hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Plugin https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=31631 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Csabika20034 [2025.05.11. 21:53 ] |
Hozzászólás témája: | Plugin |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | The Peace [2025.05.12. 10:42 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Plugin |
Csabika20034 írta: ![]() ![]() ![]() ![]() XD irigylem az idődet ![]() |
Szerző: | Csabika20034 [2025.05.12. 10:59 ] |
Hozzászólás témája: | |
The Peace írta: Csabika20034 írta: ![]() ![]() ![]() ![]() XD irigylem az idődet ![]() 1 hét szabim van ![]() |
Szerző: | Pika [2025.05.13. 18:03 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Plugin |
Csabika20034 írta: ![]() ![]() ![]() ![]() Gombnyomásra aktiválod, és mondjuk 5mp-ig tart. Aztán rákerül egy cooldown, hogy ne tudd folyton használni. A lényeg, hogy ha ez a cucc aktiválva van, akkor a támadód is sebződik miközben téged támad, kb az őt sebző érték 20%-a, és ilyenkor legyen a játékoson vagy körülötte valami glow, vagy jelzés, hogy a játékosok tudják kinek mikor van aktiválva. |
Szerző: | Csabika20034 [2025.05.13. 20:59 ] |
Hozzászólás témája: | |
Pika írta: Csabika20034 írta: ![]() ![]() ![]() ![]() Gombnyomásra aktiválod, és mondjuk 5mp-ig tart. Aztán rákerül egy cooldown, hogy ne tudd folyton használni. A lényeg, hogy ha ez a cucc aktiválva van, akkor a támadód is sebződik miközben téged támad, kb az őt sebző érték 20%-a, és ilyenkor legyen a játékoson vagy körülötte valami glow, vagy jelzés, hogy a játékosok tudják kinek mikor van aktiválva.[/quote
![]() fakemeta + hamsandwich kell a glow és damage hookhoz. |
Szerző: | *tOrNaDo [2025.08.04. 19:30 ] |
Hozzászólás témája: | |
Picit belenyúltam ha nem baj ![]() Hiba: +use parancs használata Hiba: A register_clcmd("+use", ...) felülírja a játék alapvető "Használat" gombját. Ez azt jelenti, hogy a játékosok nem tudnának ajtót nyitni, bombát hatástalanítani, túszt felvenni stb., mert a gomb lenyomásakor a te pluginod aktiválódna. Javítás: A parancsot lecseréltem egy chat-paranccsra (say /pajzs). Ez a legelterjedtebb és legbiztonságosabb módszer, nem zavarja a játékmenetet. Hiba: Közvetlen életerő-állítás (set_user_health) Hiba: A set_user_health() egy nagyon rossz gyakorlat a sebzés kiosztására. Teljesen figyelmen kívül hagyja a páncélt, és ha a sebzés halálos, a játék motorja nem biztos, hogy helyesen kezeli a halált (pl. nincs halálhang, a killfeed üres marad). Javítás: A sebzést a ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ...) funkcióval osztjuk ki. Ez a helyes módszer, mert a játék saját sebzési logikáját hívja meg, ami helyesen kalkulál a páncéllal és kezeli a haláleseteket. Logikai Hiba: Cooldown számítása Hiba: g_fCooldownEnd[id] = get_gametime() + SHIELD_DURATION + COOLDOWN_TIME. Ez a logika azt eredményezi, hogy a cooldown valójában 5 + 20 = 25 másodperc lesz az aktiválás pillanatától. A játékosok általában azt várják, hogy a cooldown az aktiváláskor induljon, és a feltüntetett ideig tartson (tehát 20 másodpercig). Javítás: A cooldownt az aktiváláskor beállítjuk a kívánt értékre: g_fCooldownEnd[id] = get_gametime() + COOLDOWN_TIME. A pajzs időtartama ettől teljesen független. Hiba: Glow effekt eltávolítása Hiba: A set_user_rendering(id) önmagában nem állítja vissza az alapértelmezett renderelést. A játékoson rajta marad egy hibás effekt. Javítás: Az alapértelmezett rendereléshez meg kell adni a normál paramétereket: set_user_rendering(id, kRenderNormal, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0).
|
Szerző: | ✪ BeNiCh' [2025.08.22. 09:30 ] |
Hozzászólás témája: | |
Pika írta: Csabika20034 írta: ![]() ![]() ![]() ![]() Gombnyomásra aktiválod, és mondjuk 5mp-ig tart. Aztán rákerül egy cooldown, hogy ne tudd folyton használni. A lényeg, hogy ha ez a cucc aktiválva van, akkor a támadód is sebződik miközben téged támad, kb az őt sebző érték 20%-a, és ilyenkor legyen a játékoson vagy körülötte valami glow, vagy jelzés, hogy a játékosok tudják kinek mikor van aktiválva. F gomb megnyomására aktiválódik a skill.
|
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |