hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 376 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 374 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ciklus hiba
HozzászólásElküldve:2012.01.22. 08:11 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Első kérdés Megoldva!!!

Köv kérdés, a handler nem teljesül, szóval kiválasztom a játékost a menübe, de nem teljesül rajta a fgv!

Kód:

public teso(id, menu, item)
{
               
        new menu = menu_create("Valasz pa'rt magadnak", "handlerem")
       
        new i
        new nev[32], tempid[10]
      new iPlayers[32], iNum, player;
        get_players(iPlayers, iNum, "ae", "CT");
      
      if (iNum == 0) {
        client_print(id, print_chat, "Nincs online ct, aki a parod lehetne!");
        return PLUGIN_HANDLED;
      }
       
        for (i=0;i<iNum;i++)
        {
            player=iPlayers[i];
                if (is_user_connected(player))
                {
                  get_user_name(player, nev, 31);
                        num_to_str(player, tempid, 9)
                        g_user_ids[i] = get_user_userid(i)
                        menu_additem(menu, nev, tempid, 0)
                }
        }
       
        menu_display(id, menu, 0)
        return PLUGIN_HANDLED
}

public handlerem(id, menu, item)
{
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_display(id, menu, 0)
                //return PLUGIN_HANDLED
        }
       
        new data[6]
       
        new player2 = str_to_num(data)
       
        if (g_user_ids[player2] == get_user_userid(player2))
        {
            if(is_user_alive(player2))
         {
            cs_set_user_team(player2,CS_TEAM_T)
            ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,player2)
         }
        }
       
        return PLUGIN_HANDLED
}

_________________
http://www.easyrankup.eu


A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára kiki 2012.01.22. 13:46-kor.
Köv kérdés


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus hiba
HozzászólásElküldve:2012.01.23. 18:14 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Nem értem, mit akarsz csinálni

Kód:
   // ...
   new data[6]
   new player2 = str_to_num(data)

   if (g_user_ids[player2] == get_user_userid(player2))
   // ...


Itt létrehozol egy változót, ami nem kapott értéket (tehát alap értékkel "számol", mivel minden új objektumnak van alapértelmezett konstruktora, ami beállít egy alapértelmezett értéket)

Nagyon ez tűnik nagyon nagy hibának....

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus hiba
HozzászólásElküldve:2012.01.23. 18:15 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
szóval azt akarom elérni hogy a menübe ugyebár berakódik az összes online ct és amelyiket kiválasztjuk a menübe, azon teljesüljön a függvény!!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus hiba
HozzászólásElküldve:2012.01.23. 18:18 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Akkor az item fogja tárolni a kiválasztott játékost.
Mondjuk eleve ugyanaz a hiba a berakásnál is, mindig ugyanaz az id kerül be (tempid)

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus hiba
HozzászólásElküldve:2012.01.23. 18:40 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Oksa, fixed:

Kód:
public teso(id) 
 {
    new menu = menu_create("\rValasz pa'rt magadnak:", "handlerem");

    new players[32], pnum, tempid;

    new szName[32], szTempid[10];
   
   get_players(players, pnum, "ae", "CT");
   
   if (pnum == 0) {
        client_print(id, print_chat, "Nincs online ct, aki a parod lehetne!");
        return PLUGIN_HANDLED;
   }

    for( new i; i<pnum; i++ )
    {
        tempid = players[i];

        get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
        num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));

        menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);

    }

    menu_display(id, menu, 0);
   return PLUGIN_HANDLED;
 }
 public handlerem(id, menu, item)
 {
    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_display(id, menu, 0);
    }

    new data[6], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

    new tempid = str_to_num(data);

    if( is_user_alive(tempid) )
    {
         user_silentkill(tempid)
         cs_set_user_team(tempid,CS_TEAM_T)
         ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,tempid)
    }

    return PLUGIN_HANDLED;
 }

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole