hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kés Drop pontokért
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=31500
Oldal: 1 / 1

Szerző:  John Wick [ 2023.04.23. 22:42 ]
Hozzászólás témája:  Kés Drop pontokért

Sziasztok az a probléma hogy szerettem volna megcsinálni a random skin droppot de csak késre, de nem akar sikerülni kiprobáltam már pár módszert itt vannak a kódok:

  1. new skin_nevek[][] =
  2. {
  3. { "KARABIT | Autumn" }, //1
  4. { "KARABIT | Black Camo" }, //2
  5. { "KARABIT | Case Hardened" }, //3
  6. { "KARABIT | Crimson Web" }, //4
  7. { "KARABIT | Fade" }, //5
  8. { "KARABIT | Gamma Doppler" }, //6
  9. { "KARABIT | Hyper Beast" }, //7
  10. { "KARABIT | Machine" }, //8
  11. { "KARABIT | Red Khokhloma" }, //9
  12. { "KARABIT | FadeV2" }, //10
  13. { "M9BAYONET | Asimov" }, //11
  14. { "M9BAYONET | Boom" }, //12
  15. { "M9BAYONET | Superfurry" }, //13
  16. { "M9BAYONET | Echo Tek" }, //14
  17. { "M9BAYONET | Crimson Web" }, //15
  18. { "M9BAYONET | Next Technology" }, //16
  19. { "M9BAYONET | SlaughterV2" }, //17
  20. { "M9BAYONET | Gamma Doppler" }, //18
  21. { "M9BAYONET | Dragon Lore" }, //19
  22. { "HUNTSMAN | Slaughter" } //20
  23. };



  1. case 9:
  2.         {
  3.             if(SMS[id] >= 500)
  4.             {
  5.                 SMS[id] -= 500;
  6.                 new random_kes = random_num(1, skin_nevek);
  7.                 new skin_index = random_kes - 1; // mivel a tömbök 0-tól indexelődnek, a generált indexet csökkentjük 1-el
  8.  
  9.                 OsszesSkin[skin_index][id]++; // növeljük a skin darabszámot a megfelelő indexen
  10.                 ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Random droppod egy ^4%s ^1kes", C_Prefix, skin_nevek[skin_index]); // kiírjuk a skin nevét a játékosnak
  11.             }
  12.             else
  13.             {
  14.                 ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nincs elĂ©g Dollárod!", C_Prefix);
  15.             }
  16.             return PLUGIN_HANDLED;
  17.         }
  18.     }
  19. }

Szerző:  John Wick [ 2023.04.24. 20:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés Drop pontokért

John Wick írta:
Sziasztok az a probléma hogy szerettem volna megcsinálni a random skin droppot de csak késre, de nem akar sikerülni kiprobáltam már pár módszert itt vannak a kódok:

  1. new skin_nevek[][] =
  2. {
  3. { "KARABIT | Autumn" }, //1
  4. { "KARABIT | Black Camo" }, //2
  5. { "KARABIT | Case Hardened" }, //3
  6. { "KARABIT | Crimson Web" }, //4
  7. { "KARABIT | Fade" }, //5
  8. { "KARABIT | Gamma Doppler" }, //6
  9. { "KARABIT | Hyper Beast" }, //7
  10. { "KARABIT | Machine" }, //8
  11. { "KARABIT | Red Khokhloma" }, //9
  12. { "KARABIT | FadeV2" }, //10
  13. { "M9BAYONET | Asimov" }, //11
  14. { "M9BAYONET | Boom" }, //12
  15. { "M9BAYONET | Superfurry" }, //13
  16. { "M9BAYONET | Echo Tek" }, //14
  17. { "M9BAYONET | Crimson Web" }, //15
  18. { "M9BAYONET | Next Technology" }, //16
  19. { "M9BAYONET | SlaughterV2" }, //17
  20. { "M9BAYONET | Gamma Doppler" }, //18
  21. { "M9BAYONET | Dragon Lore" }, //19
  22. { "HUNTSMAN | Slaughter" } //20
  23. };



  1. case 9:
  2.         {
  3.             if(SMS[id] >= 500)
  4.             {
  5.                 SMS[id] -= 500;
  6.                 new random_kes = random_num(1, skin_nevek);
  7.                 new skin_index = random_kes - 1; // mivel a tömbök 0-tól indexelődnek, a generált indexet csökkentjük 1-el
  8.  
  9.                 OsszesSkin[skin_index][id]++; // növeljük a skin darabszámot a megfelelő indexen
  10.                 ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Random droppod egy ^4%s ^1kes", C_Prefix, skin_nevek[skin_index]); // kiírjuk a skin nevét a játékosnak
  11.             }
  12.             else
  13.             {
  14.                 ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nincs elĂ©g Dollárod!", C_Prefix);
  15.             }
  16.             return PLUGIN_HANDLED;
  17.         }
  18.     }
  19. }



A probléma időközben megoldodott:
new random_kes = random_num(83, MAX);

Szerző:  8mTNNe [ 2023.04.24. 20:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés Drop pontokért

en igy oldottam meg anno.


  1. }
  2. public kes_talal(id)
  3. {
  4. new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  5. new RandomKes = random_num(88,107);
  6.  
  7. Allmdl[RandomKes][id]++;
  8. ColorChat(id, GREEN, nyitottal[7][Nyelv[id]], Prefix, Nev, Fegyverek[RandomKes], ldNevek[7][0])
  9. }

new RandomKes = random_num(88,107);

(88,107); 88 és 107 között vannak a kések.

Szerző:  John Wick [ 2023.04.24. 21:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés Drop pontokért

8mTNNe írta:
en igy oldottam meg anno.


  1. }
  2. public kes_talal(id)
  3. {
  4. new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  5. new RandomKes = random_num(88,107);
  6.  
  7. Allmdl[RandomKes][id]++;
  8. ColorChat(id, GREEN, nyitottal[7][Nyelv[id]], Prefix, Nev, Fegyverek[RandomKes], ldNevek[7][0])
  9. }

new RandomKes = random_num(88,107);

(88,107); 88 és 107 között vannak a kések.


Igen, így is tökéletes, ezelőtt nem értem hogy nem gondoltam ezekre a megoldásokra :D

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/