hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.18. 16:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 360 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 358 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [19 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Védelem
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 19:11 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2011.07.14. 11:12
Hozzászólások:320
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Hy újra :D Szeretnék kérni 1 plugint ami azt csinálja hogy a Gunroom-ban és a Márióban lehetetlen legyen megsebezni akárkit is . Előre is köszi

Itt vannak a helyek adatai :


Mario_Room =
{
{ 3610, 1053, -2317 },
{ 3612, 629, -2317 },
{ 3403, 1079, -2273 },
{ 3081, 1091, -2317 },
{ 3391, 641, -2317 },
{ 3056, 578, -2317 },
{ 3116, 285, -2275 },
{ 3343, 245, -2317 }
};
Gun_Room =
{
{ -689, -949, -138 },
{ -590, -958, -138 },
{ -485, -947, -138 },
{ -396, -961, -138 },
{ -324, -960, -138 },
{ -688, -840, -138 },
{ -594, -844, -138 },
{ -486, -866, -138 },
{ -398, -852, -138 },
{ -331, -845, -138 },
{ -383, -697, -138 },
{ -317, -683, -138 }
};


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Védelem
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 19:15 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ezek a kordináták csak 1-1 pontot mutatnak, valószínűleg ezek valamilyen teleportok kordinátái! Ha ezekre csinálsz örökéletet az usernek 1centiméterrel arréb már megtudnák sebezni! Ide valami olyan kellene mint az antirusher hogy kijelölöd a területet és a területen belül örök életet van:)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Védelem
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 19:23 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2011.07.14. 11:12
Hozzászólások:320
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Pls megcsinálod nekem én ehhez nemértek


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Védelem
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 20:45 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
knife zone plugint írd át, hogy semmivel ne lehessen sebezni, de valószínűleg laggolni fog

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Védelem
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 20:47 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
walkguard jobb, majd meglesem ha lesz ídőm:)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Védelem
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 20:50 
azt ajánlom én is!
mondjuk szerintem az megöli, ha sebez valakit, de nem tudom pontosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Védelem
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 20:51 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
De beepbeep átírni kell nem használni, digitalion úgyis surfsky2re kell nézd meg ezt, most bukkantam rá:


Kód:
#include < amxmodx > 
#include < engine >
#include < hamsandwich >

#define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )

new const g_szClassname[ ] = "trigger_rules_watch";

enum _:RoomTypes {
    JAIL,
    GUNROOM,
    MARIOROOM
};

enum _:CVARS {
    CV_JAIL_NOKILL,
    CV_JAIL_TIME,
     
    CV_GUNROOM_NOKILL,
    CV_GUNROOM_TIME,
     
    CV_MARIOROOM_NOKILL,
    CV_MARIOROOM_TIME
};

new const g_szZones[ RoomTypes ][ ] = {
    "Jail",
    "Gun room",
    "Mario room"
};

new const Float:g_flOrigins[ ][ 3 ] = {
    { -405.0, 2900.0, 720.0 },
    { -486.0, -1000.0, -275.0 },
    { -405.0, 2949.0, 2422.0 }
};

new const Float:g_flAngles[ ][ 3 ] = {
    { 0.0, 270.0, 0.0 },
    { 0.0, 270.0, 0.0 },
    { 0.0, 270.0, 0.0 }
};

new g_iMaxPlayers;
new g_iCounter[ 33 ];
new bool:g_bNoKill[ 33 ];
new Float:g_flLastTouch[ 33 ];
new g_pCvars[ CVARS ], g_iCvars[ CVARS ];

public plugin_init( ) {
    register_plugin( "surf_ski_2: Rules Watcher", "1.1", "xPaw" );
     
    register_cvar( "ss2_rules_watcher", "1.1", FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );
     
    g_iMaxPlayers = get_maxplayers( );
     
    g_pCvars[ CV_JAIL_NOKILL ]      = register_cvar( "rw_ss2_jail_nokill",      "0" );
    g_pCvars[ CV_JAIL_TIME ]        = register_cvar( "rw_ss2_jail_time",        "1" );
     
    g_pCvars[ CV_GUNROOM_NOKILL ]   = register_cvar( "rw_ss2_gunroom_nokill",   "1" );
    g_pCvars[ CV_GUNROOM_TIME ]     = register_cvar( "rw_ss2_gunroom_time",     "15" );
     
    g_pCvars[ CV_MARIOROOM_NOKILL ] = register_cvar( "rw_ss2_marioroom_nokill", "1" );
    g_pCvars[ CV_MARIOROOM_TIME ]   = register_cvar( "rw_ss2_marioroom_time",   "30" );
     
    new szMap[ 12 ];
    get_mapname( szMap, 11 );
     
    if( equali( szMap, "surf_ski_2" ) ) {
        CreateTrigger( JAIL, Float:{ -579.0, 2983.0, 586.0 }, Float:{ -309.0, 3288.0, 796.0 } );
        CreateTrigger( GUNROOM, Float:{ -713.0, -990.0, -157.0 }, Float:{ -295.0, -651.0, 26.0 } );
        CreateTrigger( MARIOROOM, Float:{ 2735.0, 193.0, -2361.0 }, Float:{ 3654.0, 1118.0, -2083.0 } );
         
        register_touch( g_szClassname, "player", "FwdTriggerTouch" );
        RegisterHam( Ham_Spawn,        "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1 );
        RegisterHam( Ham_TakeDamage,   "player", "FwdHamTakeDamage" );
        RegisterHam( Ham_TraceAttack,  "player", "FwdHamTraceAttack" );
         
        register_event( "HLTV", "EventNewRound", "a", "1=0", "2=0" );
         
        CacheCvars( );
    }
}

public EventNewRound( )
    CacheCvars( );

public FwdHamPlayerSpawn( const id ) {
    if( is_user_alive( id ) ) {
        g_bNoKill[ id ]     = false;
        g_flLastTouch[ id ] = 0.0;
        g_iCounter[ id ]    = 0;
    }
}

public FwdHamTraceAttack( const id, const iAttacker ) {
    if( IsPlayer( iAttacker ) && g_bNoKill[ id ] && id != iAttacker ) {
        if( ( g_flLastTouch[ id ] + 0.1 ) >= get_gametime( ) )
            return HAM_SUPERCEDE;
        else
            g_bNoKill[ id ] = false;
    }
     
    return HAM_IGNORED;
}

public FwdHamTakeDamage( const id, const iInflictor, const iAttacker ) {
    if( IsPlayer( iAttacker ) && g_bNoKill[ id ] && id != iAttacker ) {
        if( ( g_flLastTouch[ id ] + 0.1 ) >= get_gametime( ) )
            return HAM_SUPERCEDE;
        else
            g_bNoKill[ id ] = false;
    }
     
    return HAM_IGNORED;
}

public FwdTriggerTouch( const iEntity, const id ) {
    static Float:flGametime;
    flGametime = get_gametime( );
     
    if( flGametime > ( g_flLastTouch[ id ] + 1.2 ) ) {
        g_iCounter[ id ] = 0;
        g_flLastTouch[ id ] = flGametime;
    }
    else if( g_flLastTouch[ id ] < flGametime ) {
        g_iCounter[ id ]++;
         
        static iType, bool:bNoKill, iTime;
        iType = entity_get_int( iEntity, EV_INT_iuser1 );
         
        GetCvars( iType, bNoKill, iTime );
         
        g_bNoKill[ id ] = bNoKill;
         
        if( iTime > 0 ) {
            if( g_iCounter[ id ] >= iTime ) {
                if( iTime >= 5 ) {
                    engclient_print( id, engprint_center, "^nYou stood more than %i seconds in%s%s.^nYou have been thrown out.", iTime, iType == MARIOROOM ? "^n" : " ", g_szZones[ iType ] );
                     
                    client_cmd( id, "spk buttons/blip1" );
                }
                 
                entity_set_vector( id, EV_VEC_angles, g_flAngles[ iType ] );
                entity_set_int( id, EV_INT_fixangle, 1 );
                entity_set_origin( id, g_flOrigins[ iType ] );
            }
             
            if( g_iCounter[ id ] < 5 ) {
                if( iTime >= 5 )
                    engclient_print( id, engprint_center, "%sYou are in %s.%s^n^nYou have %i seconds to leave it!", bNoKill ? "" : "^n", g_szZones[ iType ], bNoKill ? "^nYou can't kill anyone here." : "", iTime );
                else
                    engclient_print( id, engprint_center, "%sYou are in %s.%s", bNoKill ? "" : "^n", g_szZones[ iType ], bNoKill ? "^nYou can't kill anyone here." : "" );
            }
        }
         
        g_flLastTouch[ id ] = flGametime + 1.0;
    }
}

GetCvars( const iType, &bool:bNoKill, &iTime ) {
    static CvarNoKill, CvarTime;
     
    switch( iType ) {
        case JAIL: {
            CvarNoKill = CV_JAIL_NOKILL;
            CvarTime = CV_JAIL_TIME;
        }
        case GUNROOM: {
            CvarNoKill = CV_GUNROOM_NOKILL;
            CvarTime = CV_GUNROOM_TIME;
        }
        case MARIOROOM: {
            CvarNoKill = CV_MARIOROOM_NOKILL;
            CvarTime = CV_MARIOROOM_TIME;
        }
    }
     
    bNoKill = bool:( g_iCvars[ CvarNoKill ] );
    iTime = g_iCvars[ CvarTime ];
}

CacheCvars( ) {
    g_iCvars[ CV_JAIL_NOKILL ]      = get_pcvar_num( g_pCvars[ CV_JAIL_NOKILL ] );
    g_iCvars[ CV_JAIL_TIME ]        = get_pcvar_num( g_pCvars[ CV_JAIL_TIME ] );
     
    g_iCvars[ CV_GUNROOM_NOKILL ]   = get_pcvar_num( g_pCvars[ CV_GUNROOM_NOKILL ] );
    g_iCvars[ CV_GUNROOM_TIME ]     = get_pcvar_num( g_pCvars[ CV_GUNROOM_TIME ] );
     
    g_iCvars[ CV_MARIOROOM_NOKILL ] = get_pcvar_num( g_pCvars[ CV_MARIOROOM_NOKILL ] );
    g_iCvars[ CV_MARIOROOM_TIME ]   = get_pcvar_num( g_pCvars[ CV_MARIOROOM_TIME ] );
}

CreateTrigger( const iType, const Float:flMins[ 3 ], const Float:flMaxs[ 3 ] ) {
    new iEntity = create_entity( "info_target" );
     
    if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
        log_amx( "There was an error with creating ^"%s^"", g_szZones[ iType ] );
         
        return 0;
    }
     
    entity_set_string( iEntity, EV_SZ_classname, g_szClassname );
    entity_set_int( iEntity, EV_INT_iuser1, iType );
    entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_NONE );
    entity_set_int( iEntity, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER );
    entity_set_size( iEntity, flMins, flMaxs );
     
    return iEntity;

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Védelem
HozzászólásElküldve:2012.01.18. 18:19 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2011.07.14. 11:12
Hozzászólások:320
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
kiki sajna nem mükszik:
Gunroom-bol 15Mp után kiteleportál
Márióból 30Mp után kiteleportál
A Jail pedig olyan, hogy még látszik a pályán, de mikor beesnék akkor olyan, mint ha ott se lenne csak annyit ír ki, hogy : You are in the JAIL

Tehát nem jó :/

Nekem olyan kell ami a következőket tudja:

JAIL-el ne csináljon semmit
Márióban ne lehessen sebezni senki
Gunroomban se lehessen senkit megsebazni

Egy ilyen plugint szeretnék kérni surf_ski_2 maphoz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Védelem
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 18:21 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2011.07.14. 11:12
Hozzászólások:320
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
pls már !

Nagyon fontos lenne !!!!!!!!!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Védelem
HozzászólásElküldve:2012.01.20. 01:45 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2011.10.29. 23:25
Hozzászólások:11
Ez a plugin pont arra van, hogy mario roomban és gun roomban az emberek ne tudják egymást sebezni: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=84301


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [19 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole