hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 22:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 418 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 418 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mapresi Után elvesznek a szkinek
HozzászólásElküldve: 2022.02.27. 22:01 
Sziasztok van ez a szkinmód és kiválasztom mondjuk az egyik szkint de map resi után nem maradnak meg tehát másik mapon megint ki kell választanom segítség kérlek szépen nagyon szépen kérlek segítsetek!!
  1. //
  2. //-------------------------------------------------------
  3. // @@@@@@@@@ @     @ @@@@@@@@ @@@@@@    @       @ @@@@@@@ |
  4. // @          @   @  @      @ @     @@  @       @ @       |
  5. // @           @ @   @      @ @      @  @       @ @       |
  6. // @@@@@@@@@    @    @      @ @      @  @       @ @@@@@@@ |
  7. // @           @ @   @      @ @      @  @       @       @ |
  8. // @          @   @  @      @ @     @@  @       @       @ |
  9. // @@@@@@@@@ @     @ @@@@@@@@ @@@@@@    @@@@@@@@@ @@@@@@@ |
  10. //-------------------------------------------------------
  11. //
  12. #include <amxmodx>
  13. #include <engine>
  14. #include <fakemeta>
  15. #include <colorchat>
  16. #include <hamsandwich>
  17. #include <sqlx>
  18.  
  19. new const PLUGIN[] = "Skin MenĂĽ"
  20. new const VERSION[] = "1.0"
  21. new const AUTHOR[] = "exodus"
  22.  
  23. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  24. //Beállítások
  25. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  26.  
  27. new const SQLINFO[][] = { "mysql", "u", "6", "j" };
  28.  
  29. new const Prefix[] = "Skin Menü 1.0" //Menükben megjelenő prefix
  30. new const Chat_Prefix[] = "FPS [Skin Menü]" //Chatben megjelenő prefix
  31. new const Website[] = "discord.gg/VXBnZFqn" //Főmenüben a menük alatt megjelenő kiírás (pl.: fb oldal)
  32.  
  33. new const Drop[][] = { 100 }; //Mennyi ölés után adjon valamilyen skint.
  34.  
  35. #define MAX 50 //Felszerelhető skinek száma
  36. #define ADMIN ADMIN_BAN //Addoláshoz szükséges jog
  37.  
  38. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  39. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  40. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  41. new t_OSkin[MAX][33], t_Skin[5][33], Oles[2][33], name[32][33];
  42. new Handle:g_SqlTuple;
  43. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  44.  
  45. public plugin_init()
  46. {
  47.     register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  48.    
  49.     sql_create_table();
  50.    
  51.     register_impulse(201, "m_Fomenu");
  52.     register_clcmd("say /menu", "m_Fomenu");
  53.     register_clcmd("say /add", "m_Addolas");
  54.    
  55.     register_event("CurWeapon", "m_CurWeapon", "be", "1=1");
  56.     register_event("DeathMsg", "m_Halal", "a");
  57. }
  58.  
  59. new const c_Fegyverek[MAX][] =
  60. {
  61. { "Adidas AK47" },
  62. { "Barcelone AK47" },
  63. { "Black AK47" },
  64. { "Blooded AK47" },
  65. { "Blue AK47" },
  66. { "Carboned AK47" },
  67. { "Collect AK47" },
  68. { "Color AK47" },
  69. { "Curzon AK47" },
  70. { "Galaxy AK47" },
  71. { "Acho M4A1" },
  72. { "Black M4A1" },
  73. { "Cool M4A1" },
  74. { "Crome M4A1" },
  75. { "Desert M4A1" },
  76. { "Dragon M4A1" },
  77. { "Fain M4A1" },
  78. { "Fotote M4A1" },
  79. { "Future M4A1" },
  80. { "Galaxy M4A1" },
  81. { "Átlátszó Deagle" },
  82. { "Battle Deagle" },
  83. { "Black Deagle" },
  84. { "Colt Deagle" },
  85. { "Dragon Deagle" },
  86. { "Egyed Deagle" },
  87. { "Famosas Deagle" },
  88. { "Fantazi Deagle" },
  89. { "Galaxy Deagle" },
  90. { "Gold Deagle" },
  91. { "Amerika AWP" },
  92. { "Arany AWP" },
  93. { "Camon AWP" },
  94. { "Galaxy AWP" },
  95. { "Gyik AWP" },
  96. { "Ice AWP" },
  97. { "Joker AWP" },
  98. { "Katona AWP" },
  99. { "Laser AWP" },
  100. { "Monster AWP" },
  101. { "Adidas KĂ©s" },
  102. { "Atom KĂ©s" },
  103. { "Black KĂ©s" },
  104. { "Botkés" },
  105. { "Color KĂ©s" },
  106. { "Dragon KĂ©s" },
  107. { "Gold KĂ©s" },
  108. { "Jungel KĂ©s" },
  109. { "Megatron KĂ©s" },
  110. { "Natural KĂ©s" }
  111. };
  112.  
  113. new const m_AK47[][] =
  114. {
  115. "models/exodus_skinmenu/Ak47/Adidas.mdl",
  116. "models/exodus_skinmenu/Ak47/Barcelone.mdl",
  117. "models/exodus_skinmenu/Ak47/Black.mdl",
  118. "models/exodus_skinmenu/Ak47/Blooded.mdl",
  119. "models/exodus_skinmenu/Ak47/Blue.mdl",
  120. "models/exodus_skinmenu/Ak47/Carboned.mdl",
  121. "models/exodus_skinmenu/Ak47/Collect.mdl",
  122. "models/exodus_skinmenu/Ak47/Collor.mdl",
  123. "models/exodus_skinmenu/Ak47/Curzon.mdl",
  124. "models/exodus_skinmenu/Ak47/Galaxy.mdl"
  125. };
  126. new const m_M4A1[][] =
  127. {
  128. "models/exodus_skinmenu/M4a1/Acho.mdl",
  129. "models/exodus_skinmenu/M4a1/Black.mdl",
  130. "models/exodus_skinmenu/M4a1/Cool.mdl",
  131. "models/exodus_skinmenu/M4a1/Crome.mdl",
  132. "models/exodus_skinmenu/M4a1/Desert.mdl",
  133. "models/exodus_skinmenu/M4a1/Dragon.mdl",
  134. "models/exodus_skinmenu/M4a1/Fain.mdl",
  135. "models/exodus_skinmenu/M4a1/Fotote.mdl",
  136. "models/exodus_skinmenu/M4a1/Future.mdl",
  137. "models/exodus_skinmenu/M4a1/Galaxy.mdl"
  138. };
  139. new const m_DEAGLE[][] =
  140. {
  141. "models/exodus_skinmenu/Deagle/Atlatszo.mdl",
  142. "models/exodus_skinmenu/Deagle/Batle.mdl",
  143. "models/exodus_skinmenu/Deagle/Black.mdl",
  144. "models/exodus_skinmenu/Deagle/Colt.mdl",
  145. "models/exodus_skinmenu/Deagle/Dragon.mdl",
  146. "models/exodus_skinmenu/Deagle/Egyed.mdl",
  147. "models/exodus_skinmenu/Deagle/Famosas.mdl",
  148. "models/exodus_skinmenu/Deagle/Fantazi.mdl",
  149. "models/exodus_skinmenu/Deagle/Galaxy.mdl",
  150. "models/exodus_skinmenu/Deagle/Gold.mdl"
  151. };
  152. new const m_AWP[][] =
  153. {
  154. "models/exodus_skinmenu/awp/Amerika.mdl",
  155. "models/exodus_skinmenu/awp/Arany.mdl",
  156. "models/exodus_skinmenu/awp/Camon.mdl",
  157. "models/exodus_skinmenu/awp/Galaxy.mdl",
  158. "models/exodus_skinmenu/awp/Gyik.mdl",
  159. "models/exodus_skinmenu/awp/Ice.mdl",
  160. "models/exodus_skinmenu/awp/Joker.mdl",
  161. "models/exodus_skinmenu/awp/Katona.mdl",
  162. "models/exodus_skinmenu/awp/Laser.mdl",
  163. "models/exodus_skinmenu/awp/Monster.mdl"
  164. };
  165. new const m_KNIFE[][] =
  166. {
  167. "models/exodus_skinmenu/knife/Adidas.mdl",
  168. "models/exodus_skinmenu/knife/Atom.mdl",
  169. "models/exodus_skinmenu/knife/Black.mdl",
  170. "models/exodus_skinmenu/knife/Bot.mdl",
  171. "models/exodus_skinmenu/knife/Color.mdl",
  172. "models/exodus_skinmenu/knife/Dragon.mdl",
  173. "models/exodus_skinmenu/knife/Gold.mdl",
  174. "models/exodus_skinmenu/knife/Jungel.mdl",
  175. "models/exodus_skinmenu/knife/Megatron.mdl",
  176. "models/exodus_skinmenu/knife/Natural.mdl"
  177. };
  178. public m_Addolas(id)
  179. {
  180. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  181. {
  182. for(new i;i < MAX; i++)
  183. t_OSkin[i][id] += 1;
  184. ColorChat(id, GREEN, "%s^1Megkaptál minden skint!", Chat_Prefix);
  185. }
  186. else
  187. {
  188. ColorChat(id, GREEN, "%s^1Nincs jogod ehhez a parancshoz", Chat_Prefix);
  189. }
  190. }
  191. public m_Fomenu(id)
  192. {
  193. new cim[121];
  194. format(cim, charsmax(cim), "[%s] \r~ \dFőmenü^n\dKövetkező Drop: [\r%d\d/%dÖlés]", Prefix, Oles[0][id], Drop[0][0]);
  195. new menu = menu_create(cim, "h_Fomenu");
  196.  
  197. menu_additem(menu, "Felszerelések", "1", 0);
  198. format(cim, charsmax(cim), "Random Skin \d[\r%d\d/25Ölés]^n^n\d%s", Oles[1][id], Website);
  199. menu_additem(menu, cim, "2", 0);
  200.  
  201. menu_display(id, menu, 0);
  202. }
  203.  
  204. public h_Fomenu(id, menu, item)
  205. {
  206. if(item == MENU_EXIT)
  207. {
  208. menu_destroy(menu);
  209. return;
  210. }
  211.  
  212. new data[9], szName[64];
  213. new access, callback;
  214. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  215. new key = str_to_num(data);
  216.  
  217. switch(key)
  218. {
  219. case 1: m_Felszereles(id);
  220. case 2:
  221. {
  222. if(Oles[1][id] >= 25)
  223. {
  224. m_RandomDrop(id);
  225. }
  226. else
  227. {
  228. ColorChat(id, GREEN, "%s^1Nincs meg a szükséges 25 ölésed", Chat_Prefix);
  229. }
  230. }
  231. }
  232. }
  233.  
  234. public m_Felszereles(id)
  235. {
  236. new String[121];
  237. formatex(String, charsmax(String), "[%s] \r~ \dFelszerelés", Prefix);
  238. new menu = menu_create(String, "h_Felszereles");
  239.  
  240. for(new i;i < sizeof(c_Fegyverek); i++)
  241. {
  242. if(t_OSkin[i][id] > 0)
  243. {
  244. new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  245. formatex(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d \dDB]", c_Fegyverek[i][0], t_OSkin[i][id]);
  246. menu_additem(menu, String, Sor);
  247. }
  248. }
  249.  
  250. menu_display(id, menu, 0);
  251. }
  252.  
  253. public h_Felszereles(id, menu, item)
  254. {
  255. if(item == MENU_EXIT)
  256. {
  257. menu_destroy(menu);
  258. return;
  259. }
  260.  
  261. new data[9], szName[64];
  262. new access, callback;
  263. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  264. new key = str_to_num(data);
  265.  
  266. switch(key)
  267. {
  268. case 0..9: t_Skin[0][id] = key+1;
  269. case 10..19: t_Skin[1][id] = key-9;
  270. case 20..29: t_Skin[2][id] = key-19;
  271.     case 30..39: t_Skin[3][id] = key-29;
  272.         case 40..49: t_Skin[4][id] = key-39;
  273.         }
  274. }
  275. public m_Halal()
  276. {
  277.     new Gyilkos = read_data(1);
  278.     new Aldozat = read_data(2);
  279.    
  280.     if(Gyilkos == Aldozat)
  281.         return PLUGIN_HANDLED;
  282.    
  283.     for(new i;i < 2; i++)
  284.         Oles[i][Gyilkos] ++;
  285.    
  286.     m_Halal_Ellenorzes(Gyilkos);
  287.     return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289. public m_Halal_Ellenorzes(id)
  290. {
  291.     new FegyverID = random_num(0, MAX)
  292.    
  293.     if(Oles[0][id] >= Drop[0][0])
  294.     {
  295.         t_OSkin[FegyverID][id]++;
  296.         Oles[0][id] = 0;
  297.         ColorChat(id, GREEN, "%s^1Találtál egy ^4%s^1-t.", Chat_Prefix, c_Fegyverek[FegyverID]);
  298.     }
  299. }
  300. public plugin_precache()
  301. {
  302.     for(new i;i < sizeof(m_AK47); i++)
  303.     {
  304.         precache_model(m_AK47[i]);
  305.     }
  306.     for(new i;i < sizeof(m_M4A1); i++)
  307.     {
  308.         precache_model(m_M4A1[i]);
  309.     }
  310.     for(new i;i < sizeof(m_DEAGLE); i++)
  311.     {
  312.         precache_model(m_DEAGLE[i]);
  313.     }
  314.     for(new i;i < sizeof(m_AWP); i++)
  315.     {
  316.         precache_model(m_AWP[i]);
  317.     }
  318.     for(new i;i < sizeof(m_KNIFE); i++)
  319.     {
  320.         precache_model(m_KNIFE[i]);
  321.     }
  322. }
  323. public m_CurWeapon(id)
  324. {
  325.     new Weapon = get_user_weapon(id);
  326.    
  327.     for(new i;i < sizeof(m_AK47); i++)
  328.     {
  329.         if(t_Skin[0][id] == 1 + i && Weapon == CSW_AK47)
  330.         {
  331.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_AK47[i]);
  332.         }
  333.     }
  334.     for(new i;i < sizeof(m_M4A1); i++)
  335.     {
  336.         if(t_Skin[1][id] == 1 + i && Weapon == CSW_M4A1)
  337.         {
  338.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_M4A1[i]);
  339.         }
  340.     }
  341.     for(new i;i < sizeof(m_DEAGLE); i++)
  342.     {
  343.         if(t_Skin[2][id] == 1 + i && Weapon == CSW_DEAGLE)
  344.         {
  345.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_DEAGLE[i]);
  346.         }
  347.     }
  348.     for(new i;i < sizeof(m_AWP); i++)
  349.     {
  350.         if(t_Skin[3][id] == 1 + i && Weapon == CSW_AWP)
  351.         {
  352.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_AWP[i]);
  353.         }
  354.     }
  355.     for(new i;i < sizeof(m_KNIFE); i++)
  356.     {
  357.         if(t_Skin[4][id] == 1 + i && Weapon == CSW_KNIFE)
  358.         {
  359.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_KNIFE[i]);
  360.         }
  361.     }
  362. }
  363. public m_RandomDrop(id)
  364. {
  365.     new FegyverID = random_num(0, MAX)
  366.    
  367.     t_OSkin[FegyverID][id]++;
  368.     Oles[1][id] -= 25;
  369.     ColorChat(id, GREEN, "%s^1Random Drop: ^4%s^1.", Chat_Prefix, c_Fegyverek[FegyverID]);
  370. }
  371. public client_disconnect(id)
  372. {
  373.     if(!is_user_bot(id))
  374.     {
  375.         sql_update_user(id);
  376.     }
  377.     for(new i;i < 2; i++)
  378.         Oles[i][id] = 0;
  379.    
  380.     for(new i;i < MAX; i++)
  381.         t_OSkin[i][id] = 0;
  382.    
  383.     for(new i;i < 5; i++)
  384.         t_Skin[i][id] = 0;
  385.    
  386.     copy(name[id], charsmax(name[]), "");
  387. }
  388. public client_putinserver(id)
  389. {
  390.     if(!is_user_bot(id))
  391.     {
  392.         get_user_name(id, name[id], charsmax(name));
  393.         sql_load_user(id);
  394.     }
  395. }
  396. public sql_create_table()
  397. {
  398.     g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQLINFO[0], SQLINFO[1], SQLINFO[2], SQLINFO[3]);
  399.    
  400.     static Query[10048];
  401.     new Len;
  402.    
  403.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `skin_menu_1.0`");
  404.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "(`Nev` varchar(32) NOT NULL, ");
  405.    
  406.     for(new i;i < MAX; i++)
  407.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`IT_%d` int(11) NOT NULL,", i);
  408.    
  409.     for(new i;i < 2; i++)
  410.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Kill_%d` int(11) NOT NULL,", i);
  411.    
  412.     for(new i;i < 5; i++)
  413.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`SK_%d` int(11) NOT NULL,", i);
  414.    
  415.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)");
  416.    
  417.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "createTableThread", Query);
  418. }
  419.  
  420. public sql_load_user(id)
  421. {
  422.     static Query[10048];
  423.     new Data[1];
  424.     Data[0] = id;
  425.    
  426.     formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `skin_menu_1.0` WHERE Nev = ^"%s^";", name[id]);
  427.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1);
  428. }
  429. public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  430. {
  431.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  432.     {
  433.         log_amx("%s", Error);
  434.         return;
  435.     }
  436.     else
  437.     {
  438.         new id = Data[0];
  439.        
  440.         if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  441.         {
  442.             for(new i;i < 2; i++)
  443.             {
  444.                 new String[64];
  445.                 formatex(String, charsmax(String), "Kill_%d", i);
  446.                 Oles[i][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, String));
  447.             }
  448.            
  449.             for(new i;i < MAX; i++)
  450.             {
  451.                 new String[64];
  452.                 formatex(String, charsmax(String), "IT_%d", i);
  453.                 t_OSkin[i][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, String));
  454.             }
  455.            
  456.             for(new i;i < 5; i++)
  457.             {
  458.                 new String[64];
  459.                 formatex(String, charsmax(String), "SK%d", i);
  460.                 t_Skin[i][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, String));
  461.             }
  462.         }
  463.         else
  464.         {
  465.             sql_save_user(id);
  466.         }
  467.     }
  468. }
  469. public sql_save_user(id)
  470. {
  471.     static Query[256];
  472.    
  473.     formatex(Query, charsmax(Query), "INSERT INTO `skin_menu_1.0` (`Nev`) VALUES (^"%s^");", name[id]);
  474.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  475. }
  476. public sql_update_user(id)
  477. {
  478.     static Query[10048];
  479.     new Len;
  480.    
  481.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `skin_menu_1.0` SET Kill_1 = ^"%i^", ",Oles[0][id]);
  482.    
  483.     for(new i;i < MAX; i++)
  484.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "IT_%d = ^"%i^", ", i, t_OSkin[i][id]);
  485.    
  486.     for(new i;i < 5; i++)
  487.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "SK_%d = ^"%i^", ", i, t_Skin[i][id]);
  488.    
  489.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Kill_0 = ^"%i^" WHERE Nev = ^"%s^";", Oles[1][id], name[id]);
  490.    
  491.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  492. }
  493. public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  494. {
  495.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  496.         set_fail_state("[HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!");
  497.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  498.         set_fail_state("Query Error");
  499.     if(Errcode)
  500.         log_amx("[HIBA*] HIBAT DOBTAM: %s",Error);
  501. }
  502. public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  503. {
  504.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  505.     {
  506.         log_amx("%s", Error);
  507.         return;
  508.     }
  509. }
  510. public plugin_end()
  511. {
  512.     SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
  513. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapresi Után elvesznek a szkinek
HozzászólásElküldve: 2022.02.28. 07:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Ki van töltve?
  1. new const SQLINFO[][] = { "mysql", "u", "6", "j" };


  1. new const SQLINFO[][] = { "Kiszolgáló IP", "Felh", "Jelszó", "adatbázisnév" };

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapresi Után elvesznek a szkinek
HozzászólásElküldve: 2022.02.28. 15:08 
Persze ki töltöttem csak azért töröltem ki hogy mások ne tudják ellopni a mysql adataimat :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapresi Után elvesznek a szkinek
HozzászólásElküldve: 2022.02.28. 17:40 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Hát kéne az az adat igy hiányos a forrás hogy segítsünk?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapresi Után elvesznek a szkinek
HozzászólásElküldve: 2022.02.28. 17:49 
más kérdés tudnál segíteni konfigolni szerót ? xd
már nem bírom :roll:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapresi Után elvesznek a szkinek
HozzászólásElküldve: 2022.02.28. 20:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Persze segítünk, meg a házadat is újra építsük.
(Külsö belső szigetelés vakolás glettelés járolapozás stb..)

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapresi Után elvesznek a szkinek
HozzászólásElküldve: 2022.02.28. 21:41 
Az jó lesz :D de nagyra vagy magaddal mert te már tudsz mindent hupsz kicsuszant a számon :D
nemiga ne haragudj de azért nm kéne flegmázni :lol: :mrgreenxmas:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapresi Után elvesznek a szkinek
HozzászólásElküldve: 2022.03.01. 08:53 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
krisz52 írta:
Az jó lesz :D de nagyra vagy magaddal mert te már tudsz mindent hupsz kicsuszant a számon :D
nemiga ne haragudj de azért nm kéne flegmázni :lol: :mrgreenxmas:


Milyen flegmázás?
szivesen segítek mondtam.
Csak hiba kód minden nélkül a jó isten nem mondja meg neked..

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapresi Után elvesznek a szkinek
HozzászólásElküldve: 2022.03.01. 10:21 
8mTNNe írta:
krisz52 írta:
Az jó lesz :D de nagyra vagy magaddal mert te már tudsz mindent hupsz kicsuszant a számon :D
nemiga ne haragudj de azért nm kéne flegmázni :lol: :mrgreenxmas:


Milyen flegmázás?
szivesen segítek mondtam.
Csak hiba kód minden nélkül a jó isten nem mondja meg neked..

Rendben itt egy videó elsőnek mert igazából nem dob hibát szerintem a plugin.
https://file.io/zSp91J11JTl2
bocsi csak így tudtam feltőlteni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapresi Után elvesznek a szkinek
HozzászólásElküldve: 2022.03.10. 19:43 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Próbáltad a második lehetőségnél a "Nem" opciót választani?

Úgy érzem ez a videó csak egy vírus volt, remélem tévedek krisz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole