hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.19. 09:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 32 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 32 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ZP 4.3 Információ kiírás cseréje
HozzászólásElküldve: 2022.10.22. 00:22 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.09.27. 20:08
Hozzászólások: 66
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok.
Valakit tudná módosítani nekem a kijelzett informaciokat?
itt a link https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=279404
azthiszem itt a kódja:

Kód:
   // Format classname
   static class[32], red, green, blue
   
   if (g_zombie[id]) // zombies
   {
      red = 217
      green = 4
      blue = 201
      
      if (g_nemesis[id])
         formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
      else
         copy(class, charsmax(class), g_zombie_classname[id])
   }
   else // humans
   {
      red = 126
      green = 219
      blue = 2
      
      if (g_survivor[id])
         formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
      else
         formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
   }
   
   // Spectating someone else?
   if (id != ID_SHOWHUD)
   {
      // Show name, health, class, and ammo packs
      set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
      ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L %s^nHP: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id], pev(id, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id])
   }
   else
   {
      // Show health, class and ammo packs
      set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.85, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0,-1)
      ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "! ^n_____________________________________________________ ^n%L: %d ~ %L %s ~ %L: %d ~ Armor: %d ^n_____________________________________________________", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], get_user_armor(ID_SHOWHUD))
   }
}




itt pedig ahogy kinéz
Kép

és ahogy szeretném kinézzen:

HP| CLASS | AMMO | ARMOR
és ez középre helyezre a képernyő allján mondjuk. ctben mondjuk fehér zombi ként pedig valami piros vagy fenetudja:D

köszönöm szépenn.

szerk:
idáig eljutottam már csak középre kéne rakni illetve kivenni az armort ne mutassa.. fölösleges szerintem

Kód:
// Show HUD Task
public ShowHUD(taskid)
{
   static id
   id = ID_SHOWHUD;
   
   // Player died?
   if (!g_isalive[id])
   {
      // Get spectating target
      id = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)
      
      // Target not alive
      if (!g_isalive[id]) return;
   }
   
   // Format classname
   static class[32], red, green, blue
   
   if (g_zombie[id]) // zombies
   {
      red = 190
      green = 80
      blue = 80
      
      if (g_nemesis[id])
         formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
      else
         copy(class, charsmax(class), g_zombie_classname[id])
   }
   else // humans
   {
      red = 255
      green = 250
      blue = 250
      
      if (g_survivor[id])
         formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
      else
         formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
   }
   
   // Spectating someone else?
   if (id != ID_SHOWHUD)
   {
      // Show name, health, class, and ammo packs
      set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
      ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L %s^nHP: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id], pev(id, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id])
   }
   else
   {
      // Show health, class and ammo packs
      set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.85, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0,-1)
      ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "^n%L: %d | %L %s | %L %d | Armor: %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], get_user_armor(ID_SHOWHUD))
   }
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2022.10.22. 07:35 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Armor:
Kód:
      ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "! ^n_____________________________________________________ ^n%L: %d ~ %L %s ~ %L: %d ~ Armor: %d ^n_____________________________________________________", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], get_user_armor(ID_SHOWHUD))

->
Kód:
      ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "! ^n_____________________________________________________ ^n%L: %d ~ %L %s ~ %L: %d^n_____________________________________________________", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])


Elhelyezés:
Kód:
      // Show health, class and ammo packs
      set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.85, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0,-1)
      ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "! ^n_____________________________________________________ ^n%L: %d ~ %L %s ~ %L: %d ~ Armor: %d ^n_____________________________________________________", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], get_user_armor(ID_SHOWHUD))

a set_hudmessage-nél látsz olyat, hogy 0.02, 0.85. Ez a két koordináta az x illetve y tengelyre referál, tehát azokat kell babrálnod hogy melyik szám lehet az ideális számodra.
A -1 mindkettőnél az origóval egyenlő.

Kód:
set_hudmessage(red = 200, green = 100, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.35, effects = 0, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 12.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 0.2, channel = -1);

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

ExTasY Zombie Mutation
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép

Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: kornyiktamass (2022.10.22. 12:33)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2022.10.22. 12:37 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.09.27. 20:08
Hozzászólások: 66
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
rendben köszönöm.

még 1 olyan kérdésem volna, hogy ugye a ebbe a zp-ben van 5db alap zombi típus.
ezek közül, hogy tudnék kivenni mondjuk 1et? hogy ne legyen 5 mert fölösleges ennyi zombi különlegesség nélkül.
ha csak siman ugye kiveszem a zombieclass.iniből újból visszaírja természetesen így gondolom akkor az smabol kellene viszont ott pedig nagyon sok a változó így ha csak kivenném a lényegi részt egy csómó hiba jön utána...
vagy esetleg másik megoldás ami egyszerűbb volna, hogy mondjuk van 4 amit használok igazából és a 5. ami értelmetlen. nem lehetne beleírni vagy valahogyan hozzáadni annak a zombinak olyan képességet, hogy 3at tud ugrani peladaul?
köszi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2022.10.22. 14:56 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Van a zp_classes pluginod, ahol regisztrálva vannak az alap osztályok. Ha kiveszed a plugint, akkor nem lesz bent egyik sem. Ha csak az egyiket akarod kivenni, akkor valahol a pluginban lesz egy olyan hogy zp_register...valami, és amit látsz hozzáírva argumentumokat annak a száma megegyezik a zombi osztály számával, ergó azt a számút veszed ki ami nem kell onnan.

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

ExTasY Zombie Mutation
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép

Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: kornyiktamass (2022.10.22. 17:57)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole