switch(iWeapon){
case CSW_M4A1:{
iWeaponKills[0][iKiller] += 2;
client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1 Fegyver :^3[M4a1 fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 M4a1 Pont]", get_prefix(0));
}
case CSW_AK47:{
iWeaponKills[1][iKiller] += 2;
client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1 Fegyver :^3[AK47 fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 AK47 Pont]", get_prefix(0));
}
case CSW_AWP:{
iWeaponKills[2][iKiller] += 2;
client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1 Fegyver :^3[AWP fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 AWP Pont]", get_prefix(0));
}
case CSW_SCOUT:{
iWeaponKills[3][iKiller] += 2;
client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1 Fegyver :^3[SCOUT fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 SCOUT Pont]", get_prefix(0));
}
case CSW_FAMAS:{
iWeaponKills[4][iKiller] += 2;
client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1 Fegyver :^3[FAMAS fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 FAMAS Pont]", get_prefix(0));
}
case CSW_GALIL:{
iWeaponKills[5][iKiller] += 3;
client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1 Fegyver :^3[GALIL fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 GALIL Pont]", get_prefix(0));
}
case CSW_AUG:{
iWeaponKills[6][iKiller] += 3;
client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1 Fegyver :^3[AUG fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 AUG Pont]", get_prefix(0));
}
case CSW_M3:{
iWeaponKills[7][iKiller] += 3;
client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1 Fegyver :^3[M3 fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 M3 Pont]", get_prefix(0));
}
case CSW_XM1014:{
iWeaponKills[8][iKiller] += 2;
client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1 Fegyver :^3[XM1014 fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 XM1014 Pont]", get_prefix(0));
}
case CSW_KNIFE:{
iWeaponKills[9][iKiller] += 3;
client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1 Fegyver :^3[KNIFE fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 KNIFE Pont]", get_prefix(0));
}
case CSW_DEAGLE:{
iWeaponKills[10][iKiller] += 2;
client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1 Fegyver :^3[DEAGLE fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 DEAGLE Pont]", get_prefix(0));
}
case CSW_USP:{
iWeaponKills[11][iKiller] += 2;
client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1 Fegyver :^3[USP fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 USP Pont]", get_prefix(0));
}
case CSW_GLOCK18:{
iWeaponKills[12][iKiller] += 3;
client_print_color(iKiller, print_team_default, "%s ^1 Fegyver :^3[GLOCK18 fegyver]^1 Jutalom ^3[ +2 GLOCK18 Pont]", get_prefix(0));
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}