Sziasztok.
Valakit tudná módosítani nekem a kijelzett informaciokat?
itt a link 
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=279404azthiszem itt a kódja:
Kód:
   // Format classname
   static class[32], red, green, blue
   
   if (g_zombie[id]) // zombies
   {
      red = 217
      green = 4
      blue = 201
      
      if (g_nemesis[id])
         formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
      else
         copy(class, charsmax(class), g_zombie_classname[id])
   }
   else // humans
   {
      red = 126
      green = 219
      blue = 2
      
      if (g_survivor[id])
         formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
      else
         formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
   }
   
   // Spectating someone else?
   if (id != ID_SHOWHUD)
   {
      // Show name, health, class, and ammo packs
      set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
      ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L %s^nHP: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id], pev(id, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id])
   }
   else
   {
      // Show health, class and ammo packs
      set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.85, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0,-1)
      ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "! ^n_____________________________________________________ ^n%L: %d ~ %L %s ~ %L: %d ~ Armor: %d ^n_____________________________________________________", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], get_user_armor(ID_SHOWHUD))
   }
}
itt pedig ahogy kinéz  

és ahogy szeretném kinézzen:
HP| CLASS | AMMO | ARMOR
és ez középre helyezre a képernyő allján mondjuk. ctben mondjuk fehér zombi ként pedig valami piros vagy fenetudja:D
köszönöm szépenn.
szerk:
idáig eljutottam már csak középre kéne rakni illetve kivenni az armort ne mutassa.. fölösleges szerintem
Kód:
// Show HUD Task
public ShowHUD(taskid)
{
   static id
   id = ID_SHOWHUD;
   
   // Player died?
   if (!g_isalive[id])
   {
      // Get spectating target
      id = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)
      
      // Target not alive
      if (!g_isalive[id]) return;
   }
   
   // Format classname
   static class[32], red, green, blue
   
   if (g_zombie[id]) // zombies
   {
      red = 190
      green = 80
      blue = 80
      
      if (g_nemesis[id])
         formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
      else
         copy(class, charsmax(class), g_zombie_classname[id])
   }
   else // humans
   {
      red = 255
      green = 250
      blue = 250
      
      if (g_survivor[id])
         formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
      else
         formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
   }
   
   // Spectating someone else?
   if (id != ID_SHOWHUD)
   {
      // Show name, health, class, and ammo packs
      set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
      ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L %s^nHP: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id], pev(id, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id])
   }
   else
   {
      // Show health, class and ammo packs
      set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.85, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0,-1)
      ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "^n%L: %d | %L %s | %L %d | Armor: %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], get_user_armor(ID_SHOWHUD))
   }
}