hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
case raktár átalakitása https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=31607 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | saxxo [2024.12.29. 11:59 ] |
Hozzászólás témája: | case raktár átalakitása |
Sziasztok! Lenne egy olyan kérésem hozzátok, hogy a Raktár az így van megoldva....
így van megoldva, erre szeretnék egy olyan megoldást hogy ha skint írok hozzá akkor ne keljen bővíteni a sql táblát se a case: részt.... Sikeresen kiválasztottad ez és ezt a skint... valami ilyenre gondoltam.... Teljes forráskód. Csatolmány:
|
Szerző: | Csabika20034 [2025.01.11. 15:58 ] |
Hozzászólás témája: | |
saxxo írta: Sziasztok! Lenne egy olyan kérésem hozzátok, hogy a Raktár az így van megoldva....
így van megoldva, erre szeretnék egy olyan megoldást hogy ha skint írok hozzá akkor ne keljen bővíteni a sql táblát se a case: részt.... Sikeresen kiválasztottad ez és ezt a skint... valami ilyenre gondoltam.... Teljes forráskód. shadowfrag_csgomod.sma
Nem teszteltem, próbáld ki. |
Szerző: | HellEnergY [2025.01.18. 22:35 ] |
Hozzászólás témája: | |
saxxo írta: Sziasztok! Lenne egy olyan kérésem hozzátok, hogy a Raktár az így van megoldva....
így van megoldva, erre szeretnék egy olyan megoldást hogy ha skint írok hozzá akkor ne keljen bővíteni a sql táblát se a case: részt.... Sikeresen kiválasztottad ez és ezt a skint... valami ilyenre gondoltam.... Teljes forráskód. shadowfrag_csgomod.sma Hát figyu, a legegyszerűbb, legidőpótlóbb szerintem ez a megoldás:
Hhozz létre egy konstanst amiben tarolod, hogy a skintípusokbol mennyi van, és deklarálj hozzá egy int változót, amiben meghatározod kategóriák számát.
Ez igazából több szempontból is hasznos, mivel több helyen is tudod alkalmazni, konyhanyelven ha a handlerba teszed megnézi, hogy a key a skin const részben melyik tartományba esik, ha pl 0-24be akkor m4a1 lesz, és stb. assignSkinToRange(id, key) Ebben a key fontos, mivel az alapjan nezi, hogy melyik tartomany azaz fegyvertipusba esik a szamod, ha mashova irod ne felejtsd el megfeleloen hasznalni. Az id szokasos jatekos id. Akkor nezzuk a raktar handlert hogyan hivod meg
Ez ha nem csak elmeletben jó, de gyakorlatban is, hosszutavon megkonnyiti az eleted ha ezzel a moddal akarsz foglalkozni. Nem, nem fogom tudni neked atirni, mivel semmi kedvem 1700 soron at bongeszni es javitani amit mar alapbol elbasztak, vagy atirkaltak. ![]() Az sqlben nem kell atirnod semmit szerintem, mert nem kategoriara nezi a mentest, hanem az osszesre. UI Elméletben jó szerintem, ha nem javítsanak ki, ha igen, de gyakorlatban nem, akkor bovitsd a constodat egy fegyvertipusjelzovel es ird at mindenhol, igy konnyebb lesz kezelni az egesz fegyvermizeriat. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |