hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 266 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 266 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skinek elvannak csúszva
HozzászólásElküldve: 2023.03.18. 12:46 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2023.03.12. 22:01
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Sziasztok, Az első 4-skin teljesen jó, de viszont a többi el van csúszva. Hogyan lehetne ezt orvosolni? köszönöm.






  1. #define MAX 75 //Skinek száma
  2. #define LADA 6 //Ládák száma
  3.  
  4. #define TULAJ ADMIN_LEVEL_A // TULAJ Jog
  5. #define FOADMIN ADMIN_BAN   // Főadmin Jog
  6. #define ADMIN ADMIN_KICK    // ADMIN Jog
  7. #define VIP ADMIN_LEVEL_H   // VIP jog
  8.  
  9. #define DLMIN 2 //Minimum Dollár drop
  10. #define DLMAX 7 //Maximum Dollár drop
  11.  
  12. #define VIPELET 5 //VIP-nek járó + élet
  13.  
  14. #define KESDROP 1 //Kés drop esélye
  15.  
  16. new const szabaly[][] = { "\rA káromkodás, mások szídása nem tolerált", "\rCT a kezdőjén és bomba lerakás után nem kempel", "\rTartsuk meg a barátságos és békés környezetet! " };
  17. new const l_Nevek[][] = { "Színözön Láda", "Árnyék Láda", "Vadász Láda", "eSport 2016 Láda", "Wildfire Láda", "Bravo Láda" };
  18.  
  19. //---------------------------------------------------------------------------------------
  20. //---------------------------------------------------------------------------------------
  21. //---------------------------------------------------------------------------------------
  22.  
  23. new OsszesSkin[MAX][33], Lada[LADA][33], Kulcs[33], Dollar[33], Rang[33], Oles[33], Skin[11][33], bool:Gun[33], bool:Hud[33], D_Oles[33], name[32][33], Masodpercek[33], SMS[33], Vip[33], Erteke[33], kicucc[33], kirakva[33], AutoB[33], pido;
  24. new bool:Belepve[33], bool:Beirtjelszot[33], bool:Beirtjelszot1[33], bool:Beirtfelhasznalot[33], bool:Beirtfelhasznalot1[33], Regisztralt[33], Felhasznalonev[33][100], Jelszo[33][100], regJelszo[33][100], regFh[33][100], Send[33], TempID;
  25. new Handle:g_SqlTuple;
  26. new Temp[192];
  27. static color[10];
  28. enum _:Rangs { Szint[32], Xp[8] };
  29.  
  30. new const Fegyverek[MAX][] =
  31. {
  32. { "AK47 | Anubis" },            //1
  33. { "AK47 | Aquamarine Revenge" },    //2
  34. { "AK47 | Astronaut" },             //3
  35. { "AK47 | Black and Green" },       //4
  36. { "AK47 | Blue Lines" },        //5
  37. { "AK47 | BooM" },          //6
  38. { "AK47 | Dragon Lore" },       //7
  39. { "AK47 | Elite Build" },       //8
  40. { "AK47 | Frontside Misty" },       //9
  41. { "AK47 | Furious Peacock" },       //10
  42. { "M4A1 | Alliance" },          //11
  43. { "M4A1 | Aqua Chaos" },        //12
  44. { "M4A1 | Blood" },             //13
  45. { "M4A1 | Blue Force Imitation" },  //14
  46. { "M4A1 | Chanticos Fire" },        //15
  47. { "M4A1 | CooL" },          //16
  48. { "M4A1 | Cyrex" },             //17
  49. { "M4A1 | Dragon" },            //18
  50. { "M4A1 | Fade" },          //19
  51. { "M4A1 | Hellfire" },          //20
  52. { "M4A1 | Icarus Fell" },       //21
  53. { "AWP | Aranytekercs" },       //22
  54. { "AWP | SpawN" },          //23
  55. { "AWP | BOOM" },           //24
  56. { "AWP | Ninja" },          //25
  57. { "AWP | Comic" },          //26
  58. { "AWP | De Jackal" },          //27
  59. { "AWP | Razor" },          //28
  60. { "AWP | Iron Man" },           //29
  61. { "AWP | Master" },             //30
  62. { "AWP | Dragon Lore" },        //31
  63. { "AWP | Tiger" },          //32
  64. { "AWP | Unicorn" },            //33
  65. { "AWP | Virus" },          //34
  66. { "DEAGLE | Rainbow" },             //35
  67. { "DEAGLE | Black And Red" },       //36
  68. { "DEAGLE | Taktik" },          //37
  69. { "DEAGLE | Cobalt" },          //38
  70. { "DEAGLE | Green" },           //39
  71. { "DEAGLE | Cyberwanderer" },       //40
  72. { "DEAGLE | Extreme" },         //41
  73. { "DEAGLE | Flames" },          //42
  74. { "DEAGLE | Black Dragon" },        //43
  75. { "DEAGLE | Glorius" },             //44
  76. { "M3 | Gold" },            //45
  77. { "M3 | Shark" },           //46
  78. { "M3 | Hm" },              //47
  79. { "M3 | Black Dragon" },        //48
  80. { "M3 | Ratex" },           //49
  81. { "M3 | Hyper Beast" },             //50
  82. { "M3 | Abstract" },            //51
  83. { "M249 | Minigun" },           //52
  84. { "M249 | M60" },           //53
  85. { "M249 | Black Hawk" },        //54
  86. { "M249 | Vulcan" },            //55
  87. { "KNIFE | Banana" },           //56
  88. { "KARAMBIT | Dopplerphase" },      //57
  89. { "KARAMBIT | Gamma" },             //58
  90. { "KIFE | Griff" },             //59
  91. { "BAYONET | Howl" },           //60
  92. { "KARAMBIT | Dragon Lore" },       //61
  93. { "KNIFE | Ghost" },            //62
  94. { "KARAMBIT | Baydamascus" },       //63
  95. { "KARAMBIT | Baydragonsoul" },         //64
  96. { "KNIFE | Aqua" },         //65
  97. { "KARAMBIT | Baytiger" },      //66
  98. { "KARAMBIT | Crimson" },       //67
  99. { "BAYONET | Camouflage" },         //68
  100. { "M9BAYONET | Flipd" },        //69
  101. { "KNIFE | Hm" },           //70
  102. { "KNIFE | Hm2" },          //71
  103. { "KNIFE | Navi" },             //72
  104. { "KNIFE | Yellow" },           //73
  105. { "KNIFE | Falchon" },          //74
  106. { "KNIFE | Warhammer" }             //75//
  107. };
  108. new const Ak47_Modelek[][] = {
  109. "models/v_ak47.mdl",
  110. "models/OldBoyz/ak47/anbuis.mdl",
  111. "models/OldBoyz/ak47/Aquamarine_Revenge.mdl",
  112. "models/OldBoyz/ak47/Astronaut.mdl",
  113. "models/OldBoyz/ak47/Black_and_Green.mdl",
  114. "models/OldBoyz/ak47/Bloodsport.mdl",
  115. "models/OldBoyz/ak47/Blue_Lines.mdl",
  116. "models/OldBoyz/ak47/BooM.mdl",
  117. "models/OldBoyz/ak47/Dragon_Lore.mdl",
  118. "models/OldBoyz/ak47/Elite_Build.mdl",
  119. "models/OldBoyz/ak47/frontside_misty.mdl",
  120. "models/OldBoyz/ak47/Furious_Peacock.mdl"
  121. };
  122. new const M4a1_Modelek[][] = {
  123. "models/v_m4a1.mdl",
  124. "models/OldBoyz/m4a1/Alliance_v2.mdl",
  125. "models/OldBoyz/m4a1/Aqua_Chaos.mdl",
  126. "models/OldBoyz/m4a1/Blood.mdl",
  127. "models/OldBoyz/m4a1/Blue_Force_Imitation.mdl",
  128. "models/OldBoyz/m4a1/Chanticos_Fire.mdl",
  129. "models/OldBoyz/m4a1/CooL.mdl",
  130. "models/OldBoyz/m4a1/Cyrex.mdl",
  131. "models/OldBoyz/m4a1/dragon.mdl",
  132. "models/OldBoyz/m4a1/fade.mdl",
  133. "models/OldBoyz/m4a1/Hellfire.mdl",
  134. "models/OldBoyz/m4a1/Icarus_Fell.mdl"
  135. };
  136. new const Awp_Modelek[][] = {
  137. "models/v_awp.mdl",
  138. "models/OldBoyz/awp/Aranytekercs.mdl",
  139. "models/OldBoyz/awp/SpawN.mdl",
  140. "models/OldBoyz/awp/BOOM.mdl",
  141. "models/OldBoyz/awp/NinjaAwp.mdl",
  142. "models/OldBoyz/awp/comic.mdl",
  143. "models/OldBoyz/awp/De_Jackal.mdl",
  144. "models/OldBoyz/awp/razor.mdl",
  145. "models/OldBoyz/awp/ironman.mdl",
  146. "models/OldBoyz/awp/Master.mdl",
  147. "models/OldBoyz/awp/Dragon_Lore.mdl",
  148. "models/OldBoyz/awp/Tiger.mdl",
  149. "models/OldBoyz/awp/Unicorn.mdl",
  150. "models/OldBoyz/awp/virus.mdl"
  151. };
  152. new const Deagle_Modelek[][] = {
  153. "models/v_deagle.mdl",
  154. "models/OldBoyz/deagle/Rainbow.mdl",
  155. "models/OldBoyz/deagle/Black_and_Red.mdl",
  156. "models/OldBoyz/deagle/taktik.mdl",
  157. "models/OldBoyz/deagle/Cobalt_Disruption.mdl",
  158. "models/OldBoyz/deagle/Green.mdl",
  159. "models/OldBoyz/deagle/Cyberwanderer_Black.mdl",
  160. "models/OldBoyz/deagle/Extreme.mdl",
  161. "models/OldBoyz/deagle/Flames.mdl",
  162. "models/OldBoyz/deagle/Black_Dragon.mdl",
  163. "models/OldBoyz/deagle/Glorius.mdl"
  164. };
  165. new const M3_Modelek[][] = {
  166. "models/v_m3.mdl",
  167. "models/OldBoyz/m3/arany.mdl",
  168. "models/OldBoyz/m3/capa.mdl",
  169. "models/OldBoyz/m3/csoves.mdl",
  170. "models/OldBoyz/m3/fekete_sarkany.mdl",
  171. "models/OldBoyz/m3/ratex.mdl",
  172. "models/OldBoyz/m3/hyperbeast.mdl",
  173. "models/OldBoyz/m3/Abstract.mdl"
  174. };
  175. new const Glock_Modelek[][] = {
  176. "models/v_m249.mdl",
  177. "models/OldBoyz/m249/minigun.mdl",
  178. "models/OldBoyz/m249/m60.mdl",
  179. "models/OldBoyz/m249/Black_Hawk.mdl",
  180. "models/OldBoyz/m249/vulcan.mdl"
  181. };
  182. new const Kes_Modelek[][] = {
  183. "models/v_knife.mdl",
  184. "models/OldBoyz/knife/banan.mdl",
  185. "models/OldBoyz/knife/d_dopplerphase.mdl",
  186. "models/OldBoyz/knife/d_gamma.mdl",
  187. "models/OldBoyz/knife/d_griff.mdl",
  188. "models/OldBoyz/knife/d_howl.mdl",
  189. "models/OldBoyz/knife/d_lore.mdl",
  190. "models/OldBoyz/knife/Ghost.mdl",
  191. "models/OldBoyz/knife/hd_baydamascus.mdl",
  192. "models/OldBoyz/knife/hd_baydragonsoul.mdl",
  193. "models/OldBoyz/knife/Aqua.mdl",
  194. "models/OldBoyz/knife/hd_baytiger.mdl",
  195. "models/OldBoyz/knife/Crimson.mdl",
  196. "models/OldBoyz/knife/Camouflage.mdl",
  197. "models/OldBoyz/knife/hd_flipd.mdl",
  198. "models/OldBoyz/knife/Hm.mdl",
  199. "models/OldBoyz/knife/Hm2.mdl",
  200. "models/OldBoyz/knife/Navi.mdl",
  201. "models/OldBoyz/knife/Yellow.mdl",
  202. "models/OldBoyz/knife/Falchon.mdl",
  203. "models/OldBoyz/knife/Warhammer.mdl"
  204. };

_________________
Mindenki a tettei következményeit szenvedi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinek elvannak csúszva
HozzászólásElküldve: 2023.03.21. 22:51 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2021.02.18. 12:00
Hozzászólások: 17
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Nem itt van a hiba hanem ahol fel szereled a skint (Raktár)

_________________
217.144.54.193:27137
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinek elvannak csúszva
HozzászólásElküldve: 2023.03.23. 12:49 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2023.03.12. 22:01
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Tessék itt vannak a kódok, átnéztem már többször is de akkor sem működött megfelelően, ezért inkább ezt rá bíznám a profikra.
#define MAX 74 //Skinek száma
És hogyha lehetne nehezen adja a szkineket, hogy legyen értelme! köszönöm szépen.

Raktár:
  1. public Raktar(id)
  2. {
  3.     new String[121];
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%s \w- \dRaktár^n\dDollárod: \y%d$", Prefix, Dollar[id]);
  5.     new menu = menu_create(String, "Raktar_h");
  6.    
  7.     for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
  8.     {
  9.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  10.         {
  11.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  12.             formatex(String, charsmax(String), "%s \d| \y%d DB", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  13.             menu_additem(menu, String, Sor);
  14.         }
  15.     }
  16.     menu_display(id, menu, 0);
  17.     }public Raktar_h(id, menu, item){
  18.     if(item == MENU_EXIT)
  19.     {
  20.         menu_destroy(menu);
  21.         return;
  22.     }
  23.    
  24.     new data[9], szName[64];
  25.     new access, callback;
  26.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  27.     new key = str_to_num(data);
  28.    
  29.     switch(key) {
  30.         case 0: Skin[0][id] = 1; break;
  31.             case 1: Skin[0][id] = 2; break;
  32.             case 2: Skin[0][id] = 3; break;
  33.             case 3: Skin[0][id] = 4; break;
  34.             case 4: Skin[0][id] = 5; break;
  35.             case 5: Skin[0][id] = 6; break;
  36.             case 6: Skin[0][id] = 7; break;
  37.             case 7: Skin[0][id] = 8; break;
  38.             case 8: Skin[0][id] = 9; break;
  39.             case 9: Skin[0][id] = 10; break;
  40.             case 10: Skin[0][id] = 11; break;
  41.             case 11: Skin[0][id] = 12; break;
  42.             case 12: Skin[0][id] = 13; break;
  43.             case 13: Skin[0][id] = 14; break;
  44.             case 14: Skin[0][id] = 15; break;
  45.             case 15: Skin[0][id] = 16; break;
  46.             case 16: Skin[0][id] = 17; break;
  47.             case 17: Skin[0][id] = 18; break;
  48.             case 18: Skin[0][id] = 19; break;
  49.             case 19: Skin[0][id] = 20; break;
  50.             case 20: Skin[0][id] = 21; break;
  51.             case 21: Skin[0][id] = 22; break;
  52.             case 22: Skin[0][id] = 23; break;
  53.             case 23: Skin[0][id] = 24; break;
  54.             case 24: Skin[0][id] = 25; break;
  55.             case 25: Skin[0][id] = 26; break;
  56.             case 26: Skin[0][id] = 27; break;
  57.             case 27: Skin[0][id] = 28; break;
  58.             case 28: Skin[0][id] = 29; break;
  59.             case 29: Skin[0][id] = 30; break;
  60.             case 30: Skin[0][id] = 31; break;
  61.             case 31: Skin[0][id] = 32; break;
  62.             case 32: Skin[0][id] = 33; break;
  63.             case 33: Skin[0][id] = 34; break;
  64.             case 34: Skin[0][id] = 35; break;
  65.             case 35: Skin[0][id] = 36; break;
  66.             case 36: Skin[0][id] = 37; break;
  67.             case 37: Skin[0][id] = 38; break;
  68.             case 38: Skin[0][id] = 39; break;
  69.             case 39: Skin[0][id] = 40; break;
  70.             case 40: Skin[0][id] = 41; break;
  71.             case 41: Skin[0][id] = 42; break;
  72.             case 42: Skin[0][id] = 43; break;
  73.             case 43: Skin[0][id] = 44; break;
  74.             case 44: Skin[0][id] = 45; break;
  75.             case 45: Skin[0][id] = 46; break;
  76.             case 46: Skin[0][id] = 47; break;
  77.             case 47: Skin[0][id] = 48; break;
  78.             case 48: Skin[0][id] = 49; break;
  79.             case 49: Skin[0][id] = 50; break;
  80.             case 50: Skin[0][id] = 51; break;
  81.             case 51: Skin[0][id] = 52; break;
  82.             case 52: Skin[0][id] = 53; break;
  83.             case 53: Skin[0][id] = 54; break;
  84.             case 54: Skin[0][id] = 55; break;
  85.             case 55: Skin[0][id] = 56; break;
  86.             case 56: Skin[0][id] = 57; break;
  87.             case 57: Skin[0][id] = 58; break;
  88.             case 58: Skin[0][id] = 59; break;
  89.             case 59: Skin[0][id] = 60; break;
  90.             case 60: Skin[0][id] = 61; break;
  91.             case 61: Skin[0][id] = 62; break;
  92.             case 62: Skin[0][id] = 63; break;
  93.             case 63: Skin[0][id] = 64; break;
  94.             case 64: Skin[0][id] = 65; break;
  95.             case 65: Skin[0][id] = 66; break;
  96.             case 66: Skin[0][id] = 67; break;
  97.             case 67: Skin[0][id] = 68; break;
  98.             case 68: Skin[0][id] = 69; break;
  99.             case 69: Skin[0][id] = 70; break;
  100.             case 70: Skin[0][id] = 71; break;
  101.             case 71: Skin[0][id] = 72; break;
  102.             case 72: Skin[0][id] = 73; break;
  103.             case 73: Skin[0][id] = 74; break;
  104.             case 74: Skin[0][id] = 61; break;
  105.            
  106.        
  107.     }
  108. }


A models:

  1. new const Fegyverek[MAX][] =
  2. {
  3. { "AK47 | Anubis" },            //1
  4. { "AK47 | Aquamarine Revenge" },    //2
  5. { "AK47 | Astronaut" },             //3
  6. { "AK47 | Black and Green" },       //4
  7. { "AK47 | Blue Lines" },        //5
  8. { "AK47 | BooM" },          //6
  9. { "AK47 | Dragon Lore" },       //7
  10. { "AK47 | Elite Build" },       //8
  11. { "AK47 | Frontside Misty" },       //9
  12. { "AK47 | Furious Peacock" },       //10
  13. { "M4A1 | Alliance" },          //11
  14. { "M4A1 | Aqua Chaos" },        //12
  15. { "M4A1 | Blood" },             //13
  16. { "M4A1 | Blue Force Imitation" },  //14
  17. { "M4A1 | Chanticos Fire" },        //15
  18. { "M4A1 | CooL" },          //16
  19. { "M4A1 | Cyrex" },             //17
  20. { "M4A1 | Dragon" },            //18
  21. { "M4A1 | Fade" },          //19
  22. { "M4A1 | Hellfire" },          //20
  23. { "M4A1 | Icarus Fell" },       //21
  24. { "AWP | Aranytekercs" },       //22
  25. { "AWP | SpawN" },          //23
  26. { "AWP | BOOM" },           //24
  27. { "AWP | Ninja" },          //25
  28. { "AWP | Comic" },          //26
  29. { "AWP | De Jackal" },          //27
  30. { "AWP | Razor" },          //28
  31. { "AWP | Iron Man" },           //29
  32. { "AWP | Master" },             //30
  33. { "AWP | Dragon Lore" },        //31
  34. { "AWP | Tiger" },          //32
  35. { "AWP | Unicorn" },            //33
  36. { "AWP | Virus" },          //34
  37. { "DEAGLE | Rainbow" },             //35
  38. { "DEAGLE | Black And Red" },       //36
  39. { "DEAGLE | Taktik" },          //37
  40. { "DEAGLE | Cobalt" },          //38
  41. { "DEAGLE | Green" },           //39
  42. { "DEAGLE | Cyberwanderer" },       //40
  43. { "DEAGLE | Extreme" },         //41
  44. { "DEAGLE | Flames" },          //42
  45. { "DEAGLE | Black Dragon" },        //43
  46. { "DEAGLE | Glorius" },             //44
  47. { "KNIFE | Banana" },           //56
  48. { "KARAMBIT | Dopplerphase" },      //57
  49. { "KARAMBIT | Gamma" },             //58
  50. { "KIFE | Griff" },             //59
  51. { "BAYONET | Howl" },           //60
  52. { "KARAMBIT | Dragon Lore" },       //61
  53. { "KNIFE | Ghost" },            //62
  54. { "KARAMBIT | Baydamascus" },       //63
  55. { "KARAMBIT | Baydragonsoul" },         //64
  56. { "KNIFE | Aqua" },         //65
  57. { "KARAMBIT | Baytiger" },      //66
  58. { "KARAMBIT | Crimson" },       //67
  59. { "BAYONET | Camouflage" },         //68
  60. { "M9BAYONET | Flipd" },        //69
  61. { "KNIFE | Hm" },           //70
  62. { "KNIFE | Hm2" },          //71
  63. { "KNIFE | Navi" },             //72
  64. { "KNIFE | Yellow" },           //73
  65. { "KNIFE | Falchon" },          //74
  66. { "KNIFE | Warhammer" }             //75//
  67. };
  68. new const m_AK47[][] =
  69. {
  70. "models/v_ak47.mdl",
  71. "models/Hyper/ak47/anbuis.mdl",
  72. "models/Hyper/ak47/Aquamarine_Revenge.mdl",
  73. "models/Hyper/ak47/Astronaut.mdl",
  74. "models/Hyper/ak47/Black_and_Green.mdl",
  75. "models/Hyper/ak47/Bloodsport.mdl",
  76. "models/Hyper/ak47/Blue_Lines.mdl",
  77. "models/Hyper/ak47/BooM.mdl",
  78. "models/Hyper/ak47/Dragon_Lore.mdl",
  79. "models/Hyper/ak47/Elite_Build.mdl",
  80. "models/Hyper/ak47/frontside_misty.mdl",
  81. "models/Hyper/ak47/Furious_Peacock.mdl"
  82. };
  83. new const m_M4A1[][] =
  84. {
  85. "models/v_m4a1.mdl",
  86. "models/Hyper/m4a1/Alliance_v2.mdl",
  87. "models/Hyper/m4a1/Aqua_Chaos.mdl",
  88. "models/Hyper/m4a1/Blood.mdl",
  89. "models/Hyper/m4a1/Blue_Force_Imitation.mdl",
  90. "models/Hyper/m4a1/Chanticos_Fire.mdl",
  91. "models/Hyper/m4a1/CooL.mdl",
  92. "models/Hyper/m4a1/Cyrex.mdl",
  93. "models/Hyper/m4a1/dragon.mdl",
  94. "models/Hyper/m4a1/fade.mdl",
  95. "models/Hyper/m4a1/Hellfire.mdl",
  96. "models/Hyper/m4a1/Icarus_Fell.mdl"
  97. };
  98. new const m_AWP[][] =
  99. {
  100. "models/v_awp.mdl",
  101. "models/Hyper/awp/Aranytekercs.mdl",
  102. "models/Hyper/awp/SpawN.mdl",
  103. "models/Hyper/awp/BOOM.mdl",
  104. "models/Hyper/awp/NinjaAwp.mdl",
  105. "models/Hyper/awp/comic.mdl",
  106. "models/Hyper/awp/De_Jackal.mdl",
  107. "models/Hyper/awp/razor.mdl",
  108. "models/Hyper/awp/ironman.mdl",
  109. "models/Hyper/awp/Master.mdl",
  110. "models/Hyper/awp/Dragon_Lore.mdl",
  111. "models/Hyper/awp/Tiger.mdl",
  112. "models/Hyper/awp/Unicorn.mdl",
  113. "models/Hyper/awp/virus.mdl"
  114. };
  115. new const m_DEAGLE[][] =
  116. {
  117. "models/v_deagle.mdl",
  118. "models/Hyper/deagle/Rainbow.mdl",
  119. "models/Hyper/deagle/Black_and_Red.mdl",
  120. "models/Hyper/deagle/taktik.mdl",
  121. "models/Hyper/deagle/Cobalt_Disruption.mdl",
  122. "models/Hyper/deagle/Green.mdl",
  123. "models/Hyper/deagle/Cyberwanderer_Black.mdl",
  124. "models/Hyper/deagle/Extreme.mdl",
  125. "models/Hyper/deagle/Flames.mdl",
  126. "models/Hyper/deagle/Black_Dragon.mdl",
  127. "models/Hyper/deagle/Glorius.mdl"
  128. };
  129. new const m_KNIFE[][] =
  130. {
  131. "models/v_knife.mdl",
  132. "models/Hyper/knife/banan.mdl",
  133. "models/Hyper/knife/d_dopplerphase.mdl",
  134. "models/Hyper/knife/d_gamma.mdl",
  135. "models/Hyper/knife/d_griff.mdl",
  136. "models/Hyper/knife/d_howl.mdl",
  137. "models/Hyper/knife/d_lore.mdl",
  138. "models/Hyper/knife/Ghost.mdl",
  139. "models/Hyper/knife/hd_baydamascus.mdl",
  140. "models/Hyper/knife/hd_baydragonsoul.mdl",
  141. "models/Hyper/knife/Aqua.mdl",
  142. "models/Hyper/knife/hd_baytiger.mdl",
  143. "models/Hyper/knife/Crimson.mdl",
  144. "models/Hyper/knife/Camouflage.mdl",
  145. "models/Hyper/knife/hd_flipd.mdl",
  146. "models/Hyper/knife/Hm.mdl",
  147. "models/Hyper/knife/Hm2.mdl",
  148. "models/Hyper/knife/Navi.mdl",
  149. "models/Hyper/knife/Yellow.mdl",
  150. "models/Hyper/knife/Falchon.mdl",
  151. "models/Hyper/knife/Warhammer.mdl"
  152. };

_________________
Mindenki a tettei következményeit szenvedi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinek elvannak csúszva
HozzászólásElküldve: 2023.03.23. 14:51 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2021.02.18. 12:00
Hozzászólások: 17
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Kód:
   switch(key) {
        case 0: Skin[0][id] = 1; break;
            case 1: Skin[0][id] = 2; break;
            case 2: Skin[0][id] = 3; break;
            case 3: Skin[0][id] = 4; break;
            case 4: Skin[0][id] = 5; break;
            case 5: Skin[0][id] = 6; break;
            case 6: Skin[0][id] = 7; break;
            case 7: Skin[0][id] = 8; break;
            case 8: Skin[0][id] = 9; break;
            case 9: Skin[0][id] = 10; break;
            case 10: Skin[1][id] = 1; break;
            case 11: Skin[1][id] = 2; break;
            case 12: Skin[1][id] = 3; break;
            case 13: Skin[1][id] = 4; break;
            case 14: Skin[1][id] = 5; break;
            case 15: Skin[1][id] = 6; break;
            case 16: Skin[1][id] = 7; break;
            case 17: Skin[1][id] = 8; break;
            case 18: Skin[1][id] = 9; break;
            case 19: Skin[1][id] = 10; break;
            case 20: Skin[1][id] = 11; break;
            case 21: Skin[2][id] = 1; break;
            case 22: Skin[2][id] = 2; break;
            case 23: Skin[2][id] = 3; break;
            case 24: Skin[2][id] = 4; break;
            case 25: Skin[2][id] = 5; break;
            case 26: Skin[2][id] = 6; break;
            case 27: Skin[2][id] = 7; break;
            case 28: Skin[2][id] = 8; break;
            case 29: Skin[2][id] = 9; break;
            case 30: Skin[2][id] = 10; break;
            case 31: Skin[2][id] = 11; break;
            case 32: Skin[2][id] = 12; break;
            case 33: Skin[2][id] = 13; break;
            case 34: Skin[3][id] = 1; break;
            case 35: Skin[3][id] = 2; break;
            case 36: Skin[3][id] = 3; break;
            case 37: Skin[3][id] = 4; break;
            case 38: Skin[3][id] = 5; break;
            case 39: Skin[3][id] = 6; break;
            case 40: Skin[3][id] = 7; break;
            case 41: Skin[3][id] = 8; break;
            case 42: Skin[3][id] = 9; break;
            case 43: Skin[3][id] = 10; break;
            case 44: Skin[4][id] = 1; break;
            case 45: Skin[4][id] = 2; break;
            case 46: Skin[4][id] = 3; break;
            case 47: Skin[4][id] = 4; break;
            case 48: Skin[4][id] = 5; break;
            case 49: Skin[4][id] = 6; break;
            case 50: Skin[4][id] = 7; break;
            case 51: Skin[4][id] = 8; break;
            case 52: Skin[4][id] = 9; break;
            case 53: Skin[4][id] = 10; break;
            case 54: Skin[4][id] = 11; break;
            case 55: Skin[4][id] = 12; break;
            case 56: Skin[4][id] = 13; break;
            case 57: Skin[4][id] = 14; break;
            case 58: Skin[4][id] = 15; break;
            case 59: Skin[4][id] = 16; break;
            case 60: Skin[4][id] = 17; break;
            case 61: Skin[4][id] = 18; break;
            case 62: Skin[4][id] = 19; break;
            case 63: Skin[4][id] = 20; break;


És ez csak 64 Skin #define MAX 75 ----> #define MAX 64

_________________
217.144.54.193:27137
Kép

Ők köszönték meg _Kaszi_ nek ezt a hozzászólást: John Wick (2023.03.23. 22:45)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinek elvannak csúszva
HozzászólásElküldve: 2023.03.23. 18:54 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
A raktárt így hozd létre, ne kérd le minden alkalommal a Fegyverek méretét, mentsd el egy változóba.

  1. public Raktar(id)
  2. {
  3.     new String[121];
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%s \w- \dRaktár^n\dDollárod: \y%d$", Prefix, Dollar[id]);
  5.     new menu = menu_create(String, "Raktar_h");
  6.     new Size = sizeof(Fegyverek);
  7.    
  8.     for(new i;i < Size; i++)
  9.     {
  10.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  11.         {
  12.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  13.             formatex(String, charsmax(String), "%s \d| \y%d DB", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  14.             menu_additem(menu, String, Sor);
  15.         }
  16.     }
  17.     menu_display(id, menu, 0);
  18. }


Handlert így tudod rövidíteni:
  1. public Raktar_h(id, menu, item)
  2. {
  3.     if(item == MENU_EXIT)
  4.     {
  5.         menu_destroy(menu);
  6.         return;
  7.     }
  8.    
  9.     new data[9], szName[64];
  10.     new access, callback;
  11.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  12.     new key = str_to_num(data);
  13.    
  14.     switch(key)
  15.     {
  16.         case 0..9: Skin[0][id] = key+1;
  17.         case 10..20: Skin[1][id] = key-9;
  18.         case 21..33: Skin[2][id] = key-20;
  19.         case 34..43: Skin[3][id] = key-33;
  20.         case 44..63: Skin[4][id] = key-43;
  21.     }
  22. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0

Ők köszönték meg exodus nek ezt a hozzászólást: John Wick (2023.03.23. 22:45)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinek elvannak csúszva
HozzászólásElküldve: 2023.03.23. 20:38 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2023.03.12. 22:01
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Nagyon szépen köszönöm. _Kaszi_ de legfőképpen exodus -nak mert így most már működik az összes skin és felszerelés!
Megoldva!
:)

_________________
Mindenki a tettei következményeit szenvedi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole