hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
ID kijelzése HUD-on https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=31480 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | John Wick [ 2023.03.23. 23:08 ] |
Hozzászólás témája: | ID kijelzése HUD-on |
Sziasztok, azt hogy lehetne megcsinálni hogy HUD-ban a játékosoknak írja a saját ID-ját például: Név: John (id#1). és erre jöhetne egy (target) ami azt jelentené hogy amikor mást nézünk, akkor annak az ID-ját mutatja a HUD-ban. A Kódok
--------------------------- --------------------------- HUD
köszönöm |
Szerző: | _Kaszi_ [ 2023.03.24. 07:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: ID kijelzése HUD-on |
Kód: public Create_Table_Register(){ Kód: public InfoHud(id) És ezt másold be a modba ---> g_id[33] |
Szerző: | John Wick [ 2023.03.24. 11:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: ID kijelzése HUD-on |
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Symbol already defined: "g_id" on line 319 Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 322 Warning: Expression has no effect on line 322 Error: Expected token: ";", but found ")" on line 322 Error: Invalid expression, assumed zero on line 322 Error: Too many error messages on one line on line 322 Compilation aborted. 5 Errors. Could not locate output file C:\Users\John Wick\Asztali gép\Pluginok Tárháza\SkinMenü\mukodjel.amx (compile failed).
---------------------------------------------------------------------------
KÉPEK https://ibb.co/3kFQy6v https://ibb.co/chyscxH |
Szerző: | _Kaszi_ [ 2023.03.24. 17:42 ] |
Hozzászólás témája: | Re: ID kijelzése HUD-on |
Kód: public Create_Table_Register(){ Kód: public InfoHud(id) És ezt másold be a modba ---> new g_id2[33]; |
Szerző: | John Wick [ 2023.03.24. 21:49 ] |
Hozzászólás témája: | Re: ID kijelzése HUD-on |
Beraktam a változtatásokat a módban, viszont észre vettem közben hogy ennek (id#%d) tehát %d-nek kell lennie, viszont minden játékosnak 0 id-ja van tehát nem tudom most ilyenkor mi a teendő |
Szerző: | kiki [ 2023.03.25. 12:31 ] |
Hozzászólás témája: | Re: ID kijelzése HUD-on |
Off: Nagyszerű 2023ban titkosítás nélkül menteni jelszavakat, az userek tudják hogy natúrba van mentve a jelszavuk?:D Egyébként meg debugoltasd ki, és akkor kiderül hogy hol a hiba. Kezdeném a lekérésnél egy logoltatásnál, hogy ott milyen értéket kap meg, és annak megfelelően lehet gondolkodni, hogy előtte van a hiba, vagy utána. Ui a cucos_mentesből akarod olvasni az id-t, amikor az a register_mentesbe van elmentve Szóval a QuerySelectDataRegister függvénybe adj értéket a globális változónak. Illetve ezek ilyen egyszerűen mennek, hogy névről tölti be a dolgokat, és ha én átnevezem magam, akkor már be is töltötte az adataidat? |
Szerző: | John Wick [ 2023.03.25. 13:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: ID kijelzése HUD-on |
kiki írta: Off: Nagyszerű 2023ban titkosítás nélkül menteni jelszavakat, az userek tudják hogy natúrba van mentve a jelszavuk?:D Egyébként meg debugoltasd ki, és akkor kiderül hogy hol a hiba. Kezdeném a lekérésnél egy logoltatásnál, hogy ott milyen értéket kap meg, és annak megfelelően lehet gondolkodni, hogy előtte van a hiba, vagy utána. Ui a cucos_mentesből akarod olvasni az id-t, amikor az a register_mentesbe van elmentve Szóval a QuerySelectDataRegister függvénybe adj értéket a globális változónak. Illetve ezek ilyen egyszerűen mennek, hogy névről tölti be a dolgokat, és ha én átnevezem magam, akkor már be is töltötte az adataidat? Rendben, megnéztem valóban ez is egy nagy problémája a módnak, de aki még tudna esetleg benne segíteni id részében az írjon köszönöm |
Szerző: | konfigos312 [ 2023.03.25. 21:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: ID kijelzése HUD-on |
kiki írta: Off: Nagyszerű 2023ban titkosítás nélkül menteni jelszavakat, az userek tudják hogy natúrba van mentve a jelszavuk?:D Egyébként meg debugoltasd ki, és akkor kiderül hogy hol a hiba. Kezdeném a lekérésnél egy logoltatásnál, hogy ott milyen értéket kap meg, és annak megfelelően lehet gondolkodni, hogy előtte van a hiba, vagy utána. Ui a cucos_mentesből akarod olvasni az id-t, amikor az a register_mentesbe van elmentve Szóval a QuerySelectDataRegister függvénybe adj értéket a globális változónak. Illetve ezek ilyen egyszerűen mennek, hogy névről tölti be a dolgokat, és ha én átnevezem magam, akkor már be is töltötte az adataidat? Miért lenne baj a natur mentés? |
Szerző: | Capstical [ 2023.03.26. 14:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: ID kijelzése HUD-on |
Javítottam neki a HUD-ot, mostmár rendesen kiírja a mysql-ben tárolt id-t, valamint rövidítettem neki a kódot, így elég egyszer kiíratnia a hudot és ha más játékost néz, akkor lefrissülnek az adatok! + A compile hibák is javítva, a mod 100%-osan lefutott és működik! |
Szerző: | John Wick [ 2023.03.26. 20:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: ID kijelzése HUD-on |
Capstical írta: Javítottam neki a HUD-ot, mostmár rendesen kiírja a mysql-ben tárolt id-t, valamint rövidítettem neki a kódot, így elég egyszer kiíratnia a hudot és ha más játékost néz, akkor lefrissülnek az adatok! + A compile hibák is javítva, a mod 100%-osan lefutott és működik! Köszönök mindent Capstical Megoldva
|
Oldal: 1 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |