             1, //CSW_MP5NAVY
  609.             1, //CSW_M249
  610.             1, //CSW_M3
  611.             1, //CSW_M4A1
  612.             1, //CSW_TMP
  613.             1, //CSW_G3SG1
  614.             4, //CSW_FLASHBANG
  615.             2, //CSW_DEAGLE
  616.             1, //CSW_SG552
  617.             1, //CSW_AK47
  618.             3, //CSW_KNIFE
  619.             1 //CSW_P90
  620.         }
  621.         iSlot = iWeaponsSlots[iCswId]
  622.     }
  623.  
  624.     const XTRA_OFS_PLAYER = 5
  625.     const m_rgpPlayerItems_Slot0 = 367
  626.  
  627.     iWeapon = get_pdata_cbase(id, m_rgpPlayerItems_Slot0 + iSlot, XTRA_OFS_PLAYER)
  628.  
  629.     const XTRA_OFS_WEAPON = 4
  630.     const m_pNext = 42
  631.     const m_iId = 43
  632.  
  633.     while( iWeapon > 0 )
  634.     {
  635.         if( get_pdata_int(iWeapon, m_iId, XTRA_OFS_WEAPON) == iCswId )
  636.         {
  637.             break
  638.         }
  639.         iWeapon = get_pdata_cbase(iWeapon, m_pNext, XTRA_OFS_WEAPON)
  640.     }
  641.  
  642.     if( iWeapon > 0 )
  643.     {
  644.         const m_pActiveItem = 373
  645.         if( bSwitchIfActive && get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XTRA_OFS_PLAYER) == iWeapon )
  646.         {
  647.             ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, iWeapon)
  648.         }
  649.  
  650.         if( ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, iWeapon) )
  651.         {
  652.             user_has_weapon(id, iCswId, 0)
  653.             ExecuteHamB(Ham_Item_Kill, iWeapon)
  654.             return 1
  655.         }
  656.     }
  657.  
  658.     return 0
  659. }

UI: Nem láttam még ezt a plugint itt, szóval használjátok egészséggel.
Leirásért: https://olds.ro/topic/1128-plugin-vip-classic/
Szükséges modul csatolva!
Zipnek: https://www.virustotal.com/gui/file/e0e8b6f13b79388bd3a483d68d93c02ae42e98c5e24559d9e70507e526eba001/detection


Csatolmányok:
fakemeta_util_171.zip [12.11 KiB]
Letöltve 20 alkalommal.

_________________
Kép
FÓRUM


A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára kajlakaki01 2021.06.25. 20:17-kor.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Hiba / irás
HozzászólásElküldve: 2021.06.25. 16:20 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
kajlakaki01 írta:
Sziasztok, találtam 1 szaftos vip plugint.
Az lenne vele a bajom, öléskor nem ad életet, és bele kéne írni hogy a (TAB) ban legyen a nevednél hogy VIP ( default )
Ime:
UI: Nem láttam még ezt a plugint itt, szóval használjátok egészséggel.

 ! Moderátori megjegyzés (theglorious):
Rossz helyre nyitottad a témád, miért osztod meg a plugint, ha eleve rossz? Amúgy sem itt a helye és nem ilyen formában.
Hagyok időt javítani a témádat, ha nem szerkeszted, akkor kuka.

Valamint a szabályzatban benne van mit kell tenned egy feltöltött zip el.
11. Minden feltöltött .rar, .zip kiterjesztésű fájlhoz kötelező virustotal.com linket megadni.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Hiba / irás
HozzászólásElküldve: 2021.06.25. 18:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2021.01.08. 18:25
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
theglorious írta:
kajlakaki01 írta:
Sziasztok, találtam 1 szaftos vip plugint.
Az lenne vele a bajom, öléskor nem ad életet, és bele kéne írni hogy a (TAB) ban legyen a nevednél hogy VIP ( default )
Ime:
UI: Nem láttam még ezt a plugint itt, szóval használjátok egészséggel.



A plugin nem rossz, csak ki volt kapcsolva a " g_type = register_cvar("vip_bulletdamage","1") " >> Ami nem tudom miért kell neki ( sebzés kiíró ).... De igy megy.
A virustotal.com > , de a témába is odaírom,
https://www.virustotal.com/gui/file/e0e8b6f13b79388bd3a483d68d93c02ae42e98c5e24559d9e70507e526eba001/detection
A formátum jó ( mivel nem feltölteni akartam a plugint, phpkódban miért nem felel meg? ), mert kilehet jelölni, Gondolom total commander mindenkinek van, nyit 1 szöveges doc-ot beilleszti (Új szöveges dokumentum.txt) ( tcm be a .txt átírja .sma -ra ) kész, Ezt tanitani kéne! :D
Köszi hogy áthelyezted.

_________________
Kép
FÓRUM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Hiba / irás
HozzászólásElküldve: 2021.06.25. 19:05 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
kajlakaki01 írta:
A plugin nem rossz, csak ki volt kapcsolva a " g_type = register_cvar("vip_bulletdamage","1") " >> Ami nem tudom miért kell neki ( sebzés kiíró ).... De igy megy.

Ok, de ezt nem javítottad a téméban.

kajlakaki01 írta:
A formátum jó ( mivel nem feltölteni akartam a plugint, phpkódban miért nem felel meg? ), mert kilehet jelölni, Gondolom total commander mindenkinek van, nyit 1 szöveges doc-ot beilleszti (Új szöveges dokumentum.txt) ( tcm be a .txt átírja .sma -ra ) kész, Ezt tanitani kéne! :D
Köszi hogy áthelyezted.

A formátum is rossz, mivel az amxx-hez van saját szövegkiemelő (bbkód (sma)). Használ még valaki tc-t? :o De nem kell folytatni.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Hiba / irás
HozzászólásElküldve: 2021.06.25. 20:18 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2021.01.08. 18:25
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
theglorious írta:
kajlakaki01 írta:
A plugin nem rossz, csak ki volt kapcsolva a " g_type = register_cvar("vip_bulletdamage","1") " >> Ami nem tudom miért kell neki ( sebzés kiíró ).... De igy megy.

Ok, de ezt nem javítottad a téméban.

kajlakaki01 írta:
A formátum jó ( mivel nem feltölteni akartam a plugint, phpkódban miért nem felel meg? ), mert kilehet jelölni, Gondolom total commander mindenkinek van, nyit 1 szöveges doc-ot beilleszti (Új szöveges dokumentum.txt) ( tcm be a .txt átírja .sma -ra ) kész, Ezt tanitani kéne! :D
Köszi hogy áthelyezted.

A formátum is rossz, mivel az amxx-hez van saját szövegkiemelő (bbkód (sma)). Használ még valaki tc-t? :o De nem kell folytatni.


Javítva, sma formátumban van.
Én WinSCP-t használok, ez csak 1 példa volt :D :D :D

_________________
Kép
FÓRUM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Hiba / irás
HozzászólásElküldve: 2021.06.29. 17:27 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.09. 10:07
Hozzászólások: 84
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Teszteld.
  1. public CreateVipCheckEntity( )
  2. {
  3.     g_iVipCheckEntity = create_entity( "info_target" );
  4.    
  5.     if ( !is_valid_ent( g_iVipCheckEntity ) ) return;
  6.    
  7.     entity_set_string( g_iVipCheckEntity, EV_SZ_classname, "vipcheck_entity" );
  8.     entity_set_float( g_iVipCheckEntity, EV_FL_nextthink, get_gametime( ) + 1.0 );
  9.    
  10.     register_think( "vipcheck_entity", "FwdThink" );
  11. }

_________________
[steam]steamcommunity.com/id/XaHuReW-NEW/[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole