hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 20:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 242 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 242 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Addolas Beleirasa!!
HozzászólásElküldve: 2022.10.26. 22:33 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2022.10.16. 23:30
Hozzászólások: 2
Sziasztok.. Hijaba Bele van irva az addolas nem mukodik valaki ki javitana nekem megy a pacsi akinek sikerul koszonom elore is :)


Csatolmányok:
Magyarázat: Sziasztok.. Hijaba Bele van irva az addolas nem mukodik valaki ki javitana nekem megy a pacsi akinek sikerul koszonom elore is :)
exodus_global_offensive_regi.sma [58.31 KiB]
Letöltve 41 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Addolas Beleirasa!!
HozzászólásElküldve: 2022.11.11. 12:03 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.09. 10:07
Hozzászólások: 84
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
KillerHepy írta:
Sziasztok.. Hijaba Bele van irva az addolas nem mukodik valaki ki javitana nekem megy a pacsi akinek sikerul koszonom elore is :)


Adatbázisból próbáltad?

_________________
[steam]steamcommunity.com/id/XaHuReW-NEW/[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Addolas Beleirasa!!
HozzászólásElküldve: 2023.03.28. 10:06 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
  1. register_clcmd("say /add", "Addolas");


  1. register_clcmd("say /addolas", "Addolas");


Így próbáld

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Addolas Beleirasa!!
HozzászólásElküldve: 2023.03.28. 16:11 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2023.03.12. 22:01
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Bro, hogyha nem működne esetleg próbáld így, azt hiszem nekem így működött:

  1. public Addolas(id)
  2. {
  3. if(get_user_flags(id) == TULAJ)
  4. {
  5.     for(new i;i < MAX; i++)
  6.     OsszesSkin[i][id]++;
  7.     for(new i;i < LADA; i++)
  8.     Lada[i][id] += 10;
  9.     Kulcs[id] += 60;
  10.     SMS[id] += 2032;
  11. }
  12. else
  13. {
  14.     ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nincs jogod ehhez", C_Prefix);
  15. }
  16. }


  1. public Addolas(id)
  2. {
  3. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  4. {
  5.     for(new i;i < MAX; i++)
  6.     OsszesSkin[i][id]++;
  7.     for(new i;i < LADA; i++)
  8.     Lada[i][id] += 10;
  9.     Kulcs[id] += 60;
  10.     SMS[id] += 2032;
  11.     ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Addoltál magadnak!", C_Prefix);
  12. }
  13. else
  14. {
  15.     ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nincs jogod ehhez", C_Prefix);
  16. }
  17. }

_________________
Mindenki a tettei következményeit szenvedi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Addolas Beleirasa!!
HozzászólásElküldve: 2023.04.01. 19:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
John Wick írta:
Bro, hogyha nem működne esetleg próbáld így, azt hiszem nekem így működött:

  1. public Addolas(id)
  2. {
  3. if(get_user_flags(id) == TULAJ)
  4. {
  5.     for(new i;i < MAX; i++)
  6.     OsszesSkin[i][id]++;
  7.     for(new i;i < LADA; i++)
  8.     Lada[i][id] += 10;
  9.     Kulcs[id] += 60;
  10.     SMS[id] += 2032;
  11. }
  12. else
  13. {
  14.     ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nincs jogod ehhez", C_Prefix);
  15. }
  16. }


  1. public Addolas(id)
  2. {
  3. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  4. {
  5.     for(new i;i < MAX; i++)
  6.     OsszesSkin[i][id]++;
  7.     for(new i;i < LADA; i++)
  8.     Lada[i][id] += 10;
  9.     Kulcs[id] += 60;
  10.     SMS[id] += 2032;
  11.     ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Addoltál magadnak!", C_Prefix);
  12. }
  13. else
  14. {
  15.     ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nincs jogod ehhez", C_Prefix);
  16. }
  17. }


Ez teljesen ugyan az csak van egy chat üzenet pluszba :D

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Addolas Beleirasa!!
HozzászólásElküldve: 2023.04.03. 15:36 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
Nem, nem ugyan az.. Lehet hülyének fognak nézni... de az egyik egy bitenkénti ÉS.
A másik pedig sima matematikai összehasonlítás, ami a lekért bitflag sumot magával a definiált értékkel fogja összehasonlítani, azaz ADMIN_IMMUNITY-val. (nem tudom melyik a sorszáma pawnban).

Magát a függvényt is bitként kell kezelni..
Returns the client's admin flags as a bitflag sum.

https://www.amxmodx.org/api/amxmodx/get_user_flags

tehát amit írt John Wick a jó.

if(get_user_flags(id) & TULAJ)...stb.
nem pedig
if(get_user_flags(id) == TULAJ)...stb.

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Addolas Beleirasa!!
HozzászólásElküldve: 2023.04.03. 16:00 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
HellEnergY írta:
Nem, nem ugyan az.. Lehet hülyének fognak nézni... de az egyik egy bitenkénti ÉS.
A másik pedig sima matematikai összehasonlítás, ami a lekért bitflag sumot magával a definiált értékkel fogja összehasonlítani, azaz ADMIN_IMMUNITY-val. (nem tudom melyik a sorszáma pawnban).

Magát a függvényt is bitként kell kezelni..
Returns the client's admin flags as a bitflag sum.

https://www.amxmodx.org/api/amxmodx/get_user_flags

tehát amit írt John Wick a jó.

if(get_user_flags(id) & TULAJ)...stb.
nem pedig
if(get_user_flags(id) == TULAJ)...stb.

Jaja, valóban nem ugyanaz, viszont mivel bitflag sumot ad vissza, ezért magyarul számot ad vissza, ugyanúgy mint az admin jogok (pl. ADMIN_IMMUNITY).
Ha a játékosnak a flagjei az ADMIN_BAN (1<<3 = 8) akkor a get_user_flags(játékos) 8-t fog visszaadni számként.
Tehát helyes az utóbbi is, annyi eltéréssel hogy az megnézni hogy pontosan x az adott flagek vannak-e a játékosnál.
Példa:
Kód:
enum _:RankProps {permissionName[32], permissionColor[4], permissionFlag[32]}
new const g_cRanks[][RankProps] = {
    {"L_CHAT_OWNER", "^3", "abcdefghijklpqrstuvy"},
    {"L_CHAT_HEAD_ADMIN", "^4", "abcdefghijklpqrstuvy"},
    {"L_CHAT_ADMIN", "^4", "cdefju"},
    {"L_CHAT_MINI_ADMIN", "^1", "cefj"},
    {"L_CHAT_SUPPORT_PLUS", "^1", "m"},
    {"L_CHAT_YOUTUBER", "^1", "n"},
    {"L_CHAT_VIP", "^1", VIP_FLAG},
}

if(!(get_user_flags(INDEX) == read_flags(g_cRanks[UPDATE_FLAG][permissionFlag])))
      //Nincsenek meg a pontos flagek...

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

ExTasY Zombie Mutation
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép

Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: HellEnergY (2023.04.03. 16:58)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Addolas Beleirasa!!
HozzászólásElküldve: 2023.04.03. 17:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
  1. if(get_user_flags(id) & TULAJ)


Így is megfelelő.

Nálam a /add parancsal volt a probléma amit átírtam /addolas-ra és működött a dolog

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Addolas Beleirasa!!
HozzászólásElküldve: 2023.04.30. 15:58 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
exodus írta:
  1. if(get_user_flags(id) & TULAJ)


Így is megfelelő.

Nálam a /add parancsal volt a probléma amit átírtam /addolas-ra és működött a dolog


Tehát akkor

Az if(get_user_flags(id) == ADMIN_IMMUNITY) feltétel akkor lesz igaz, ha a játékos azonosítójához rendelt jogosultságok (flags) éppen megegyeznek az ADMIN_IMMUNITY értékkel.

Másrészt, az if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) feltétel azt teszteli, hogy a játékos jogosultságainak ADMIN_IMMUNITY bitje be van-e állítva (1), vagy nincs (0). Ez a bitenkénti "és" művelet (& operátor) arra utal, hogy a két érték (a játékos jogosultságai és az ADMIN_IMMUNITY érték) bitjeit összeveti, és csak akkor ad igaz értéket, ha mindkettőnél adott bit be van állítva.

Tehát az első feltétel csak akkor lesz igaz, ha a játékos jogosultságai pontosan az ADMIN_IMMUNITY értékkel egyeznek meg. A második feltétel azonban akkor is igaz lehet, ha a játékosnak más jogosultságai is vannak az ADMIN_IMMUNITY biten kívül, de az ADMIN_IMMUNITY bit be van állítva a jogosultságai között.

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole