| hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
| case raktár átalakitása https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=31607 |
Oldal: 1 / 1 |
| Szerző: | saxxo [2024.12.29. 11:59 ] |
| Hozzászólás témája: | case raktár átalakitása |
Sziasztok! Lenne egy olyan kérésem hozzátok, hogy a Raktár az így van megoldva.... így van megoldva, erre szeretnék egy olyan megoldást hogy ha skint írok hozzá akkor ne keljen bővíteni a sql táblát se a case: részt.... Sikeresen kiválasztottad ez és ezt a skint... valami ilyenre gondoltam.... Teljes forráskód. Csatolmány:
|
|
| Szerző: | Csabika20034 [2025.01.11. 15:58 ] |
| Hozzászólás témája: | |
saxxo írta: Sziasztok! Lenne egy olyan kérésem hozzátok, hogy a Raktár az így van megoldva.... így van megoldva, erre szeretnék egy olyan megoldást hogy ha skint írok hozzá akkor ne keljen bővíteni a sql táblát se a case: részt.... Sikeresen kiválasztottad ez és ezt a skint... valami ilyenre gondoltam.... Teljes forráskód. shadowfrag_csgomod.sma Nem teszteltem, próbáld ki. |
|
| Szerző: | HellEnergY [2025.01.18. 22:35 ] |
| Hozzászólás témája: | |
saxxo írta: Sziasztok! Lenne egy olyan kérésem hozzátok, hogy a Raktár az így van megoldva.... így van megoldva, erre szeretnék egy olyan megoldást hogy ha skint írok hozzá akkor ne keljen bővíteni a sql táblát se a case: részt.... Sikeresen kiválasztottad ez és ezt a skint... valami ilyenre gondoltam.... Teljes forráskód. shadowfrag_csgomod.sma Hát figyu, a legegyszerűbb, legidőpótlóbb szerintem ez a megoldás: Hhozz létre egy konstanst amiben tarolod, hogy a skintípusokbol mennyi van, és deklarálj hozzá egy int változót, amiben meghatározod kategóriák számát. Ez igazából több szempontból is hasznos, mivel több helyen is tudod alkalmazni, konyhanyelven ha a handlerba teszed megnézi, hogy a key a skin const részben melyik tartományba esik, ha pl 0-24be akkor m4a1 lesz, és stb. assignSkinToRange(id, key) Ebben a key fontos, mivel az alapjan nezi, hogy melyik tartomany azaz fegyvertipusba esik a szamod, ha mashova irod ne felejtsd el megfeleloen hasznalni. Az id szokasos jatekos id. Akkor nezzuk a raktar handlert hogyan hivod meg Ez ha nem csak elmeletben jó, de gyakorlatban is, hosszutavon megkonnyiti az eleted ha ezzel a moddal akarsz foglalkozni. Nem, nem fogom tudni neked atirni, mivel semmi kedvem 1700 soron at bongeszni es javitani amit mar alapbol elbasztak, vagy atirkaltak. Az sqlben nem kell atirnod semmit szerintem, mert nem kategoriara nezi a mentest, hanem az osszesre. UI Elméletben jó szerintem, ha nem javítsanak ki, ha igen, de gyakorlatban nem, akkor bovitsd a constodat egy fegyvertipusjelzovel es ird at mindenhol, igy konnyebb lesz kezelni az egesz fegyvermizeriat. |
|
| Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|